IUI, wie ook??

24-10-2010 19:51 1001 berichten
Alle reacties Link kopieren
NAAMLFTDOORZAAKSINDSPOGINGEN NU:IUID&UDRoos146

(Dr)24jrNegatieve

samenlevingstest20085Puregon

+Pregnyl

+IUIWo

2-2

IUIMaggyo

(Ov)28 jrOnbegrepen

infertiliteit

Okt 20086Puregon

+Pregnyl+

Utrogestan+

IUI

25-2 Intake

IVFMa

7-2

IUIDiana82

(Z-H)28jrZaadkwaliteitoktober 20095Puregon+

IUI

april IVFVr

11-2

IUIKnorretje28(Z-h)28 jrPCO,

2e kindfebr

20102Puregon+

Pregnyl

+IUIWo

16-2

IUI?Girly

(Zl)25 jrBaarmoeder-

vernauwing

+Zaadkwaliteit20074Clomid+

Pregnyl

+IUIZa

12-2

FMi31

(N-br)32jrOnbegrepen

infertiliteit

Sept 20086Clomid

+Pregnyl+

Utrogestan

IUIDo

10-2

FMRoos99

(L)33 jrZaadkwaliteitApril

20102IUIMa

14-2

FMRhona

(Z-H)30jrZaadkwaliteit20071IVFDo

24-2

FMPiplilly

(Ov)28 jrVijandig baamoederslijmvliesSept

20081IVFBrabander8327 jrPCOFebr

20102Puregon

+Pregnyl ,

O.I.Zo

30-1

eisprSisu

(N-br)jrPCO,

2e kindJuni

20103Provera+

Puregon+

Pregnyl+

IUIMa

14/2

FMSamm3036jrOnbegrepen

infertiliteit

2e kindjeJan

20091

IUIJemie

(N-H)30jrOnbegrepen

Infertiliteitnajaar

20084Puregon

+Pregnyl+

IUIRust

tot

MaartYvon81

(Gld)30 jrPCO

+Zaadkwaliteitdec

20081IVFJuniZWANGERVechtertje 30jrOnbegrepen infertiliteit20083Clomid

+Pregnyl

+IUIMei

2011Puck 34 jrPCO20041Menopur

+Pregnyl

+IUIJuni

2011Jill Onbegrepen infertiliteit2Menopur

+Pregnyl

+IUIJuni

2011Stephanie 35 jrNegatieve

samenlevingstest20083Pregnyl

+IUIAug

2011Botsauto 34 jrNegatieve

samenlevingstest

+zaadkwaliteitzomer

20093Pregnyl

+IUIOkt

2011

Als jullie nog wijzigingen hebben voor de tabel, willen jullie dit dikgedrukt in je tekst zetten??

(Ook als je toegevoegd wilt worden!)
ja zo is hij bij mij ook goed helemaal goed gedaan
Hoi, tabel gevonden!

Ik ben 27 jaar en de reden van uitblijvende zwangerschap is vijandig baarmoederslijmvlies helaas...

Morgen iui! Hoop zo dat mijn eisprong nog niet is geweest. Maar voel steeds steken. Als de eisprong nu bezig is, heeft de iui morgen natuurlijk geen zin. Hopelijk maak ik me zorgen om niets!!

Hoop dat er binnenkort allemaal dansende smileys in de tabel staan! X
i31 je hebt echt n mooie tabel gemaakt! Zal morge nog info doorgeven voor in de tabel, ben nu via mb. Ik ben t w8te nu al zat, iemand nog tips voor die lange 2 weke w8te? Over paar dage zitte we weer met zn alle op de wachtbank, spannend he!
piplilly succes morgen! En we gaan indd deze ronde voor veel, liefst allemaal, dansende smileys!
Heej pip, volgens mij maakt het uit dat je ei sprong al is geweest toch? Betekend alleen maar dat het etije al onderweg is naar de plek waar het zaad afgeleverd wordt toch?

Voor in de tabel ik ben 30 jaar en bezig sinds juli 2010 (of op de natuurlijke manier vanaf 2007) ze hebben me nooit exact verteld waarom ik niet zwanger word, maar zwak zaad en overgewicht zijn wel genoemd. (ik ben ingelogd via de telefoon en daar kan ik geen dikke letters maken;)

Ik weet nog niet wanneer ik de iui heb, ik moet donderdag voor een fm.

Succes allemaal!!! We gaan ervoor!!!
Goedemorgen dames

zijn er eigenlijk nog bijwerkingen bekend van de pregnyl of helemaal niks en wat kan ik allemaal verwachten na de IUI waar kun je zoal last van hebben zou graag een beetje voorbereid zijn op alles en voor de dames die weer de nieuwe ronde in gaan of die op de wachtbank zitten heel erg veel succes en hier brand een kaarsje voor jullie allemaal

girly
@ Piplilly

heey heel erg veel succes vandaag met de IUI nu maar hopen dat het raak is en dat je een positieve test tegemoed kan zien

groetjes girly
Hihi, even wennen hoor, nieuw topic. Kleine aanpassing: ik had ook menopur erbij (dus Menopur, Pregnyl en toen IUI) en ben 34 jaar. Alles nog steeds goed, morgen op voor de 8 weken echo. Ik blijf duimen voor alle andere dames hier!
@piplilly, ben benieuwd!! Als het nog maar net gesprongen is, zal het niet zo erg zijn toch?? Volgens mij zien ze dan vrij vocht in je buik (dat hebben ze bij mij ooit gezien, toen ie net gesprongen was)

@Girly; ik had geen bijwerkingen van Pregnyl, wel een blauwe plek gevoel op de plek waar gespoten is..

Lijkt wel of ik van de Puregon ontzettend veel puistjes krijg en heel moe ben en lijkt wel of ik menstruatieachtige buikpijn heb deze cyclus...

@Puck; succes morgen!! Lijkt me zoo spannend! Ik duim voor je!

@Roos; ik heb wel een leuke hobby om de wachtweken door te komen; www.hoooked.nl, moet je maar eens kijken. Tassen haken (klinkt heeeeeeel degelijk, is het misschien ook haha, maar geloof me, iedereen is enthousiast over mijn tassen!)
@i31 nou dat haken gaat voor mij geen optie zijn daar heb ik het geduld echt niet voor ik ga maar een beetje grote schoonmaak en opruiming houden denk ik haha de douche een grote beurt geven en nog wat verfen thuis dvd's uitzoeken zou anders ook niet weten als ik niks doe wordt ik gek van het wachten denk ik

succes allemaal in deze ronde
Ik moet woensdag nog een keer een echo, eitje is nu 13x16mm, waarschijnlijk vrijdag 2e x IUI
@i31 spannend hoor hopen dat het gelijk raak is zou heel mooi zijn als jij vrijdag voor je 2de iui mag gaan dan zijn we met zijn 4en op het wachtbankje wordt nog gezellig hihi nou succes alvast
Ik doe liever minder gezellig haha....

We wachten af.. zo weer Puregon spuiten....
Vandaag de 5e iui gehad. De beide eitjes zaten er nog, gelukkig!!

@rhona: het is op zich niet erg als het eitje net gesprongen is. Maar een eitje blijft niet zo lang vruchtbaar als het zaad van de man. En als het dan op za-avond springt terwijl maandag de iui is... Dan is het misschien te laat.

Maar voor de rest heb ik nu wel een goed gevoel!! En nu krijg ik ook wo een iui. Dus dat geeft wel extra zekerheid en hoop!

@girly: Ik heb soms na het spuiten met pregnyl last van krampen in mijn buik, net als bij een menstruatie. Ik heb trouwens ook het idee dat ik dat van de puregon heb. Er gebeurt natuurlijk wel van alles in je lichaam met al die hormonen.

@i31: Dus deze week gaat het weer gebeuren voor jullie? Spannend, zal voor je duimen!

@puck: Geniet ervan morgen. Wat geweldig dat het nu echt zo mag zijn! succes.
Hallo,

Ik ben nieuw hier....

In april van dit jaar heeft mijn vriend een herstel-operatie gehad.

Sindsdien proberen we zwanger te raken.

Na een negatief sperma-onderzoek zijn we bij de fert.arts geweest. Deze week wordt er opnieuw een sperma-onderzoek gedaan en daarna krijgen we te horen of we kunnen starten met IUI. Ook kan het zijn dat we meteen doorgestuurd worden voor IVF.

Ik kwam op dit forum terecht, omdat ik benieuwd was naar ervaringen van anderen. Je vraagt je dan toch af wat je allemaal te wachten staat...
Hoi Hoi ben net weer terug thuis van het ziekenhuis de pregnyl zit er ook in, die prik was niet fijn in mijn buik maar ik denk maar zo het is voor een goed doel waar we het voor doen, en ze waren allemaal zo vrolijk op de afdeling dus dat was ook wel gezellig. Nu met goede moed op naar Woensdag onze eerste IUI. Ik laat alles gewoon over me heen komen en ik probeer me eigen niet druk te maken en er niet al teveel mee bezig te zijn ookal is dat wel heel moeilijk ik hoop dat alles voorspoedig verloopt voor iedereen die voor haar IUI moet en voor degene die op de wachtbank zit heel erg veel succes allemaal dit kaarsje is voor iedereen die in de wachtweken zit en voor degene die moet beginnen met haar IUI
@ i31, hahaha bedankt voor de tip he alleen ook ik heb zeer weinig geduld voor zoiets :P Maar zal eens kijken!

Ik zit pas op dag 3 en ben t nu al zat het wachten :( maargoed jullie allemaal binnenkort weer natuurlijk.

Ik heb nog wat info voor in de tabel; Ik ben 24 jaar

we zijn (met onderbreking) nu iets meer dan 2,5 jaar bezig, vanaf 2008 om zwanger te worden en de oorzaak is negatieve samenlevingstest. Eigenlijk ben ik nog best jong alleen mijn man is een stuk ouder, vandaar dat wij toch na 2 jaar zelf proberen maar de molen in zijn gegaan.

@Roosje99, Hej, hoop dat je goed nieuws krijgt van de week en ook aan iui mag beginnen! Succes alvast!

@Girly23, Ik vind die pregnyll prik ook niet echt fijn, echt zown erge blauwe plek gevoel. Heel veel succes woensdag met jullie 1e iui! Ik steek ook een kaarsje op voor jou! En voor de rest op dit forum! Hebben we wel nodig in deze tijden he!
Stephanietje, hoe is het met jou? heb je het nieuwe forum wel al gevonden?

Rhona, Donderdag Fm toch? Ben benieuwd wanneer je de inseminatie hebt! Succes donderdag!

Piplilly, Ik ga echt voor je duimen dat het nu, de 5e, raak is hoor!!! Kaarsje! Succes met het wachten he, we zitten strax met z'n allen te wachten, vreselijk he dat wachten!

Sbanani, heb jij de inseminatie al gehad?

Puck, heel veel succes morgen met de echo, ben benieuwd!
@roosje99: welkom! Je zult al snel kunnen lezen wat onze ervaringen zijn en uiteraard wil ik (en ik denk ook anderen) ook weten wat jou ervaringen zijn ongeacht welke kant het bij jullie opgaat.

@roos146: ja ik heb donderdag fm. Deze keer 1 dag later (na de clomid) dan vorige keer, dat vind ik wel raar. Ervan uitgaande dat mijn eitje voorspoedig groeit, net als vorige keer. Dan hoop ik dat ik diezelfde avond of de volgende avond de pregnyl mag spuiten en dat ik in het weekend mag laten insemineren, dat zou ik echt super fijn vinden!! Lekker rustig aan doen in plaats van meteen weer aan het werk.... Maar goed het is allemaal afwachten. Waar ik overigens niet goed in ben ;)

Ik speel trouwens world of warcraft, dit doet echt wonderen in de ww;)

Knuffels voor iedereen die al zwanger is of zwanger gaat worden (dus iedereen!!;))
i31. Wat leuk dat Hoooked. Ik ga morgen direct spullen halen. Wil eerst eens beginnen met een sjaal. Heb er al een paar gemaakt van wol etc., maar dit ziet er ook super leuk uit. Daarna eens kijken voor kussens of tasje. Thnx voor de tip.

Even voor het schema:

bezig sinds september 2008. De reden waarom we niet/zeeeeeer moeilijk zwanger worden is onbekend. Ik denk zelf door mijn baarmoederslijm. Ik denk verder dat we donderdag of vrijdag onze 3e en laatste IUI zullen hebben. Morgenavond voor folikelmeting. Ben benieuwd. Heb het gevoel dat mijn eitje(s) al flink aan het groeien zijn, want heb af en toe steken op de plekken van mijn eileiders...

Iedereen weer succes en sterkte.
Mooie tabel trouwens i31. Goed gedaan!

Kunnen we Angel niet vragen het andere forum te sluiten zodat daar geen nieuwe berichten geplaatst kunnen worden?
Hier even een heel positief berichtje van mij: Vandaag de echo gehad, op precies 8 weken. En hartje gezien!!!! Zo gaaf!!! De grootte was goed, 1,5cm, berekening was 8 weken en 1 dag, dus dat gaat helemaal goed. Ik was zooo zenuwachtig, vooral omdat ik totaal geen zwangerschapsverschijnselen heb. Niet misselijk, geen gespannen borsten, niet echt moe, echt gewoon noppes. Maar ik mag nu dus genieten. We zijn helemaal ondersteboven.

Ik hoop van harte dat jullie dit allemaal nog mogen meemaken. Ik zal nu niet zo vaak meer hier komen, maar zal zo nu en dan zeker nog even kijken hoe het met jullie is. Een hele dikke kus van Puck (en een heel klein wurmpje van 1,5cm).
heey puck

wat een geweldig berichtje van jou en wees blij dat je niet zo ziek bent van de zwangerschap je treft het wel zo niet missenlijk niet echt moe toe maar wat fijn om te lezen dat het hartje klopt en dat je het nu zelf ook gezien hebt geniet er maar van voor je het weet zijn de 9 maanden voorbij en ligt hij/zij in je armen ik mag Woensdag ochtend voor mijn 1ste IUI ik vindt het oh zo spannend ik hou jullie op de hoogte
He Puck,

Gefeliciteerd!!! Wat heerlijk om dit goede bericht te lezen. Heerlijk zeg. Nu kun je echt gaan genieten. Wat is het toch bijzonder om zo'n klein leven in je te hebben he?! Ik weet het nog als de dag van gister.... Inmiddels al weer ruim 4 jaar terug hihi.

Geniet meis!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven