Is kinderfeestje in Binnenspeeltuin echt zo 'fout'?

11-08-2012 23:19 117 berichten
Mijn dochter wordt binnenkort 8, en wil dan naar Ballorig in Zoetermeer. Ik vind het prima, we hebben haar 5e, 6e en 7e verjaardag thuis gevierd. Dat was heel geslaagd, maar al die meiden bij elkaar pfft, je moet echt contant de sfeer in de gaten houden. En elk jaar vond ik dat pittiger worden.

dus buiten de deur vind ik wel ok :-)

Maar op diverse fora worden dit soort feestjes echt afgebrand, "niet origineel" enzo. "Ga toch de natuur in" etc.

Tja, van mij hoeft het niet persé origineel hoor, het is háár feestje en Ballorig is te betalen. Wat vinden jullie van "binnenspeeltuin-feestjes"?
Alle reacties Link kopieren
Als zij het leuk vind, zou ik het prima vinden!

Het gaat om de kinderen toch? Wat kan het schelen wat al die andere ouders er van vinden?
Ik moet er niet aan denken. Tering herrie en dan met een stuk of 8 van die meisjes?! Spaar me.....
Vroegah vond ik de leukste partijtjes degene die bij de macdonalds gehouden werden! Dus ach... Als de kids het maar leuk hebben toch?
Alle reacties Link kopieren
Joh, het gaat er toch om dat de kinderen het naar de zin hebben? Als jouw dochter Ballorig leuk vindt en een leuk feestje heeft, dan doe je dat toch gewoon.



Origineel is sooooo overrated. Plezier moet de drijfveer zijn
Joh wat kan jou het schelen. Het gaat er toch om wat je dochter graag wil op háár feestje? Als ze dit graag wil dan organiseer je dat toch. Ik ga mijn mening ook niet geven want dat zou jou niets uit moeten maken. Gewoon lekker doen waar je dochter om vraagt.
Alle reacties Link kopieren
Tja, het is haar feestje.



Ik ben niet zo van het geitenwollerige dus dat soort dingen vind ik prima als kinderfeestje.

Van mij zul je in ieder geval geen afbrander krijgen
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het tokkie feestjes. Een beetje de opvolger van het Mac Donalds feestje.

Moet er niet aan denken.

Maar ieder z'n meug
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn zeker dezelfde ouders waarvan de kinderen geen snoep krijgen en dat diezelfde kinderen bij jou je compleet kaalvreten zonder maat.



Nee hoor, mijn kind is gek op een stuk komkommer, vindt ze veel lekkerder dan een koekje. Ja, als ik zo'n kind was koos ik ook liever voor een komkommer dan kekererwten of boekweitgrutten.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee hoe Ballorig is, maar wij zijn pas naar iets vergelijkbaars geweest ivm het eeuwige slechte weer tijdens de vakantie. De kinderen vonden het heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Feestjes moeten vooral leuk zijn. Origineel doe je toch vooral voor de mede moeders, om te laten zien wat voor geweldige moeder je bent. Het feest is toch voor de jarige? Niet voor de andere moeders.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon lekker doen, ik zou wel even kijken of het voor dames nog leuk is. 8 jaar is vaak net zo'n kantelpunt waarop ze het of nog helemaal geweldig vinden of er niks aanvinden.
Alle reacties Link kopieren
@Bagheera: ik zou dat niet zo trots vertellen. Is toch niks om trots op te zijn, dat jij gasten onbeperkt troep naar binnen laat werken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Neele01 schreef op 11 augustus 2012 @ 23:25:

Ik vind het tokkie feestjes. Een beetje de opvolger van het Mac Donalds feestje.

Moet er niet aan denken.

Maar ieder z'n meug





McDonalds feestje hebben we ook al gedaan

Kinderen vonden het prachtig!



Ik kan me gewoon met de beste wil van de wereld niet voorstellen wat er tokkie aan is.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:Nelladella1 schreef op 11 augustus 2012 @ 23:31:

@Bagheera: ik zou dat niet zo trots vertellen. Is toch niks om trots op te zijn, dat jij gasten onbeperkt troep naar binnen laat werken?





Wat een onzin.



Zielige kindjes vind ik dat waarvan de ouders zo zwaar debiel doen over chips of snoep.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
super, in 5 minuten zoveel reacties :-) Het moet me idd niets uitmaken wat andere ouders denken. Ik maak haar blij daarmee, en niet met 'n huifkartocht ofzo, dus het wordt gewoon Ballorig. Eerst naar huis kadootjes en wat eten, en dan richting Z'meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het feestje geven waar jij wilt. Eén opmerking: zoon heeft dit jaar maar liefst vijf feestjes gehad in zo'n binnenspeeltuin. Is dat niet aan de orde bij je dochter?
Ideaal, zeker als je klein behuisd bent zoals wij.
Alle reacties Link kopieren
quote:femmos schreef op 11 augustus 2012 @ 23:34:

super, in 5 minuten zoveel reacties :-) Het moet me idd niets uitmaken wat andere ouders denken. Ik maak haar blij daarmee, en niet met 'n huifkartocht ofzo, dus het wordt gewoon Ballorig. Eerst naar huis kadootjes en wat eten, en dan richting Z'meer.Prima!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:Nelladella1 schreef op 11 augustus 2012 @ 23:35:

Ik zou het feestje geven waar jij wilt. Eén opmerking: zoon heeft dit jaar maar liefst vijf feestjes gehad in zo'n binnenspeeltuin. Is dat niet aan de orde bij je dochter?Boeiend. Het is het feest van het kind, de klasgenootjes gaan dan maar huifkarren ( ) of biologische wortels zoeken op hun eigen feestje.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
@Saaaaar: zielig vind ik dat kinderen volgestopt worden met goedkope rotzooi, en dat ze van een feestje thuiskomen met buikpijn en hun avondeten niet meer lusten. En dat ouders nog trots zijn dat ze zo uitgepakt hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:istar_ schreef op 11 augustus 2012 @ 23:35:

Ideaal, zeker als je klein behuisd bent zoals wij.Heb je zometeen 10 knullen hangen in die leuke lamp van je
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:Nelladella1 schreef op 11 augustus 2012 @ 23:31:

@Bagheera: ik zou dat niet zo trots vertellen. Is toch niks om trots op te zijn, dat jij gasten onbeperkt troep naar binnen laat werken?Een koekje vind ik geen troep, maar gewoon iets lekkers. En mijn kind is zo opgevoed dat hij vraagt of hij iets mag pakken. Dus op mijn feestjes staat het lekkers op tafel. En je pikt de kinderen die nooit wat mogen er zo uit, die graaien ongevraagd en ongelimiteerd. Ik hoef die kinderen niet op te voeden, dat is de taak van de ouders. Ik vind het alleen opvallend.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nelladella1 schreef op 11 augustus 2012 @ 23:37:

@Saaaaar: zielig vind ik dat kinderen volgestopt worden met goedkope rotzooi, en dat ze van een feestje thuiskomen met buikpijn en hun avondeten niet meer lusten. En dat ouders nog trots zijn dat ze zo uitgepakt hebben.Hoezo goedkoop? Haribo is hartstikke duur snoep hoor.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Ik ben totaal geen tokkie en heb ook wel eens een verjaardagspartijtje bij een balorig achtige zaak gevierd.

Lekker makkelijk, je moet wel tegen de herrie kunnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven