Is kinderfeestje in Binnenspeeltuin echt zo 'fout'?

11-08-2012 23:19 117 berichten
Mijn dochter wordt binnenkort 8, en wil dan naar Ballorig in Zoetermeer. Ik vind het prima, we hebben haar 5e, 6e en 7e verjaardag thuis gevierd. Dat was heel geslaagd, maar al die meiden bij elkaar pfft, je moet echt contant de sfeer in de gaten houden. En elk jaar vond ik dat pittiger worden.

dus buiten de deur vind ik wel ok :-)

Maar op diverse fora worden dit soort feestjes echt afgebrand, "niet origineel" enzo. "Ga toch de natuur in" etc.

Tja, van mij hoeft het niet persé origineel hoor, het is háár feestje en Ballorig is te betalen. Wat vinden jullie van "binnenspeeltuin-feestjes"?
Alle reacties Link kopieren
Huh Saaaar? Je laatste opmerking kan ik niet plaatsen (over die huifkarren en biologische wortels).
Alle reacties Link kopieren
quote:Nelladella1 schreef op 11 augustus 2012 @ 23:35:

Ik zou het feestje geven waar jij wilt. Eén opmerking: zoon heeft dit jaar maar liefst vijf feestjes gehad in zo'n binnenspeeltuin. Is dat niet aan de orde bij je dochter?Mijn zoon zou wel iedere week naar Ballorig willen. Zich lekker willen uitleven. Het is dat ik er zelf geen zin in heb.....
quote:saaaaar81 schreef op 11 augustus 2012 @ 23:37:

[...]





Heb je zometeen 10 knullen hangen in die leuke lamp van je

Moet er niet aan denken



Bovendien regent het altijd als wij een feestje geven, dus is het een heerlijk droog alternatief.



En volstoppen doe ik dan weer niet aan.
Alle reacties Link kopieren
En we gaan ook wel eens bowlen, naar het zwembad, midgetgolfen, karten en lasergamen voor een partijtje.

En thuis eten we pizza, gourmetten of friet.
quote:galadriel schreef op 11 augustus 2012 @ 23:39:

Ik ben totaal geen tokkie en heb ook wel eens een verjaardagspartijtje bij een balorig achtige zaak gevierd.

Lekker makkelijk, je moet wel tegen de herrie kunnen.Daar is de iPod voor uitgevonden
quote:gizz schreef op 11 augustus 2012 @ 23:30:

Gewoon lekker doen, ik zou wel even kijken of het voor dames nog leuk is. 8 jaar is vaak net zo'n kantelpunt waarop ze het of nog helemaal geweldig vinden of er niks aanvinden.Dacht ik ook al aan ja, dit laat ik dochter nog even checken, het is voor haar ook leuker natuurlijk als de anderen het naar hun zin hebben. Het scheelt dat ze zo ongeveer de oudste van de klas is, de rest van de dames is nog 7.
Alle reacties Link kopieren
Als je met de beste wil van de wereld niet ziet dat Mac Donalds en Ballorig Tokkie zijn, dan ben je er echt op z'n plek.

Met een emmer Haribo!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nelladella1 schreef op 11 augustus 2012 @ 23:39:

Huh Saaaar? Je laatste opmerking kan ik niet plaatsen (over die huifkarren en biologische wortels).





Jij had het over je kind dat al 5 x naar hetzelfde soort feestje is gegaan.

Kindjes mogen blij zijn dat ze worden uitgenodigd. Wanneer ze iets anders willen dan moeten ze dat maar op hun eigen -vast en zeker veel meer biologisch en pedagogisch verantwoorde- feestje doen.



Nu wel duidelijk?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:Nelladella1 schreef op 11 augustus 2012 @ 23:35:

Ik zou het feestje geven waar jij wilt. Eén opmerking: zoon heeft dit jaar maar liefst vijf feestjes gehad in zo'n binnenspeeltuin. Is dat niet aan de orde bij je dochter?nope, slechts 1, de andere 2 feestjes thuis.
Alle reacties Link kopieren
quote:Neele01 schreef op 11 augustus 2012 @ 23:43:

Als je met de beste wil van de wereld niet ziet dat Mac Donalds en Ballorig Tokkie zijn, dan ben je er echt op z'n plek.

Met een emmer Haribo!





Beter dan kouwe kak.



Wedden dat 'onze kinderen' leukere feestjes hebben dan de jouwe?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Saaaar: is je laatste opmerking een grap of serieus (over Haribo)?
Alle reacties Link kopieren
quote:Neele01 schreef op 11 augustus 2012 @ 23:43:

Als je met de beste wil van de wereld niet ziet dat Mac Donalds en Ballorig Tokkie zijn, dan ben je er echt op z'n plek.

Met een emmer Haribo!\Als die kinderen het nu leuk vinden wat is er dan mis mee? Moet je dan origamivouwen met biologisch rijstepapier? Ik ben echt geen tokkie, integendeel zelfs, maar ik kijk naar wat mijn kind leuk zou vinden en niet naar wat ik biologisch pedagogisch en macrobiotisch verantwoord vind. Het gaat om het feestje van het kind en niet om jouw sociale status uit te venten.
quote:Neele01 schreef op 11 augustus 2012 @ 23:43:

Als je met de beste wil van de wereld niet ziet dat Mac Donalds en Ballorig Tokkie zijn, dan ben je er echt op z'n plek.

Met een emmer Haribo!Ow. Dan kan ik de museumkaarten ook maar beter de deur uitgooien dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:istar_ schreef op 11 augustus 2012 @ 23:40:

[...]



Moet er niet aan denken



Bovendien regent het altijd als wij een feestje geven, dus is het een heerlijk droog alternatief.



En volstoppen doe ik dan weer niet aan.Hier hebben de kinderen na de McDonalds thuis bioscoopje gespeeld. Had van die papieren bakjes (zoals in de echte bios) popcorn, vonden ze helemaal geweldig
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
@Saaaaar: natuurlijk mogen kinderen blij zijn dat ze uitgenodigd worden. Ik bekeek 't even van TO's kant, die wil natuurlijk wel dat haar dochter een topfeestje heeft.
quote:Nelladella1 schreef op 11 augustus 2012 @ 23:44:

Saaaar: is je laatste opmerking een grap of serieus (over Haribo)?Heel serieus natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nelladella1 schreef op 11 augustus 2012 @ 23:44:

Saaaar: is je laatste opmerking een grap of serieus (over Haribo)?Uiteraard bloedserieus. Joh, dat is zelfs hartstikke gezond met al die toegevoegde vitamine C. Prima afsluiting van de dag na hun dagelijkse bord patat.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Goed okee en prima allemaal - maar het is jullie toch wel opgevallen dat er ERG veel tokkies in de binnenspeeltuin rondlopen? Of is dat alleen in de binnenspeeltuin bij ons in de buurt?

"Mééégan en Jordan, niet met die skippybal op de reuzentrampoline, Bryááán niet met je skeelers van de glijbaan, och laat ook maar"- gaat buiten shaggie roken.
Wat eten we vanavond?
Neele, wat doe jij met een kinderfeestje? Waar ga jij naar toe?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nelladella1 schreef op 11 augustus 2012 @ 23:47:

@Saaaaar: natuurlijk mogen kinderen blij zijn dat ze uitgenodigd worden. Ik bekeek 't even van TO's kant, die wil natuurlijk wel dat haar dochter een topfeestje heeft.Heeft ze sowieso, ze mogen zich heerlijk uitleven.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:istar_ schreef op 11 augustus 2012 @ 23:46:

[...]



Ow. Dan kan ik de museumkaarten ook maar beter de deur uitgooien dan.Ik zie sowieso niet in wat jij daar te zoeken hebt.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Als je dochter graag naar balorig wil dan zou ik dat gewoon doen.



Bovendien balorig is hartstikke verantwoord. Al die beweging is supergezond en wat volstoppen betreft het is er verboden je eigen snoep mee te nemen en ze zijn ook veel te druk met klimmen en rennen om nog te eten.
quote:makreel schreef op 11 augustus 2012 @ 23:48:

Goed okee en prima allemaal - maar het is jullie toch wel opgevallen dat er ERG veel tokkies in de binnenspeeltuin rondlopen? Of is dat alleen in de binnenspeeltuin bij ons in de buurt?

"Mééégan en Jordan, niet met die skippybal op de reuzentrampoline, Bryááán niet met je skeelers van de glijbaan, och laat ook maar"- gaat buiten shaggie roken.Ik kom er nooit, buiten het feestje van kind laatst.
Alle reacties Link kopieren
quote:makreel schreef op 11 augustus 2012 @ 23:48:

Goed okee en prima allemaal - maar het is jullie toch wel opgevallen dat er ERG veel tokkies in de binnenspeeltuin rondlopen? Of is dat alleen in de binnenspeeltuin bij ons in de buurt?

"Mééégan en Jordan, niet met die skippybal op de reuzentrampoline, Bryááán niet met je skeelers van de glijbaan, och laat ook maar"- gaat buiten shaggie roken.





En dan heb je ouders die helemaal geen relaxte dag hebben omdat ze hun (kleine) kinderen goed in de gaten moeten/zullen houden.



'he hallo, ik hier?'
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:Neele01 schreef op 11 augustus 2012 @ 23:25:

Ik vind het tokkie feestjes. Een beetje de opvolger van het Mac Donalds feestje.

Moet er niet aan denken.

Maar ieder z'n meug



Gelukkig denken kinderen nog niet in tokkie termen. Maar in ' hey dat is leuk' termen.

En als mijn bloedje fukking ballorig leuk vindt, dan wordt het dus fukking ballorig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven