innestelingsbloeding/ zwanger?
donderdag 20 augustus 2009 om 12:53
donderdag 20 augustus 2009 om 12:58
Dat ligt eraan hoe lang je cyclus normaal is. Is hij normaal 28 dagen? Dan ben je nog niet over tijd. Gelukkig maakt dat voor de meeste testen van tegenwoordig weinig uit. Als je niet kunt wachten: fiets even langs een drogist en haal een testje. En anders zit er niets anders op dan geduld te bewaren tot je ongesteld wordt. Of juist niet. Sterkte!

donderdag 20 augustus 2009 om 12:59
Wat is een MM?
Of je overtijd bent weet je alleen zelf. Hoe lang duurt je cyclus normaal? Als je cyclus normaal 25 dagen duurt en nu 27 dan ben je overtijd. Duurt de cyclus normaal 30 dagen dan ben je nog niet overtijd.
Je kan dus niet uitgaan van het gemiddelde, je moet weten hoe lang je eigen cyclus normaal duurt.
Waarom doe je geen test?
Of je overtijd bent weet je alleen zelf. Hoe lang duurt je cyclus normaal? Als je cyclus normaal 25 dagen duurt en nu 27 dan ben je overtijd. Duurt de cyclus normaal 30 dagen dan ben je nog niet overtijd.
Je kan dus niet uitgaan van het gemiddelde, je moet weten hoe lang je eigen cyclus normaal duurt.
Waarom doe je geen test?
donderdag 20 augustus 2009 om 13:01

donderdag 20 augustus 2009 om 13:05
Ja, wat is een MM?
Als jij zeker weet dat je cyclus korter is dan 28 dagen, dan weet je het antwoord al.
Wij kunnen niet zien of het een innestelingsbloeding is.
Daarbij hoeft niet iedereen die te krijgen, en volgens mij komt die innesteling toch eerder? (correct me if i'm wrong)
Dus of wachten of een test.
Als jij zeker weet dat je cyclus korter is dan 28 dagen, dan weet je het antwoord al.
Wij kunnen niet zien of het een innestelingsbloeding is.
Daarbij hoeft niet iedereen die te krijgen, en volgens mij komt die innesteling toch eerder? (correct me if i'm wrong)
Dus of wachten of een test.

donderdag 20 augustus 2009 om 13:07
Goh, ik dacht dat zwanger worden een kwestie was van seks hebben op het juiste moment. Maar blijkbaar heb je er een heel handboek voor nodig, met allerlei vaktermen enzo. Daar ben ik dus echt te dom voor, dus helaas pindakaas. Of mijn vriend moet al zin hebben om al die woorden te gaan leren. Mén, het leven is echt zwaar.
ONtopic (tja, het is toch echt een ongesteldheidstopic *smirk*)
Lieve TO,
Er valt geen zinnig woord over te zeggen. Als je over tijd bent, gewoon even een testje doen. En wil je asjeblief uitleggen wat MM is?
ONtopic (tja, het is toch echt een ongesteldheidstopic *smirk*)
Lieve TO,
Er valt geen zinnig woord over te zeggen. Als je over tijd bent, gewoon even een testje doen. En wil je asjeblief uitleggen wat MM is?