innesteling?

18-09-2010 11:18 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Al een aantal maanden lees ik regelmatig mee op dit forum omdat wij graag een kindje zouden willen krijgen. Al heel wat opgestoken van de ervaringen van anderen moet ik zeggen.

Dit topic open ik niet echt door een vraag te stellen maar meer even om van me af te schrijven.

In april gestopt met de pil en vanaf toen gelijk weer normaal om de 30 (en de laatste keer 29) dagen ongesteld geworden. Niks gemerkt van de eventuele ontpillingsverhalen die je hier soms leest. Ook merk ik totaal niks rond mijn eisprong. Ik voel niks en mijn afscheiding is hetzelfde als altijd. (alleen als ik ongesteld wordt merk ik dat het iets meer is, maar dat is ook precies hetzelfde als toen ik nog de pil gebruikte) Ik begin soms al te twijfelen of ik uberhaupt wel een eisprong krijg. Ik weet dat je dit kunt temperaturen en zelfs wel kunt testen maar dat wil ik pas over een half jaar doen, als het even kan hou ik het liever wat spontaan.

Vanaf april hebben we nog wel voorzorgsmaatregelen getroffen omdat het best wel een stap is en ook doordat het wordt aangeraden om eerst te ontpillen. Vorige maand dus de eerste keer dat we echt sex hebben gehad rond de periode dat het zou kunnen maar vanwege drukte is dit maar 1 keer geweest en ook nog niet echt in ''de' week. Vanaf 5 september om de dag sex gehad tot en met de zaterdag er op. De afgelopen week verder niet doordat mijn vriend een week weg was. Donderdag even gezellig uit eten geweest met een paar vriendinnen en toen ik thuis kwam had ik een heel klein beetje rood/bruin afscheiding. Verder die nacht best wel wat krampen (te vergelijken met die ik rond mijn ongesteldheid heb alleen dan veel minder pijnlijk)

Nu denk ik dus dat dit misschien met een innesteling te maken heeft maar ik moet nog een hele week wachten, aangezien maar eerste ongesteldheid rond vrijdag zou moeten zijn....

pff ik weet dat naar aanleiding van bovenstaande niemand er iets over kan zeggen maar het is de eerste keer dat ik iets 'anders' merk aan mijn lichaam.

Dus toch stilletjes de hoop dat ik vrijdag niet ongesteld wordt!

Ik ga me denk ik maar op mijn werk storten deze week..
Lastig hè, ik kan er ook geen zinnig woord over zeggen, maar spannend is het wel.

Het toeval wil dat ik ook hoop as. vrijdag niet ongesteld te worden dus we zitten in het zelfde schuitje. Verder had ik afgelopen dinsdag wat jij donderdag had. Zou het?

Succes met wachten, er zit niks anders op! :-)
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Idd zit er niets anders op dan afwachten. Je zou evt een vroege test kunnen kopen, die heb je ook. Verder had ik zelf met de goedkope testen van kruidvat ruim een week vantevoren positief getest!

Nadeel daarvan is dat je misschien wel positief test maar dat er iets misgaat met de innesteling of zo, dan zou je vrijdag weer een negatieve test hebben...

Spannend hoor, hoop voor jullie alletwee dat jullie een positieve test hebben vrijdag!
Spannend Juniper! en voor Venelia ook natuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Spannend.

Het is heel lastig om niet te doen, maar probeer je er niet te veel mee bezig te houden. Je let dan nl meer op 'tekenen' van je lichaam dat er iets aan het veranderen is, waardoor kleine dingen je ook eerder opvallen, waardoor jij steeds hoop krijgt en daarna een eventuele teleurstelling (wat ik serieus niet voor je hoop).

Hier overigens ook goede ervaring met de kruidvat testen.

Veel succes!
quote:Venelia schreef op 18 september 2010 @ 11:18:

als het even kan hou ik het liever wat spontaan.

Vorige maand dus de eerste keer dat we echt sex hebben gehad rond de periode dat het zou kunnen maar vanwege drukte is dit maar 1 keer geweest en ook nog niet echt in ''de' week. Vanaf 5 september om de dag sex gehad tot en met de zaterdag er op.

Klinkt allemaal heeeeeeeeeeeel spontaan inderdaad

Ik zou mezelf niet zo voor de gek houden en gewoon gaan temperaturen. Dat geeft je iig wat meer informatie (hopelijk). En inderdaad, het zou ook zo maar es kunnen dat het meteen raak is! Succes!
Dacht altijd dat ik wat dat betreft de nuchterheid zelve was, maar ik vind het toch spannender dan gedacht. Ik houd me voor dat gewoon ongesteld word, maar weet nu al dat ik erg teleurgesteld ga zijn. Gelukkig heb ik een drukke baan dus genoeg afleiding
Eerste keer dus?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Valt het op?
ja is altijd spannend dat wachten.

Maar ik moet zeggen, ik vind het om de dag sexen in " de week" nu al niet meer heel spontaan klinken hoor!

Sterkte ermee!

Oh ja het zegt niet altijd wat, dat wel en niet vanalles voelen.

Pijnlijke borsten, zeurende buik etc kan zowel een zwangerschap als naderende ongesteldheid betekenen.

Hoe moeilijk ook, maak je er niet al te druk om.

Temperaturen kan altijd, kan geen kwaad.

Ik voel mn eisprong ook niet, wil helemaal niet zeggen dat je ook geen eisprong hebt.

Grappig bij mij was dat ik een aantal maanden wel vanalles voelde en de maand dat ik daadwerkelijk zwanger was, voelde ik niks, dat kwam pas later toen ik al lang en breed wist dat ik zwanger was.

Succes ermee!
Echt serieus als mijn vriendinnen dit zouden lezen zouden ze van hun stoel vallen. Ik ben echt normaal gesproken de nuchterheid zelve. (ja ECHT!, hahahah)Maar ook erg ongeduldig en nu dus vol tegenstrijd! Ik snap je dus he-le-maal siesa!

Overigens is om de dag sex op dit moment voor ons niet abnormaal. Laten we t er op houden dat we begin dit jaar ons paleisje hebben gekocht en deze goed is ingewijd ;)

We zijn al bijna 9 jaar samen en hebben soms periodes dat we weer helemaal verliefd zijn, en dan wil 'het' wel hahhaha

Ik voel nu ook helemaal niet iets...En tot donderdag was ik er niet eens heel veel mee bezig..en zelfs toen ik dat afscheiding, of hoe je het ook willen wilt had ik eerst ook zoiets van 'het zal wel' tot ik in bed lag en me ineens bedacht dat dit het zou kunnen zijn vangwege de krampen enz.

Ook spannend dus voor jou a.s vrijdag Juniper?!

Pff ik hoop voor ons allebei dat de tampons in de kast kunnen blijven staan!
quote:Juniper_ schreef op 18 september 2010 @ 11:56:

Valt het op? Wel nee
Er zijn inderdaad vroege zwagerschapstesten die je 10 dagen na dat je je eisprong hebt gehad kan gebruiken maar deze zijn wel minder betrouwbaar. Volgens de gyn kun je die beter niet gebruiken. 'Gewoon' wachten tot je ongesteld moet worden. Sterkte de komende week!
En?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven