Joeppie! We zijn bijna compleet.....

25-07-2007 14:10 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Belle,

He wat vervelend... Zielig ook voor de hond

Ja de bankrekening is een van de redenen dat wij geen huisdieren hebben... en het feit dat ik er hartstikke allergisch voor ben (katten, honden weet ik eigenlijk niet, maar tot nu toe krijg ik astma-aanvallen van alles met haartjes en veertjes). Wij zullen dus niet verder komen dan goudvissen of wandelende takken...

grtz E.
ben weer bij de dokter geweest.

Joep heeft 40.4 graden koorts!

De dierenarts is erg ongerust maar weet nog niet wat het is.

Nu eerst nog een sterke antibiotica erbij om de koorts naar beneden te krijgen. Anders wordt de koorts hem fataal....

Als de koorts gezakt is hopen we dat hij weer gewoon gaat eten.

De uitval aan zijn achterbenen is nogniet echt te verklaren. Hij gaat nu langzaam ook aan een tumor denken in zijn rug....

Om die diagnose te kunnen stellen moeten we een scintigrafie in Gent laten maken... Ach ja lekker naast de deur..

Ik heb even op de site van de universiteit van Gent gekeken... 500 euro max! Dat valt me dan eigenlijk weer mee. ik dacht al aan 1000 euri.

Maar zover zijn we nog niet. Eerst maar eens even de koorts naar beneden krijgen.

Hij heeft wel telefonisch overleg gehad met Gent. Dus die weten er al van en denken mee met ons.

Nou dat was weer een leuk verhaaltje van Belle.

Sorry da tik niet reageer op jullie verhaaltjes. Maar ik nu echt alleen maar aan mijn lieve joep denken.

Dikke kuzzzz

Belle
Belle,

Jeeeee.... ik hoop maar dat je hond snel opknapt!

Bah!
Belle: BAh meis wat vervelend...lijkt me vreselijk als je lieve hondje zo ziekjes is....en tja dat het geld kost is ook erg balen....

Ik hoop dat het antibioticum helpt!

Eef: Fijn dat mannetje weer heeft gegeten!

Yara lijkt mijn moeder leuker te vinden, maar vanavond leek dat even helemaal niet zo. Ze heeft alleen maar om mama gehuild...wilde zelfs alleen bij mij op schoot eten..in de kinderstoel was het alleen goed als zij met haar beide handjes mama's arm vast had...MAf kind

Afgelopen nacht wel gewoon goed geslapen...we hebben haar al wat extra's te eten gegeven...Vandaag als ontbijt een grote fles pap én een boterham...Gong erin als zoete koek!
Heb een heel verhaal op de groep gezet over mijn frustraties met betrekking tot mijn schoonmoeder. Staat op de groep in verband met de privacy
even lezen eef
Jemig de pemig.... Echt niet te geloven!!!!

Jammer dat je schoonmoeders niet kan inwisselen....

Gelukkig valt de mijne erg mee. Er zin altijd wel dingen die me dwars zitten maar dat kan ik gelukkig gewoon tegen haar zeggen en dan is de lucht weer geklaard.

Maar het is absoluut niet te vergelijken met jullie situatie!

Misschien een rare vraag, maar is het niet mogelijk om die mensen een keer duidelijk te vertellen hoe jullie er over denken? of is het dan gelijk oorlog?

Schoonmoeder zegt namelijk ook erg duidelijk wat ze wel en niet doet.

Ik weet natuurlijk niet echt hoe het is jullie "familie-communicatie" .

Sterkte meid

Belle
Jeetje Eef..

Wat vervelend..

Vooral voor je man!

Kun je er nu net even niet bij gebruiken lijkt mij....

Wel heel erg ged van je om man de confrontatie niet te laten aangaan....Vind ik knap.... :-)

Succes met alles!

Ik kan mijn mannetje wel aanbieden, maar ik denk dat je er weinig aan hebt, want hij is onze verbouwing nog zoooo zat en is nu echt een beetje aan het einde van zijn latijn...
Hai!

Nijn en Belle, jullie reactie doet me goed. Ik dacht echt dat ik zelf heel onredelijk aan het worden was.

Tsja, mijn schoonouders en communicatie.... ik weet het niet. Volgens Man MOET je op een gegeven moment een keer boos worden, anders 'komt het niet aan'. Ik ben werkelijk waar echt bang dat als wij haar de confrontatie aangaan, dat ze gewoon echt niet begrijpt waar we het over hebben...

(ze is 53 en in een seniorenflat van 80-jarigen gaan wonen, omdat ze zich zo oud voelt... ze snapt ook echt niet dat bijna de hele wereld nu denkt en soms ook zegt dat ze getikt is; ze heeft de HELE voorbereiding van het huwelijk van Man en mij zitten zeiken en zeuren en drammen dat wij taxi's moesten bestellen voor "de oma's" omdat er wel EEN HELE STRAAT tussen de twee locaties zat. Ook daar zijn we op een gegeven moment boos over geworden -omdat wij het sowieso al stom vonden dat ze ons taxi's wilden laten bestellen voor 200 meter terwijl je ook zelf je auto even heen en weer kunt rijden als je het echt zo nodig vindt- en dat hielp ook niet)

Haha Nijn, je mannetje aanbieden... nou het zou heel welkom zijn, maar als hij inderdaad totall-loss is... als hij zin heeft is hij (en jij!!) altijd welkom in ons huis hoor!

Oh en Nijn... ik weet inmiddels 100% zeker dat ik je wel een verhuiskaart heb gestuurd. Heb mijn gedachten er nog eens over laten gaan en zelfs het bonnetje van de kaart gevonden... stomme TPG...

Grtz. E.
anoniem_54091 wijzigde dit bericht op 05-02-2008 12:38
Reden: teveel onzinnige informatie over mijn stomme schoonmoeder
% gewijzigd
Ik heb net trouwens anderhalf uur geslapen, nadat ik met zoon "mee" naar bed ben gegaan (wel allebei in ons eigen bed hoor )

Heb het dus even nodig geloof ik.... Zoon gaat vanmiddag naar mijn moeder en vader en daar blijft hij logeren tot morgen. Kan ik even bijslapen.

Alle mensen die hier denken over een tweede: het is veel vermoeiender dan bij de eerste! (nu zie ik jullie in koor denken: "ja DUHU..." maar ik dacht van tevoren ook "ja DUHU" maar vermenigvuldig die vermoeidheid die je bij de eerste had met 300 en dan pas zit je goed... je bent dus niet een béétje moeier, dat dacht ik namelijk. Je bent gewoon Heel Veel Moeier. Nouja, ik dan)
Manderley en Lab, ook dank voor jullie lieve reacties op de groep!

En ook bedankt voor al het aanbod voor hulp! Ik zal het er eens met Man over hebben... hij vind mijn "digivriendschappen" geloof ik wel merkwaardig (al kent hij nu wel de namen en de bijbehorende babies) dus ik weet niet hoe hij gaat reageren.... maar alle hulp is natuurlijk welkom! (Lijkt me ook reuzegezellig trouwens)
Eef; ik heb een reactie op yahoo geplaatst. Ik had hier nog niet gekeken. Jouw schoonmoeder klinkt nog dommer dan de mijne. (voorbeeldje: vraagt schoonmoeder: hebben jullie geen ritme met Rosa wbt slapen en eten? Zeg ik jawel, maar daar houdt Rosa zich niet altijd aan. zegt ze, nee daar zijn het baby's voor. Ja precies....waar blijf je dan met je ritme?)

53 en wwoont al in een seniorenflat? Dat klinkt vreemd....de meesten willen er nog niet heen als ze 90 zijn.
Lekker hoor..Yara drukte op een knopje en toen was alles weg..

Ik vertelde dus dat je het niet veel aantrekkelijker maakt gaan voor een tweede en dat het wel heel lekker is dat mannetje vanavond bij je ouders slaapt!

Slaapt hij wel weer gewoon door?

Hier slaapt dametje weer door met af en toe een gilletje tussendoor. maar dat is echt één jammerkreet en dan ben je wel he-le-maal wakker, want het is niet een lief slaapgeluidje, maar ect wel een beetje een alarm en dan is ze verder weer stil...Vannacht nouja gisteravond 1 keer ( 22.15 en ik lag net te slapen...dus het voelde als nacht) en om 00 uur, maar verder niets...Gelukkig. ZOndagnacht hetzelfde

IK dacht ook al dat het misschien wel te maken had met etra behoefte aan eten en we hadden dan zondag ook al een halve boterham extra gegeven en de gebruikelijke 2 boterhammen al mét korstjes gegeven ipv zonder en een extra rijstewafeltje...

Maar bedankt voor de tip en geruststelling Joep..dat jouw meisje ook heeeeeeeeeel veel dronk die periode.

Ga Yara even d'r melk geven en dan gooi ik haar lekker in bed.

Oh en ik moetw at bekennen...Ik heb vanmorgen niet meteen gedoucht, want ik vond 6.45 een beetje te vroeg,,,dus ik heb Yara bij mij in bed genomen en we hebben nog lekker even een uurtje gechilled!

Yara heeft trouwens bij haar ochtendslaapje vandaag een uur geslapen!!!!
Tja dan slaapt ze 's ochtends een uurtje en vertikt ze het 's middags..... :-S

Gaat gewoon gezellig in haar bedje zitten....em kijkt me dan stralend aan als ik binnenkom....

Ik denk dat ik haar maar uit bed vis en dan vanmiddag als ze moe wordt in bed gooi....
Ok nieuw ritme...

Worden jullie al moe van mijn ritme verhalen?

Ze wilde dus echt niet slapen vanmiddag, terwijl ze al meteen begon te gapen, toen we weer beneden kwamen....

maar net kroop ze heel lief tegen mij aan en bleef liggen, dus ik heb haar in bed gegooid en nu lijkt ze te slapen...althans ze is stil en maakt geen kreungeleuiden, die ze maakt als ze moeite doet om overeind te komen...

OP zich is dit natuurlijk best een lekker ritme...Van 11 tot 16 uur wakker...

Ben benieuwd hoe het gaat de komende dagen...

Nog steeds wil ze alleen mij...lief, maar ook erg vermoeiend....
Haha, chillen in bed met je kleine... dat gaat hier niet lukken, want ons mannetje gaat op onderzoek uit...
Hallo,

Nijn: kom maar op met je ritme verhalen. Hoe is het ritme nu? Het is fijn om je hart te luchten en wie weet hebben de anderen van rond Yara leeftijd net zulke vreemde ritmes.

Belle: hoe gaat het met hond Joep? Zijn jullie al in Gent geweest?

Eef: hoe gaat het met jou? Heb je lekker geslapen? Eindelijk? fijn dat je ouders wel willen oppassen. Denk je ook om jezelf? Ik weet niet of jullie nog bepaalde bouwmaterialen nodig hebben, maar Man kan via zijn werk sommigen dingen veel goedkoper of bijna gratis regelen. Dan geef je een tray koffie of een fles drank in ruil voor een hele partij gipsplaten enzo. Het lukt niet altijd, maar met sommige dingen hebben we echt mazzel.

Millie: Wat ben je stil? Alles goed met jou? Hoe gaat het met Kasper, jullie huisje, je zoektocht naar werk? Ik las je reactie in het energiebesparen topic, ik wil ook graag weten wat voor wasmiddel je gebruikt.

Joep: Hoe is het bij jou? En met je meisje?

Joan: het is februari. Hoe staat het nu? Wanneer kun je weer beginnen?

Lab: hoe gaat het met jou, Quiz en Fiep?

Hier is het rustig. Rosa begint steeds meer te kwebbelen. Ze begint nu ook 2 letters uit te kramen, als ba en boe. Ik vind het heerlijk om daarna te luisteren.

Ik beken ik moet nog douchen en aangezien Rosa even slaapt, ga ik dat nu doen.

Liefs Manderley
Ik is jarig!
Oh ja, en mijn pappie ook!
Lab gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

en je papa ook!
Hiep hiep hoeraaaaaa voor Lab!

(sneaky, als je dat nou even wat eerder had gezegd had ik een kaartje gestuurd!)
Lappie en pappie van Lappie: Hiep Hiep Hoera!!!

idd wel erg sneaky, want ik ben ook best goed in attent zijn..maar dan moet ik wel weten wanneer ik attent moet zijn.. :-)

Hier heeft dametje vannacht eindelijk weer eens gewoon zonder tussenstop getukt, alleeeen was ze weeeer om 6.40 wakker vanmorgen...

Dus weg is het uitslapen hier...

Toen ik haar bij de oppas bracht was het weer dikke tranen...ze klampte zich helemaal aan mij vast....ach gossie..zoo vresleijk zielig...Maarja ik moet toegeven dat ik het nu wel genoeg vind...ik heb altijd geroepen dat deze fase natuurlijk wel goed zou doen, maar nu na een week ben ik het wel zat...Maarja er zit geen knopje op... :-)

Toen Nijnvriend gister thuiskwam was het ook weer helemaal mis, maar hij heeft doorgezet en haar zo ongeveer in de houtgreep gezet en na een paar minuten had ze door dat papa ook wel lief was. Hij mocht haar ook gewoon eten geven en hoewel ze toch vaak even met een schuin oog naar mij keek en toch wel vaak even mijn hand zocht, ging het goed

Hij heeft haar ook expres alleen naar bed gebracht en ook dat ging prima....

Pppffff lastig hoor.....

Ik merk dat ik het even allemaal niet zo heeeel erg leuk vind..

Ik weet dat ik niet mag klagen, want we hebben 11 maanden lang een prinsesje gehad, maar juist daardoor vind ik dit erg zwaar..(en dan heb ik nog steeds een prinsesje eigenlijk....maar jullie snappen mij vast wel..)
Nijn; lastig hoor dat Yara zo eenkennig is. Ook niet leuk voor haar papa. Ik vind het wel knap dat hij zo doorzet. En dat ze uiteindelijk ook doorheeft dat haar papa ook goed is.
Nijn, goed van je man dat hij door heeft gezet! Jammer he, die eenkennigheid... het heeft hier ongeveer een maand of anderhalve maand geduurd. En nu is het over. Van de week ging hij zelfs op een wildvreemde man af in de wachtkamer van de vk...

Ik heb iets leuks: MIJN CUM LAUDE IS GEHONOREERD!!! Ik ben nu dus echt officieel Cum Laude afgestudeerd en ik vind het enorm leuk! Vooral ook omdat ik het eerste half jaar regelmatig heb gedacht "ik gooi het bijltje er bij neer, ik heb hier zoooo'n geeeeeen zin in!". Mijn afstuderen is ook puur te danken aan Zoon, omdat ik door mijn zwangerschap enzo niet erg uit de voeten kon heb ik me toen maar op mijn studie gestort...
Eef: gefeliciteerd!!!! Het voelt toch fijn als het echt officieel is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven