innestelingsbloeding/ zwanger?
donderdag 20 augustus 2009 om 12:53

donderdag 20 augustus 2009 om 13:11
Ik wel hoor, ik meet altijd alles wat d'r uit komt. Er hangt hier standaard een lineaal bij de WC, aan een touwtje. Poep meet ik ook, is wel moeilijker, helemaal als je 'm in een bochtje hebt gepoept. Dan moet je hem eerst met een vinger met daarom een wc papiertje rechtleggen voordat je pas kunt meten...
mwhoehahahahaha
mwhoehahahahaha

donderdag 20 augustus 2009 om 13:13
quote:princess81 schreef op 20 augustus 2009 @ 12:56:
Ja maar ben ik nu dan al over tijd?Wij weten toch niet hoelang jouw cyclus is??? Als jij een cyclus van twee dagen hebt, dan kunnen we stellen dat je redelijk overtijd bent. Heb jij een cyclus van 78 dagen, dan stel ik voor dat je nog een keer gaat neuken.
Ja maar ben ik nu dan al over tijd?Wij weten toch niet hoelang jouw cyclus is??? Als jij een cyclus van twee dagen hebt, dan kunnen we stellen dat je redelijk overtijd bent. Heb jij een cyclus van 78 dagen, dan stel ik voor dat je nog een keer gaat neuken.
donderdag 20 augustus 2009 om 13:14

donderdag 20 augustus 2009 om 14:12
Een 'normale' cyclus duurt 28 dagen, per individu kan dit verschillen. Bij mij is het om-en-om, de ene duurt 25 dagen en de andere 30 dagen. Geeeeen idee of je overtijd bent dus.
Roze afscheiding KAN een zwangerschap betekenen. Maar dat ligt er aan wanneer je deze gehad hebt, of het echt roze was (en niet verdund bloed van een wilde vrijpartij). Er is maar 1 oplossing... een test doen!!! Of gewoon nog even wachten, tis nie anders.
Succes met de onderzekerheid.
Roze afscheiding KAN een zwangerschap betekenen. Maar dat ligt er aan wanneer je deze gehad hebt, of het echt roze was (en niet verdund bloed van een wilde vrijpartij). Er is maar 1 oplossing... een test doen!!! Of gewoon nog even wachten, tis nie anders.
Succes met de onderzekerheid.
donderdag 20 augustus 2009 om 14:13
Hoe kunnen wij dat nou weten? Waar is de glazen bol gebleven? Zucht...
Als je zwanger bent zal het de innesteling wel zijn. Als je ongesteld wordt zal het de eerste tekenen van menstruatie zijn. Dus als je even een testje haalt (neem meteen 2 voor 5 euries van de Kruitvat, kun je twee keer testen) weet je welke optie het is.
Als je zwanger bent zal het de innesteling wel zijn. Als je ongesteld wordt zal het de eerste tekenen van menstruatie zijn. Dus als je even een testje haalt (neem meteen 2 voor 5 euries van de Kruitvat, kun je twee keer testen) weet je welke optie het is.
vrijdag 21 augustus 2009 om 08:44
vrijdag 21 augustus 2009 om 08:56