Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

Aruba, melden meid, ben benieuwd hoe het met jou en zoonzondernaam is

Oude mensen met babietjes zijn schattig vaak inderdaad Pauwie.
Schoenen van de jongens zijn cool. Hoo dat ik ook leuke kan vinden..

Star ; 1 keer melden per dag is voor jou niet echt veel, waar zit je? Lekker een dagje weg of heb je andere bezigheden?

Dier heeft zich inderdaad helemaal niet gemeld. Heel opvallend...
He , als je het over de duivel hebt, dan verschijnt hij ineens!!
Ik ben er al

Vanmorgen even Bossche Bol wezen eten bij ouders en nu net uit bed, voel me echt belabberd. Schuurpapier ingeslikt enzo.

Denk dat Dier trouwens gewoon lekker aan het tutten is met haar gezin. Ze heeft namelijk sms-plicht als ze het forum niet meer redt en ik heb nog geen sms gezien
Star schiet op, jij moet nog een cadeautje leveren

Hier een meld....de hele dag in bed gelegen, voelde me zo slecht. Vk nog geweest en inderdaad behoorlijke lage bloeddruk. Nu toch maar even beneden maar fijn is anders. Sta echt te tollen op mijn benen. Laatste loodjes, laatst loodjes

Star gezellig met familie op stap. Verder geen plannen meer vandaag of staat er nog een etentje op de planning?

Rebbel ben ook blij dat ik geslaagd ben, normaal gaat dat niet zo snel maar moesten nu ook wel want Nesta liep wat krom op zijn schoenen. Had blijkbaar weer groeispurt gemaakt en zo uit schoenen gegroeid.

Nala spannend hoor al dat voorwerk, hopelijk scheelt dat straks gewoon weer!

Vis zijn je ouders er nog dit weekend?

We zijn dus op de helft 7-7 wat grappig....
Lage bloeddruk?

Jee, schiet ook niet op daar. Tuutje nog gevoeld?

Even wat eten zo, knap je misschien wat van op.

Ik krijg zo pizza, geen trek in, maar wil toch wat eten anders voel ik me alleen maar beroerder ook.
He , Dier, klinkt niet prettig... Hopen dat het nu snel gaat beginnen allemaal.

Star ; Goed blijven eten, want als het begint moet je wel voldoende energie hebben. Bossche Bol geeft in ieder geval veel suikers en dus energie!
Joepie ARUBA; gefeliciteerd!!! Hopelijk is alles na de 8cm goed en snel verlopen!

Bosche bol?? Ben je in Den Bosch geweest dan???
Nee, schoonzusje komt uit Den Bosch en had ze meegenomen
Zeg Inad, kom hier ook eens even over die krampen vertellen?
Hmm lekker, Star

Dier rot dat je je zo naar voelt.

Nala, hier zelfde en volgens verloskundige reeds ingedaalde baby. Het is nu elke dag raak zo rond 16.00/ 16.30. Hier alleen wel pauze tussen de krampen door, maar ze zijn dan echt om de minuut/paar minuten en al met al zo'n twee uur lang, net als bij Vish. Ik denk dat het wel al beetje voorgerommel is.. Maar goed, het zegt ook weer niets over een op handen zijnde bevalling volgens mij. Kan net zo goed, in mijn geval dan, nog weken duren.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeee, het is Aruba gelukt!!!!

Meisje, van harte met je zoon. Ben erg benieuwd naar de details.

Dikke kus voor alle 'op weeën-wachtende-zwangeren'
Nog steeds zoonzondernaam... En gaat mijn voorspelling over nog een bevalling dit weekend nog door? Dier misschien wel?

Pauwie, ja, gaan idd naar Hof van Saksen. Ben jij daar ook geweest? Leuk, met meisje naar opa en oma. Hopen wij volgende week zondag te doen.

Dier voor jou en sterkte voor de andere zwangere buikjes en hun draagsters
Hij heeft een naam hoor, check Hyves, dat deed ik net - heel toevallig

Er staat ook een hele lieve foto, wat een schattig babietje is het Aruub

Trusten allemaal!

Star, sterkte met de bevalling vannacht.
Oooooo ik ga kijken!
Was toch nog even hier, geloof er niks van dat slapen gaat lukken!

Star haha tuutje niet laten voelen. Wel over gehad maar durfde het niet aan omdat ik mij zo beroerd voel(de). Morgen toch weer heen en hopelijk dan wat fitter. Heb wel wat gegeten en extra ijzer en fruit naar binnen gewerkt!

Oei lekker zo'n Bossche Bol enne jij hebt nog anderhalf uur, kom op persen jij !

Dit weekend blijft het rustig ben ik bang..deze week kunnen er wel een paar tegelijk gaan verwacht ik. Vis, Star en ik hopelijk en wie weet wie nog meer .

Inad bij jou rommelt het ook al mooi he. Op deze manier hou je geen tuut meer over, evenals Nala
Gaat niet lukken denk ik Dier, zo'n stortbevalling. Morgen wel mooie dag, Ceetje op kdv dus lekker rustig om me heen.

Voel je je weer wat beter?
Helaas, helaas..morgen dan maar! Had jij dinsdag niet een date?

Ik voel me wel beter dan vanmiddag gelukkig. Samen maar weer voor morgen gaan pffffffffffffffff
Ha, meld en zo

En:

7 september is de dag dat Star's baby, dat Star's baby, 7 september is de dag, dat Star's baby komen mag

En idem voor die van Dier en Vis.

Jella Jella, Venga Vamos, Come on, Hup en zo

Mijn zus komt hier zo langs met neefje Nano, dus ik ga puinruimen. Was met door mijn moeder 37 jaar geleden geborduurde lakentjes zit er al in, gisteren van jongere zus gekregen. Die stof is zo goed, want zit geen dun plekje in. Zo maken ze spullen gewoon niet meer.
Meld! .

Dier, wat vervelend dat je je zo brak voelde gisteren. Hoop dat je er vandaag geen last van hebt. En je bloeddruk weer naar beneden ... Volgens mij moet jij nodig op een drop en salmiak-dieet!

Star, is het schuurpapiertje uit je keel verdwenen?

Pauwie en Rebbel - leuk dat jullie alweer echt actief zijn met baby erbij.. Klinkt voor mij nog echt heel ver weg .

Hier gisteren was bij mij de behoefte om flink te lopen gisteren weer terug. Rond het middaguur hebben we in de stromende regen in het park en langs de zee gesnelwaggeld en 's avonds zijn we naar de camping gelopen waar mijn ouders staan. Man vond het zo idioot dat hij er vanuitging dat de baby de afgelopen nacht geboren zou worden... maar helaas . (We hebben een paar vrouwen in onze omgeving die grote verhalen hebben over het hele huis nog even schoonmaken op de dag van de bevalling... En man theoretiseerde dat deze neiging zich bij mij uitte door nog even flink te willen bewegen, bij mijn gebrek aan huishoudelijke neigingen.... maar helaas ) Zat wel de hele dag vol adrenaline en had moeite in slaap te komen, maar toen het eenmaal lukte sliep ik behoorlijk stevig. Nu fikse spierpijn rond mijn liezen .

Ga vandaag mezelf lekker verwennen met maskertjes en een lekker bad. Heb er echt zin in. Voel me vandaag trouwens nog steeds zo energiek ('on top of the world'). Hoop dat ik het kan vasthouden tot de bevalling.

Iemand trouwens een idee hoe lang het duurt voor je je oude conditie weer wat terug hebt na de zwangerschap? Verlang er ontzettend naar een berg op te gaan... Kon dat al heel snel niet meer toen ik zwanger was. In de eerste maanden te moe, daarna te snel buiten adem.
Dat hangt heel erg van je conditie voor de bevalling af, Vis.

Hoe fitter je voor de bevalling bent, hoe makkelijker de bevalling en hoe sneller het herstel, aldus zeggen de wetenschappers in elk geval. Ik zal eens googlen voor een artikel.

Aangezien je veel wandelt en beweegt en zo, zou ik zeggen dat je zo weer on top of he world bent, letterlijk (als in op een berg ) en figuurlijk
Ja kom maar op met die baby's! Ik weer onrustige nacht gehad met alles er op en eraan dus ik hoop dat ik vanmiddag te horen krijg dat tuutje echt weg is!

Wat leuk zeg dat je de lakentjes weer hebt en nu dus wassen, strijken :-) . Ja de spullen van tegenwoordig gaan maar even mee he. Zonde! Veel plezier met zus en neefje.

Ben inderdaad aan cup a soupjes dieetjes Vis, Bloeddruk was toch wel bizar laag, 50 onderdruk. Voel me al ietsje beter.

Jeetje wat goed zeg dat je nog zo'n stuk hebt gelopen en dat het zo goed gaat. Lijkt inderdaad net een teken van naderende bevalling maar helaas dus niet. Genieten dan van je verwendagje vandaag, klinkt goed. Denk dat als jouw bevalling relatief goed verloopt jij vrij snel je conditie weer terug hebt. Volgens mij heb je hem redelijk op peil gehouden voor een zwangere dus denk zelf dat het vrij snel weer goed is.
Strijken niet hoor, alleen wassen

Vraag me af hoe dat komt Dier, dat spullen nu zo kort meegaan. Misschien ook met ons te maken, dat we sneller weggooien (bijv. gaatjes niet repareren maar dingen meteen wegdoen), minder voorzichtig zijn met spullen etc. etc., maar het moet toch ook in elk geval deels aan de kwaliteit van de producten liggen. Maken ze spullen gewoon expres slecht, zodat we blijven consumeren?

Oef das laag, die bloeddruk. Goed van de soepjes. Maar zoethout heeft langduriger effect dus speciaal voor jou:

Ik geloof in het laatste Inad, gewoon een consumptiemaatschappij. TV van schoonmoeder was na 5 jaar al stuk (vind ik snel). Ze wilde hem laten maken maar dat kostte dan al zoveel geld dat ze eigenlijk beter direct een nieuwe kon kopen want tv moest opgestuurd worden en dat zou al aardig oplopen. Belachelijk toch? Maar goed...ondertussen doe ik er zelf ook aan mee want vaak ook te lui om alles te repareren.

Ah zoethout beter, dan haal ik dat straks even en ga ik direct weer aan de zoethout thee, lekker!

Niet strijken, niet strijken tssssssssss
Das toevallig Pauwie. Wereld is zeker klein dan!

Als je er weer eens bent, 1 van de huizen met een lege tuin is van ons.

Hoe is het nu met je Dier, balen hoor.

Hoe laat moet je naar de vlos?

Op Hyves stukje gezet uit het boek wat ik aan het lezen ben van Claudia de Breij. Helemaal geweldig!

Aruba, gave naam en poepige foto's!

Als er deze week geen meiden gaan bevallen, vreet ik mijn schoenen op hoor. Moet nu toch wel gaan gebeuren?

Star, hoe voel jij je vandaag? Nog steeds keel als schuurpapier?

Vis, wat super dat je je zo energiek voelt. Wou dat ik dat kon zeggen.

Vind het ook zo irri dat veel mensen zeggen; meid geniet er nog ff van. Het kan niet lang meer duren.

Bladiebla. We willen gewoon allemaal ons babietje in handen hebben.

Inad, veel plezier met zus en neefje.

Mijn zussie is gister weer thuis gekomen uit Italie. Heb ik wel gemist. Dus snel afspreken met d'r.

Hier weer een goede nacht achter de rug. Wel om de 2 uur naar de wc, maar das nu vaste prik.

Vandaag komt schoonmams ws ff helpen en verder niets afgesproken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven