Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

Slakkenspoor hier levert ook niks op, grbml.

Ja doe eens foto's van Nesta
Jeej Aruba!!! Gefeliciteerd meid!! Wat een prestatie en dan ook nog gelijk op het forum komen melden!! Chapeau meid!

Geniet er nu maar van!

Ik ben ook heel benieuwd naar de naam.

Ik duik lekker met mijn twee mannen het bed in... vanavond veel emoties en kraamtranen. Nu maar hopen op een goede nachtrust.

Slaap lekker meiden!
Sterkte met de tranen Aapje!
Aruba, gefeliciteeeeeeeeerd!

En stoer ben je hoor, met 8cm ontsluiting nog even posten

Dier

Star, fijn van goede nacht.

Aapje

Hier gisteren ineens heel veel krampen. Heb vannaf uur of 16.00 tot volgende ochtend in bed gelegen. Vandaag ging het weer goed de hele dag, naar Middelburg en Veere geweest, was leuk. Op terugweg weer krampen. Nu weer weg. Zullen we voorweeën-achtige dingen zijn. Ik heb vooralsnog geen intentie voor te dringen

Eerst Dier en Star en Vis nu

Hoop dat het bij jou nu echt snel komt, Diertje
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Yep vanuit hier ook sterkte met de tranen (5de dag ook of niet?). Trusten!

Heb schoenen op hyves gezet maar zal nog wel even nieuw plaatje van Nesta plakken .
Hier ook iemand die zich verveelt. Is niets leuks meer op tv en Vent heeft de laptop. Lang leve mobiel internet!

Dikke kus Aapje, lekker je bed in duiken.

Hier al weken lang slakken spoor. Maakt niets uit. . .
Jaaa Inad zeg, hou maar op met fietsen, dat krijg je er nou van

Maar goed, wel even naar natuurlijk op het moment
Ik dacht echt even aan weeën gisteren. Was er helemaal nog niet klaar voor

Hij is ook zo sterk trouwens, echt veel hardere schoppen dan bij Chica (die weer heel veel en actief bewoog). Soms lijkt hij zich echt af te zetten tegen me ribben en dan het geboortekanaal in te duiken of zo. Au au en au
Dat klinkt wel serieus Inad! Inderdaad ipv 20 km fietsen toch maar gewoon straatje om (ben er nog steeds van onder de indruk). Maar je bent er nu weer bij...lekker dat je even goed hebt uitgerust.
Geboortekanaal induiken Klink wel erg Beatrijs

Veere mooi hè? Was het weer een beetje redelijk?
Vooral vanwege dat induiken ook, zo van duik in je weeën. Geen idee hoe dat moet. Flutadvies ook, flikker op

Ja, Veere heel mooi! En we hadden alleen maar zon. Wel winderig en niet heel warm, maar prima dagje.

Dat fietsen zal toch nog even moeten. Tis nu maar 10 km trouwens, want IEr brengt haar s'ochtends weg, ik doe alleen ophalen om 15.00 nu. Er is een directe bus (gek genoeg, want geen logische lijn) van hier naar school, maar heb geen zin om 40 minuten in bus te zitten en dan met haar te moeten haasten of half uur te moeten wachten en zo. Ik haat bussen.
Volgens mij waait het altijd in Zeeland, maar dat kan ik nu even niet aan Aruba navragen

40 minuten in bus is ook echt niet leuk. Scheelt wel dat je in ieder geval 's ochtends rustig aan kan doen en 's middag op je dooie akkertje die kant op kunt fietsen. Lijkt me een wijs plan. Je ziet het hè, doe er alles aan die baby van jullie nog even binnen te houden
In je weeen duiken is inderdaad flutadvies net zoals naar je pijn toe gaan. DE PIJN IS OVERAL

Maarre dat schiet inderdaad niet op met de bus. Fiets is dan beter te doen en zolang het gaat, is het alleen maar goed toch. Jij bent straks in topconditie!
Ja, precies, ik trek echt ruim de tijd uit voor fietstocht en fiets op enorm slakkentempo. Ik ben helemaal voor binnenhouden

Door dat gerommel heb ik trouwens niet het idee dat het nog tot heel ver na de uitgerekende datum gaat duren, dus eerder zo rond de 21e. Maar je weet het nooit
*breekt even in*

Aruba gefeliciteerd met jullie zoon!!! Een flinke jongen zo te lezen. Geniet ervan!

Alle andere dames die al bevallen zijn ook gefeliciteerd met jullie kindjes.

En voor degene die nog moeten: succes met de laatste loodjes!

*en is weer weg*
Schijnt ook weer goed te zijn tijdens en na de bevalling. Vrouwen die tot op laatste moment veel aan beweging deden hebben het tijdens baren makkelijker en herstellen sneller. Dus gewoon allemaal flink aan de wandel en aan de fiets. Hop
Gefeliciteerd met jullie zoon, Aruba!

Loretta is De Mol. Punt.
*** herinnert zich door jullie duikgeneuzel ineens het advies van de zwangerschapsyoga juf: adem door je vagina... ***
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Inad schreef op 05 september 2009 @ 22:22:

Schijnt ook weer goed te zijn tijdens en na de bevalling. Vrouwen die tot op laatste moment veel aan beweging deden hebben het tijdens baren makkelijker en herstellen sneller. Dus gewoon allemaal flink aan de wandel en aan de fiets. Hop Ik fiets ook nog braaf en winkelen is ook een soort van bewegen
Whahahah, echt?

Dat klinkt heel smerig
quote:Kess schreef op 05 september 2009 @ 22:23:

*** herinnert zich door jullie duikgeneuzel ineens het advies van de zwangerschapsyoga juf: adem door je vagina... ***Whoehahahahahahahaha die ga ik onthouden, dan beval ik lachend.
Ik ben accuut gestopt met yoga!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Star schreef op 05 september 2009 @ 22:24:

[...]

Ik fiets ook nog braaf en winkelen is ook een soort van bewegen Winkelen is vast nog beter dan wandelen, want je moet ook nog eens goed opletten. Heel intensief en calorieverbrandend dus, denk ik. Soort topsport
Haha die is ook errug ja! Uiteraard probeer ik nu door mijn vagina te ademen maar geloof dat ik een koudje heb opgelopen........want het lukt niet

Ik fiets me suf, loop me suf maar schiet niet op. Geen10 km overigens misschien is dat het verschil haha.

Na die weeen denk ik ook niet dat jouw chic lang blijft zitten.
Ik kan er me iets bij voorstellen Kess

Ja precies Inad, je moet ook slalommen enzo tijdens het winkelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven