Joeppie! We zijn bijna compleet.....

25-07-2007 14:10 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
mmm beetje een verwend en ondankbaar berichtje!!!

Laat ik even heel erg blij zijn met mijn op snelle via de natuurlijke weg verwekte dochtertje.

Stom dat je zo kunt denken terwijl Joan al zo lang bezig is.........

Excuzes
Joep, ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet een verwend en ondankbaar berichtje vind... als jij je zo voelt, voel je je zo... je moet jezelf niet gaan vergelijken met een ander. Het is heel vervelend voor Joan en alle andere mensen bij wie het niet 1-2-3 lukt, maar dat betekent niet dat jij je niet nubsig mag voelen!

Verder stelt het je misschien gerust als ik je vertel dat ik een cyclus van 40 dagen had en ook twee keer snel zwanger was? (eerste keer 4 maanden en tweede keer 2 maanden). Dus een lange cyclus hoeft niets in de weg te staan. Je moet alleen op andere dagen mikken (HAHA wij hadden een marge van plusminus drie weken en daar heb ik gewoon goed gebruik van gemaakt, tot vreugde van Man)

En natuurlijk hopen we allemaal voor Joan dat het allemaal goed gaat komen de volgende ronde!

Maar Joep... zijn jullie dan dus alweer gericht aan het mikken? (heb er wel iets over gelezen, over een tweede.,... dacht alleen dat je man nog in de nadenkfase zat?)
Mijn muis doet het weer. Ik kreeg hem gister niet aan de praat, maar s. uiteindelijk wel.

En Joep, je moet zo niet denken. Ik denk dat dat gewoon zo voelt. Ik vond mezelf ook erg ondankbaar dat ik vorige week een beetje hoopte niet zwanger te zijn. Maar het was wel mijn gevoel. Mijn cyclus is dus ook een weekje langer dan ik gedacht had. Jij had de vorige keer toch veel succes met de persona? Dan kun j toch ondanks je langere cyclus ook je vruchtbare dagen bepalen? Of is je cyclus daar nu te lang voor?

Eef: wat rot dat jij je zo beroerd voelde op Zoons eerste verjaardag. Die opmerking van de buurman zou mij ook storen, dan voel je echt schuldig en rot, terwijl je er echt niets aan kunt doen.

Millie: waarom moest je nu weer naar het CB als je vorige week net geweest bent? en wat te laat komen betreft, wij moeten vaak op hun wachten, dan wachten ze nu maar eens op jou. Maar bijna te laat is niet te laat toch?

Wat bv betreft ik ben al bijna 4 weken helemaal gestopt met kolven. Dus logisch dat ik nu niet meer afval. Maar ook toen ik nog wel kolfde viel ik niet af. De eerste weken verloor ik wel kilo's, maar dat kwam volgen mij gewoon door de gemiddeld 15 kilo die je aankomt en in de weken na de bevalling kwijt raakt.

Rosa kan schaterlachen. Gister zat ze bij mij op de bank en lachte ze echt heel hard, met haar mond open en geluidjes produceren. Echt meerdere keren. dat was zo leuk. Als ik daarom lachte deed ze me na!
Ik heb mijn GVB!!!!!!!!!!! En ben nu in jubel stemming!!!!! oleeeeeeeeeeeee tot later

Belle
Golf Vaardigheids Brevet?
Heeeey,

Ik ben een ainietainiebeetje aan de beterende hand. Vandaag is mijn moeder geweest en die heeft me lekker vertroeteld. Zoon heeft voor het eerst in weken weer eens lekker lang geslapen (3 uur, in plaats van de gebruikelijke 1,5) en hij heeft ein-de-lijk weer eens goed gegeten. Heb een tweede kies ontdekt, dus misschien had hij daar last van...

Verder is Nootje lekker druk en aanwezig, heeel anders dan Zoon destijds!

Grtz E.
NOUJA ZEG! Woon ik in een stad met 45.000 inwoners en dan is er niet eens een zwangerschapscursus! BELACHELIJK! Er is er gewoon geeneen gepland! Pfffft! Alsof er hier niemand zwanger is zeg! IK VIND HET STOM!
Echt niet? Zelfs hier, tussen 300 zielen, twee aardbeien en ee halve koe was een zwangerschapscursus. Maar die heb ik niet gedaan.

Waarschijnlijk is die hele cursus nu ook uitgestorven.....

Maar serieus; wat leer je nu op zo'n cursus? Je bent toch al zwanger?
Eef: wat onzettend vreemd, ook in deze uithoek zijn meerdere (!) zwangerschapscursussen. Ik heb het nu gedaan, maar bij een eventuele tweede denk ik niet dat ik er weer heen ga. Waarom wil jij nu wel weer een cursus volgen?
Nouja wat raar zeg...Hier kun je ook kiezen uit verschillende aanbieders en er waren meerdere groepen....

Maarre waar heb je de eerste keer gedaan dan? Toen was ie toch wel in je woonplaats?

Ik denk dat ik de tweede keer ook weer zou doen. Voor mij was dat toen echt hét moment van de week dat ik kon genieten van mijn zwangerschap. De rest van de week was toch altijd een beetje vliegen enz. Hard werken en misselijk zijn.

Ik kwam daar echt tot rust en kon eindelijk eens klagen en praten over het zwanger zijn....zou ik denk ik bij een tweede ook wel weer willen, Niet voor de info, maar voor de gezelligheid. Misschien dat ik dan yoga zou willen doen...Maargoed zo ver is het nog niet.

Labje: Ik heb heeel hard moeten lachen om je maag-lucht verhaal....Nijnvriend snapte de humor niet erg...haha en dat maakte het nog grappiger...

Joep: Tuurlijk mag ji dat denken en voelen. en tja soms heb je nu eenmaal een gevoel dat je niet weg kunt drukken...en wie weet is het bij een tweede ook wel weer meteen raak en wie weet ook niet.....Maar wanneer gaan jullie proberen?

Belle: JEUJ! Gefeliciteerd met je golf diploma! En heb je je mobiel alweer terug?

Manderley: Lekker he als je meisje zo schaterlacht. En wat heerlijk dat ze zo zoet is!

Millie: Kasper het beertje...hahaha..wat lekker dat ie zo goed gaat! Is het daar in je nieuwe woonplaats een leuk CB? Ga jij eigenlijk weer werk zoeken? Of ga je nog even ft moederen? Of voorgoed?

Nu even mijn eigen belevenissen...

Yara krijgt nu ECHT tandjes! De onderste komt door. Daardoor is ze waarschijnlijk voor haar doen wat jengeliger en wilde z eniet meer slapen overdag. NU slaapt ze wel lekker. Ik hoop dat ze het even volhoudt!

Verder trekt madame zich steeds meer op. Nog lang niet altijd succesvol, maar wel steeds meer.

Vanmorgen schrok ik wel even: er lag een druppeltje bloed in haar bedje. Kwam uit haar oortje. Ik meteen HA gebeld, die praktijk was vandaag gesloten. Nou toen maar Icare nummer gebeld, maar ik hoefde me niet druk te maken. Had waarschijnlijk te maken met doorkomende verkoudheid en als ze geen hele hoge koorts zou hebben/krijgen, zouden neusdruppels/spray wonderen kunnen doen.

IK heb gister eindelijk weer eens gesport. Ik vond het heerlijk, achteraf, dat wel...haha Ik was alleen elke keer als de dood dat ik in mijn broek zou piesen. was de eerste keer dat ik weer ging springen enz. En toen ik een tijdje geleden een keer spontaan begon te rennen merkte ik dat ook...

Maar gelukkig ging het goed. Wel 2 keer tijdens de les naar de wc gelopen, om toch even de blaas te legen....Maargoed dat komt ook wel weer goed denk ik..(had ik nou toch maar consequent de oefeningen gedaan in mijn kraambed...)

Ik ga er vandoor!

Liefs!
Nijn: heeeel herkenbaar dat je tijdens de les meerdere keren gaat piesen om maar te voorkomen dat... haha net of ik mijn eigen verhaal teruglees (had ik maar...)

Over die zwangerschapscursus: die heb ik de eerste keer wel gedaan. Heb er ook nog best wel iets van opgestoken (haha tijdens de bevalling alleen totaal verkeerd gepuft en toen ik moest gaan persen wist ik het helemaal niet meer, maar gelukkig wist het ziekenhuispersoneel het wel en hielpen ze me gewoon met aanwijzingen). Het was meer om de volgende redenen: net als Nijn wil ik gewoon een uurtje per week even bezig zijn met deze zwangerschap/baby. Je komt er gewoon veel minder aan toe met zo'n hummel in huis. Ten tweede: vorige keer dat ik het deed deed ik het in een andere stad, 10 minuten verderop. Ik merkte dat na de bevalling al die meiden contact met elkaar hielden en mij een beetje links lieten liggen. Daarom wilde ik nu perse in mijn eigen stad: gewoon om een beetje contacten op te doen. Ik ken zoooo weinig mensen. Die vriendin die ik toevallig ben tegengekomen bij die ene keer dat ik zwangerschapszwemmen deed is voor mij een heel waardevolle vriendin geworden... en ik dacht, als ik nu ga, is er een iniminikansje dat ik weer iemand leer kennen met wie het klikt en met wie ik iets op kan bouwen. Maargoed, er zijn dus geen cursussen hier (iig niet NU) en ik ga dus niet naar een andere stad, want dat is een beetje zinloos voor mijn gevoel. Ik ging echt voor de gezelligheid en de contacten. Vandaar... het is ook niet zo erg, ik vond het alleen stom.

Verder goed cum-laude nieuws: ik krijg een 8 of een 8,5 voor mijn scriptie. Laatste obstakel is nu dus nog de examencommissie (te lang over studie gedaan, dat verhaal) maar daar ligt al een brief dus dat is even afwachten.

Verder ben ik nog steeds ziek. Het is deze week tentamenweek en ik voelde me erg (weer eens te) verantwoodelijk voor de gang van zaken. Ik stond toevallig op tentamens met twee anderen die al tijden "ziek" zijn en dus eigenlijk stond ik er alleen op. Ik had dus echt zitten piekeren.. zal ik me ziekmelden of niet. Morgen moest ik van 9.45 uur tot 20.00 uur werken... hele dag vergaderen en 's avonds tentamens. Ik dus leidinggevende bellen, of ik vergaderingen mocht skippen, dan kon ik wel de tentamens (min of meer, met mijn zieke lijf) doen. Mag het niet! NOUJA! Jemigdepemig, denkt je personeel met je mee is het weer niet goed (ik bedoel, collega's van mij melden zich gewoon ziek zonder zich er ook maar om te bekommeren wat er dan moet gebeuren met lessen/tentamens, etc, ik probeer mee te denken, met een oplossing te komen, en dan wijzen ze dat af... pfffff... stom) Nou goed, dan kunnen ze het krijgen zoals ze het willen: dan meld ik me dus ziek. Want werken van 9.45 tot 20.00 uur lukt me dus gewoon niet, punt. Dussss... morgen ga ik dagje thuis doorbrengen. Eerst maar eens uitslapen, misschien dat ik daarvan dan een beetje opknap.

Oh Nijn, heel goed dat je hebt gesport! Bravo bravo! Applaus!

grtz E.
Schattekes!

Fiepje ligt gevloerd in haar bedje, of ze doet heel goed alsof; in ieder geval houdt ze even haar snaveltje en zit ik lekker met een kopje thee achter de pc.

Eef; nu snap ik het van de zwangerschapscursus. Ik voel me - natuurlijk- nog steeds schuldig dat ik dat niet gedaan heb, maar ik begrijp helemaal dat het een pracht moment is om even stil te staan bij en te genieten van deze zwangerschap. Heel slim. En zwangerschapszwemmen of yoga? Dan heb je in ieder geval contact met andere zwangeren.

En Fiep en ik willen ook best wel een keertje zwemmen met je, Fiep in een nijntjezwembroek en ik ook zoiets, ach dan blijkt dat ik er nog steeds behoorlijk zwanger uit zie. Trapt iedereen zo in.

Hoe is het trouwens afgelopen met de collega die de toetsen geheel niet had bekeken en nagekeken? Of wordt dat in de doofpot gestopt onder het mom van ' iedereen heeft het al zo druk....'

Zeg Nijnemeisje, wat is er dan met het kijkertje van Yara? Ik heb samen met Fje nog eens aandachtig naar Y'tjes oogjes op foto's gekeken, maar mij viel niets op? Eng hoor, een grote operatie bij zo'n hummeltje!

Millie, wat zit je tegenwoordig toch ver weg! En die Kasper, wat is het toch een heerlijke stevige beer! Kusje voor hem van Fje.

Manderley, de woorden die je schreef, hadden zo uit mijn mond kunnen komen. Ik hou zielsveel van Quizz, maar laat ik eerlijk zijn. Zeker de eerste maanden na de bevalling heb ik hem een aantal keer achter het behang willen plakken. Minstens.

Ik vreesde reeds dat ik een vreselijke bitch was, tot ik begreep van andere verse moeders dat die hun man soms ook werkelijk haten. Dat is dan op zo'n moment vast gezond en broodnodig.

Quizz en kledingsmaak? Euh.... nee. Hij probeert dagelijks donkergroen met donkerblauw en zwart te combineren, of een knalrood shirt onder een groene polo aan te trekken, met daarbij een beige broek, zwarte sokken en bruine schoenen. Soms vermoed ik dat hij een heeeeel klein beetje kleurenblind is.

Dus nee; als Quizz brult dat hij NIETS heeft om aan te trekken, kopieert hij mijn gedrag. En natuurlijk; wanneer ik het zeg HEB ik ook niets om aan te trekken.

Wat lief dat Rosa schaterlacht! Zo nu en dan put ik Fje uit door haar te blijven kietelen, zolang ik haar maar hoor schaterlachen. Het zal de ontaarde moeder in mij wel zijn.

Belle, ben je nu hele dagen op de golfbaan te vinden? Met of zonder mobiel?

Ha die Joeppie, druk aan het fokprogramma! De vorige keer was je tyoch HEEL snel zwanger? Niet te veel over inzitten hoor, anders lenen we je uit aan zo'n forumgroep als ' Knutselclub 2008' of zoiets en dan mag je ' voor je NOD geen glaasje wijn of filet americain' .....

Hoe gaat het met het schilderen?

Joan!!!! Meldt jij je eens heel snel!! Ik wil weten hoe het gaat met jou, met afvallen, met de psychische voorbereiding op poging 2.... In ieder geval nu al een dikke knuffel voor jou!

Ik ben weer ont-stagaired, en dat is een opluchting. Ik werd gebeld door de school voor gezondheidszorg, of ik stage-gezin wilde zijn. Tuurlijk!

( wij zijn namelijk vrij interessant voor stages, rolstoel, dieten, kind)

Maar opeens zat ik dus 16 uur opgescheept met een schat van een 16-jarige, die een enorme rugzak aan emotionele bagage bij zich had en geen enkele ervaring.

Ik kan een heleboel aan, maar feit is wel dat ik beperkt ben in energie, en dat mijn energie in de eerste plaats naar borstvoedingen en Fje gaat. Ik heb me een aantal dagen schuldig zitten voelen, maar toen toch de betreffende school gebeld. Nu bleek dat zij eerst hadden moeten onderzoeken hoe ons gezin in elkaar zat en dergelijke, maar dat hadden ze dus vergeten.

Okee, kan gebeuren. De 16-jarige schat gaat nu naar haar derde stage-adres in een jaar, de school geeft mij een trap na omdat ik me vergist zou hebben (nou nee. Jullie zouden voor kerst langs komen en contact opnemen en dat is niet gebeurd en kom verdorie niet weer aan met ; 'ja maar wij hebben het heel druk en veel collega's zijn ziek' ) en ik voel me nog steeds schuldig.

Enfin, even iets heel anders: Eef wat ontzettend goed dat je je ziek hebt gemeld! Of voel jij je nu ook schuldig?

Oh. Kind weer wakker. Kind heeft ontdekt dat er een projectielampje met geluid aan haar bed hangt. En wanneer je als Fje zijnde echt je bed uit wil, speel je gewoon Jailhouse Rock, door je projectielamp langs de tralies (nou ja, spijltjes) te rammen. De knuffel...

Liefs, Lab
Labje,

Ik voel me 0,0 schuldig over mijn ziekmelding! Ten eerste: ze dwingen me min of meer. Ze zeggen dus "het is 12 uur werken of niet". Nou dan dus niet. Ten tweede (sssssstttt) heb ik vandaag de hele dag zitten werken aan een werkboek en docentenboek dat allllaaaaaang af moest. Heb ik nu eindelijk eens tijd voor! Lekker op mijn gemakje, geen zoon aan mijn broek (want Man thuis) Dus heb mijn dag goed besteed en ben erg blij dat ik nu ein-de-lijk daar eens aan toe kwam (als ik me echt nog ziek ziek had gevoeld had ik dat niet gedaan hoor... voel me alleen niet echt ziek. Ga alleen niet 12 uur werken met een verzwakt lijf)

Over die tentamens: collega gaat ze nakijken (zit al tijden ziek (echt ziek) thuis en is blij dat ze wat kan doen) en dan krijgen de studs die een onvoldoende hadden dus een 5,5 en de rest gewoon het cijfer dat ie echt had. Ik vermoed dat de betreffende collega die niet had nagekeken zijn contract deze maand niet verlengd ziet gaan worden. Ik denk dat het goedkoper was om hem die resterende 2,5 week "ziek" thuis te laten zitten dan hem op staande voet te ontslaan (kantonrechter enzo, isookniejgoedkoop)

Net bij ons nieuwe huis wezen kijken... het staat al leeg, dus we hebben lekker ongeneneerd in de tuin gestaan en door de ramen naar binnen staan kijken. Het is toch wel een goede koop! Ik word er helemaal blij van!
Hoi Dames,

Heeft iedereen een lekker weekend? Wat een rot weer he!

Eef: hier ook zo'n kind dat het thuis maar saai vindt. Ik ga dinsdag maar eens naar ballorig het indoorspeelparadijs. Ik hoop dat ze het geweldig vindt.

Nijn: mooie foto's van het huis! Echt een nijn inrichting... wat voor een dag komt jou goed uit om thee drinken? Bij mij de dinsdag maar ik weet niet of jij dan kan.

Joep: wat is loods 5 voor een winkel dan? Voor de rijke onder ons?? ik ga wel even googlen

Manderley: ik denk ook niet dat ik nog een keer naar een pufclub ga. Ik vond het echt zinloos! Stomme plaatjes en dan de juf die zegt: "dit is de vagina van de vrouw, daar komt het kindje uit"..... JOH je meent het. Nou dat wist manlief nog niet..... *zucht*

Lab: ik heb naar je gezwaaid!!!! Toen ik donderdag terug reed uit Brussel heb ik bij de afrit Z. heel hard naar je gezwaaid.

Mil: ik vroeg me af was je nou een thuisblijf moeder of ga je in G weer een baan zoeken? Ik ben het even helemaal kwijt.

Joan: waar ben je? Wil je je weer even laten zien? de meisjes hier willen graag horen hoe het gaat.

Ik heb een drukke week gehad.

Dinsdag: GVB examen. en gehaald dankzij het slechte weer. Ze hadden geloof ik erg veel medelijden.... ;)

Woensdag: naar brussel. Meest stomme meeting die ik ooit heb gehad. Amerikanen die in europa een meeting organiseren is niet zo'n succes.

Donderdag: nog in brussel. Maar een ontsnappingsplan werd uitgevoerd. Dus eerst even registreren en dan hup..... er tussen uit! En naar huis...nadat ik naar lab had gezwaaid.

vrijdag: werken en Belle vriend weggebracht ivm wintersport met zijn werk.

Zaterdag: voor het eerst weer naar de sportschool. In mijn nieuwe fitness broek!!!!! Het was wel weer erg fijn om te doen. Ik zweette als een otter. Maar dat is geloof ik ook de bedoeling. Nu officieel lid en 2 keer per week aan de toestellen...

Vanmiddag heb ik de box weggehaald. Ik heb er lang over nagedacht. Het CB zei dat het nog goed was om haar er in te zetten. Maar frouk vindt er echt geen reet aan. Die gaat alleen maar staan gillen als een viswijf.

En ik vond hem toch wel erg veel ruimte innemen. Dus toch maar eruit. Nu heb ik een speel hoek voor frouk gemaakt. eindelijk al die speelzooi uit het zicht! De kamer lijkt weer veel groter.

Zo dat was mijn weekje in het "kort".

en ik ben dus de hele week alleen thuis.. snif snif. maar daar kan ik wel tegen hoor.

Ik hoef volgens mij nu niet eens boodschappen te doen wat ik eet gewoon de hele driepvees leeg. Zijn eindelijk al die 1-haps prutjes ook een keer op.

Nou meisjes,

Fijn weekend nog...

belle
Hallo Meiden,

Rosa kan zich bijna omrollen. Als ze op haar rug ligt, zwaait ze heel hard haar benen heen en weer totdat ze op haar zij ligt.

Millie: ik heb gisteren naar je gezwaaid, ik was in jouw woonplaats bij mijn broer.

Belle: Dat is ook wel weer een nieuwe fase zo zonder box...wat een verschil zit er dan ook weer tussen onze kinders. 1haps prutjes...een nieuwe variant van Tapas?

Joan: laat je weer wat horen? We leven erg met je mee,

Joep: ik lees op het forum ook steeds meer over loods5, ben ook wel benieuwd. Hoe gaat het met je schilderijen? Ik zal S. eens vragen of hij die schilderijen van het prinsesje nog wil. Dat blijft er steeds bij.

Nijn: ik ben ook zeer benieuwd naar de fotos staan die op yahoo? Ik ga straks even kijken.

Lab: wat een gedoe met die stagiairs...Waarom kwam er ook al weer iemand bij jullie?

Eef: helemaal verliefd op jullie huis...dat is echt goed! Wij voelden ons binnen 1 uur al thuis in ons huis.

Ik ga stoppen, mijn schoonouders komen hier zo eten. S. Moet binnenkort afrijden (motor) en nu heb ik bij mijn schoonpa een hobbelmotor voor Rosa besteld, ipv een hobbelpaard.

Liefs Manderley
Hey,

Ons draakje is omgeslagen naar een vrolijk gezellig prinsje... gelukkig maar. Ik werd al lichtelijk wanhopig, maar alle dingen (niet willen eten, slecht slapen, de hele dag bleren, driftbuien) zijn ineens over nadat hij op woensdag de Ergste Driftbui Ooit had. Gek he? Nouja, ik ben allang weer blij.

Belle, wij gebruiken de box ook niet. Hij dient als speelgoedopruimplaats :-)

Manderley, leuk dat Rosa zich omrolt. Gaat ze dan ook echt naar haar buik?

Over sporten gesproken: ik heb juist vandaag mijn abonement opgeschort tot na de bevallingl. Ik was er al de hele maand niet meer aan toe gekomen en zometeen met de verhuizing wordt het helemaal druk. Ik voel me net zo'n circusartiest met van die Chinese bordjes die wanhopig probeert alles draaiend en in de lucht te houden... niet zo slim dus... dus ik heb besloten om mijn zwangerschap even te misbruiken om mijn beurten van de sportschool tot nader order te bewaren in plaats van alleen maar geld naar die mensen toe te brengen zonder er iets voor terug te vragen... Ik ga tzt wel zwangerschapszwemmen doen ofzo. Nu eerst maar mijn scriptie afmaken en dat rottige werkboek wat aankomende maandag bij de drukker moet liggen...

grtz E.
quote:zeef77 schreef op 19 januari 2008 @ 19:37:

Hey,

Manderley, leuk dat Rosa zich omrolt. Gaat ze dan ook echt naar haar buik?

grtz E.

Nee Rosa rolt nog niet door naar haar buik. Vanavond tilde ze wel haar kont op toen ik haar op de buik had gelegd...dus over een paar weekjes kruipt ze misschien ook al.

Fijn dat Zoon zo omgeslagen is. Echt heerlijk!
Scriptie klaar! Eindversie net verstuurd naar docent... nu die 8,5 nog :-)
Eef, gefeliciteerd meis! Wat een pak van je hart is dat he? Zo'n scriptie. Nou, je mag trots op jezelf zijn hoor! (Mag ik m ook lezen?)

En Zoon ook nog lief geworden zo mag ik het horen! De volgende keer dat je in deze stad bent, mag je best komen langswippen hoor. ookal bel je 5 minuten van te voren je kent me ...

Even een tijdje radiostilte van mijn kant. Ik ben erg moe. Ik begin hier in Gruun al helemaal gewend te raken, dat wel. En het huis is nog steeds geweldig. (Ik zal foto's maken als t een beetje opgeruimd is :-))

Rosa draait dus bijna. Hier hetzelfde. LEuk dat KAspertje en Rosa zo gelijk op gaan! Kasper kan ook tot zijn zij, dan rolt ie terug. Als je hem een zetje geeft in het begin en hij ligt op zijn zij, dan draait ie opeens wel door naar buik. Nu nog die twee op de een of andere manier combineren hihi ziet er heel schattig uit. En dat buikschuiven waar jij het over had manderley, dat doet kasper inderdaad ook. Net een rupsje. 5 cm per uur ofzo :D heeel zoet!

Ohja, heeft S. zijn rijbewijs nou gehaald?

Belle, naar de sportschool. toe maar. Ik vind het enorm dapper hoor. Ik hou dat nooit vol. Ik hou t hier maar bij lekker veel wandelen met de wagen Ohja, ik ben nu even thuisblijfmoeder. Dat is een luxe, omdat ik officieel op zoek ben naar een baan. Ik solliciteer braaf elke week. Heb me bij 4 uitzenbrueaus ingeschreven, maar omdat ik meeverhuizende partner ben, krijg ik ww tot de tijd dat ik een baan heb (of althans, zo lang als ik er recht op heb...) Ik mag nu nog even op HBO-niveau banen zoeken. Die zijn er echter niet zoveel, dus weinig kans dat dat lyukt. Als dat nou over een maandje of wat nog steeds niet lukt, dan moet ik ook MBO accepteren. MAar tot die tijd ben ik heeeerlijk thuis. en dat bevalt me prima. Ik merk gewoon dat ik het zo heerlijk vind om nog even bij mijn kleine ventje te zijn overdag... Ik ga als ik werk meteen sparen voor de levensloopregeling, voor een eventuele tweede. Dat ik dan weer een half jaar thuis kan blijven. heerlijk!

Lab en Fiep,... we missen jullie ook. 't is nu toch echt wel heeeeeel erg ver weg. Maar misschien ben ik binnenkort in het zuiden bij schoonpappa en schoonmamma. Dan gaan we winkelen in BElgie bij de Carrefour. Die hebben hele leuke babypakjes (uit een stuk. van die boxpakjes die ik kasper altijd aantrek, nu het nog kan ) Als ik tijd over heb, kom ik even buurten oke?

Nijn, het is inderdaad altijd wennen he, in een nieuw huis. Bevalt je keuken nog steeds? ik vind het hier echt lekker. geniet er maar van meis!

Nou, de was draait, de wasdroger is aan t drogen. De badkamer is schoon... tijd voor ontbijt!

tot gauw allemaal

liefs

Fien
Pfoe, wat ben jij vroeg Fien!

Ja, Lab + Fiep mee winkelen bij de Carrefour! Hier ook al een draiende wasmachine, de strijk staat op me te wachten en vanavond ga ik met Fiep naar de bieb, mag ze babyboeken uitzoeken. Ze beweert dat ze al haar eigen boeken nu echt wel uit haar hoofd kent.......

Liefs, Lab
dat is helemaal gezellig! ga je leuk mee!!!

wagen in de auto, rolstoel in de auto babies in de auto en hupsakee!

doen we! ik bel je nog wel als ik die kant op ga!

liefs

Fien

& kusje van kasper voor zijn meissie!
Hey,

Millie, ik was niet in jouw stad hoor, dat was (ehmm...) Manderley (geloof ik). Anders had ik even langs gewipt.

Vandaag "dingenafmaakdagje". Wel lekker.

Verder kriebelen m'n tieten de hele dag... zwangerschapsdingetje ben ik bang. Nouja, als dat alles is...

grtz E.
hahaha, nog steeds last van zwanerschapsdementie vrees ik. Het was inderdaad Man. Nou, man... de volgende keer (jnatuurlijk geldt het ook voor jou) gewoon even buurten hoor! Al bel je 5 minuten van te voren., ik zeg t eerlijk als het echt niet uitkomt, beloofd!

Ohja, meiden. even een oproepje die ik officieel helemaal niet mag doen hier op de site

Een studie-vriendin van mij is bezig met haar promotieonderzoek aan Universitetit Groningen. En ze heeft een taaltestje. Zouden jullie die misschien ook willen maken? Je kan geen fouten maken. GEwoon denken of jij het een goede zin vindt. (Het kan zijn dat jij de zin wel goed vindt, maar dat ie op school niet zou mogen. Dan moet je kiezen wat JIJ ervan vindt.)

Ik ben jullie eeuwig dankbaar. en bij genoeg aanmeldingen verloot ik een kleinigheidje onder de deelnemers! (hoe motiveer ik mijn vrieninnen!)

de test staat op yahoo (of ik mail m even, als je dat wil...)

stuur het word-document maar naar mij toe.

liefs en alvast bedankt!!!

Fien
oh, op yahoo zie ik opeens yara met haar afgeplakte oogje. Wat een meisje is het opeens. Echt geen baby meer hoor Nijn. Oh, smelt smelt smelt!

en dat ooggie komt vast wel goed. Bovendien zijn brilletjes helemaal het einde. Gewoon zeggen: "MAG JIJ een bril. dat is leuk!" (itt moet jij...) Beschouw het als ketting of sierraad. Dat helpt enorm. Hebben mijn ouders ook altijd gedaan, en ik ben nog steeds blij met mijn brilletje.

ik heb trouwens een nieuwe bril besteld. nog 10 dagen dan is ie klaar. rib uit lijf, maar wel mooi!

doeg!
ik heb de taaltest gedaan!!!!!!

Belle

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven