JANUARI 2009

06-05-2008 13:25 4941 berichten
Alle reacties Link kopieren

zo bedoel je marianne ?
Voyager, je mag Melle zn naam ook wel in het schema zetten, hoor.
Ik heb de link gewoon in mijn browser geplakt Marianne!
Yamuna ik kan jouw afbeelding ook niet zien en mn eigen ook niet...
ja, zo zie ik hem wel. Wat een schatje, he?
marianne als je op de foto staat in mijnalbum.nl

rechtermuisknop / eigenschappen en dan de URL kopieren ...
wouw, wat een knapperd!! en veel haar, mooi is dat! mijn eerste had ook een bos met haar, ben zooo benieuwd of de baby dat nu ook weer heeft.

duik nu mijn bad in!
dan het fotolijstje aanklikken in je viva reactiescherm http:// verwijderen en dan middels ctrl v de eerder gekopieerde URL plakken .. klik OK en klik verzenden.
Ja, gelukt! Dank je wel, Yamuna.
Geweldig dat je al weer thuis bent Marianne, en wat een ontzettend stoer wijf ben je toch. Huppetee iedereen naar huis en het zelf doen. Grote klasse!

Melle is echt een prachtig kindje, je hebt er heel wat voor over moeten hebben maar potverdikke nu heb je ook iets!

Ik wens jullie een goede nacht!

Dikke knuffel.
quote:Marianne1969 schreef op 25 januari 2009 @ 21:41:

Voyager, je mag Melle zn naam ook wel in het schema zetten, hoor.Done! Misschien even op F5 drukken om het te zien.. Mooie vent hoor! Misschien iets voor Linde later...???
Of voor Lola?! Wat een mooierd!

En fijn dat jullie weer thuis zijn!
Marianne: Wat een prachtkereltje !! Gefeliciteerd!!

Al net zo'n zittenblijver als mijn meisje was.

Als die niet geholpen was zat ze nu nog denk ik

Nu alleen Sam nog??
hij is inderdaad prachtig en ik vind je ook echt superstoer!! kraamhulp komt vandaag ook weer, laat je maar een beetje verwennen!

hier alles nog rustig, gelukkig ook vannacht. goed geslapen dus, alleen werd ik wakker met behoorlijke hoofdpijn. heb mijn oudste gedropt bij de buurvrouw. wilde vandaag iets leuks met hem doen, maar dat gaat niet lukken, gelukkig vindt hij het erg leuk om daar te spelen, buurjongetje is even oud. ik ga straks mijn bed weer in met 2 paracetamol. moet er niet aan denken om met hoofdpijn te bevallen, bah!

ik ben echt zielig zo onderaan de lijst
Je kan morgen nog op mijn verjaardag bevallen Sammeke
lijkt me gezellig! ich bin dabei!
Krijg je nog monchou taart op je kraambed ook
Je bent niet de laatste sam.

Sjaanie en ik willen ook nog in januari bevallen, we zijn de 31e uitgerekend. Ik duim voor je en als ik eerder ben dan laat ik het je weten. Groeten Floor
Sam, ik wacht ook mee hoor! Ik spiek elke dag om te zien of er bij jou al een kleine is geboren. Succes, zet hem op!!

Marianne, wat een mooi manneke. En inderdaad; dat haar is wel super zeg!

Ook voor alle meiden op de februari-tribune; veel geluk en succes met bevallen. Spannende tijd komt eraan hoor!

Hier alles prima. Lize wordt 's ochtends breed grijnzend wakker, dus ik geniet weer! Ze begint zelfs al nachten door te slapen.

Heb zelf een ontstoken ooglid, dus zie eruit alsof ik ruzie heb gehad. Gelukkig hoef ik bij het geven van Bv alleen maar naar beneden te kijken...dat lukt nog net met zo'n dicht oog!
Psssst Helena, borstvoeding in je oog schijnt wonderen te doen!
*sluipt even binnen*

Gefeliciteerd allemaal met de lieve kleintjes! En Sam, nog even volhouden!

* hobbelt weer terug naar het maart forum*
He meiden,

Daar ben ik weer eens. Alles gaat hier goed. Ik ben langzaam maar zeker aan het herstellen van de bevalling en Chica doet t super. De eerste paar dagen viel ze zoals normaal wat af, maar sinds eergisteren was ze vandaag 100 gram zwaarder. De borstvoeding gaat dus lekker! Ze ligt nu lekker naast me op bed, een beetje rond te kijken. Het is echt een supertevreden baby. Afgelopen nacht was ze wel enorm aan het spoken en wilde ze tot 3 uur 's nachts zowat elk uur drinken. Daarna sliep ze gelukkig tot 7 uur. Het herstellen van de bevalling en zwangerschap én het weinige slapen is wel heavy! Maar daar weten jullie waarschijnlijk alles van.

Jeetje Melle ook al zoveel haar! Er zat in april/mei vast iets in het leidingwater ofzo dat we allemaal van die langharige babies hebben!

Sam, ik hoop voor de dat t heeeel snel gaat beginnen!

Meiden, ik kom snel weer!
Ja grappig he, zo veel kindjes met een bos haar! Ik vind het trouwens ook heavy hoor, dat herstellen van de bevalling i.c.m. die gebroken nachten. Vannacht om 03.00 zat ik te voeden en toen bedacht ik me opeens dat jullie misschien wel op hetzelfde moment ook wakker waren en dat voelde toch wel als een soort van gedeelde smart zeg maar. Al vind ik die nachtvoedingen als ik eenmaal wakker ben ook wel iets knus hebben trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven