Joeppie! We zijn bijna compleet.....

25-07-2007 14:10 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, en nu even Manderley feliciteren met het Tienjarig Jubileum der Geliefden! Driewerf Hoera!

Hoera! Hoera! Hoera!

( En om te bewijzen hoe simpel je soms wordt van het moederschap: ik zit hier braaf drie maal mijn voorpootjes in de lucht te werpen. Zucht.

Eergisteren vertelde ik aan de hond dat ' mammie zo met hem ging wandelen' . Hond keek me geschokt aan. )
Lab: bedankt voor je hoeraatjes. (onze hond schrok laatst oook enorm toen ik tegen hem zei dat mem met hem ging wandelen....)

S. zijn baas kwam vandaag met het geweldige idee om morgenavond de kerstborrel/diner te houden...lekker op tijd dus....eens kijken of we een oppas kunnen vinden.....we hebben een lijst met vrijwilligers, kijken of ze morgenavond op onze roos willen sitten ;-)Dat wordt de eerste keer dat Rosa dan naar een oppas gaat...ik denk dat het erg moeilijk wordt...voor mij dan;-)

Rosa is gistereavond ook weer gemeten en gewogen, ze is 60cm en weegt 6490gram.
Rosa is ook een flinke hoor! Bijna net zo zwaar als Fiepchen!

' Mem' , wat mooi dat Fries!
Manderly..congratz....10 jaar, wat gaat de tijd hard, maar wel een leuk jubileum toch? Wij hebben het in augustus in de Franse Alpen gevierd.

Fien wat ga je ons lang alleen laten. Nou klus en verhuis en doe je ding en maak er wat moois van daar.

Joan
ha, Fien en manderley gefeliciteerd.

Zaterdag en zondag beginnende migraine aanval, we moesten sinderklazen, dus aan de Saridon. Maandag de piekdag (dacht ik) maar moest schoonmaken dus nog een paar naar binnen gewerkt. Dinsdag een hulpeloos zulsje met winterdip geentertained door spullen voor de kerstboom te kopen en die op te tuigen. Toch nog hoofdpijn, dus nog maar wat ingenomen.

Gisteren; HOOFDPIJN, maar niet gaan werken, en das maar goed ook want tegen de middag kon ik mijn hoofd niet meer bewegen, zag ik dubbel en was ik kotsmisselijk. Zusje was er weer, en dit keer kon ze mij helpen. Ik wilde perse geen pillen, maar later op de dag toch maar weer gedaan.

Vandaag; het zit nog flink achter mijn linkeroog, hoofd bewegen gaat beter.

Heb inmiddels een heel doosje achter de keizen, en hoop dat het morgen beter gaat, want ik wil wel werken.

Grrrr dit is al lang geleden dat de migraine me zo te pakken had zeg.

Ik wil weer zwanger zijn....

Tegen de tijd dat de aanval over is, krijg ik waarschijnlijk weer hoofdpijn van het afkicken van die pillen. Dat is dan meestal wel ander hoofdpijn,en daar moet ik dan maar doorheen.

Ik heb nooit echte pillen ervoor gevraagd, misschien toch maar eens doen.

nou dat was zeer ego!

liefs Joep
Dag,

He vervelend Joep, ik hoop dat je je weer wat beter voelt inmiddels.

Ik ben op het moment een beetje (erg) moe. Zoon ligt net te slapen, Man is aan het verhuizen bij zijn ouders. Ik heb mezelf achter de computer gedwongen om mijn scriptie af te maken (en wat ga je dan doen... naar de Viva-site, haha) Op zich heb ik wel allemaal goed scriptie-nieuws. Ten eerste: er moesten 11 collega's meewerken aan het onderzoek en de deadline was gisteren. Ik had 'vrees' voor 5 collega's, maar ze hebben het allemaal gedaan! (Eén onder dwang van mijn baas). Ik mis nog de resultaten van 1 collega, die was (echt) ziek, maar ik hoop die maandag te krijgen. Dus dat is al goed verlopen (al kostte het me wel een paar grijze haren, zeker die weigerende collega)

Verder heb ik mijn docent gesproken. Er was wat gedoe met een eerste en een tweede beoordelaar, ik weet niet of ik dat hier heb geschreven. Kort samengevat: er moest ineens een tweede beoordelaar komen, die kwam er en die dreigde mijn cijfer met 1 à 2 punten omlaag te halen omdat hij denk dat ik aan het promoveren ben ofzo (maar zo slim als Fiens Sander ben ik niet). Maargoed, heb eerste beoordelaar nu gesproken en hij gaat het cijfer van de tweede beoordelaar negeren, HAHA! En... hij heeft al min of meer door laten schemeren dat ik ZEKER een 8 kan gaan krijgen bij hem... wat betekent dat, als de examencommissie mij mijn vier maanden studievertraging vergeeft (iemand die op 30-jarige leeftijd overlijd en een kind krijgen vind ik wel excuus genoeg) ga ik dan dus CUM LAUDE afstuderen! Joehooeeeeee... ben best een beetje trots!

Oh shit, moet ineens weg... word besteld bij mijn verhuizende schoonouders... spring snel met Zoon op de fiets... doei!

E.
hoi meiden,

Het is rustig zeg, iedereen is druk! Ik ook. Mijn schoonvader is een hele week hier. Hartstikek gezellig maar weinig tijd voor andere zaken.

Vandaag mijn laatste golf les gehad. 15 jan mot ik examen doen... brrrrrrr

De mannen zijn met frouk naar de ikea om een cadeautje voorhet verjaardag te kopen. Ze krijgt een tafeltje met 2 stoeltjes.

Morgen zit het huis vol met visite, dus ik heb net alle slingers en ballonnen opgehangen.

Nu nog even koken en dan plof ik op de bank denk ik.

Morgen kom ik niet langs want dan is frouk haar feestje!!!!!

HOERAAAAAAAAAAAAAA

Groetjes

Belle
Leuk, Frouk bijna 1! Nog 2 daagjes, jippiieeee!
Zoon loopt! Anderhalve meter ofzo... en los he...
Frouk vindt het nodig om om 5.45 wakker te worden....... ZUCHT. Dat krijg je als je 1 bent....
Er is er 1 jarig hoera, hoera dat kun je wel zien dat is Froukje!!!!

Hopelijk was het vroege wakker worden een eenmalige verjaardagsactie na alle drukte gister.

Eef: gefeliciteerd met je zoon, anderhalve meter los, nog even en hij loopt de mrathon.

Joep: Ik hoop ook dat je je inmiddels weer beter voelt.

Sinds Rosa woensdagavond weer haar prikjes had gehad, sliep ze elke nacht door. echt van half 10 tot 8 uur. Vandaag dus weer niet, om 5 uur werd ze wakker.

Verder hebben we een rustig weekend gehad. Mijn oma is nog geweest. Ik ergerde mij eraan dat zij ook zo doorliep naar de voorkamer op zoek naar Rosa. Waarom wachten mensen niet of vragen ze aan mij of ze naar haar toe mogen? Als ze net ligt te slapen maken ze haar weer wakker...en ik zit er dan mee.

Liefs Manderley
HIEP HIEP HOERA......FROUKJE 1 JAAR.

GEFELICITEERD MET HAAR VERJAARDAG, GENIET VAN DEZE MOOIE MIJLPAAL

Ook een hoera voor evab zoon. Jee wat leuk en ook dit is natuurllijk een mooie mijlpaal.

Grtzz Joan
Joepie! Frouk 1 jaar!

Gefeliciteerd grote meis en ga maar lekker taart eten!!!

Liefs,Lab
en nu nog een virtueel cadeautje zoeken.....
Gefeliciteerd Froukje!!! 1 jaar alweer! wat snel, wat snel!!!

Hopelijk hebben jullie een leuke verjaardag gehad?

Eef; ook al een lopend manneke. pfff snel hoor, als ik dat zo hoor heb ik maar een sloom dameke. Het duurt nog wel een maand of anderhalf voor ze loopt denk ik.

Manderley, wat een brutale familie zeg. Hier gelukkig nooitmensen gehad die perse moesten kijken.

Na de migraineaanval die ruim een week geduurt heeft, heb ik griep gekregen. Van mijn meisje want die was de week ervoor ook al ziek. Ik heb mijn mannetje weer aangestoken, dus er zitten drie blaffende mensen thuis nu.

Ik vind dat half zo erg niet als migraine, nu kan ik teminste gewoon dor in huis enzo.

Eef; fijn dat het zo vlot met je scriptie, en dat je misschien wel cumlaude afstudeer. Dat is heeel leuk

ik ga even zorgverzekeringen vergelijken

doei
Hoi Meiden,

dank voor jullie lieve kaartjes en cadeautjes!!! Froukje vindt het virituele kado van Lab het allermooist! Ze speelt er de hele dag mee!!! hahaha

De slingers hangen nog maar de rust is wedergekeerd. Frouk was gister helemaal over de zeik. Het feestje heeft geloof ik erg veel indruk gemaakt.

Er was werkelijk niks goed voor mevrouw....

Maar gelukkig is alles weer normaal en zit ze weer in haar gewone ritme. Vandaag even naar de dierenarts geweest voor de jaarlijkse inenting en daarna even een tupperwear kaasbak van marktplaats opgehaald.

Vanmiddag gaan we even naar mijn werk. Ik mag het kerstpakket ophalen en een cadeau van de artsen vooor kerst. meestal zijn dat heeeeeeeeeel veel cadeaubonnen. Dus ik kan het weekend weer flink brassen... gnagna.

lab: waar is nou eigenlijk de foto van je nieuwe haar???????????

Eef: cumlaude... toe maar! Knap hoor, ik doe het je niet na!

Nijn: klus klus klus. gaat het goed allemaal?

Manderley: dank voor je lieve kerstkaart! En gefeliciteerd met jullie 10-jarig feestje!!!

Joep: migraine.. jemig! ik heb eigenlijk nooit hoofdpijn, dus ik kan me niet eens indenken hoe beroerd je je voelt. Beterschap!

Lel: ohhhhhhhhhhhh de knipjes zijn errug leuk!!! dank je wel.

Mil: hoop dat de verhuizing soepel is verlopen! Snel foto's maken!!!!

Ik ga poetsen,

Daaaaaaaaaag Belle
was ik ook weer eens

Joep: Vreselijk lijkt me dat migraine...En je kunt er weinig tegen doen he??

Eef: Jeeeee Cum Laude afstuderen...SUper!!! En Zoon die loopt...wow!

Belle: Was leuk feestje dus he?? Leuk hoor...

Hoop dat kaartje niet een week of 2 later pas komt...hoewel...is ze dan weer een beetje jarig :-)

Mil: SChiet het allemaal een beetje op??was het feestje leuk?? Ik hoop het. Lief hoor dat Labje wilde oppassen!

Manderley: Hoe gaat het met Rosa? En wat een vervelende mensen heb jij om je heen die gewoon meteen doorlopen en haar wakker maken als ze ligt te slapen...Dan viel mijn schoonmoeder nog best mee...die kwam gewoon alleen als ze wakker was, omdat ze wist dat ze het echt niet moest proberen haar wakker te maken hihi

Enne waar blijft de keuken-foto?

Labje: Wat geweldig lief dat je hebt opgepast!

Enne waar blijft je kapsel foto?

hier weinig nieuws, behalve baal-nieuws mbt werk. UOH doet gewoon erg weinig nog steeds en wij ons maar uit de naad werken, En als ze dan eens iets doet, krijg ik zelfs prive een mail om het toch zeker niet te missen dat ze wat gedaan heeft.

6 facturen wel geteld en dat in een heel weekend....Tja ze had ook nog haar eigen werk...Doe ik er in 1 dag gewoon 18.....Tja ik had gewoon niets anders te doen..... MUTS...

Vanmorgen al heel vroeg naar de stad gegaan. Een nieuw vestje voor Yara gekocht en een nieuwe muts met oorkleppen, die niet zo snel afgaat als ze met haar hoofdje beweegt. Erg luek is ie.

Zelf nog een heeel leuk rokje gekocht, heeel netjes is ie. Wel heel leuk en hij maakt slanker!! Joehoe

Ik ben sinds donderdag echt aan het NIET snoepen en dat gaat eigenlijk best goed.

Ik was nl alweer 2 kilo aangekomen. Ben nu echt op mijn zwaarst ooit..(zwangerschap natuurlijk niet meegerekend) dus ik wilde het gewoon echt niet meer.

Als we straks in nieuwe huis zitten, dan ga ik ook weer fanatiek sporten en dan maar hopen dat het gaat helpen.

Liefs NIjn
MIJN SCRIPTIE IS INGELEVERD!!!

Heb taartjes gehaald!
Hiep hoi goed Eef!

Ik moet ook nog iets lekkers voor de juffen van het KDV halen. Ik was even vergeten dat juffen ook iets krijgen en niet alleen de kids...

*zucht* moet ik straks nog snel naar de supermarkt

GEEN ZIN IN.... maar het moet toch

Belle
Knappe Eef!

'Interessante' dag hier. Ik weet nu wat het vervolg is wanneer Hond anderhalve kilo suiker op heeft (Woef had een groot pak suiker uit de kast gejat).

Zucht.....

Op een gegeven moment heb ik me met Fiepje op haar kamer opgesloten en Quizz gebeld ter redding. Woef kan namelijk niet de drie treden op naar Fiepchens kamer. Die zijn te glad. Daar kwam ik gisteren ook achter. Heb nu drie hele dikke en ontvelde tenen en zit onder de blauwe plekken.
Ach arme hond, arme Lab en arme Quizzie... heeft de hond het hele huis ondergesproeid?

Vandaag erg gelachen. De kindertjes in Man's klas hadden een taallesje gehad waarin de vraag 'wat is diaree' beantwoord moest worden. De mooiste antwoorden waren "gesmolten poep" en "poep maar dan sappiger" :-)

Had hond last van gesmolten poep?
Oh Belle, ik zou dat ook vergeten hoor, voor je juffen... daar denk je toch niet aan... (van Man weet ik trouwens dat de juffen en meesters bijna dagelijks een tractatie krijgen... tip voor als je kindje ouder wordt: neem altijd iets verpakts (een ingepakt chocolaatje ofzo) van onverpakte chocolaatjes en stukjes cake worden door de juffen en meesters zo de prullenbak ingekieperd, vanwege de kinderhandjes en mondjes die er onderweg stiekem aan hebben gezeten en de keren dat de tractatie over de grond is gegaan en door de kindertjes weer terug op de schaal is gelegd :-)

Ik snap wel dat Frouk van d'r padje was door al die visiste... toch uit d'r ritme. Wij gaan de eerste verjaardag van Zoon daarom ook sobertjes houden, alleen zijn opa's en oma's en ooms en tantes mogen komen, in totaal 7 mensen. En ook maar eventjes. Verder niet. Ons mannetje raakt door dat soort dingen altijd enorm van slag en hij krijgt er nu toch nog neit veel van mee... vandaar...
Ik had gister een stuk getypt en nu is staat het er niet....

Eef: gefeliciteerd!!!!! het is toch een supergevoel dat je scriptie nu eindelijk af is en ingeleverd.

Bellle: Oh ja de juffen, die zou ik volgens mij ook glad vergeten.

Lab: hoe gaat het nu met jullie woef??

Nog 1 dagje werken en dan heeft S. vakantie. Hij moet morgen naar de tandarts en vrijdag heeft 'ie ouderschapsverlof en dan nog twee weken vakantie.

Liefs Manderley

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven