inentingen en reacties daarop

28-02-2009 17:43 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
afgelopen donderdag heeft mijn zoontje voor de 2e keer zijn inentingen gehad.. hartstikke zielig natuurlijk maar noodzaak en dus doen we het braaf.

de vorige keer had hij na de inentingen veel spuitluiers en heeft hij een ruime week diarree gehad. Mijn man werd na 2 dagen ook ziek, en dus ging ik er van uit dat mijn zoontje gewoon ook de aanwezig zijnde buikgriep had.

Nu heeft hij echter weer vreselijke spuitluiers. Ik moet hem echt 3 tot 4 keer per dag van top tot teen verschonen.. en ik verschoon hem dan echt direct nadat hij poept ( als hij dat doet als hij bij me zit uiteraard, anders weet ik t ook niet altijd per direct) maar het is zo dun dat hij echt van top tot teen onder zit...

Wie heeft hier ook ervaring mee, want bij het CB zeiden ze dat dit geen reactie van de prikken kan zijn, maar hij zal toch niet weer buikgriep hebben zeg...ik vind het zo zielig voor die kleine man....
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:Amaranth schreef op 28 februari 2009 @ 21:27:

Die kat is trouwens een leuke hoor... die pannen blijven wel staan..maar zo'n kat gaat ervandoor.. wil je niet weten waar je dan allemaal moet poetsen... *kuch*Hahahahahahahahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:Amaranth schreef op 28 februari 2009 @ 21:27:

[...]

Wassen op 95graden ging hier erg goed.. zet alleen van je af dat je die rompers na maanden gebruik nog weg kunt geven danwel door kunt verkopen.

Spuitluiers zijn meestal gewoonte bij borstvoeding.. je doet de luier af en precies op dat moment komt er een lading poep 3 meter verder achter je op de muur en de vloer en het bedje of de box of als je pech hebt en je verschoont schattebout in de keuken, op je smorrelende pannen of de kat die net voorbij loopt terecht.. Die kat is trouwens een leuke hoor... die pannen blijven wel staan..maar zo'n kat gaat ervandoor.. wil je niet weten waar je dan allemaal moet poetsen... *kuch*

Koorts mag je altijd drukken met paracetamol en als je het niet vertrouwt: altijd de huisartsenpost bellen..zéker met zo'n kleintje.

Beterrschap en succes!

ja, dat het met borstvoeding idd meer regel dan uitzondering is weet ik.. maar hij krijgt geen borstvoeding maar juist flesvoeding. We geven hem in ieder geval maar een extra voeding per dag( als we dat er in krijgen) En even geen zware voeding als pitmeel (tenzij hij dan weer erg gaat spugen) erin of een papflesje( daar zouden we donderdag mee beginnen op advies van t CB) hoe lichter de voeding hoe eerder die darmpjes weer een beetje tot rust komen als het goed is.

en die rompers, ach als dat het ergste is!! ( ik koop voortaan gewoon allerlei gekleurde rompers, dan valt het niet zo op )
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:Sarah Scott schreef op 28 februari 2009 @ 18:38:

[...]

Openbaar forum betekent dat je gewoon alles eruit kan flappen wat je wilt?

Ik baal er zó ontzettend van dat alle flauwe, kinderachtige, respectloze of gewoon kútopmerkingen onder de noemer "openbaar forum" worden geplaatst. Bah!

Ik vind het ook hartstikke zielig voor die kleine kindjes. Zo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven