IUI, wie ook??
zondag 24 oktober 2010 om 19:51
NAAMLFTDOORZAAKSINDSPOGINGEN NU:IUID&UDRoos146
(Dr)24jrNegatieve
samenlevingstest20085Puregon
+Pregnyl
+IUIWo
2-2
IUIMaggyo
(Ov)28 jrOnbegrepen
infertiliteit
Okt 20086Puregon
+Pregnyl+
Utrogestan+
IUI
25-2 Intake
IVFMa
7-2
IUIDiana82
(Z-H)28jrZaadkwaliteitoktober 20095Puregon+
IUI
april IVFVr
11-2
IUIKnorretje28(Z-h)28 jrPCO,
2e kindfebr
20102Puregon+
Pregnyl
+IUIWo
16-2
IUI?Girly
(Zl)25 jrBaarmoeder-
vernauwing
+Zaadkwaliteit20074Clomid+
Pregnyl
+IUIZa
12-2
FMi31
(N-br)32jrOnbegrepen
infertiliteit
Sept 20086Clomid
+Pregnyl+
Utrogestan
IUIDo
10-2
FMRoos99
(L)33 jrZaadkwaliteitApril
20102IUIMa
14-2
FMRhona
(Z-H)30jrZaadkwaliteit20071IVFDo
24-2
FMPiplilly
(Ov)28 jrVijandig baamoederslijmvliesSept
20081IVFBrabander8327 jrPCOFebr
20102Puregon
+Pregnyl ,
O.I.Zo
30-1
eisprSisu
(N-br)jrPCO,
2e kindJuni
20103Provera+
Puregon+
Pregnyl+
IUIMa
14/2
FMSamm3036jrOnbegrepen
infertiliteit
2e kindjeJan
20091
IUIJemie
(N-H)30jrOnbegrepen
Infertiliteitnajaar
20084Puregon
+Pregnyl+
IUIRust
tot
MaartYvon81
(Gld)30 jrPCO
+Zaadkwaliteitdec
20081IVFJuniZWANGERVechtertje 30jrOnbegrepen infertiliteit20083Clomid
+Pregnyl
+IUIMei
2011Puck 34 jrPCO20041Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Jill Onbegrepen infertiliteit2Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Stephanie 35 jrNegatieve
samenlevingstest20083Pregnyl
+IUIAug
2011Botsauto 34 jrNegatieve
samenlevingstest
+zaadkwaliteitzomer
20093Pregnyl
+IUIOkt
2011
Als jullie nog wijzigingen hebben voor de tabel, willen jullie dit dikgedrukt in je tekst zetten??
(Ook als je toegevoegd wilt worden!)
(Dr)24jrNegatieve
samenlevingstest20085Puregon
+Pregnyl
+IUIWo
2-2
IUIMaggyo
(Ov)28 jrOnbegrepen
infertiliteit
Okt 20086Puregon
+Pregnyl+
Utrogestan+
IUI
25-2 Intake
IVFMa
7-2
IUIDiana82
(Z-H)28jrZaadkwaliteitoktober 20095Puregon+
IUI
april IVFVr
11-2
IUIKnorretje28(Z-h)28 jrPCO,
2e kindfebr
20102Puregon+
Pregnyl
+IUIWo
16-2
IUI?Girly
(Zl)25 jrBaarmoeder-
vernauwing
+Zaadkwaliteit20074Clomid+
Pregnyl
+IUIZa
12-2
FMi31
(N-br)32jrOnbegrepen
infertiliteit
Sept 20086Clomid
+Pregnyl+
Utrogestan
IUIDo
10-2
FMRoos99
(L)33 jrZaadkwaliteitApril
20102IUIMa
14-2
FMRhona
(Z-H)30jrZaadkwaliteit20071IVFDo
24-2
FMPiplilly
(Ov)28 jrVijandig baamoederslijmvliesSept
20081IVFBrabander8327 jrPCOFebr
20102Puregon
+Pregnyl ,
O.I.Zo
30-1
eisprSisu
(N-br)jrPCO,
2e kindJuni
20103Provera+
Puregon+
Pregnyl+
IUIMa
14/2
FMSamm3036jrOnbegrepen
infertiliteit
2e kindjeJan
20091
IUIJemie
(N-H)30jrOnbegrepen
Infertiliteitnajaar
20084Puregon
+Pregnyl+
IUIRust
tot
MaartYvon81
(Gld)30 jrPCO
+Zaadkwaliteitdec
20081IVFJuniZWANGERVechtertje 30jrOnbegrepen infertiliteit20083Clomid
+Pregnyl
+IUIMei
2011Puck 34 jrPCO20041Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Jill Onbegrepen infertiliteit2Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Stephanie 35 jrNegatieve
samenlevingstest20083Pregnyl
+IUIAug
2011Botsauto 34 jrNegatieve
samenlevingstest
+zaadkwaliteitzomer
20093Pregnyl
+IUIOkt
2011
Als jullie nog wijzigingen hebben voor de tabel, willen jullie dit dikgedrukt in je tekst zetten??
(Ook als je toegevoegd wilt worden!)
donderdag 28 oktober 2010 om 00:57
We zijn trouwens vrijdag met z'n drieën tegelijk aan de IUI. Moet goed gaan komen. Spannend weer.
Heb net ook pregnyl gezet.
Pip waarom krijg jij nou twee iui's in een week? Wat een luxe. Telt dit dan ook als twee pogingen?
Deze maand moet ik ook voor her eerst extra pregnyl zetten na iui. Hoop zo dat het werkt.
Nou ga slapen, want het is al weer veel te laat.
Heb net ook pregnyl gezet.
Pip waarom krijg jij nou twee iui's in een week? Wat een luxe. Telt dit dan ook als twee pogingen?
Deze maand moet ik ook voor her eerst extra pregnyl zetten na iui. Hoop zo dat het werkt.
Nou ga slapen, want het is al weer veel te laat.
donderdag 28 oktober 2010 om 08:55
@Piplilly
De IUI opzich viel wel mee de gyneacoloog moest een grotere eendebek pakken om het beter in beeld te krijgen en toen ging nog eens lekker lopen duwen dat was niet fijn toen we naar huis gingen had ik beetje steken in me buik maar ik heb nu nog steeds wat last vanmorgen steken aan de rechterkant en nu heb ik wat last van me buik zelf en me rug is beetje aan het zeuren wordt er gewoon helemaal gek van maar we wachten gewoon rustig af hoe de komende 2 weken zullen verlopen
Girly
De IUI opzich viel wel mee de gyneacoloog moest een grotere eendebek pakken om het beter in beeld te krijgen en toen ging nog eens lekker lopen duwen dat was niet fijn toen we naar huis gingen had ik beetje steken in me buik maar ik heb nu nog steeds wat last vanmorgen steken aan de rechterkant en nu heb ik wat last van me buik zelf en me rug is beetje aan het zeuren wordt er gewoon helemaal gek van maar we wachten gewoon rustig af hoe de komende 2 weken zullen verlopen
Girly
donderdag 28 oktober 2010 om 10:13
@sbanani: Natuurlijk prik ik niet met die grote naald! haha. Ik gebruik het kleinere tweede naaldje. Maar die was dus groter dat de vorige keren, gatsie! Maar het is wel gelukt.
Die twee pogingen tellen als één keer. Dat is deze maand zo omdat ik het gevoel heb dat mijn eisprong eerder is geweest bij de laatste twee pogingen. Voor de zekerheid heb ik nu dus één iui gehad voordat ik met pregnyl gespoten heb en eentje daarna. En nu moet ik net als jij ook voor het eerst extra pregnyl spuiten de tweede helft! Hoop dat het mag baten!!!
@girly: tja, die eendebek is echt geen pretje en iedereen hanteert het weer anders... bij de 4e iui werd het ding er vier keer uitgehaald en weer opnieuw in geduwd. Maarja het is voor het goede doel. Moeten we er allemaal maar voor over hebben. Ik heb trouwens ook last van die steken na de iui.
We zullen wel ongeveer tegelijk mogen testen denk ik. Ik heb tot nu toe nog nooit hoeven testen dan was ik alweer ongesteld geworden. Deze maand hopelijk niet!!
Die twee pogingen tellen als één keer. Dat is deze maand zo omdat ik het gevoel heb dat mijn eisprong eerder is geweest bij de laatste twee pogingen. Voor de zekerheid heb ik nu dus één iui gehad voordat ik met pregnyl gespoten heb en eentje daarna. En nu moet ik net als jij ook voor het eerst extra pregnyl spuiten de tweede helft! Hoop dat het mag baten!!!
@girly: tja, die eendebek is echt geen pretje en iedereen hanteert het weer anders... bij de 4e iui werd het ding er vier keer uitgehaald en weer opnieuw in geduwd. Maarja het is voor het goede doel. Moeten we er allemaal maar voor over hebben. Ik heb trouwens ook last van die steken na de iui.
We zullen wel ongeveer tegelijk mogen testen denk ik. Ik heb tot nu toe nog nooit hoeven testen dan was ik alweer ongesteld geworden. Deze maand hopelijk niet!!
donderdag 28 oktober 2010 om 12:58
@Piplily idd het is voor een goed doel en ik heb het er zeker voor over. Ik heb wel sinds vanmorgen veel last van een zeurende onderrug dat heb ik normaal als ik mijn menstruatie moet krijgen maar heb geen buikpijn ofzo alleen soms wat steken in de buurt van mijn eierstokken ik heb van 5 t/m 8 oktober mijn ongi gehad en heb dus op dag 18 de pregnyl spuit gehad en op dag 20 de IUI gehad en moet op 4 november mijn ongi normaal weer krijgen weet iemand mischien waneer je op zijn vroegst mag testen na 5000 pregnyl en is bij iedereen de IUI zolaat in de cyclus of is dat verschillend????
succes allemaal
succes allemaal
donderdag 28 oktober 2010 om 18:35
donderdag 28 oktober 2010 om 18:39
@Girly; Bij mij is het morgen dag 17. Heel wisselend volgens mij, wanneer je eisprong is, sommige hebben een kortere cyclus, ik altijd net wat langer..
Wanneer je mag testen?? Ik zou gewoon na 14 dagen testen, mijn ervaring is dat ik dan al ongesteld ben...
@Sbananni+@Piplilly;Moet je met die ondersteuning van Pregnyl ook 2 dagen later pas testen trouwens?? Kan toch een paar dagen later zijn dat je ongesteld wordt?? Althans was mij verteld over de Progestan en volgens mij is de werking hetzelfde
@Roos+@Piplilly; ik heb het gevoel ook.. Ik sta er mee op en ga er mee naar bed en droom er veel over... Ik weet gewoon al vanaf dat ik een klein kindje was, dat ik zo graag moeder had willen worden.. Toen ik uiteindelijk stopte met de pil, zei ik nog tegen mijn vriend.. Als ik een kindje heb; zijn gewoon al mijn wensen vervuld... Helaas is het nog niet zover.... Frustrerend dat mensen die twijfelen of ze een kind willen en overlaten aan de natuur, meestal 'zomaar' zwanger worden...
Ik heb er alles voor over zeg ik altijd, als het maar OOIT goed komt....
Ik vind de wachtweken spannend, je bent veel bezig met wat je voelt, maar ook fijn omdat je misschien wel zwanger bent.. Ik ervaar het niet superzwaar ofzo die weken... Ik probeer sinds een aantal maanden niet meer teveel te fantaseren, want des te harder is de klap steeds.. Dus zet mijn gedachten gewoon bewust op stop... Eerst was ik altijd aan het denken, als ik nu niet ongesteld wordt, dan ben ik op die datum uitgerekend en kunnen we het dan en dan aan iedereen vertellen.. Nu weet ik nog wel wanneer je ongeveer uitgerekend bent, maar wanneer een eerste echo zou plaatsvinden weet ik nu niet meer... Gewoon afwachten, heb ik afgesproken met mezelf, anders maak ik mezelf echt helemaal gek!
Ik vind Puregon spuiten trouwens echt niks voorstellen (alleen lastig met een late dienst).. En Pregnyl vind ik ook niet erg om te spuiten.. Eerste keer was het een blauweplek gevoel, nu voel ik helemaal niets..
Morgen inderdaad met z'n drieen IUI, driemaal is scheepsrecht?? Ik duim voor iedereen!
@Roos146; ja, ik had ook al wat gelezen over de IVF, zou enorm balen zijn als dat in zou gaan.. Heb alleen de petitie getekend, kunt alleen maar hopen... Maar ook hier probeer ik me niet te druk over te maken, heeft toch geen invloed op wat de politiek vindt....
Jammer dat niemand zijn progesteronwaarde weet.. was gewoon benieuwd
Wanneer je mag testen?? Ik zou gewoon na 14 dagen testen, mijn ervaring is dat ik dan al ongesteld ben...
@Sbananni+@Piplilly;Moet je met die ondersteuning van Pregnyl ook 2 dagen later pas testen trouwens?? Kan toch een paar dagen later zijn dat je ongesteld wordt?? Althans was mij verteld over de Progestan en volgens mij is de werking hetzelfde
@Roos+@Piplilly; ik heb het gevoel ook.. Ik sta er mee op en ga er mee naar bed en droom er veel over... Ik weet gewoon al vanaf dat ik een klein kindje was, dat ik zo graag moeder had willen worden.. Toen ik uiteindelijk stopte met de pil, zei ik nog tegen mijn vriend.. Als ik een kindje heb; zijn gewoon al mijn wensen vervuld... Helaas is het nog niet zover.... Frustrerend dat mensen die twijfelen of ze een kind willen en overlaten aan de natuur, meestal 'zomaar' zwanger worden...
Ik heb er alles voor over zeg ik altijd, als het maar OOIT goed komt....
Ik vind de wachtweken spannend, je bent veel bezig met wat je voelt, maar ook fijn omdat je misschien wel zwanger bent.. Ik ervaar het niet superzwaar ofzo die weken... Ik probeer sinds een aantal maanden niet meer teveel te fantaseren, want des te harder is de klap steeds.. Dus zet mijn gedachten gewoon bewust op stop... Eerst was ik altijd aan het denken, als ik nu niet ongesteld wordt, dan ben ik op die datum uitgerekend en kunnen we het dan en dan aan iedereen vertellen.. Nu weet ik nog wel wanneer je ongeveer uitgerekend bent, maar wanneer een eerste echo zou plaatsvinden weet ik nu niet meer... Gewoon afwachten, heb ik afgesproken met mezelf, anders maak ik mezelf echt helemaal gek!
Ik vind Puregon spuiten trouwens echt niks voorstellen (alleen lastig met een late dienst).. En Pregnyl vind ik ook niet erg om te spuiten.. Eerste keer was het een blauweplek gevoel, nu voel ik helemaal niets..
Morgen inderdaad met z'n drieen IUI, driemaal is scheepsrecht?? Ik duim voor iedereen!
@Roos146; ja, ik had ook al wat gelezen over de IVF, zou enorm balen zijn als dat in zou gaan.. Heb alleen de petitie getekend, kunt alleen maar hopen... Maar ook hier probeer ik me niet te druk over te maken, heeft toch geen invloed op wat de politiek vindt....
Jammer dat niemand zijn progesteronwaarde weet.. was gewoon benieuwd
donderdag 28 oktober 2010 om 19:59
Bedankt voor alle informatie!
Wij moeten nu het telefoontje van de arts afwachten ( volgende week woensdag).
Dan horen we of we aan de slag kunnen gaan met IUI. In het ergste geval worden we meteen doorgestuurd voor IVF.
Wij gaan heel hard duimen dat de uitslag beter is dan de vorige keer. Ga in de tussentijd maar veel afleiding zoeken.
Iedereen veel succes! ik duim voor jullie!
Wij moeten nu het telefoontje van de arts afwachten ( volgende week woensdag).
Dan horen we of we aan de slag kunnen gaan met IUI. In het ergste geval worden we meteen doorgestuurd voor IVF.
Wij gaan heel hard duimen dat de uitslag beter is dan de vorige keer. Ga in de tussentijd maar veel afleiding zoeken.
Iedereen veel succes! ik duim voor jullie!
donderdag 28 oktober 2010 om 22:23
Hoi meiden,
wat spannend weer voor iedereen! Bijna allemaal in de pieker weken!
Ik merk echt dat ik weer bij ben gekomen. Ik hoop dat ik er dit keer (2e x) minder mee bezig zal zijn. Volgens mij nergens goed voor al dat gepeins en gestress! (zeg ik nu heel stoer, volgende week piep ik anders)
Ben benieuwd of ik dit keer ook hormonen moet spuiten, als ik dat zo lees is dat ook een heel gedoe...
Was net bij een vriendinnetje met een lief klein meisje van 6 weken, wat een dotje! Dan weet je weer waar je het voor doet! Heb heerlijk geknuffeld....
Heel veel sterkte allemaal ik duim voor jullie!!
wat spannend weer voor iedereen! Bijna allemaal in de pieker weken!
Ik merk echt dat ik weer bij ben gekomen. Ik hoop dat ik er dit keer (2e x) minder mee bezig zal zijn. Volgens mij nergens goed voor al dat gepeins en gestress! (zeg ik nu heel stoer, volgende week piep ik anders)
Ben benieuwd of ik dit keer ook hormonen moet spuiten, als ik dat zo lees is dat ook een heel gedoe...
Was net bij een vriendinnetje met een lief klein meisje van 6 weken, wat een dotje! Dan weet je weer waar je het voor doet! Heb heerlijk geknuffeld....
Heel veel sterkte allemaal ik duim voor jullie!!
vrijdag 29 oktober 2010 om 13:09
De buit is hier weer binnen!!
@Stephanietje.. Ik ben een controlefreak en echt een piekeraar, maar merk echt dat ik de laatste maanden rustiger ben.. Nu zat ik straks te denken, misschien is het van de chinese kruiden die ik gebruik, zal het dinsdag wel eens vragen op de controle.. Weet niet waar je woont?? Wij gaan naar Dr Li Jie in Nijmegen, misschien een tip??
@Girly..zoals ik van de zwangere begrijp hoef je ook niks te voelen.. Ik voel ook altijd alleen maar wat steekjes links en rechts verder niks en ben niet zwanger..
Ik hoop dat het gewoon raak is en dat je niks voelt!
@Stephanietje.. Ik ben een controlefreak en echt een piekeraar, maar merk echt dat ik de laatste maanden rustiger ben.. Nu zat ik straks te denken, misschien is het van de chinese kruiden die ik gebruik, zal het dinsdag wel eens vragen op de controle.. Weet niet waar je woont?? Wij gaan naar Dr Li Jie in Nijmegen, misschien een tip??
@Girly..zoals ik van de zwangere begrijp hoef je ook niks te voelen.. Ik voel ook altijd alleen maar wat steekjes links en rechts verder niks en ben niet zwanger..
Ik hoop dat het gewoon raak is en dat je niks voelt!
vrijdag 29 oktober 2010 om 17:45
Ook hier de buit binnen. Lab was erg tevreden over de kwaliteit van man. Waren er ook een hoop! Nu maar hopen dat ze ook nog eens slim zijn en de weg kunnen vinden.
Hebben jullie ook altijd wat bloedverlies na de iui? Volgens mij had ik dat bij mijn dochter niet, maar nu dus drie keer wel.
Succes iedereen weer.
Hebben jullie ook altijd wat bloedverlies na de iui? Volgens mij had ik dat bij mijn dochter niet, maar nu dus drie keer wel.
Succes iedereen weer.
vrijdag 29 oktober 2010 om 17:47
Ik had wel missenlijkheid verwacht ofzo aangezien ik nogal een gevoelige maag heb hehe maar het is natuurlijk ook nog maar 2 dagen na de IUI kan allemaal nog komen soms heb ik wel een raar gevoel in me maag maar kan ook tussen me oren zitten natuurlijk ik weet het ook allemaal niet alleen wel mijn eierstokken die ik voel bij een bepaalde beweging maar goed we hebben nog 12 dagen te gaan
succes allemaal
succes allemaal
zaterdag 30 oktober 2010 om 09:38
Hoi SBanani
Hier gaat verder alles volgens schema ben nog niet ongi hehe ik mag 10 november testen dus is nog 11 dagen pppfffff heb verder nergenst last van hoor alleen merk ik wel dat ik wat moe ben heel de dag beetje loom haha en soms voel ik iets in me buik bij me eierstokken maar ja de tijd zal het uitwijzen he
verder daar ook nog steeds alles goed
Hier gaat verder alles volgens schema ben nog niet ongi hehe ik mag 10 november testen dus is nog 11 dagen pppfffff heb verder nergenst last van hoor alleen merk ik wel dat ik wat moe ben heel de dag beetje loom haha en soms voel ik iets in me buik bij me eierstokken maar ja de tijd zal het uitwijzen he
verder daar ook nog steeds alles goed
zaterdag 30 oktober 2010 om 19:28
"Lief wondertje weet dat je welkom bent *slik* ,
mama en papa strijden tot het eind *Slik* (Dit zijn zo de juiste woorden...
tot je in de buik van mama zit, lekker warm... *slik*
Gewoon ff een dip. ff zitten janken... Ben alleen thuis, meer tijd om na te denken en dan die supermooie teksten...
pffff.. ben zo bang dat ik weer ongesteld ga worden... dat er weer een maand voorbij is...
mama en papa strijden tot het eind *Slik* (Dit zijn zo de juiste woorden...
tot je in de buik van mama zit, lekker warm... *slik*
Gewoon ff een dip. ff zitten janken... Ben alleen thuis, meer tijd om na te denken en dan die supermooie teksten...
pffff.. ben zo bang dat ik weer ongesteld ga worden... dat er weer een maand voorbij is...
zaterdag 30 oktober 2010 om 19:43
Omg die laatste!! Nou heb de tranen maar laten komen... Viel niet meer tegen te houden....
Hoest met iedereen? Hier wel ok. Ik moet zeggen dat ik dit keer minder voel dan vorige keer. Ook ben ik veel kalmer. Ti's pas 1 dag, maar toch merk ik dat ik een 2e iui toch weer heel anders ervaar dan de 1e. Dit voelt beter;) ben er in ieder geval een stuk minder mee bezig...
Ow een andere fertilisatiearts zei weer dat orgasmes wel goed zijn, want er komt dan een stofje vrij die zou helpen.... Ik word er echt geen wijs meer uit hahaha. Ik heb dan ook besloten om lekker te doen waar ik zin heb hahahahaha
kussies allemaal. Ik heb voor iedereen een kaarsje aan:)
Hoest met iedereen? Hier wel ok. Ik moet zeggen dat ik dit keer minder voel dan vorige keer. Ook ben ik veel kalmer. Ti's pas 1 dag, maar toch merk ik dat ik een 2e iui toch weer heel anders ervaar dan de 1e. Dit voelt beter;) ben er in ieder geval een stuk minder mee bezig...
Ow een andere fertilisatiearts zei weer dat orgasmes wel goed zijn, want er komt dan een stofje vrij die zou helpen.... Ik word er echt geen wijs meer uit hahaha. Ik heb dan ook besloten om lekker te doen waar ik zin heb hahahahaha
kussies allemaal. Ik heb voor iedereen een kaarsje aan:)
zaterdag 30 oktober 2010 om 19:45
zaterdag 30 oktober 2010 om 19:50
zaterdag 30 oktober 2010 om 20:08
In gedachten heb ik je vast gehouden.
In gedachten dicht bij elkaar.
De werkelijkheid is anders.
En we zijn nog lang niet klaar.
Het ene onderzoek naar het andere.
Positief onder gaan we het nog steeds.
Een traantje af en toe mag.
Want de emotionele pijn is er nog steeds.
Toch geven we de hoop niet op.
Ooit ligt het geluk in onze armen.
En zullen we het met al onze liefde liefde vol om armen.
Ik heb nog 11 dagen te gaan ppff wat duurt dat wachten toch lang
Zwanger worden gaat niet altijd even vlot,
Op dat moment ga je van binnen langzaam kapot.
Het is een emotioneel gebeuren, een uitputtende weg.
Je wilt blijven genieten van het leven, maar je kracht gaat langzaam weg.
En hoe geduldig je eens was, je raakt het allemaal kwijt.
Je voelt emoties diep vanbinnen, maar vooral heb je spijt.
Duizend vragen blijven komen, spoken steeds rond in je hoofd.
Je doet wat mensen van je verwachten, maar vanbinnen ben je verdoofd.
Iedereen is heel nieuwsgierig en vraagt steeds hoe ver je staat,
Maar niemand neemt de moeite om te vragen hoe het met jou gaat.
Maar weet hoe hobbelig de weg ook wordt, en waar je ook gaat gaan,
Dat als je iemand nodig hebt, ik naast jou zal staan.
Een groot verlangen zit in mij.
Met mijn dierbare vlindertjes aan mijn zij.
Ik zou zo graag je in mijn buik willen dragen.
Dat is toch niet zo veel om te vragen
Ik aai over me buik, en voel de leegte en het verdriet.
Waarom mag het niet zo zijn, waarom mag het niet.
Ik wil je zo graag mijn warmte en mijn liefde aan je geven
Wachtend op een wondertje, een verlangen naar jou.
Maar wondertje waar blijf je nou?
Eerst nog veel hoop, maar die vloeit langzaam weg.
Waarom is er nu toch iedere keer die pech.
Wat zou ik het graag nog een keertje mee willen maken.
Wat zou ik dan heel gelukkig raken.
Het is niet eerlijk en het verdriet doet zo pijn.
Elke keer die teleurstelling, het is echt niet fijn.
Een verlangen naar jou zo sterk in mij en ik wacht.
Wat zou ik je graag in me mijn armen willen sluiten mijn pracht.
Ik zit hier stilletjes te denken, hoe het leven zou zijn
wanneer jij erbij zou komen en wij i.p.v met 2 met drietjes zouden zijn.
Ik zit hier stilletjes me af te vragen waarom wij zo lang wachten moeten,
is er iets dat we niet goed hebben gedaan en moeten we nu daarom boeten?
Ik zit hier stilletjes te hopen op die dag
dat jij de leegte op vullen mag
Ik zit hier stilletjes te verlangen naar een leven met jou erin
naar die dag dat ook wij kunnen zeggen ja ook wij vormen nu een gezin...
Ik zit hier stilletjes te zijn met tranen van binnen en toch een lach op mijn gezicht
met alle hoop en focus enkel op jou komst gericht!
In gedachten dicht bij elkaar.
De werkelijkheid is anders.
En we zijn nog lang niet klaar.
Het ene onderzoek naar het andere.
Positief onder gaan we het nog steeds.
Een traantje af en toe mag.
Want de emotionele pijn is er nog steeds.
Toch geven we de hoop niet op.
Ooit ligt het geluk in onze armen.
En zullen we het met al onze liefde liefde vol om armen.
Ik heb nog 11 dagen te gaan ppff wat duurt dat wachten toch lang
Zwanger worden gaat niet altijd even vlot,
Op dat moment ga je van binnen langzaam kapot.
Het is een emotioneel gebeuren, een uitputtende weg.
Je wilt blijven genieten van het leven, maar je kracht gaat langzaam weg.
En hoe geduldig je eens was, je raakt het allemaal kwijt.
Je voelt emoties diep vanbinnen, maar vooral heb je spijt.
Duizend vragen blijven komen, spoken steeds rond in je hoofd.
Je doet wat mensen van je verwachten, maar vanbinnen ben je verdoofd.
Iedereen is heel nieuwsgierig en vraagt steeds hoe ver je staat,
Maar niemand neemt de moeite om te vragen hoe het met jou gaat.
Maar weet hoe hobbelig de weg ook wordt, en waar je ook gaat gaan,
Dat als je iemand nodig hebt, ik naast jou zal staan.
Een groot verlangen zit in mij.
Met mijn dierbare vlindertjes aan mijn zij.
Ik zou zo graag je in mijn buik willen dragen.
Dat is toch niet zo veel om te vragen
Ik aai over me buik, en voel de leegte en het verdriet.
Waarom mag het niet zo zijn, waarom mag het niet.
Ik wil je zo graag mijn warmte en mijn liefde aan je geven
Wachtend op een wondertje, een verlangen naar jou.
Maar wondertje waar blijf je nou?
Eerst nog veel hoop, maar die vloeit langzaam weg.
Waarom is er nu toch iedere keer die pech.
Wat zou ik het graag nog een keertje mee willen maken.
Wat zou ik dan heel gelukkig raken.
Het is niet eerlijk en het verdriet doet zo pijn.
Elke keer die teleurstelling, het is echt niet fijn.
Een verlangen naar jou zo sterk in mij en ik wacht.
Wat zou ik je graag in me mijn armen willen sluiten mijn pracht.
Ik zit hier stilletjes te denken, hoe het leven zou zijn
wanneer jij erbij zou komen en wij i.p.v met 2 met drietjes zouden zijn.
Ik zit hier stilletjes me af te vragen waarom wij zo lang wachten moeten,
is er iets dat we niet goed hebben gedaan en moeten we nu daarom boeten?
Ik zit hier stilletjes te hopen op die dag
dat jij de leegte op vullen mag
Ik zit hier stilletjes te verlangen naar een leven met jou erin
naar die dag dat ook wij kunnen zeggen ja ook wij vormen nu een gezin...
Ik zit hier stilletjes te zijn met tranen van binnen en toch een lach op mijn gezicht
met alle hoop en focus enkel op jou komst gericht!
zaterdag 30 oktober 2010 om 20:52
Ik heb nu drie dagen na de iui een beetje last van steken in mijn buik. Moest vandaag ook weer pregnyl spuiten.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze maand ook rustiger ben. Heb er wel een goed gevoel over. Misschien komt dat omdat dit de vijfde keer is. Als deze keer ook niet lukt, heb ik ook niet zoveel vertrouwen in de 6e, tevens laatste keer. Dan is IVF misschien voor ons een betere optie...
Maar zover is het nog niet. Ik ben nog positief tot het testmoment, 12 nov. Hoop het zo!!! En het hoop het ook zo voor jullie allemaal!!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze maand ook rustiger ben. Heb er wel een goed gevoel over. Misschien komt dat omdat dit de vijfde keer is. Als deze keer ook niet lukt, heb ik ook niet zoveel vertrouwen in de 6e, tevens laatste keer. Dan is IVF misschien voor ons een betere optie...
Maar zover is het nog niet. Ik ben nog positief tot het testmoment, 12 nov. Hoop het zo!!! En het hoop het ook zo voor jullie allemaal!!