Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

quote:rebbel schreef op 21 augustus 2009 @ 10:03:

HOERA!!!! NalaLala toch? Of... ehhh mis ik nu dingen
quote:rebbel schreef op 21 augustus 2009 @ 10:03:

Zo zit ik hier te dubben of ik zo'n in de draagdoek zal doen of in de kinderwagen tijdens uitje naar speeltuin en park. Juf met hersenverweking
Hoera weer een baby erbij.... Lala gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter....
quote:rebbel schreef op 20 augustus 2009 @ 22:17:

Star, die thee hebben ze hier bij de natuurwinkel, ook wel gewoon bij speciale koffie/theewinkeltjes. Maar je hebt van Pickwick ook wel van die rustgevende thee enzo, misschien helpt 't?

Ik bedenk ineens nog een tip, gewoon gezellige vijrpartij, val je daar niet van in slaap? Of doen jullie daar niet meer aan in laatste maand?

Tuurlijk doen we daar wel aan, zeker nu. Alles om maar een eventuele bevalling sneller op gang te brengen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Lala bevallen! Gefeliciteerd met jullie dochter

Gefeliciteerd Lala.. De meiden staan nu goed voor!!!

Het lijkt me dat we nu binnenkort een babyboom gaan krijgen..

Mmomo, Aruba, Dier, Vis, Star zet hem op!

Hier veel stuwing (au!) . Die kleine drinkt soms een paar keer achter elkaar en dan weer een heel aantal uren niet. Vooral 's nachts slaapt ze goed en ben ik wakker met volle..

De kz die ik nu heb is perfect. Ze komt maar 3 uurtjes, maar dat vind ik ook wel prima. Ik ben erg gehecht aan wat rust om me heen. En dat met drie kinderen????

Vandaag ook maar eens kijken of ik weer eens wat buiten de deur kan ondernemen.
Je klinkt alweer aardig op de been Pauwie, lekker!
quote:mmomo schreef op 21 augustus 2009 @ 10:07:

[...]

Juf met hersenverweking

Haha, dit is erg!

Was er idd niet helemaal bij vanmorgen, Aruba had het alweer gezien natuurlijk. Maar ikzelf gelukkig ook.

En, helpt het ook om in slaap te komen Star?
Dat klopt , Star. Ik ben ook niet zo'n typetje die in d'r bed blijft liggen als dat niet nodig is. En het gaat allemaal heel erg goed.

De kids zijn nu even lekker buiten aan het spelen, misschien dat ik heel even mijn ogen dicht kan doen (als dat lukt).
quote:rebbel schreef op 21 augustus 2009 @ 12:52:

[...]

En, helpt het ook om in slaap te komen Star?Nope, geen bevalling en geen slaap
Welterusten Pauwie
Lala, wat leuk, gefeliciteerd!

Hier verlof, joecheeeee Was er echt zo aan toe. Laatste dag was raar, superdruk en ook heel gezellig. Ben verwend met allerlei kadootjes. Nu lekker vrij. Vandaag met Chica naar museum geweest en de stad in. Nu lekker samen even knutselen (met verjaardagskado van Star! ).

Rebbel, tuurlijk gaat het goed zonder man of kraamzorg

Ik ga zelf voor kraambezoeken, ik vond het vorige keer vreselijk namelijk, een week zo'n mens in huis en Ier heeft er ook weinig zin in. Er is genoeg mantelzorg, want hij is thuis en heb zussen.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ja Lala, gefeliciteerd!!! Ben benieuwd naar de naam van jullie dochter.

Ik werd vanmorgen wakker gebeld door mijn dinnetje, dat ze bevallen is!!!

Van een zoon en hij heet Tim.

Zij is degene waarmee ik alles samen deed deze zwangerschap.

En ik vind het zo raar dat zij nu opeens bevallen is.

Liepen woensdagmiddag nog door het dorp en 's nachts begon de bevalling.

Helaas heeft 'ie tot vanmorgen geduurd, dus behoorlijk lang.

De kleine had ook in het vruchtwater gepoept. Maar verder gaat het super.

Hij is 8 pond, terwijl de vlos het van de week nog op 6 pond had geschat!

Wel mooi op tijd geboren, want ze was morgen uitgerekend.

Tja, en dan ben ik nu de volgende in de vriendengroep. AAAHHHH!!! Dat vind ik helemaal een enge gedachte...
Inad geniet van je verlof. Volgens mij was jij de laatste die nog verlof moest krijgen, dus nu is iedereen hier vrij.

Ik ben vandaag weer goedgekeurd door de verloskundige en mag dus weer genieten van het mooie weekend. Wel was mijn bloeddruk nog steeds op het randje en daarom moet ik nu dus 2 x per week voor controle terug komen i.p.v. wekelijks. Maandag dus weer terug en dan aan het einde van de week waarschijnlijk weer. Wel een prettig idee dat ze het goed in de gate houden.
Nala spannend dat jij nu de volgende bent... Zijn er in je vriendenkring nog zwangeren die kunnen voorkruipen of zit het niet zo dicht op elkaar...
Rebbel, das nou weer iets wat ik niet lees uit Wij jonge ouders, ga ik toch maar eens doen.

Petekind was hier alleen, zodat zijn moeder ook ff kon helpen bij mijn man, was een beetje druk.

Maar hij kwam alleen maar slapen hoor. Ff 5 min daarvoor acclimatiseren en gelijk bed in. Dus viel wel mee.

Vis, het is wat met die scholen en zo he. Ik belde vanmorgen het KDV. Voor de woensdag hebben ze een wachtlijst tot april-juni en voor de maandag nog een wachtlijst van een jaar!!!!! Niet normaal.

Nou, die kijkers van vanmiddag is niets geworden.

Makelaar belde net, dat het een korte bezichtiging was.

Waren daarvoor al bij een ander huis geweest en daar was ze enthousiaster over.

Ons huis "was niet haar huis".

Baal wel, toch weer 2 uur sopwerk erin gestoken en dan zeggen ze na 5 min al dat ze het niets vinden.

Makelaar was ook best wel verbaasd. Want vond ons huis persoonlijk mooier en ook beter gelegen.

Maja, die hoeft ons huis niet te kopen...

Klinkt allemaal lekker positief Pauwie, houden zo!

Inad, geniet van je verlof. Nu zijn we allemaal thuis volgens mij!

Zeker prettig idee Gympy, dat de vlos je beter in de gaten houdt.

Hopelijk stijgt je bloeddruk niet verder.

En er kan er wel degelijk nog eentje voorpiepen in de vriendengroep.

Ben nog met 1 vriendin zwanger, die is 1 week na mij uitgerekend. Dus alles zou kunnen.
Lala, gefeliciteerd met jullie dochter!

Ik kwam eigenlijk even kijken of Dierewier zich hier al gemeld had vandaag. Op ons eigen stekkie namelijk nog niet, en ook hier gisteren voor het laatst...

Zou het? Ik vind het spánnend!!!
Loretta is De Mol. Punt.
Gymp: fijn dat je weer goed gekeurd bent. Wel heftig om 2 keer in de week te moeten. Heb je een lange aanreistijd? Ik hoop voor je dat je bloeddruk netjes aan de goede kant van de grens blijft!

Inad: jeej verlof!!! Het grote uitrusten en genieten beginnen!!!

Nala: balen van de kijkers. Het zou toch zo fijn zijn als het eindelijk zou lukken he.... En je bent nu als volgende aan de beurt om te werpen. Spannend gevoel he. Ik ben trouwens nu 'veilig bevallen' aan het lezen en moet zeggen dat het mij wel helpt om rustiger tegenover de bevalling te staan. Misschien heb je er wat aan.

Vis: jeetje.. zo lange wachtlijst? Is toch ook niet normaal, dat je nu al na moet denken over de school waar je zelfs nog ongeboren kind straks naar toe gaat. Lijkt mij heel onwerkelijk.

Hier gaat alles goed. Vandaag een redelijk goede dag. Ben op de fiets naar de fysio geweest. Daarna nog met een collega thee gedronken. Net postzegels gehaald en de laatste wijzigingen doorgegeven voor de kaartjes. Jeej. Eigenlijk wilde ik nog opruimen, maar dat wordt morgen. Vanavond gaan we uit eten met schoonfamilie. Ze komen allemaal naar deze kant van het land, omdat ik zwanger ben. Lief he.
Oh dat was met nog helemaal niet opgevallen!!

Wat super spannend...

Dan is Dier vast aan het bevallen!!! Spannend!!
Inad, hoelang is Ier vrij? Mijne is ook vrij en hoef ook geen 8 uur kraamhulp per dag, zit ik ook niet op de wachten eerlijk gezegd. Kraambezoeken ken ik niet, komen ze dan elke dag even kijken?

Spannend Nala, het komt nu echt dichtbij voor jou

Ik heb Vis ook nog niet gezien vandaag toch? En Dier dus niet. Aha. Die zijn stereo aan het bevallen

O, Vis toch wel gezien. Sjonge, ik ben een zeef

Eet smakelijk vanavond Aapje!

Starman is Chinees halen. Hou ik helemaal niet van, maar toch maar besteld want ja, je hoort wel eens van die verhalen over Chinees eten en weeen opwekken
Is dat zo joh Star? Nog nooit van gehoord. Heb net zelf wel mijn voeten gemasseerd want dat had ik dan weer gehoord

Dier, laat je horen!
Ja huppeldepup reflex massage toch?
Ik moet er nog even inkomen hoor, met opletten of iedereen zich wel netjes meldt. Maar gelukkig zijn er andere oplettende mensen hier. Dus.. Dier aan het bevallen! Zet 'm op hè.

Inad, lekker hoor, jij nu ook verlof. Heb je al een to-do-lijstje?

Hier zijn we ook niet aan de 6u per dag gekomen. Gewoon per dag gekeken wat er te doen was.

Springtouwen werkt ook, Aruub.
Ik kom niet eens meer van de grond denk ik
Klopt Star, overbuurvrouw doet het ook dus ga maar eens om de koffie Die beviel 5 dagen eerder van haar eerste dus wie weet werkt het echt. Nee, ben nog niet zover dat ik dat soort dingen uit ga proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven