Joeppie! We zijn bijna compleet.....

25-07-2007 14:10 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed idee Eef om gewoon niet meer te reageren op ma en di. MIsschien moet je het niet melden, maar gewoon niet doen....?? Tis niet normaal dat je het wel doet hoor...hoewel je dat idee mss wel hebt gecreeerd....

Ik zie het trouwens niet als kopen van aandacht van UOH, maar tis wel zo dat ze dat er wel heeeel lang bij gaat halen...dus mss stiekem weer wel een beetje.

ALs ik dan nu zou zeggen dat ik iets niet leuk vind/wil dan kan zij heel makkelijk zeggen JEEEEEMIG en dan geef ik haar nog wel een lamp oid...

Maarja dat is UOH. Niet mijn manier en niet mijn ding, maargoed zo is zij nu eenmaal.....

Nouja...ik ga verder met OPrah...! Kijk ik NOOIT...nu vandaag even wel. (hoezo poets-ontwijkend gedrag? hahaha)
Ola!

Fien is hier geweest met Kasper, het was heel erg leuk en ik geloof dat Fiep verliefd is....... En dame heeft nu een pyama met haar naam er op, helemaal geweldig!

Ik ben dol op kruikjes, sleep er elke avond één mee en soms ook overdag, en ja, dat is een kruik van de Hema, geen probleem dus.

Ga nu eerst even slapen, reageer later op de alle andere dingen!

Liefs, Lab
Ik ben trots op mij! Ik ben heel assertief geweest en heb geweigerd morgen tijdens mijn vrije morgen les te gaan geven die men per ongeluk (schoonheidsfoutje...) had ingepland.
Lieve Eef, ik ben ook heel trots op jou! Nu nog je e-mail niet meer beantwoorden op zaterdag, zondag, maandag EN dinsdag! Parettime werkende vrouwen werken altijd veel meer uur dan hun contract, omdat er gewoon geen rekening mee wordt gehouden dat ze parettime werken. Standaard feit. Pas goed op jezelf. Je weet nu wat je valkuil is, en het enige wat je nu moet doen is daar goed op blijven letten. En wij helpen je wel mee. (Ik kom volgende week gewoon langs, ma of di!)

Labje, wat was het gezellig gisteren! Was wel een beetje laat thuis. HEb Kasper nog gevoed in de auto langs de kant van de weg: er stond zo'n nare file, dat we echt stilstonden! Was om 7:15 thuis :S terwijl het eigenlijk maar 100 km is, en 1:05 uur reistijd. Nouja,. was de moeite waard!

Belle, Parijs. hmmmmmmmmmmmmmmmmm

Joan, iedereen heeft het al gezegd... knuffels voor jou, en ik moet wel zeggen dat ik het een beetje emotionele chantage vind dat man alleen wil trouwen als er kindjes komen. Wat nou als het misgaat, en de eventuele zwangerschap eindigt, en je bent inmiddels wel getrouwd... wat dan? Ik persoonlijk zou dat echt niet kunnen hebben. Helemaal niet omdat het de druk verhoogt om zwanger te worden. en die druk is al zo groot. Als hij wel wil trouwen voor een kind, waarom dan niet voor jou, omdat jij het graag wilt. (En het hoeft helemaal niet een megafeest te zijn..). nouja, ik snap het gewoon niet.

Nijn, die UOH is echt raar. Ik zou echt gaan zoeken naar een andere baan, maargoed. dat komt ook doordat ik steeds visioenen krijg van mijn baan bij dat uitzendbureau. ook zo'n UOH als baas. Ik heb nu nog nachtmerries (nouja, niet echt, maar een beetje getraumatiseerd was ik wel... achteraf)

Joeps, wat naar dat je zo op meis moest letten terwijl jij eigenlijk ziek was. Kan je in zo'n geval niet ergens logeren zodat je het niet allemaal alleen hoeft te doen? (Ik was vorige week een paar daagjes bij mijn mams, toen Sander weg was op congres) Dat is echt lekker... Nouja, misschien een idee voor de volgende keer. (En die opmerkingen van oma's moet je gewoon voor lief nemen. Ze bedoelen het beste met jou en je kind! (Ik heb het hier gelukkig niet zo erg, maar begrijp wel precies wat je bedoelt...)
noujaaaazeg. Ben je een keer een dagje niet thuis, wordt er meteen een hete site volgeschreven. Nu ben ik thuis, en nu reageert er niemand. tsssssssssssssss!

Ik ga lekker even naar bed. ben beetje moe.

Liefs

Fien
Hahahhahahah Fientje....Helemaal waar.

Ik had bedacht me vandaag eens een keertje wat beter aan mijn voornemen te houden...en had dan ook maar een paar keer gecheckt en zelf expres nog niet geschreven..

Ik heb net een dutje liggen doen op de bank. BEn ook nogal moe.

Maarja er moet nog zoveel gebeuren...

Heb de aardappels nog niet geschild. De rest van mijn kast kan worden uitgezocht, er kan natuurlijk gepoetst worden in de badkamer, ik kan de keuken poetsen, ik kan stofzuigeb...Maar ik heb daar allemaal GEEN zin in.

Yara wordt ook zo weer wakker denk ik (ligt er al sinds 13 uur in) en ik denk dat ik dan maar weer OPrah aanzet.

Ik heb wel aardappeltjes geschild voor Yara al. ik heb de andijvie en aardappels voor Yara nu ook opstaan.

Ik heb onze andijvie al gesneden en de schnitzels liggen te ontdooien..Kan ik voor de tv wel onze aardappels schillen, terwijl Yara een koekje probeert te eten...

Vriendin/nichtje kwam vanmiddag lunchen met haar zoon van 4 maanden. ZOon is gewoon net zo zwaar als Yara! haar neefje is ook 4 maanden en is net zo groot en zwaarder dan Yara!! Wel grappig vind ik dat!

Tja en verder weinig nieuws..

Gister de serie October Road nog gezien??

Ik vond het wel leuk, moet er wel even inkomen, maar ik denk dat ik m wel ga volgen.
Hey lieffies,

Weer lekker terug uit school. Had eigenlijk les tot 22.00 maar heb tegen de docent gezegd dat ik eerder wegging omdat ik zwanger ben en het allemaal niet trek anders... haha heb ik ook nog eens voordeel van die zwangerschap!

Vandaag ineens enorm trek in patat met mayo... en later in een vietnamese loempia... oh god, de zwangerschapshormonen nemen echt toe!

Grtz E
Hallo,

Rosa heeft gisteravond de eerste prikjes gehad. Ze huilde heel even maar dat was snel weer over. Op het CB vonden ze haar erg sterk. Als ze op haar buik ligt tilt ze haar hoofdje hoog op om toch nog zoveel mogelijk te zien. Ze wil ook graag alles zien want ze volgt alles. Onze kleine wijsneus.

Ook de statisieken zijn weer bijgewerkt, ze is gemeten (57 cm) en gewogen (5660 gram) .

Vannacht om half 1 werd ze brullend wakker, ze had toch meer last van de prikjes dan ze eerst toe wilde geven. Ik ben met haar naar beneden gegaan en heb haar een zetpil gegeven. Daarna had ze veel minder pijn en voor we weer boven waren s;iep ze eigenlijk alweer.

Vanochtend huilt ze zo nu en dan nog even. Dan krimpt ze ook ineen (van de pijn?) en ondertussen probeert ze ook nog te lachen. Dat is ook erg grappig...wat dat betreft luistert ze goed naar Bassie en Adriaan: wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen! Dat vind ik erg knap want ze heeft B&A nog nooit gezien. Maar goed onze Roosje is een echte lachebek dus.

Eef: You go girl! wat super zoals jij nu voor jezelf opkomt! Ik moet zeggen dat ik dat ook erg had tijdens de zwangerschap.

Nijn: denk om jezelf, neem je rust dat is echt belangrijker dan stofzuigen. Het is jammer dat we zover uit elkaar wonen anders kwam ik je helpen.

Joan: de andere meiden hebben het ook al gezegd maar ik vind het ook vreemd dat je vriend alleen wil trouwen als je zwanger bent. Het legt alleen maar meer druk op je. En ook de reden omdat het makkelijker is begrijp ik niet helemaal. Met erkenning is het makkelijker, maar wordt het niet tijd dat hij jouw ook erkend, als zijn vrouw met wie hij minimaal 100 wil worden?

Belle: parijs..lekker hoor!

Zullen we in het nieuwe jaar ook weer eens een meeting organiseren? Het lijkt me wel leuk om jullie weer eens te zien.

Liefs Manderley
Foto's op joeppie 2!

Kasper met zijn verloofde

Manderley, wat zielig he, die prikjes. Maar wat goed dat ze zich zo kranig heeft gehouden! go Roosje!!!

Meeting: mag weer bij mij hoor in het nieuwe huis. Al denk ik niet dat de anderen dat een goed idee vinden. beetje ver enzo...

Lab, Kasper is de hele dag al van slag. Hij mist zijn meissie denk ik...

tot laters

Fien
Hey, Fiep was toch de beoogde verkering van Zoon?!?

Wat is dat Lab, ben je Fiep aan meerdere partijen aan het uithuwelijken?
Ze kan niet kiezen...... flirt werkelijk met iedereen.

Maar... - heb zojuist een gesprekje met haar gehad over haar poly-neigingen- en ze zei dat ze gewoon als een blok voor Kaspers charme is gevallen. En dat ze nu al ruim drie maanden met Zoon mailt, maar dat ze elkaar nog steeds niet IRL ontmoet hebben. Ze is bang dat hij misschien andere interesses in het leven heeft, momenteel. Maar ze sluit niets uit!

Oh ja, Quizz staat ook op die foto's! Men, ik moet echt weer eens naar de kapper en wat make-up opsmeren!

Bis later!

Liefs, Lab
Fien heeft krullen!!!

zie yahoo
Hoi,

ik ben een vanmorgen een beetje ingestort. Kon niet meer op mijn beentjes staan. Heb vervolgens de halve dag geslapen terwijl Man voor Zoon zorgde. Nu voel ik me ietsje beter, maar nog niet om over naar huis te schrijven. Zometeen maar weer op de bank.

Voel me al een paar weken erg belabberd (joh) en heb me ook nog steeds niet aangemeld bij de nieuwe yahoo... gewoon geen energie. Ik vrees dat in inmiddels 40 foto's achterloop ofzo...

grtz E.
heey zeefje, is het wel slim dan dat ik langs ga komen? Kan je niet veel beter lekker slapen?

Of ik kom langs en pas op Zoon, terwijl jij dutje doet. Dat kan natuurlijk ook!!!

Laat maar weten wat je wil meis. en goed dat je op jezelf past. kus!
Helleuh!

Eefje: Pas je een beetje goed op jezelf??? Fijn dat je even lekker kon bijslapen!

Joep: Ik heb dus echt geen tijd om dat schilderij in ontvangst te nemen...Wil je m evt. in R'dam afleveren? (weet helemaal niet hoe ver dat is van jou..) of anders vraag ik vriend van mij wel of hij bij jou langs wil gaan....Mag dat?

Fien: Ik ga zo meteen naar je krullen kijken! Schiet nu aardig op he?

HIer gaat het allemaal goed. Yara heeft vannacht bij oma geslapen en wij mochten vanmorgen uitslapen..HEEERRRRLIJK!

Hebben gister behang gekocht voor de slaapkamer (een muur wordt heeeel donkerbruin met goud-bruine slingers erin en de rest beige)

Het schiet nu heel erg op!

Vandaag bij vrienden gegeten en dat was lekker, niet bijzonder, wel erg makkelijk en vooral gezellig!

EN is de Sint nog geweest?

Yara heeft een setje nieuwe kleertjes gekregen van de Sint! Heel mooi..

Ze heeft zoveel speelgoed, dat ik vond dat ik best kleertjes kon kopen. Heeft ze toch nog geen benul van...

MOrgen weer werken...BLEEEGHH...en di ook...en dan wo vrij, do werken en vrijdag de sleutel!! Joeppie!
Goedemorgen!

Parijs was erg leuk, meeting was bere saai maar we zijn lekker Parijs in gegaan om te shoppen.

Helaas heb ik vandaag een crematie van een artsassistent van ons.

43 jaar en plotseling overleden......

Ze had maandag koorts en dinsdag avond zegt ze tegen haar man dat ze heel erg benauwd wordt... hij loopt naar haar toe en ze valt zo achterover..... dood!

Erg he..... ik denk dat ik vandaag heel veel moet huilen.....

tot later meisjes

Belle
Belle: jeetje wat erg! Huil maar...dikke knuffel voor jou.

Eef: jij ook een superdikke knuffel! Denk om jezelf en Nootje...echt neem je rust!

Nijn en Fien druk met de a.s. verhuizingen! Nijn je behang klinkt erg mooi.

Ik heb besloten dat ik ga stoppen met kolven. Tuurlijk bv is beter etc, maar ik trek het niet echt meer. En he ik heb nooit bv gehad en moet je eens wat er van mij geworden is ;)

Verder heb ik weinig nieuws...behalve schoonloedernieuws maar das niet leuk alleen zwaar irritant.

Liefs Manderley
Manderley. Moeilijke beslissing he? Maar wel goed dat je besloten hebt. Je hebt het lang genoeg volgehouden en ik heb het respect voor je!
quote:zeef77 schreef op 19 november 2007 @ 11:39:

Manderley. Moeilijke beslissing he? Maar wel goed dat je besloten hebt. Je hebt het lang genoeg volgehouden en ik heb het respect voor je!

heerlijk: Ali B in da house!

Maar idd, hartstikke knap Manderley, dat je het zó lang volgehouden hebt!
Lab en Eef jullie zijn lief!
Oh haha, sorry... geen benul van dat dat AliB-achtig klonk... ach ja, ik werk met een jonge doelgroep he, dan neem je zo nu en dan eens iets over (blijkbaar)

:-)
Ik zag het helemaal voor me: een ubercoole zwangere, die tegen alles en iedereen 'respect joh' brult......
Manderley, meisje, dat je het tot nu toe nog steeds had volgehouden. poeh!

Ik wordt al moe van het idee dat ik straks voor 2 dagen gekolfde melkk moet hebben. ben te lui om regelmatig te kolven. je bent een kei!

Liefs

Fien
Goedemorgen,

Rosa begint nu echt geluidjes te maken, eee ai eke oekoe ik vind het zo leuk. Gister lach ze te kraaien van plezier in haar box.

En 's ochtends als ik haar aan het voeden ben lacht ze ook erg veel tusen het voeden door. Het is zo'n scheetje!

Liefs Manderley
manderley, wat leuk is dat zeg! wel een beetje lastig als ze tijdens het voeden gaat kletsen... maar dat geeft niks. zo'n lachje maakt aalles goed, lijkt me!

geniet er maar van hoor

Eef, t was leuk gisteren. Jammer dat KAsper een beetje hangerig was. Bij Lab was ie echt veeeel rustiger. heus...

Liefs

Jozefien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven