Joeppie! We zijn bijna compleet.....

25-07-2007 14:10 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
shit luiers uitverkocht! Alleen nog maat 5.... en frouk past nog met haar lieve kleine billetjes in maat 4.

Maat 5 zal ook wel passen maar dan is het niet goedkoper dan de nieuwe luiers van de lidl. En die vind ik ook erg fijn! Dus belle gaat gewoon maandag naar de lidl.

Daar zitten er namelijk 50 in 1 pak en die kosten 7 euro nog wat.

Ik ga koken... daaaaaaaag

Belle
4= 44 luiers
Haha, alle maten zijn vertegenwoordigd onder ons grut, zo te zien... er er zijn dus meer mutsen die voor de dure Pampers gaan
Yep. Heb ook wel eens de AH-luiers geprobeerd, maar toen had meis

' vochtige regionen' , om het zo maar te zeggen.
He Eef, je staat in de Wie Hier!
Oooooh echt? Ik had nog wel aangegeven dat ik dat niet wilde! Stomme Viva-stie... nou val ik door de mand als ik een keer niet reageer, haha!

Oh en Etos-luiers zijn wij nu aan het proberen. Niet echt een succes. Twee keer doorgelekt (poep, yuk) en het hele zooitje wordt keihard als er in geplast wordt. De pampers blijven 'zacht' maar je kan wel voelen hoe vol de luier is. Bij Etos niet, je voelt alleen een hard plakaat, maar hoe vol, geen idee... (maar wij vrekjes maken ze wel eerst op voordat we terugkeren naar onze vertrouwde Pampers )
ik heb mijn mooie ski-jas gewassen met speciaal wasmiddel... en wat denk je?

Hele jas verkleurd!!!!! Ik baal echt enorm. Ben vanmiddag terug gegaan naar Bever sport om het te laten zien. Zij gaan nu de jas opsturen naar de wasmiddel fabrikant. kijken of ze er iets aan kunnen doen...

Ik heb inmiddels ook al mijn verzekering ingelicht. Misschien dat ik daar nog wat van terug krijg...

Het was toch 300 euri *slik* *dubbel slik*

Tot later meisjes

Belle
helleuh

even heel snel en ego:

We zijn helemaal over, beneen is de kamer en keuken al helemaal mooi (behalve wat details dan maar alle meubelen zijn op un plek en er staan geen dozen meer)

de logeerkamer staat vol dozen en onze slaapkamer begint er op te lijken

Yara's kamertje is ingericht qua meubelen, maar d kasten moeten nog ingeruimd enz.

De pc staat nu nog in de woonkamer, met de monitor op de vensterbank van het zijraam...erg mooi...ahum...maar ik kan even computeren.

Het is allemaal heel erg mooi geworden en ik voel me al redelijk thuis!

Vooral de keuken trekt! Erg gaaf geworden en ik voel me echt een keukenprinses als ik er sta te koken!

Oh enne Eef ik vond het errug leuk je gisteren even 'gesproken' te hebben!!
haai,

Officieel nog de beste wensen voor iedereen!!!

Hier inmiddels helemaal beter. YES!! werd na 4,5 week ook wel tijd he?

Vorige week toch maar een dokter opgezocht, maar het was echt een gewone griep. En in mijn rug dan gescheurde spieren van het hoesten, maar ook dat gaat beter. Meer alsof er hard op een blauwe plek wordt gedrukt.

Veel heugelijke feiten hier:

*Madam loopt!! Hele kleine stukjes welliswaar en vooral als mama er achter loopt, maar toch. We zijn apetrots en zij ook.

Toen ze het voor het eerst deed rilde ze van plezier en kreeg bijna de slappe lach zo trots was ze.

*We zijn vanochtend voor het eerst naar de kapper geweest!!! Met fototoestel en videocamera voor de papa die toch echt weer moest werken vanochtend.

Ze heeft nu een zeer eigenwijs hoofd met pony (ik haat pony's) Maar de muts trekt altijd haar stiekjes en speldjes eruit, en dan hing de lok op haar KIN!

*Verder is ze echt in een vreselijk lief meisje veranderd. Eigenlijk vanaf zo rond haar verjaardag. Niet meer zo gefrustreerd, en altijd super lief en zoet.

Met oud en nieuw bij vrienden geweest, en hoe moe ze ook is ze blijft heel lief spelen, zonder te dreinen of zo. (integenstelling tot de andere kingeren daar. Ook op de creche bij onze kerk is ze super lief altjd, iedereen zegt er wat over. En dat terwijl ze dus haar middagslaapje mist als we daar zijn.

Dus we zijn hier heel blij met haar. En dat slapen; ach ook dat zal wel ooit goed gaan.

*wel krijgen een hele mooie lcd tv ipv de tv die nu op de grond staat. komt boven onze buffetkast. Niet zo bjzonder misschien maar geeft wel aan dat het hier iets ruimer is geworden kwa geld. (en lang leve de 13e maand 2x)

*Mannetje en ik vinden nog een ukje dit jaar of in de maak dit jaar toch ook wel leuk. Dus wie weet....

Wat minder;

* Een paar uur nadat we de tv besteld hebben ging onze auto vreemd doen. Das niet echt handig he? Pas volgende week kan hij komen.

*Meisje slaapt erg. We zijn zeer consequent en dan gaat het eigenlijk na een paar nachten beter altijd, maar nu al 2 weken bal.

Vanacht was ik er ineens van overtuigd dat ze echt honger heeft. Dus net gekeken of ze soms nog een boterham luste en jawel er ging nog een hele erin!!!! (gewoon nooit bij nagedacht) en nog een goede fles.

Ze dronk de laatste tijd erg veel, nu denk ik dus waarschijnlijk omdat ze honger heeft, en ze altijd mag drinken van ons, maar we niet extra eten aanboden.

Ik hoop dat dit het ei van columbus is.

Veel liefs voor iedereen!!!

Joep
Hey Joep, lekker dat het beter gaat! Fijn ook dat meisje niet meer zo gefrustreerd is. Je hoort vaak dat 'lieve' en 'drakerige' periodes elkaar afwisselen. De frustratie komt dan voort uit iets willen maar nog niet kunnen (in jullie geval lopen?). Hier hebben we een draakje in huis, met lieve periodes. Hij wil niet meer liggen op het aankleedkussen, en dat is dus best een heel vervelende situatie als hij een mega-poepluier heeft zoals vanmorgen, en alles zit onder... hij maakt gewoon een hele heisa, wurmt zich los, etc. En in je eentje je kind in bedwang houden en een vieze poepluier "omzeilen"... mmm ik heb de manier nog niet uitgevonden geloof ik...

Ik werd vanochtend wakker, na er vannacht drie keer uit te zijn geweest voor Zoon. Derde keer een kruikje in zijn bed gestopt et voila, meneer sliep... maargoed, werd dus wakker en besefte dat we het gewoon NORMAAL zijn gaan vinden dat je er drie keer uit moet... terwijl ik vroeger (=pre-kind tijdperk) echt dacht dat je dan dóód zou gaan, haha. Toen hij net geboren was, weet ik nog dat we zeiden "we moesten er wel dríe keer uit vannacht"... haha... nu denk ik er niet eens meer bij na...

Dus honger voor meisje... eet ze nu tussn de middag die boterham, of is het er nog een extra naast die van tussen de middag? Zoon eet 's morgens een boterham, 11.00 fruit, 's middags een boterham en dan 's avonds een prakkie. En tussendoor een kaakje ofzo.

Ik ga weer even poetsen... we hebben morgen kijkers in ons huis... jaaaaa eindelijk weer actie in de tent! Het hele huis is spic en span, want aan mijn inspanningen zal het niet liggen, heb ik bedacht.

Oja, ben gisterenavond a-la-middelbare-school eens gaan uitrekenen wat voor cijfer ik nou eigenlijk moet hebben voor mijn scriptie om aan cum laude te komen... haha heb me doodgelachen... een 6,5! Heb maar een 6,5 nodig... ik dacht een 8 ofzo... Die 6,5 heb ik gegarandeerd, weet ik nu al...
hey eef,

Ze heeft nu vanmiddag 2 boterhammen op. Vanochtend heeft ze maar om 6 uur die fles op omdat ik echt dacht dat ze honger had en ze werd daarna inderdaad om half 9 wakker. Ze wil dus altijd al ontbijten voor ze uitgeslapen is. Terwijl sochtend een boterham ook wat vullender zou zijn misschien. maar ja om 6 uur een borerham geven twerwijl ze nog langer kan slapen. Ik hoop dus dat ze nu later wakker wordt (zeg 8 uur, dat vind ik ook wel fijn voor mezelf) en dat ik haar dan brood kan voeren, en dan smiddag ook 2 of zo.

Heerlijk dat jullie kijkers hebben!!! Ik hoop zou dat het doorgaat. Zijn de andere flats al verkocht?

Wanneer gaan jullie naar het andere huis?

Zit er bij jullie geen onder grens aan de cijfers voor cum laude? Bij mij moest het een 8 gemiddel zijn, maar mocht er ook geen cijfer lager dan een 8 bij zitten. (tot grote frustratie van jaargenoten)

Nijn wat fijn dat jullie over zijn zeg!! heerlijk als het meeste achter de rug is!

Belle; ohhh wat erg van die jas zeg. Echt balen. Mar ja de wasmiddel fabrikant kan hem vast niet meer erug goed toveren vrees ik. Ik hoop dat je het vergoedt krijgt.

Wij hebben vroegah thuis een keer een hele smak geld gekregen omdat de stekken van het strijkijzer vlamvatten (stopcontact in kast) en er veel kleren schroeiplekken hadden. Terwijl; 1. alle kleren zelfgemaakt waren en dus goedkoper dan het geld wat we kregen. 2 het oude kleren waren 3. mijn moeder aparatuur pas vervangt als het in haar handen ontploft en dat strijkijzer dus echt al stokoud was.

Maakten ze geen probleem van. heuresement.

Ook hier dus voor de dure pampers; inderdaad; goedkopere luieren veranderen in hard karton als er plas in zit. En de luiers van hufggies hebben zon stijve dikke band dat iedere keer als we ze weer probeerde (toch sonde van het pak...) ze de hele dag jengelde van de buikpijn.

Dus gewoon goed reclames in de gaten houden.

Mijn ouders hebben vorige week 9 pakkken bij de makro gehaald dan waren ze 6 euro per stuk!!

Dus wij kunnen vooruit!!

liefs Joep
ik can niet tiep
ik pis zowat in mijn broek van de stomme fouten ha!
quote:joeppie schreef op 07 januari 2008 @ 15:10:

Heerlijk dat jullie kijkers hebben!!! Ik hoop zou dat het doorgaat. Zijn de andere flats al verkocht?

Wanneer gaan jullie naar het andere huis?

Zit er bij jullie geen onder grens aan de cijfers voor cum laude? Bij mij moest het een 8 gemiddel zijn, maar mocht er ook geen cijfer lager dan een 8 bij zitten. (tot grote frustratie van jaargenoten)

liefs Joep

De andere flats zijn allemaal nog niet verkocht, erger nog, er is er nog 1 bij gekomen Wij zijn wel de enigen met "ons type" woning, maar toch... nu denken vast een hoop mensen dat er iets mis is met ons gebouw ofzo... Nouja, het huis is spic en span op een paar dingetjes na die ik morgen ga doen. En tijdens de bezichtiging kan ik schuilen bij een vriendin, dus dat is wel prettig.

Cum laude: cijfer moet gemiddeld een 8 zijn, en de cijfers mogen niet lager dan een 6. Ik heb twee negens, drie achten, een achteneneenhalf en twee zeveneneenhalven. Als het dus minstens een 8 moet zijn dan red ik het niet.

Trouwens ook raar dat het bij jullie gemiddeld een 8 moest zijn maar niet lager dan een 8 mocht zijn. Volgens mij kom je dan dus als je altijd hoger dan een 8 hebt gehaald, ALTIJD gemiddeld een 8 of hoger uit... dus dan kunnen ze dat gemiddelde net zo goed weglaten... maaarrrrja.

Ik werd gek van Zoon vandaag. Hij heeft sinds hij 's middags uit bed kwam onophoudelijk jammerend aan mijn benen gehangen. En maar mopperen, zeuren, zaniken. Heb van alles geprobeerd: samen boekje lezen (altijd favoriet, nu niet), samen spelen, eten geven (sloeg hij weg), drinken geven (idem). Op een gegeven moment dacht ik "weet je wat, je bekijkt het maar, ik leg je op bed". Toen heeft hij daar een half uur echt KEIHARD gegild, terwijl ik de afwachmachine uit- en inruimde. Daarna mijzelf en hem voor de tv geparkeerd (Sesamstraat) en hèhè, daar werd hij rustig van... toen papa dus thuis kwam was hij de liefheid zelve... zucht...
Cum Laude; de bepaling ligt aan de betreffende universiteit of instelling. Over het algemeen geldt 8 gemiddeld, geen cijfer lager dan een 7 en geen herkansingen.

De Erasmus hanteert een gemiddelde van 8,25 bijvoorbeeld.

Summa cum laude was geloof ik elk cijfer hoger dan een 8, en voor Magna cum Laude ben ik al hélemaal te lui. En te wispelturig. En vertoon te veel spijbelgedrag....
Lab, klopt. Bij onze instelling moet het dus gemiddeld 8 en boven de 6 zijn. HBO-master he, minder streng...
Dag meiden,

even een update: de rust begint weder te keren in Huize Millie. Sander is gewoon weer naar werk, en ik begin t hier een beetje schoon te krijgen. Tijdens de vakantie elk vrije uurtje gespeeld, dus huisje was beetje verslonsd. Kaspertje heeft gisteren prikjes gehad. was heel zielig. 's avonds heel veel pijn. Toen hebben we hem uiteindelijk maar in badje gedaan (nadat de zetpil ookalweer was uitgewerkt...) Dat badje was een groot succes. Hij was weer even helemaal blij. Daarna is ie gaan slapen. Lange nacht gemaakt. Hij was natuurlijk ook nog hardstikke moe van het prikje en het huilen. Arme ziel.

Verder is ie echt heel verkouden (prikje mocht gewoon van de vpk). Hij hoest en snottert enorm. Sinds ie wakker is vanochtend is het helemaal droefenis bij hem. Ik heb hem (toen ik ging douchen) in de badkamer gezet in zijn wippertje. Ik dacht: beetje stomen kan geen kwaad. Misschien komt het dan los. Nou, dat heeft volgens mij wel geholpen, want het stroomt zijn neus nu uit. Maar zielig is t wel. Ik heb m net een hele tijd in de draagdoek gehad. Dat vond ie wel ok, maar steeds snikjes enzo. boehoe .

Nu slaapt ie weer in zijn bedje. Hij was natuurlijk weer heel moe. Nou, als ie slaapt, dan voelt hij niks. Dus l;ekker slapen, denk ik dan!

Eef, maak je maar geen zorgen over die studie van jou hoor! Als jik je zo heb gehoord is het echt minimaal wel een 7 waard hoor. en ik denk zelfs wel een 8, maar ik weet natuurlijk niet wat de standaarden zijn in HBO land. Spannend spannend spannend. Weet je al wanneer je de 20weken echo gaat doen? (of heb je dit al verteld en ben ik nu een heeeeel ongeinteresseerde vriendin? schaam schaam) En zoonlief dus aan het gillen. Hopelijk is het zo'n fase waar hij even doorheen moet. Maar leuk is anders. zucht. knuf voor jou! zijn de kijkers al geweest?

Joep, meis 2 broodjes maar liefst! toe maar! daar zal ze lekker groot op groeien! Ik ben het trouwens helemaal met je eens hoor over die pampers. Ze zijn duur, maar het is toch echt fijner dan bijvoorbeeld etos. Die worden (zoals eef al zei) helemaal hard. Pampies blijven lekker zacht, en je kan precies voelen hoeveel de kleine erin heeft gepiest. altijd handig! Ik wist niet dat de MAkro ze in de aanbieding had. is dat nog steeds? Dan ga ik gauw nog even langs van de week! Anders Appie. dat is ook niet duur. Even goed inslaan., We hebben nu toch een zolder! hihi

en lopen!!! wat een grote stap (letterlijk!) wat zullen jullie trots zijn!

Belle, wat stom zeg van die jas. Zou niet moeten kunnen. Volgende keer maar gewoon dreft ofzo :S zucht. Hoe zijn die luiers van de Lidl trouwens?

Labje, Hoe is t met fiepmeis? Lekker naar allle jongens aan t flirten he? goedzo! Kan je niet vroeg genoeg mee beginnen! En hoe is t met dat project? Je hebt niet zo lang meer he? even hard doorwerken. Daarna is t vrij!

Nijntje, wat een gedoe he, verhuizen. Fijn dat alles beneden een beetje af is. Dat hebben wij ook als eerste gedaan. En wat een genot he... zo'n mooie keuken. ik ben er ook heel blij mee. Geniet maar fijn hoor!

Manderley, waar ben je? Alles nog goed met Rosa?

Nou, dikke zoen van mij voor iedereen
ohja. ik ben begonnen met het opletten wat ik eet. Niet dat ik wil afvallen, maar een beetje gezonder en evenwichtiger kan t wel.

Ik wordt hierbij geholpen door Streepjeslank.nl. Kent iemand dit?

Ik vind het geweldig!

Je houdt eelke dag bij wat je precies eet. Dan berekent de computer van welke schaal je hoeveel hebt gegeten. Je hebt een bepaalde hoeveelheid Calorien die je mag eten. En als je snoept, dan mag dat wel. Maar dan moet je daar beweging / sport tegenover stellen. ik ben helemaal enthousiast! Laten we eens kijken hoe het gaat lopen!

Liefs

Fien
Hoi dames,

he he eindelijk even rust hier in de keet!

Mil: heb je ook al foto's van je net nieuw ingerichte huis?? Ik ben erg nieuwsgierig.

Wat betreft de luiers van de Lidl, ik vind ze erg fijn. Ze blijven idd ook zacht als ze vol zitten. Bij ons hebben ze 2 verschillende merken. Ik heb altijd de "toujours" .

Nijn: jeetje jullie kunnen vet snel een huis opknappen!!!! kan ik jullie inhuren??

Maar ben ik al welkom voor mijn kopje thee???

Eef: wanneer hoor je precies wat je cijfer is? Hoe is het gegaan met de kijkers?

Lab: hoe is het met fieperdefiep? Hebben we 4 feb een feestje??????

Manderley: alles goed bij jullie?

Joan: hou je ons wel op de hoogte van de stand van zaken meis??? Wij willen hier altijd alles weten.. ;)

Joep: die fases zijn echt raar... je weet dat ze overgaan maar toch. Als ze dan zo mega vervelend zijn dan denk ik altijd dat het nooit meer overgaat en dat frouk de etter van de klas gaat worden. En dan hup.... een maandje later is alles weer goed en weet ik zeker dat frouk het populairste trutje van de klas wordt met de meeste vriendinnetjes...

Dat laatste hoop ik eigenlijk niet.... gewoon lekker normaal is prima!

Lel: komt er ooit nog internet bij jullie?? Ik zal je zo even smsen.

Wij zijn vanmorgen naar de kinderboerderij geweest. Ahhhhhhhhh frouk vond het helemaal geweldig! Lekker krijsen tegen de geitjes. (ik weetniet of die het ook zo leuk vonden eigenlijk)

Vanmiddag ga ik even thee drinken bij mijn schoonzus. Kunnen de nichtjes even met elkaar spelen. Altijd gezellig.

15 januari moet ik golfexamen doen...... ik ben zo zenuwachtig.... ik droom al dat mijn golfballen niet rond zijn maar de vorm van een peer hebben en dat de examinator mij van de baan afschopt.....

gelukkig mag ik 16 en 17 januari weer bij komen in Brussel voor een meeting van het werk. Hopelijk kunnen we wat onderdelen skippen en lekker de stad in en een cafeetje pakken! (ik hoop niet dat er iemand van de firma meeleest)

Even weer een vraag. Weten jullie al wat je met de zomervakantie gaat doen? Wij houden heel erg van kamperen maar ik vind het nu met frouk niet handig om zelf een tent te moeten opzetten. Ik zit dus te denken aan iets van vacans soleil of een chalet ofzo. Ik wil wel het camping gevoel maar dan met iets meer luxe! Iemand ervaring??

Nou meisjes,

Tot later!

Belle
Hoi Meiden,

Even Ego...

S. en ik zijn weer een paar dagen ziek. We zijn vrijdag nog naar Duitsland geweest. Zaterdag stond ik op ik was misselijk, niet lekker, de koelkast stonk en ik had een bloedneus. Ik grapte nog het is dat het niet kan, maar anders zou ik zweren dat ik zwanger was. 's middags overgegeven en heel de middag ziekjes op de bank of in bed. 's avonds heel even opgestaan om naar de wc en wat te drinken en het werd helemaal zwart voor mijn ogen. Ik ben toen snel weer gaan liggen.

's Avonds begon s er ook last van te krijgen hij moest ook overgeven en kreeg ook nog buikgriep. We hebben beide een paar dagen plat gelegen en wisseleden elkaar af om onze dochter te verzorgen.

Het gaat nu iets beter, maar we zijn er nog niet helemaal.

Als ik me weer helemaal beter voel zal ik weer op julie reageren.

Tot later
Hello,

Kijkers: niet helemaal negatief, hij zou er over nadenken schreef de makelaar. Maar hij had ook al 50 huizen bekeken inmiddels, dus een beetje een zeurkont blijkbaar... maargoed, misschien is huis nr 51 (wij dus) wel naar zijn zin? (Ik reken maar nergens op... mijn huis is wel weer lekker schoon, da's weer een voordeel)

Cijfer: kreeg mail dat mijn scriptie bovengemiddeld was van wat hij tot nu toe binnen onze faculteit heeft gezien. Hij geeft er een 7,5 voor. (Wat ik best stom vind, want als het bovengemiddeld is, zou ik mijns inziens een hoger cijfer moeten krijgen dan mijn medestudent, en die kreeg een 8...). Hij had wat aanbevelingen, als ik die opvolg kan het dus iets hoger worden. Weet nog niet wat ik ga doen. Enerzijds denk ik "inleveren die hap, klaar, weg er mee" en aan de andere kant ben ik beetje (beetje maar) een strebertje die er dan toch een 8 van wil maken en denk ik ' joh, een zaterdagochtendje zweten en dan heb ik zijn aanbevelingen opgevolgd, what's te problem??'

Nouja,... cum laude is het in ieder geval (qua cijfer) dus al, nu nog even die 4 maanden vertraging ' goedpraten' bij de examencommissie

grtz E.

Mandeley beterschap!!
Manderley: Beterschap!

Eef: 50 huizen?? JEEEEE dat vind ik echt belachelijk veel! Maarja wie ben ik he...

En cool hoor Cum Laude! Ik kan me voorstellen dat je er wel een zaterdagchtendje voor over hebt, maar ik zou het ook heeeel goed snappen als je m zo zou laten...Maar wel gek datmede- student een 8 kreeg, terwijl die van jou zooo goed zou zijn...Vreemd...

Mil: Ga je snel foto's plaatsen van je nieuwe keuken/huis?

Ik ga dat ook zsm proberen te doen!

Voel je je al een beetje thuis in GRun?

Belle: BAlen zeg dat ski-jack...

En je bent welkom hoor voor je kopje thee, maar dan mag je alleen beneden zien... :-)

Nee hoor de rest mag je dan ook wel zien, maar dat is dan nog niet af....Maar gezellig als je met Frouk komt thee drinken!

Joep: Lekker hoor dat meisje zo lief en vrolijk is de laatste tijd...Toch sprongetjes?? Of idd frustratie omdat ze graag wilde lopen en niet kon lopen....Kan ook he...En jullie ook voor een tweede...Wow...Leuk!

Fijn ook dat je door kreeg dat ze mss wel meer nodig had dan 1 boterham..Yara eet al maaaaanden 2 boterhammetjes....maar Yara is ook echt een vreetzakje!

Lab: Hoe is het met Fiepchen??

HIer gaat het allemaal goed.

Vanmorgen naar de oogarts geweest en volgende keer gaat ze kijken of er een bril afwijking is en als dat niet zo is, moeten haar oogjes recht gezet worden (operatief) BBBRRRR enge gedachte mijn meisje onder het mes...Nog maar even niet aan denken...

Vanaf vandaag kunnen we om de dag haar ene oogje afplakken voor een uurtje per dag, om een lui oog te voorkomen..

Verder heeft ze het lachen, nouja meer grijnzen, helemaal ontdekt! Ze lacht naar alles en iedereen....Schattig!

En ze gaat nu zelf zitten...

en ze trekt zich steeds vaker op als je haar handjes vasthoudt, trekt ze zich op.

Tja en verder weinig nieuws geloof ik....
Oh enne welke autostoel hebben jullie? Yara past nu nog net in de Maxi Cosi Cabrio, maar dat duurt niet lang meer....

Hebben jullie gekozen voor de Maxi Cosi Tobi of Priori of een hele andere? en waarom??

Oh en Belle ik heb geen ervaring met Vacance Soleil, maar een oud-collega van mij deed dat ieder jaar en vond het GEWELDIG!

Heb je mss niets aan, maar ik heb dus geen ervaring...
Kinkje in mijn cum-laude kabel: ik kom er net achter dat het eindcijfer van de scriptie/eindpresentatie minstens een 8 moet zijn... moet ik dus toch echt gaan zitten.... bagger, bagger, bagger (op z'n Engels)

(Jaargenote heeft trouwens wel cum laude gekregen met eindcijfer 7,5 voor scriptie. Er wordt gemeten met twee maten, grrrrr)
Ben trots op mijzelf: heb een stagiare van collega in mijn maag gesplitst gekregen. Collega had HELEMAAL NIETS gedaan dus wat doe je dan als management? Dan beloon je die persoon gewoon door haar van de stagebegeleiding af te halen en een andere collega (ik dus) op te zadelen met de student. Ben voor de vakantie gaan kijken naar stagiare en (nu komt het stuk waar ik trots op ben): heb net de beoordeling in 20 minuten ingevuld. Normaal doe ik daar zo'n 1,5 uur over, maar heb besloten dat ik niet meer het vuile rotwerk van anderen ga opknappen ten koste van mezelf... heb dus (mijn eigen) kwaliteit laten varen (ik ben er van overuigd dat sommige anderen het ALTIJD in 20 minuten doen en zich er zo van af maken), en niet mezelf over de kop gewerkt.... goed he?

(pfff Zoon is alweer wakker... slaapt nog maar 1 uurtje overdag)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven