Jeggin
donderdag 24 oktober 2019 om 12:30
Hopelijk kunnen jullie mij helpen, ik ben voor mijn dochter van 12 op zoek naar jeggins, we hebben altijd die van de H&M maar die zijn voor de winter nogal dun.
Maar, die zoektocht gaat niet zo makkelijk, want dochter heeft autisme en wil geen schurende stof, geen knoppen, geen ritsen en geen rara fratsen op een broek.
En ik heb nogal al een lange slanke meid, dus als de lengte goed is is de broek van veel te wijd.
Wie heeft voor ons De tip voor een nauwsluitende, lekker zittende, jegging?
Maar, die zoektocht gaat niet zo makkelijk, want dochter heeft autisme en wil geen schurende stof, geen knoppen, geen ritsen en geen rara fratsen op een broek.
En ik heb nogal al een lange slanke meid, dus als de lengte goed is is de broek van veel te wijd.
Wie heeft voor ons De tip voor een nauwsluitende, lekker zittende, jegging?
donderdag 24 oktober 2019 om 12:34
donderdag 24 oktober 2019 om 12:39
Simpel, zonder frutsels.. dus ja
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
donderdag 24 oktober 2019 om 12:51
Oh wauw, nee, ik ben zelf nooit langer dan 1.68 geworden dus dat was serieus nooit in mijn hoofd opgekomen, ik was 1.40 ofzo rond die leeftijd
donderdag 24 oktober 2019 om 12:55
En een iets ruimere broek over de jegging? Dan kan ze aan wat ze gewend is, maar heeft ze alsnog 2 laagjes.
donderdag 24 oktober 2019 om 13:27
Haha ja was ook wel redelijk bizar lang voor die leeftijdJonathanStrange schreef: ↑24-10-2019 12:51Oh wauw, nee, ik ben zelf nooit langer dan 1.68 geworden dus dat was serieus nooit in mijn hoofd opgekomen, ik was 1.40 ofzo rond die leeftijdIk denk dus nooit aan damesmaten maar ja, dat klinkt nog best aannemelijk. Hoe lang ben je uiteindelijk geworden, als ik mag vragen?
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
donderdag 24 oktober 2019 om 13:39
Of een maillot eronder?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 24 oktober 2019 om 14:20
Misschien een Poptrash broek van Only: https://www.only.com/be/nl/on/kids-only ... Sky_713921
Zit echt heerlijk en ze zijn wat dikker qua stof?
Zie nu dat de kinderversie een knoopje heeft, dat heeft de volwassen versie niet.
Zit echt heerlijk en ze zijn wat dikker qua stof?
Zie nu dat de kinderversie een knoopje heeft, dat heeft de volwassen versie niet.
donderdag 24 oktober 2019 om 14:41
Mijn dochter heeft hetzelfde probleem. Ze knipt ook regelmatig gaten in haar kleding omdat de labels er anders niet goed uitgaan.
Voor de winter draagt ze dezelfde leggings (h&m), met als het écht koud is, beenwarmers er overheen. Die kan ze dan binnen weer uitdoen als ze wil. Ze heeft ook warme laarzen zonder ritsen en veters etc. dat scheelt.
Ze wil ook geen hemd aan dus ik zoek nog een soort van ‘body’ van heel zacht materiaal maar dan zonder knopen. Dat wil ze wel aan- maar ik vind ze alleen maar met kant.
Voor de winter draagt ze dezelfde leggings (h&m), met als het écht koud is, beenwarmers er overheen. Die kan ze dan binnen weer uitdoen als ze wil. Ze heeft ook warme laarzen zonder ritsen en veters etc. dat scheelt.
Ze wil ook geen hemd aan dus ik zoek nog een soort van ‘body’ van heel zacht materiaal maar dan zonder knopen. Dat wil ze wel aan- maar ik vind ze alleen maar met kant.
donderdag 24 oktober 2019 om 14:49