innestelingsbloeding/ zwanger?

20-08-2009 12:53 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hola dames,

Mijn cyclus is op 25-7 begonnen en vandaag 27 dagen later nog steeds niet on.

Meestal heb ik buikkrampen en voel ik het opkomen. Wel zag ik een heel klein beetje roze afscheiding. Maar dit was echt een MM ofzo.

Wat kan dit betekenen? Is dit de innestelingsbloeding of word ik gewoon ON.
Ik wel hoor, ik meet altijd alles wat d'r uit komt. Er hangt hier standaard een lineaal bij de WC, aan een touwtje. Poep meet ik ook, is wel moeilijker, helemaal als je 'm in een bochtje hebt gepoept. Dan moet je hem eerst met een vinger met daarom een wc papiertje rechtleggen voordat je pas kunt meten...

mwhoehahahahaha
gatverdegatver!!!
quote:princess81 schreef op 20 augustus 2009 @ 12:56:

Ja maar ben ik nu dan al over tijd?Wij weten toch niet hoelang jouw cyclus is??? Als jij een cyclus van twee dagen hebt, dan kunnen we stellen dat je redelijk overtijd bent. Heb jij een cyclus van 78 dagen, dan stel ik voor dat je nog een keer gaat neuken.
Oriane, ik gebruik daarvoor gewoon een touwtje wat ik over de bochtjes drapeer (zo minitieus mogelijk) en dan meet ik daarna dat touwtje op. Heel nauwkeurig! Hou jij ook een logboek bij?

Sorry, sorry, sorry. Ik snap dat als je graag zwanger wilt worden, TO, dit hele irritante praat is.
quote:kaetje schreef op 20 augustus 2009 @ 13:06:

Neeee, toch niet naar de huisarts? Echt geldverspilling. Koop zelf een test, is veel goedkoper dan naar de huisarts gaan om daar diezelfde test te doen.En zonde van zijn tijd.
Een milimeter roze afscheiding denk ik.
dames,

Idd 1 milimeter!!!

ik heb wel moeten lachen om een aantal reacties.
En heb je inmiddels al een test gehaald??
Ga nou maar testen en laat het even weten, word hier zooo nieuwsgierig van!
Een 'normale' cyclus duurt 28 dagen, per individu kan dit verschillen. Bij mij is het om-en-om, de ene duurt 25 dagen en de andere 30 dagen. Geeeeen idee of je overtijd bent dus.

Roze afscheiding KAN een zwangerschap betekenen. Maar dat ligt er aan wanneer je deze gehad hebt, of het echt roze was (en niet verdund bloed van een wilde vrijpartij). Er is maar 1 oplossing... een test doen!!! Of gewoon nog even wachten, tis nie anders.

Succes met de onderzekerheid.
Hoe kunnen wij dat nou weten? Waar is de glazen bol gebleven? Zucht...

Als je zwanger bent zal het de innesteling wel zijn. Als je ongesteld wordt zal het de eerste tekenen van menstruatie zijn. Dus als je even een testje haalt (neem meteen 2 voor 5 euries van de Kruitvat, kun je twee keer testen) weet je welke optie het is.
tering, wat is er tegenwoordig toch mis met even een test doen! het is ook niet zo dat het zondag is, of diep in de nacht (dus veel winkels dicht). ik hoop dat princessssss81 naar de drogist is nu!
hoe meet je je roze afscheiding in mm?! *verbaasd is*
Ik ga straks een test halen, ben nu op mijn werk. Ik wil natuurlijk wel zwanger zijn/worden! En hoop dat het dus geen vals alarm is en het begin van mijn menstruatie. Ik laat het jullie weten.
En?????
Wil je please ook vertellen wat MM nou is? Anders kan ik niet slapen
MILLIMETER Aruba
Aruba,

Milimeter.

Ik heb vanmorgen de test gedaan en negatief. Maar ik ben ook nog steeds niet ongesteld.

Wat NU?
Over drie dagen weer testen als je dan nog steeds niet ongesteld bent.
quote:princess81 schreef op 21 augustus 2009 @ 08:42:

Aruba,

Milimeter.

Ik heb vanmorgen de test gedaan en negatief. Maar ik ben ook nog steeds niet ongesteld.

Wat NU?Een paar dagen wachten. Als je maandag of dinsdag nog niet ongesteld bent, weer testen.
Ok ladies,

Ik hou jullie op de hoogte!! Vind het zo spannend.
Da's fijn meid. Wij ook.
quote:princess81 schreef op 21 augustus 2009 @ 08:42:

Aruba,

Milimeter.

Wat NU?

Meis, dit staat toch ook gewoon in de bijsluiter van de test?

Heb je die niet gelezen dan?
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Was het gewoon Milimeter...

Maar afwachten en anders over een paar dagen nog eens testen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven