Joeppie! We zijn bijna compleet.....

25-07-2007 14:10 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helloe,

Ja bah files, spreek me er niet van...

Nou Nijn, ik vind jou buren toch wel een beetje stom hoor... als je nou een kaartje krijgt, maar het is niet voor jou... maar het is een kaartje waarop staat HOERA EEN NIEUW HUIS... dan denk je dus blijkbaar niet "goh aan de overkant van de straat is net iemand nieuw komen wonen, dat kaartje is vast voor hen"

Het is natuurlijk van mij ook stom dat ik het verkeerde huisnummer heb opgeschreven, maar jouw buren zijn dus ook niet echt snugger...

Ik zit een beetje in dubio... ik kan nu lekker voor de tv gaan hangen OF ik kan tentamens na gaan kijken, waardoor ik morgen weer minder te doen heb en iets langer vrij kan nemen, om lekker in het zonnetje te zitten... oeioei moeilijk... heb niet echt zin in tentamens, maar toch...

grtz E.
Oh by the way... dat verhaal van mijn zus he... ik had gelijk... hij ging haar verrassen... hij had haar vandaag ineens dat boek wat hij zou komen brengen opgestuurd via Bol.com. En vanmiddag zijn ze wat wezen drinken. Wat alleen wel raar is dat hij heel verwarrende signalen afgeeft, want hij gaat dan doodleuk zitten vertellen dat hij in het buitenland een leuke vrouw heeft ontmoet, blabla... echt dat zij dan denkt " wat moet ik daar dan weer mee?"... Ondertussen wil hij wel allemaal dingen met haar afspreken (wanneer zal ik eens bij jou komen eten? , zullen we dit vaker doen? En zullen we dan wat eerder afspreken zodat we ook kunnen lunchen, etc). Nouja, het houdt de spanning er in zo...
YAra was gisteravond helemaal total loss, maar vanmorgen om 6 uur alweer uitgeslapen....Maarja ik natuurlijk nog absoluut niet...

Dus ik heb haar gewoon laten liggen.

Nijnvriend ging om 6.40 even bij haar kijken en toen lag ze weer prinsessen-heerlijk te slapen.

Maar om 6.50 ging hij een olifant nadoene ne toenw as madame weer wakker.

Wat de vroige keer kon, nl chillen in bed saampjes, kon nu niet, want Zoon heeft Yara gister blijkbaar uitgelegd dat je dan niet moet chillen, maar op ontdekkingsreis moet gaan...en dat doet ze dus nu ook heel braaf :-)

Dus ik zat om 7.05 gezellig beneden met een jengelend kind, want mevrouw had blijkbaar honger!

Ga haar zo maar in bad doen, dan krijgt ze fruit en gooi ik haar weer even haar bedje in. DAn ga ik douchen, want dat vond ik om 6.50 nog niet nodig... :-)

Oh enne Joep; hoe is het met Meisje?
Hatsjoe! Maar er gloort licht aan het einde der verkoudheid. Ik kon zowaar daarnet even door mijn neus ademen. Al kwam dat omdat ik dacht olijven op mijn brood gedaan te hebben, maar het bleken jalapenos te zijn....
He Ladies

Ja ook ik leef nog. Ik heb helaas erg verzaakt

Sorry dat ik me niet zo veel vertoon hier, maar het gevoel is er niet zo. Heb het al eens eerder genoemd, dus hopelijk snappen jullie het.

Even voor alles en iedereen die jarig was en welke kindjes jarig waren: GEFELICITEERD!!!!!!!!! OOk met de neiuwe huizen etc. etc.

Heb helaas niet al jullie belevenissen kunnen volgen, wnat dan moest ik toch te ver terug lezen.

Ik hoop dat het jullie allemaal goed gaat en dat de verkoudheid weg mag gaan.

Nou en hier......

Ja we zitten weer middenin de 2e ICSI behandeling. Ik ben dus ook weer lekker ziek geworden (terwijl ik er alles aan heb gedaan om fit te blijven) Ik denk maar zo: Het is niet anders en hopelijk is het voor het goede doel.

Heb ook een hogere dosis die ik moet spuiten, (omdat ik de vorige keer geen hardloper was) Hoor vrijdag of er eitjes aan het groeien zijn.

Voor de rest gaat het hier zijn gangetje, (heb naar mijn idee alles op de rit)

Nou wie weet tot gauw.

Grtzzz
Joan wat fijn om weer wat van je te horen/lezen.

Wat spannend weer. En niet fit en hormonen, hoop en spanning. Ik duim echt voor jullie.

Tuurlijk begrijpen we dat je hier niet vaak schrijft, maar ik vind het super dat je zo nu en dan iets laat horen. Je mag altijd komen met goed of slecht nieuws.
Jippie!!!! Joan in the house!!!

Ik ben ook blij dat ik weet hoe het nu bij jullie is! Ik ga vrijdag de hele dag aan je eieren denken....

Zet hem op meid!!!!

Huggggg

Belle
Joan:
Up! (luie wijffies)
ik ben niet lui!!!!!

Frouk heeft een ontstoken oog...... en d'r BMR prik gehad.... nu wachten tot ze ziek wordt als ik iedereen mag geloven..
Ik ben ook niet lui, maar wel doodop. Donderdag diploma-uitreiking gehad (of bul, zo noemen ze dat geloof ik) (Nijn bedankt voor je sms). Ik moest een presentatie houden over mijn scriptie voor 90 man, dat vond ik spannend. Verder viel er ineens twee-en-een-half jaar aan last van mijn schouders (ook al was ik al 3 weken klaar, toch...). Het was leuk. Praatje van coach was leuk, en erg ophemelend (alleen maar positief). Praatje van institituutsdirecteur aan mij gericht was leuk en ophemelend. Veel bloemen en kaarten en kado's gehad. Alleen mijn oma,... die ging voor me staan huilen dat opa zoooo trots zou zijn geweest als hij nog leefde, etc etc etc. Toen ik vorige keer mijn diploma haalde, stond mijn opa voor me te huilen omdat hij zo trots was. En nog geen vier maanden later overleed hij. Dus het was niet echt een heel slimme actie van mijn oma (mijn oma doet zulke dingen volgens mij een beetje gepland, ze is een drama-queen), want ik moest daarna dus heel hard huilen (spanning + hormonen) en dat wil je dus eigenlijk op zo'n moment niet...

Zoon was er ook bij en was anderhalf uur stil... geen kick gegeven. Dus ook daar nog veel complimenten over gehad, dat ik zo'n lief kind heb... ik weer trots...

Maar nu dus moe. We gaan over een week verhuizen met de hele school (5000 man) en 10 jaar troep opruimen is redelijk wat werk (natuurlijk te laat begonnen) en stressvol (wat moet nou wel weg en wat niet... etc etc).... nouja, nog een weekje en dan is het voorjaarsvakantie!
Belle, ik geloof 'iedereen' gewoon niet wat prikjes betreft... hier echt nog nooit last gehad na prikjes, ja 1x een beetje koorts. Veel mensen maken er volgens mij gewoon meer van dan dat het is....
Haai,

Hier ook niet echt lui, maar gewoon op.

Nijn bedankt voor je lieve smsjes.

Eef en Belle; hier heeft meis na de BMR 5 dagen rond de 40 graden koorts gehad, en stond. ze onder rode uitslag. Ik hoop dat Froukje het misloopt

Joan; wat was de telling meid? had de hoge dosis effect.

Eef gefeliciteerd!

Meis begint op te knappen, ik heb de afgelopen dagen op saridon geleefd ivm griep en migraine, maar de zon schijnt, dus we zijn weer vrolijk!
tegen mij zeiden ze bij het inplannen van de afspraak voor die prik idd ook Oh maar dat is een week voor K'dag en hebben jullie dan geen plannen in de mei vak? Want de kans is er dat ze er echt ziek van wordt..

Ik ben benieuwd tot nu toe nog nooit last gehad.

Joep: Je treft het niet hoor..Ik hoop dat als dit stukje griep weg is, je heeeel lang alleen maar hoeft te genieten van een gezond meisje en dat jij dan ook gezond blijft enz

Eef: Fijn dat het zo leuk was en idd niet erg handig van je oma...Maargoed ik ken hara niet en mss wilde ze wel alleen maar even laten weten dat hij trots zou zijn geweest en bedoelde ze er niets mee...

Ik heb gisteren op mijn werk afgesproken 4 dagen te gaan werken.

3 dagen zoals nu op kantoor en dan 1 thuis, verspreid over de hele week en dan gemiddeld 8 uur per week.

SCheelt ons toch weer 400 euro per maand ofzo en ik ben nu ook al regelmatig een uurtje hier en een uurtje daar aan het werk als Yaratje slaapt..

Ik wil dan nog wel even proberen te regelen een laptop te krijgen, want dan kan ik lekker in de woonkamer werken als Yara gewoon lekker aan het spelen is.

We hebben wel heel duidelijk afgesproken dat ik het ga aanzien en als het niet bevalt ik ieder moment kan stoppen.

Ik heb ook echt aangegeven wat mijn taken dan thuis zijn en ik zei al tegen Nijnvriend, ik zou er op kantoor een hele dag mee bezig zijn, maar als ik thuis ongestoord kan werken, zal dat minder zijn...Dus misschien red ik het wel in 6 uurtjes en dan ga ik echt niet zeggen:"Oh maar ik heb deze week te weinig gewrkt...de week erna wordt het mss wel weer een uurtje meer...dus ik ben er op dit moment wel blij mee. Krijgen wij het ook weer even een stuk breder (niet dat ik wat te klagen heb hoor, maar toch.. gekke dingen kunnen even niet) en dan kunnen we wat meer gaan sparen en nouja tja we zien het wel hoe het gaat lopen..wie weet zeg ik over 3 weken al wel dat i het he-le-maal niets vind...
Hey,

mmm blijkbaar is die prik geen pretje dus. Bij ons hebben ze er niks van gezegd, dus ik zou er echt argeloos naartoe gegaan zijn... wanneer is die prik? 13 maanden?

Nijn, wel lekker. Ik heb ook zo'n afspraak: 2,5 dagen op het werk en 0,5 dag thuis. Ik vind het een beetje zo-zo. Ik merk dat ik het werk moeilijk kan loslaten omdat ik dus zo vaak thuis nog aan het werk ben. Met laptop werken wil niet lukken met Zoon er bij, dan gaat hij klieren (vaak). Dus vrije uurtjes dat hij slaapt gaan vaak op aan werk, en dat is niet wat ik voor ogen had toen ik koos voor minder werken. Maargoed, het zij zo en we moeten toch geld in het laatje krijgen.

Joep, beterschaap!
Helloooooo!

Ja Eef ik zie het wel of het hier ook zo-zo wordt gevonden of dat ik gewoon zoiets heb van Tjakka, dat is mooi mee genomen dat extra geld en ik ga gewoon werken als Nijnvriend thuis is (in het weekend bijv) en hij heeft dan uurtjes met Yara en ik kan dan gewoon even werken..

En ik moet er ook bij zeggen dat ik ook de uurtjes dat ik extra werk op kantoor ga zien als die uurtjes hoor...

Dus ik heb zelf zoeits van: Ik werk nu toch ook al meer en thuis doe ik ook regelmatig nog wel wat en daar krijg ik dan nu voor betaald...

Gisteravond hebben Nijnvriend en ik het gehad over een broertje of zusje voor Yara.

Hij had nog helemaal geen kriebels...Hij geniet nu zo vreselijk van Yara en hij is bang dat het met een tweede echt niet makkelijker kan worden en alleen maar moeilijker,

Hij begint het net makkelijker te vinden, je kunt weer meer. Straks kun je met Yara naar de dierentuin/speeltuin enz en als er dan een beebietje bij komt, zit je weer met de slaapjes/ritme/regelmaat enz enz..

Ik had dat een tijdje geleden dus ook..en ik had juist net weer bedacht dat als ik NU zwanger zou worden, dat er dan nog iig 9 maanden tussen zit..dus dat het niet ineens niet meer makkelijk is van de een op de andere dag...

Nouja moraal van het verhaal: Als ik het heeeeeeeeeel erg graag zou willen zou hij ook wel willen, maar voor hem hoeft het nog niet zo nodig.

Hijz ei ook op een gegeven moment: Nou als ik heel eerlijk ben wil ik het nog even de komende maanden niet...

Dus....

Ik heb ook gezegd dat ik het heel jammer vind, maar dat we het samen moeten willen.

Heb nog wel wat voordelen aangedragen en nog wat redenaties waaroim ik wel nu zou willen...

Nouja ik wacht het maar even af..

Ik denk dus dat ik geen 2008 kindje meer ga krijgen...(ik ging daar sowieso al niet echt vanuit, want je weet natuurlijk nooit hoe snel het zal gaan...maar de kans is nu alleen maar kleiner geworden natuurlijk)
Hai,

Ik hoop ook dat het je bevalt Nijn! Het extra geld is natuurlijk mooi meegenomen en als je het overwerk dat je nu doet dan ook nog betaald krijgt... Ik dacht ook (en had het ook zo afgesproken thuis) dat ik de extra uurtjes in de weekenden zou maken, maar dat werkt hier gewoon niet. Man wordt er helemaal niet happy van als ik "de hele tijd aan het werk ben" en dat zorgt dan weer voor frictie en daar heb ik niet zo'n zin in... (Zucht... hij heeft gewoon nog steeds niet door dat die 3 uur reistijd die ik heb geen werktijd is... dus hij heeft echt het idee dat ik heeeeel veel werk, hij denkt dan dat ik al mijn uren wel op mijn werkdagen maak... nou nee dus, die uren sta ik gewoon stil naar de remlichtjes voor me te staren...)

Mmm Nijn, jammer, maarja, je moet het ook wel alle twee willen. Anders krijg je een scheve situatie, krijg je misschien de hele tijd "ja maar JIJ wilde zo graag" als het even niet lekker loopt ofzo...

Voor allebei jullie wens is wat te zeggen... er zit inderdaad nog 9 maanden tussen, maar (dat had ik je al verteld), het is voor jou als zwangere niet zo dat die 9 maanden dan ook lekker makkelijk is, want je bent als zwangere over het algemeen wel hondsmoe, etc... dus of je er dan ook echt van kan genieten zoals nu... Aan de andere kant, een vriendin van mij heeft veel tijd tussen haar kinderen zitten en die was echt net " vrij", niet meer vast aan slaapjes ofzo, oudste was 4, ging net naar school, dus echt meer tijd voor haarzelf, en toen zat ze weer in de luiers... werd ze ookk niet heel happy van... Dus ach... het blijft...

Ow ik zie bij de nieuwe topics een topic staan met de titel " nieuws over Jozefientje en Maria" ... mmm ben jij dat Fien? Ga snel even kijken...
HAHA HET GAAT NIET OVER FIEN... HET GAAT OVER CAVIA'S!

(Ik dacht dat jij Fien eerst een tijdje onder de naam Maria bij de maagdjes schreef, vandaar dat ik de -foute- link naar jou legde)
Hey lieve schattekes, waar zijt gij??
hier ben ik!!!

Nou die stomme BMR prik is dus echt een ziekmaker!

Frouk heeft koorts en kotst de boel onder en heeft 2 ontstoken ogen!!!

Verder gaat het prima. ahahahahahaha

Ze kotste gisteravond zo de zuurkool en de banaan bij mij in de BH! Lekker hoor......

Dus dames, de 14 maanden prik is echt vervelend. Ze prikken ook onder de huid in de arm en niet zoals de andere in de spieren in het been.

Toevallig hebben wij het hier gister ook over babie nr 2 gehad! Maar dan juist dat we beiden op dit moment geen 2de willen! hahahhahaha

Ik heb hetzelfde als nijnvriend. Ik vind het heerlijk dat er wat meer vrijheid is ipv slapen/eten/huilen enz.

Dus voorlopig hier geen tweede. (heel stom... maar ik ben ook als de dood dat de 2de een 2-ling blijkt te zijn of ernstig gehandicapt ofzo....

Voor mijn gevoel kan het niet 2 ker zo goed gaan.)

ik ga weer poetsen hier in dit ranzige huis...

groetjes

Belle
Mmmm da's niet zo leuk Belle, een ziek meisje. Ik had gezocht op internet en daar stond dat de verschijnselen pas na 6-12 dagen zouden optreden, maar dat klopt in jullie geval dus ook niet... he vervelend!

Je hoort vaak dat mensen een tweede uitstellen of er niet voor gaan omdat ze bang zijn dat het kindje gehandicapt is ofzo... snap dat niet zo, mijn nichtje heeft dat ook... maar ben je daar bij de eerste niet bang voor dan?
Ik leef nog hoor, of iig zoiets.

(En prompt wordt Madam weer wakker. Even kort en snel dus).

Quizz' vader had hetzelfde idee over een tweede; omdat Quizz een gezonde Hollandse knul was, zou de kans groter zijn dat de tweede een handicap zou hebben..... Quizz' moeder wilde niets liever dan een tweede. Enfin, per ongeluk is ze toen Quizz een jaar of tien was weer zwanger geraakt, bleek een bbz te zijn, als gevolg van de bbz heeft ze kanker gekregen en is daar aan overleden.

Oftewel; alles kan gebeuren, maar er kunnen ook andere dingen gebeuren!

* bedenk me nu dat ik de huisarts moet bellen voor het uitstrijkje..... brrrrrrrrrrr*

Liefs, Lab
Ik weet ook dat het nergens op slaat. ik voel me gewoon zo blij da tik een gezonde dochter heb dat ik me gewoon dan niet kan voorstellen dat dat me ook een 2de keer wordt gegund.

Het is een beetje vaag.......

Ik heb even oogzalf gehaald voor de frouk. Want het begon nu toch wel erg te pussen. GEDVER.

2 dagen smeren en het is weer over met deze zalf.

Wat een verhaal van je schoonmoeder lab! heel triest!

Ik ga even mijn bankzaken regelen op internet.

Daaaaaaaag

Belle
Ik heb vandaag een off-day. Vannacht om 2 uur Zoon-alarm, hij sliep zo weer, maar ik niet. Gelukkig sliep hij daarna wel tot 9.15 uur. Man niet, die moest naar werk. Toen ik net weer sliep kwam hij weer thuis, want hij was vergeten mijn rijbewijs uit zijn portemonee te halen die daar nog in zat van een feestje van vrijdagavond waar ik geen zakken had. Ik dus weer wakker.

9.15 zoon uit bed, gegeten, tochtje naar de AH (is een hele ochtend- of middagactiviteit sinds meneertje zelf kan lopen; we gaan er met de loopkar op uit maar hij moet natuurlijk wel even bij elke boom/hond/steen/bloem/voorbijganger stilstaan), daarna zoon weer in bed. Tot dan toe ging het goed. Zoon wakker om 14.45 uur. Haal hem uit bed. Driftbui nummer 1, ik wilde blijkbaar iets te snel naar zijn zin. Zoon al kronkelend en brullend broek aangetrokken en meegenomen naar woonkamer voor boterham. Daar volgde driftbui nummer 2. Blijkbaar had meneer iets anders verwacht/gehoopt dan een boterham. Vervolgens gaat ' ie tijdens eten van boterham zitten poepen, dus na boterham mee naar slaapkamer voor verschoonbeurt, en ja hoor, driftui nummer drie gecomineerd met poep tot aan nek, dus alle kleren uit en weer aan, al kronkelend. Ik zoon in houdgreep in zijn jasje gestopt, want we moesten "even" naar de Hema voor Man omdat de stofzuigerzakken op waren en het huis was smerig. Met Zoon in kinderwagen en autostoeltje meezeulend op weg naar de auto, galerij af, lift in, etc etc etc (zeer kinderwagenonvriendelijke flat met overal drempels en zware deuren) kom ik bij de auto, ben ik mijn autosleutels vergeten. Ik dus weer terug met kind en stoel (want moet ik niet laten staan in onze buurt). Pff eer ik kind en wagen in de auto had, was ik al moe. De Hema was druk en warm en net allemaal te krap, kon niet vinden wat ik wilde en Zoon jengelde. Thuisgekomen was Zoon wel gezellig, tot ik ging koken want toen ging meneer de hele tijd om mijn benen kronkelen en zich tussen mijn benen en het aanrecht heen wurmen en dat 100x en toen had ik het echt he-le-maal GEHAD. Man kwam tegen de afspraak in pas om 18.00 uur thuis met zware hoofdpijn. Goed, Zoon kreeg onder het eten en passant nog drie driftbuien en toen meneertje eindelijk op bed lag en ik echt NET achter mijn computer zat om even iets voor mezelf te doen (lees: mijn portfolio voor Studieloopbaanbegleider afmaken, moet nog even af voor zw.verlof), gaat de bel, mijn nichtje voor de deur. Helemaal geen zin in, maarja, binnengelaten en wat drinken gegeven. Ze kwam iets langsbrengen. Goed, thee op, blijft ze zitten... en nog langer zitten... en nog langer... ze begrijpt dus echt GEEN hints... ze is echt net weg en nu ben ik moe...

Pff Lab, naar verhaal van je schoonmoeder!
jeetje Eef dat klinkt als een rot dag zeg...bah..driftbuien ken ik hier nog niet echt...tuurlijk wil zij somsiets anders dan ik/wij, maar echt driftig wordt ze dan (nog) niet..ze laat het wel merken hoor...

Waarom was er Zoon-alarm? was ie weer te koud? Is een slaapzak met lange mouwen geen idee???

Belle: Wat jij hebt met een tweede heeft Nijnvriend met een derde..Heeft ie ook nog eens allerlei voorbeelden van derde kindjes van een familie die dan iets zouden hebben..Onzin natuurlijk, want ik ken ook genoeg gezinnen met 3 kids waar het wel allemaal goed is...tja en voor hetzlefde geld wordt de tweede idd minder gezond geboren...maar dat had ook met nr 1 gekund..Maargoed anderzijkds snap ik ook wel dat je nu zoo blij bent met een gezond kindje, vooral omdat dat niet vanzelfsprekend is, dat je bang bent dat dat niet een tweede keer kan gebeuren..Maar is de kans groot dat jullie gezinnetje zo compleet is dan? Of willen jullie ooit echt wel een tweede?

Labke: Wat een naar verhaal over je schoonmoeder..ik wist helemaal niet dat je als gevolg van bbz kanker kon krijgen...of althans dat daar een verband tussen zou zitten..Maar bah vervelend..

Hier weinig nieuws...heb gisteravond al uurtje gewerkt, want Nijnvriend was toch laat thuis...en nu heb ik weer wat orde in mijn chaos....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven