Is kinderfeestje in Binnenspeeltuin echt zo 'fout'?

11-08-2012 23:19 117 berichten
Mijn dochter wordt binnenkort 8, en wil dan naar Ballorig in Zoetermeer. Ik vind het prima, we hebben haar 5e, 6e en 7e verjaardag thuis gevierd. Dat was heel geslaagd, maar al die meiden bij elkaar pfft, je moet echt contant de sfeer in de gaten houden. En elk jaar vond ik dat pittiger worden.

dus buiten de deur vind ik wel ok :-)

Maar op diverse fora worden dit soort feestjes echt afgebrand, "niet origineel" enzo. "Ga toch de natuur in" etc.

Tja, van mij hoeft het niet persé origineel hoor, het is háár feestje en Ballorig is te betalen. Wat vinden jullie van "binnenspeeltuin-feestjes"?
quote:makreel schreef op 11 augustus 2012 @ 23:48:

Goed okee en prima allemaal - maar het is jullie toch wel opgevallen dat er ERG veel tokkies in de binnenspeeltuin rondlopen? Of is dat alleen in de binnenspeeltuin bij ons in de buurt?

"Mééégan en Jordan, niet met die skippybal op de reuzentrampoline, Bryááán niet met je skeelers van de glijbaan, och laat ook maar"- gaat buiten shaggie roken.



Het gaat er toch om dat je kind plezier heeft. Hebben die Tokkies een besmettelijke ziekte of zo?



Mijn dochters zitten ook in de klas bij een Chayenne en een Mikael, maar dat betekent toch niet dat ze daar niet mee om moeten gaan?



Het moet toch niet gekker worden.
quote:saaaaar81 schreef op 11 augustus 2012 @ 23:50:

[...]





Ik zie sowieso niet in wat jij daar te zoeken hebt.Tsja, kind mag nog niet zonder toezicht, dus ik zit er ook aan vast.
Alle reacties Link kopieren
quote:istar_ schreef op 11 augustus 2012 @ 23:51:

[...]



Tsja, kind mag nog niet zonder toezicht, dus ik zit er ook aan vast.





Ja, maar kom op zeg.

Alsof jouw Djayden daar uberhaubt interesse in heeft.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Gewoon lekker doen, als je kind dat echt leuk vindt!

Mijn dochter is nog geen twee, maar met het slechte weer een tijdje geleden zijn we toch een paar keer naar Ballorig geweest. Ze vond het er heerlijk! Gelukkig weet zij nog niet wat tokkies zijn
quote:saaaaar81 schreef op 11 augustus 2012 @ 23:53:

[...]





Ja, maar kom op zeg.

Alsof jouw Djayden daar uberhaubt interesse in heeft.

Wonderbaarlijk wel. Ik denk dat hij die rotzooi op school opsteekt.



Wacht maar tot jouw Chislaine in groep 3 zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:makreel schreef op 11 augustus 2012 @ 23:48:

och laat ook maar"- gaat buiten shaggie roken.Val jij even door de mand want als er iets tokkie is dan is het wel shag roken.
quote:louisavuitton schreef op 11 augustus 2012 @ 23:51:

[...]





Het gaat er toch om dat je kind plezier heeft. Hebben die Tokkies een besmettelijke ziekte of zo?



Mijn dochters zitten ook in de klas bij een Chayenne en een Mikael, maar dat betekent toch niet dat ze daar niet mee om moeten gaan?



Het moet toch niet gekker worden.





En al gaan ze er wél mee om ...

mijn terrorist gaat om met een deemijan , en mijn prive pincess gaat om met een chjiemenee.

En leuk dat het ze hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:istar_ schreef op 11 augustus 2012 @ 23:54:

[...]



Wonderbaarlijk wel. Ik denk dat hij die rotzooi op school opsteekt.



Wacht maar tot jouw Chislaine in groep 3 zit.Ja, die 2 extra jaren kleuterschool lijken hun vruchten af te werpen! Taalachterstand is bijna weg! Alleen nog even wat extra aandacht vanwege het schelden, maar ut kom goeh!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toch weer iets nieuws geleerd! Ik dacht dat Ballorig ter vermaak van kinderen was, maar kennelijk is het een graadmeter voor je sociale status.....
Alle reacties Link kopieren
quote:borodini_ schreef op 11 augustus 2012 @ 23:56:

[...]





En al gaan ze er wél mee om ...

mijn terrorist gaat om met een deemijan , en mijn prive pincess gaat om met een chjiemenee.

En leuk dat het ze hebben. Oh, wat zal dat leuk klinken wanneer alle kindjes worden geroepen om te komen eten
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:Neele01 schreef op 11 augustus 2012 @ 23:43:

Als je met de beste wil van de wereld niet ziet dat Mac Donalds en Ballorig Tokkie zijn, dan ben je er echt op z'n plek.

Met een emmer Haribo!

O als je mij ziet denk je echt kouwe kak, 100%, met van die kakkers die ook nog op hockey zitten en weet je: we gaan gewoon naar balorig. Want we schamen ons nergens voor.



En Mac donalds, fuck, dat eten die kinderen van mij ook.
Dat bedoel ik ook borodini....dat ze daar niet mee om moeten gaan....



Ik heb het een beetje krom opgeschreven....
Alle reacties Link kopieren
O en ik draag ook geen uggs, dat is bij ons voor het plebs.

Ja geen kak, maar kouwe kak hè.
quote:galadriel schreef op 12 augustus 2012 @ 00:00:

O en ik draag ook geen uggs, dat is bij ons voor het plebs.

Ja geen kak, maar kouwe kak hè.ik draag kleding van college style, maar draag ook uggs....en ga naar Ballorig....
quote:louisavuitton schreef op 11 augustus 2012 @ 23:59:

Dat bedoel ik ook borodini....dat ze daar niet mee om moeten gaan....



Ik heb het een beetje krom opgeschreven....Ik begreep hem hoor Bedoelde het ook niet pinnig.
Alle reacties Link kopieren
quote:louisavuitton schreef op 12 augustus 2012 @ 00:02:

[...]





ik draag kleding van college style, maar draag ook uggs....en ga naar Ballorig....Oeps, Louisa bijna goed.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik zie hier alle kampmevrouwen met uggs. Past prima bij zowel glimmende trainingspakken als kruiskruipende hotpants.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:saaaaar81 schreef op 11 augustus 2012 @ 23:58:

[...]





Oh, wat zal dat leuk klinken wanneer alle kindjes worden geroepen om te komen eten



Deemijan en Thijmen, en sjiemene en sophia-anna gaan leuk samen idd



hoewel mijn Thijmen ook een tokkie naam schijnt te hebben, heb ik wel eens gelezen alhier
Alle reacties Link kopieren
Dus TO, trek je er geen zak van aan en doe gewoon datgene wat je meiske leuk vindt!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:saaaaar81 schreef op 12 augustus 2012 @ 00:03:

Oh, ik zie hier alle kampmevrouwen met uggs. Past prima bij zowel glimmende trainingspakken als kruiskruipende hotpants.En dan letterlijk naast hun schoenen lopen heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:borodini_ schreef op 12 augustus 2012 @ 00:04:

[...]





Deemijan en Thijmen, en sjiemene en sophia-anna gaan leuk samen idd



hoewel mijn Thijmen ook een tokkie naam schijnt te hebben, heb ik wel eens gelezen alhier Nee joh!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:borodini_ schreef op 12 augustus 2012 @ 00:04:

[...]





En dan letterlijk naast hun schoenen lopen heerlijk.Jups
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:saaaaar81 schreef op 12 augustus 2012 @ 00:05:

[...]





Nee joh!Echt ! niet dat ik care.. maar toch ;)
quote:saaaaar81 schreef op 12 augustus 2012 @ 00:04:

Dus TO, trek je er geen zak van aan en doe gewoon datgene wat je meiske leuk vindt!



Zekers :-)

Lach me btw wel rot om alle reacties, kom hier niet vaak maar het is vaak heerlijk cynisch en scherp.
Alle reacties Link kopieren
quote:borodini_ schreef op 12 augustus 2012 @ 00:08:

[...]





Echt ! niet dat ik care.. maar toch ;)Die zijn gek!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven