Joeppie! We zijn bijna compleet.....

25-07-2007 14:10 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ooooo Manderly ....................we wachten in spanning...... gaaf hoor, ben zo benieuwd. Denk aan je hoor, wij allemaal trouwens als ik het zo lees.

Lief zoals jullie reageren, ik kom dan niet zo vaak meer (terwijl ik me dat echt voorneem om vaker en beter te doen) en jullie zijn dan zo top!!

Nou ga nog even bezig, al is het al laat, maar nu kan ik lekker ongestoord met mijn projectje bezig gaan.

Kus mij.
Nog geen nieuws? Ik heb al wel vijf keer gekeken vanochtend! (zelfs met Fiepchen hangend aan een borst,kijken of er al nieuws was van 'Tante Manderley')

Hup Manderley!

Millie, wat vreselijk rottig van die spruw!! Ik ben elke keer vreselijk aan het opletten bij mij en Fiepchen, uit angst. Gaat het een beetje met de ontsteking, kan je het voor blijven?

In principe, onder voorbehoud en dergelijke zijn wij van plan de 29ste te komen, we zijn veel te benieuwd naar Kaspertje, en ook naar jullie. De 27ste krijgt Fiepchen haar eerste prikjes, dus het is ook een beetje afwachten hoe dat haar bekomt. Maar het voornemen is er zeker!

Joeppie, donderdag is leuk! Maarre.... hoe laat?

Voor alle anderen, dikke knuffel!

Liefs, Lab
Spannend spannend, ook ik heb deze pagina gewoon steeds aan staan, en ververs hem elke keer. Ben zooo benieuwd. Ik ga ook voor een meisje!!!

Go Manderley!!!!

Labje; om een uur of 2?

Liefs Joep

Joan; zet hem op die 4 kilo gaan lukken. We gaan je die verschrikkelijke 2 weken na de terugplaatsing doorslepen hoor. Je zult zien het vliegt voor bij (hoop ik dan!)
Ohhhhhhhhhhhh manderley..... ik kan niet meer wachten....
Even denken hoor... twee uur.... ja, moet lukken! (ik ben nog steeds aan het uitproberen wat een goede tijd is voor een middagdutje, vandaag uitgeprobeerd tussen 12 en 2, en dat beviel wel. Scheelt natuurlijk ook dat ik vannacht maar liefst ZEVEN uur achter elkaar geslapen heb).

Zullen we Manderley anders maar eens sms-en ofzo? Ik hoop zo voor haar dat ze niet deze hele tijd bezig is met bevallen.....

Tot grote verbazing van Quizz heb ik Fiepchen zojuist vrijwel zwijgend ingebakerd en in bed gekregen (ik zwijg sowieso, maar Fiepchen normaalgesproken niet bepaald).

Om eerlijk te zijn; Fiepchen heeft dondersgoed door dat ik geen 'bakeraar' met talent ben (in tegenstelling tot Quizz), dus werkt Fiepchen braaf mee met me, in het volle besef dat ze zich binnen drie seconden losser kan hopsen in d'r bakerdoeken en vervolgens door het bed kan gaan stoeien met diverse beren en knuffels.

Daarnaast speel ik vals: ik stop een speen in Fiepchen, zodat ze gedempt wordt........
Mmmm Manderley maakt het wel heel spannend he?

Ik hreb ook al stiekem op haar en S's website gekeken, maar daar staat De Aankondiging ook nog niet op....

Ik ben doodop. Geen idee waar dat nou weer vandaan komt. Vanmorgen na het ontbijt Zoon in bad gedaan en daarna in bed gestopt, waarna ik zelf ook weer terug ben gegaan. Nu ligt zoon weer te pitten en ik ga ook maar een tukkie doen op de bank, want ben zoooooo moe...

(Ach, gaat ook wel weer over voor ik een jongetje ben)

grtz E.
HEeft een S een site????
Yep, google maar op 'dinges'

(andere term iov Eef, maar had zelf ook eerst op term gegoogled en kreeg heel veel verschillende hits, dus leek me niets uit te maken)
Zo, hier is Millie weer eventjes.

Het gaat alweer ietsje beterder. Schoonmama is vandaag geweest, heeft hele huishouden weer gedaan. vloertjes schoon, was gedaan. Keuken opgeruimd. Wat zou ik zonder mamma en schoonmamma moeten? Echt heerlijk. Zij was aan het werk terwijl ik mijn middagdutje deed. Heerlijk ontspannen in een net ververst bedje! hmmmm. Kasper drinkt sinds gisteren dus weer gewoon aan de borst, omdat ik niet zit te wachten op borstontsteking. De warme en koude compressen hebben volgens mij geholpen want de plek op mijn borst is een stuk minder rood, minder hard en veeeeeel mider pijnlijk. Ooik heb ik gisteren een ibuprofen genomen. Op aanraden van de website www.borstvoeding.com Dat werkt pijnstillend en ontstekingsremmend, en kan geen kwaad voor de kleine knup. Misschien is het een combi van alle dingen die ik gedaan heb, maar ik ben blij dat het geholpen heeft. Kasper drinkt ook weer lekker de afgelopen twee voedingen. Slaapt er in ieder geval goed op. ongeveer 3 uur. (de vier uur halen we nog niet, en 7 uur nachtrust achter elkaar doorslapen zit er voorlopig ook nog niet in, Lab... Maar dit is al acceptabel. denk ik zo. beter dan elke 2 uur, en dan een uur doen over het voeden omdat hij steeds na 5 minuten in slaap valt...

Hoe zou t met Manderley zijn?

Spannend hoor!

Kus

Millie
Hey Labje,

Schatje... haal dat er eens als de wiederweerga af... ik weet het, zwangerschapsdementie enzo... maarre... Manderley is nu een beetje anoniem-af, zeg maar... wiljevastnie....

Het web-adres van Manderley en S staat ook op Yahoo

grtz E.
Hey Lab,

Niet boos hoop ik? Ik kreeg bij de allereerste hit op google meteen Manderley en S, vandaar... En ik dacht dat je er mischien niet aan had gedacht.

Millie, fijn dat het gevaar geweken is. Mijn ervaring is dat met wegmasseren en laten wegdrinken (bij mij vaak in de rugby-houding) afdoende is, maar iedere borst is weer anders. Goed in de gaten houden meis, maar het komt wel goed en het wordt vast minder in de loop van de tijd. (Ik had er alleen de eerste paar weken last van)

grtz E
Dames,

Ik heb Manderley ge-sms-t en ze heeft geantwoord. Ik wil haar het gras niet voor de voeten wegmaaien, dus ik meld alleen even dat alles goed gaat met haar. Ze zal proberen om vandaag iets van zich te laten horen hier

grtz E.
Millie, probeer je te bellen maar krijg je niet te pakken... misschien ben je K aan het voeden of lig je te slapen. Ik wilde vandaag of morgen even met Zoon aanwippen... komt jou dat uit? (ik ga er maar van uit dat je het sowieso leuk vindt )
Ooooh, Manderley... het gaat goed met je. dat betekent dat er een keine moet zijn inmiddels... anders zou het niet goed zijn, toch? (pure logica!)

In ieder geval gefeliciteerd, en je krijgt een dikke knuffel vanuit Utrecht!

Kus

Millie
PS Eefje... ik was aan het verschonen. Een dikke poep & pies-luier, hihi.

Ben wel een beetje aan het klooien vanochtend... elk uur komt ie voor drinken, en dan lurkt ie 8 minuutjes om vervolgens als een blok in slaap te vallen.Nouja... wat hem blij maakt,... nietwaar?

byebye

Millie
Bericht van Manderley. Ze heeft me vanmorgen gebeld en gevraagd even kort het volgende te schrijven:

Zondag om 22.50 uur is dochter ROSA geboren in het ziekenhuis. Alles gaat goed maar ze moeten nog even blijven omdat Rosa nog niet heeft geplast. Als M uit het ziekenhuis is zal ze zelf haar verhaal hier typen.

Dusse... de geboortekaartjes kunnen op de post!

MANDERLEY, GEFELICITEERD!
ik ga gelijk even een leuk kaartje kopen.

Rosa... ook weer een mooie namen! Wij hebben hier toch wel een goede smaak!

Belle

PS: vergeet ik helemaal GEFELICITEERD te zeggen! Bij deze dus...
Na de 25ste keer hier neuzen nu eindelijk het bericht!!!

Manderley gefeliciteerd met je dochtertje. haha toch lekker een meisje dus.Leuk hoor meisjes rulen!!! (no offence lil en eef )

succes met alles, geniet!!

Hopelijk plast ze snel!!!

Joep
Joeppie de poepie! Van harte gefeliciteerd Manderley.

En wat een mooie naam! (Zijn jullie even blij dat het een meisje is. Deze naam is nog mooier dan de jongensnamen die jullie hadden bedacht, nietwaar?)

Allemaal even op F5 drukken.... schema is aangepast!

Kus Millie die nu gaat slaaaaapen. zzzzzzzzzzzzzzz
Mensenkinderen, wat een gedoe om hier tegenwoordig te komen, zeg...! En ik lees meteen dat Manderley bevallen is van een meid! Da's nog 'es leuk binnenkomen!

Hoe is het met jullie allemaal? Hier gaat alles goed! Heel verassend: ik hou het kort, maar ben blij even te zijn geweest! Ga meteen een kaarje kopen voor onze Manderley!

Dikke kussen allemaal!

xxx C.

ps, in het schema bovenaan mag bij 'zoon' wel Dries genoemd worden, hoor :-)
Jeee, gefeliciteerd Manderley en S.! En -inderdaad- alweer een mooie naam: Rosa! Ik ben heel benieuwd naar het helewerpverhaal, en hoop dat alles goed gaat met jullie drietjes!

Liefs, Lab

(Lel! Leuk! Hoi!)
ik ga even een foto op yahoo gooien.... hij is namelijk wel erg grappig vind ik zelf
Belle, ik zit op die foto te wachten hoor!

Zag al wel het bericht van Lel op Yahoo: lieve schat, 30 isnie oud! 32, da's pas oud!
trouwens mijn kaartje is al honderweg hoor Manderley! Ik hoop dat je eerder thuis bent dan het kaartje...

Ik keek even op de kaart van Nederland waar je precies woonde.... JEMIG dat is echt ver...... Je kan zo een duik in de zee nemen!

Nou, hoop dat alles goed is en dat rosa flink gaat plassen.

Dikke kuzzzzz

Belle
honderweg...... Tuurlijk Belle, nog een borrel????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven