Jeugdzorg
donderdag 9 februari 2012 om 08:51
@ mamzelle: hebben we al gedaan, die hoort de dochter en die durft niet te zeggen dat ze naar ons wil, pleegouders hebben haar nogal in de tang. Net zoals we hier alles in orde hebben zodat ze maar kan komen, BJZ is hier al geweest en hebben alles kunnen laten zien en dergelijke. BJZ zegt in de zaak geen probleem te zien, ondanks alle bewijzen en dergelijke dat we al voorgelegd hebben. Hebben al rechtzaak gehad zonder resultaat. Nou zonder resultaat, resultaat is dan dat er met alle partijen gaan samen zitten, afspraken maken (waar wij ons aan houden), die afspraken opschrijven om dan verder niets meer te horen na die samenzit. BJZ volgt het niet op, pleeggezin trekt er zich niets van aan, en omdat de pleegouders dan in hun gat gebeten zijn omdat we verdere stappen ondernomen hebben, zien we de dochter haast niet meer sinds. Denk dat we haar drie keer hebben gezien vorig jaar, terwijl de regeling normaal zegt dat ze om het weekend hier is. Elke keer aankloppen bij instanties, bewijzen onder de neus duwen en nog niets. Het is vechten tegen een bierkaai geworden, trekken aan een dood paard...
Ps: sorry dat ik nu pas antwoord, maar had hier gister ff noodgevalletje waarvoor ik weg moest.
Ps: sorry dat ik nu pas antwoord, maar had hier gister ff noodgevalletje waarvoor ik weg moest.
vrijdag 10 februari 2012 om 09:19