Jeggin

24-10-2019 12:30 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk kunnen jullie mij helpen, ik ben voor mijn dochter van 12 op zoek naar jeggins, we hebben altijd die van de H&M maar die zijn voor de winter nogal dun.
Maar, die zoektocht gaat niet zo makkelijk, want dochter heeft autisme en wil geen schurende stof, geen knoppen, geen ritsen en geen rara fratsen op een broek.
En ik heb nogal al een lange slanke meid, dus als de lengte goed is is de broek van veel te wijd.
Wie heeft voor ons De tip voor een nauwsluitende, lekker zittende, jegging?
C&A, had heerlijk zacht gevoerde denimjeggings, zonder ritsen, knopen en dergelijke.
Only heeft heerlijke zonder frutsels!
Miss Etam? Die hadden ook een lijn voor lang en slank.
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
Deze: https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/wint ... ryId=15234

Dochters favoriet :)
Bamboo_90 schreef:
24-10-2019 12:33
Miss Etam? Die hadden ook een lijn voor lang en slank.
Voor kinderen?
De jegging van c&a zijn helaas vaak te wijd..
Only zal ik eens kijken en misschien miss team de kleinste maat.
JonathanStrange schreef:
24-10-2019 12:34
Voor kinderen?
Simpel, zonder frutsels.. dus ja :-) En als je qua lengte bedoelt, to zegt lang en slank. Ik was op m’n 12e al bijna 180cm. Dus ze kan allicht kijken.
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
Doet ze er een legging/maillot onder.
Ik heb er bij de h&m gisteren gekocht en zijn idd dun. Een legging er onder ook geen optie?
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Bamboo_90 schreef:
24-10-2019 12:39
Simpel, zonder frutsels.. dus ja :-) En als je qua lengte bedoelt, to zegt lang en slank. Ik was op m’n 12e al bijna 180cm. Dus ze kan allicht kijken.
Oh wauw, nee, ik ben zelf nooit langer dan 1.68 geworden dus dat was serieus nooit in mijn hoofd opgekomen, ik was 1.40 ofzo rond die leeftijd :rofl: Ik denk dus nooit aan damesmaten maar ja, dat klinkt nog best aannemelijk. Hoe lang ben je uiteindelijk geworden, als ik mag vragen?
Het idee van een legging eronder zal ik aan haar voorleggen, maar nadeel is dat een jegging al redelijk strak zi en een legging eronder vaak niet lekker zit.
Ciska78 schreef:
24-10-2019 12:51
Het idee van een legging eronder zal ik aan haar voorleggen, maar nadeel is dat een jegging al redelijk strak zi en een legging eronder vaak niet lekker zit.
En een iets ruimere broek over de jegging? Dan kan ze aan wat ze gewend is, maar heeft ze alsnog 2 laagjes.
Kik kid heeft lekkere leggings van wat steviger stof.
JonathanStrange schreef:
Oh wauw, nee, ik ben zelf nooit langer dan 1.68 geworden dus dat was serieus nooit in mijn hoofd opgekomen, ik was 1.40 ofzo rond die leeftijd :rofl: Ik denk dus nooit aan damesmaten maar ja, dat klinkt nog best aannemelijk. Hoe lang ben je uiteindelijk geworden, als ik mag vragen?
Haha ja was ook wel redelijk bizar lang voor die leeftijd :hihi: uiteindelijk vrij snel daarna gestopt met groeien hoor, 185cm!
Ciska78 schreef:
Of een maillot eronder?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Misschien een Poptrash broek van Only: https://www.only.com/be/nl/on/kids-only ... Sky_713921

Zit echt heerlijk en ze zijn wat dikker qua stof?

Zie nu dat de kinderversie een knoopje heeft, dat heeft de volwassen versie niet.
Zeeman heeft hele fijne in allerlei kleurtjes. Ik heb alleen geen idee of ze ook boven maat 128 gaan.
Mijn dochter heeft hetzelfde probleem. Ze knipt ook regelmatig gaten in haar kleding omdat de labels er anders niet goed uitgaan.

Voor de winter draagt ze dezelfde leggings (h&m), met als het écht koud is, beenwarmers er overheen. Die kan ze dan binnen weer uitdoen als ze wil. Ze heeft ook warme laarzen zonder ritsen en veters etc. dat scheelt.

Ze wil ook geen hemd aan dus ik zoek nog een soort van ‘body’ van heel zacht materiaal maar dan zonder knopen. Dat wil ze wel aan- maar ik vind ze alleen maar met kant.
Lidl misschien?

https://www.lidl-shop.nl/PEPPERTS-Meisj ... p100249279

https://www.lidl-shop.nl/PEPPERTS-2-mei ... p100252847

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven