Joeppie! We zijn bijna compleet.....

25-07-2007 14:10 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jeeee ik heb ineens allemaal vrienden op Hyves! Ik heb er al 11 (HAHA)
quote:Labyrint schreef op 29 februari 2008 @ 12:51:

Eef, ik zag net in het plaatselijk sufferdje iets staan wat ' aktiebaby heet. Hebben ook een internetsite (www ervoor en nl er achter), schijnen in breda te zitten en de komende vier dagen vreselijke kortingen. Aldus de advertentie.

Oh thanks!

We hebben vanmorgen toevallig net een bedje en commode aangeschaft bij Prenatal ("Ikke" en dan de whitewash) maar misschien staar er wel meer bij wat we kunnen gebruiken
quote:zeef77 schreef op 29 februari 2008 @ 08:04:

Hey Lel, je avatar doet het wel hoor!

Leuk zo'n lang verhaal. Het is wellicht niet zo handig dat er twee "echte" namen in staan in plaats van de nicks... je kan het veranderen (je kunt tegenwoordig zelf je berichten veranderen als je fouten enzo hebt gemaakt met het middelstste knopje "wijzig dit bericht". Reuzehandig!

Ja, echt DOM, zeg. Goed dat je het even zei...! Ik had ook 'Joep' ipv 'Nijn' ingetypt. Moet er weer even inkomen, haha.

Hee Lab, 'Dries' komt van 'Idris' en is eigenlijk een tamelijk gangbare naam in Arabie (ik krijg geen puntjes meer op geen enkele letter). Hij heet ook naar mijn vader (A) en S' vader (H) en dan dus Idris. Zodra ik een knappe camera heb zal ik het geboortekaartje op Yahoo zetten. Ieders reactie was wel leuk toen we zeiden dat moppie Dries heette, vooral mijn moeder was als de dood dat 'ie Achmed of Mohammed ging heten Hahaha! Als het goed is komen er nieuwe foto's aan, zodra ik ze heb zet ik ze op Yahoo. Het is al echt zo'n mannetje. Vanochtend zei 'ie toen 'ie een auto gesloopt had:"Oooooooh jeeeeeeeee, bot!'' :-) Ja, kapot, ja, hahaha. Hij brabbelt aardig wat, maar hij verrekt het om 'oma' te zeggen. Hij zegt heel vaak "Oooooooh'' en 'mama', maar geen combi! Van de week stond er een fles curry op tafel(heb een SAS-leven ). "Kijk, die!'' zegt 'ie. Ik:"Ja, wijzend naar het plaatje, een tomaatje en een ui en een paprika. Zeg eens 'paprika'...?" "Papipajaaa!" Huh? Zou 'ie dat nog eerder zeggen dan 'oma'. Oma was not amused.

Hij ligt al een tijdje te snurken, dus ik ruim maar vast alles een beetje op, tot vanavond!

xxx aan de andere meisjes!
mmm Lab; mijn favoriete taart; VEEEEL marsepein, smaak; yoghurtbosvruchtenijs, en veel schuimlaagjes ertussen, geen slagroom of chocolade yek.

En het liefst roze en wit.

Dan heb je wel zon beetje al mijn lievelingsdingen.

Vanochtend lekker gezwommen, meis vond het GEWELDIG. En haar nieuwe bikini stond ubercute. Ze vond alles maar een beetje vreemd zo aan haar lijfje, maar toen ze zag dat mama er ook een had was het goed (die van mama is overigens erg aan vervanging toe, of aan vulling

Maar goed, meisje is nu bij opa en oma en we mochten har zondagavond laat pas ophalen (geen probleem). Dus nu heerlijk effe slapen, lezen en schilderen.

Man heeft etentje voor werk, dus heb tot vannacht het rijk aan mezelf.!!!

liefs Joep
en weer zijn er hele verhalen verschenen. Ik kom even snel posten, het is hier erg druk. Allemaal visite en aanloop...en waarom? Geen idee. Maar wel leuk, soms ook irritant. Mijn oma is erg lief maar gaat net als mijn scoonmoeder steeds over mijn grenzen. Ligt Rosa net in bed omdat ze wil slapen, loopt oma er heen. Zeg ik :oma doe maar niet, Rosa moet slapen. Nou ik kijk maar heel even, dan gaat ze daarna maar slapen. (ik spreek gewoon fries tegen mijn oma, geen arabisch ofzo)

Maar ook een vriendin die langskwam, erg leuk. Al had ze geen leuk nieuws, haar moeder heeft borstkanker, ze weten het echt niet, ze moeten nu onderzoeken of het is uitgezaaid en dan kijken hoe verder. Vriendin heeft een dochter van 3 en ze vroeg of ik eventueel op wilde passen binnenkort. Nornaal past haar moeder op, maar dat gaat nu niet. Ik vond het ook wel een eer, dat ze het mij toevertrouwd...stom he? Maar soms voel ik me zo onervaren en een stomme moeder of eigenlijk een domme oppas. Ik ben zo bang dat ik het verkeerd doe ofzo. Dat heb ik bij Rosa niet, daar gaat het allemaal vanzelf voor mijn gevoel.

Lab ik weet niet of je al een taart hebt gemaakt, maar ik ben ook erg van de chocoladetaart. Ik heb laatst chocoladecake gemaakt en in het beslag heb ik paaseitjes verstopt en meegebakken. Dus misschien een paastaart, met chocoladeeitjes bovenop en een paashaas van marsepein of chocola.

Voor wie maak je die taarten? Want taart op de foto ziet er echt goed uit. Werk je voor een bakkerij ofzo?

ehm even denken wat is er nog meer gepost...

Joep: eindelijk niet meer ziek en meis ook niet. Dat moet erg fijn zijn. En al een kleurtje van de zon, dat is snel.

Lel: welkom back. Leuk om ook de verhalen van Dries te lezen. Ik dacht ook altijd dat de naam oerhollands was, maar het heeft dus ook wel een arabische achtergrond.

Wij hadden hier ook maar 1 meisjesnaam, al jaren. Ik was ook altijd bang dat vrienden of familie onze naam in zouden pikken. (nu Rosa er is, blijkt ook dat 2 broers van de naam ook bovenaan hun namenlijstje hadden staan) Jongensnaam zijn we ook echt niet uit. Als Rosa een jongen was geweest had ze een comprimis-naam gehad. Ik vind het oke, bij gebrek aan beter. S vond het leuker.

Ik weet even niet meer wat er verder geschreven is. Sorry. Ik ga nog wat doen hier.

Joan: houd je het nog uit languit op de bank? Er is wel veel te lezen voor je hier...als je dat er bij kunt hebben nu. En anders heb ik hier ook nog een persoonlijke huisbibliotheek.

Liefs Manderley
Helloooo

Ik heb het rijk weer voor mij alleen.. Nijnvriend en Yara zijn op verjaardagsvisite in Friesland en ik voelde me nog niet helemaal fit. Dus ik ben thuis gebleven..

Vanavond gaan we wokken met oma en op zich heb ik meer zin om de finale van Idols te kijken, maargoed misschien dat ik me na nog een dagje rustig rond keuvelen vanavond beter voel om mee te gaan...

Belle: Wat ben je aan het doen vandaag? Uitwaaien?? Dat kan heel goed in Nijnstad...Jeeemig wat een wind....

Lab: En hebben onze suggesties je nog inspiratie gegeven??

Ik ben ook gek op schuimtaart btw...

Eef: Heeft ZOon vannacht weer goed geslapen??

Nou ik ga me maar even douchen..en dan nog een stukje dvd kijken..en dan misschien maar even wat huis aan kant maken...
Zoon heeft gelukkig goed geslapen, alweer de tweede of derde nacht op rij. Dat geeft de burger moed!

Ik was van plan nu een heel verhaal te gaan schrijven, maar zie ineens dat het al kwart over een is. Om twee uur komt Man thuis en gaan we naar mijn zus om daar gezamelijk de verjaardag van mijn zus en Man te vieren. Dus ik ga nog even proberen die drie kwartier te slapen, want ik ben doodop.

Mijn verhaal houden jullie tegoed dus :-)
Dag dames!

Hoe is het er allemaal mee? Hier goed! Ik hou het kort, want ben gebroken na hele leuke en gezellige dag!

Had 4 vriendinnen op bezoek en 4 kids van onder de 3, dus het was mayhem and madness, maar wel errrrrrrg leuk! We hadden A van 11 maanden, dan Dries, dan N van bijna 2 en Z van 2,5. Z staat er om bekend dat 't nogal een sodemieter is en dat kan ik inderdaad nu beamen. Op een gegeven moment had ' ie 2 handen om Dries' keel en dat kon ik ECHT niet hebben, schoot nogal uit m'n slof tegen hem. Ik voelde me echt zo'n tijgerin:''Kom niet aan m'n kind (ookal ben jezelf nog een kuiken van 2)!'' Dries doet namelijk ook weinig terug, al zag ik wel een keer dat Z op de fiets wilde en Dries ging wild heen en weer schudden, want hij zat er net op (Z zat er de hele tijd al op en Dries is gek op z'n fiets). Dries was zwaar onder de indruk van A, en niet zo zeer van N, die we al hadden uitgeroepen tot Dries' verloofde. Hij ging A onder de voetjes kietelen en A was daar ook wel van gecharmeerd. Maar: geen paniek, want Dries mag toch 4 vrouwen, hahahaha :-D Maar ze gingen weg rond een uur of 8, en zowel Dries als ik waren knock-out. Dries wilde ook niet slapen 's middags, dus die heeft van 8 tot 8 rondgelopen! Dit was de eerste x dat 'ie niet geslapen heeft 's middags, ben dus erg benieuwd hoe de nacht gaat worden (bare with me!).

Ga nog klein stukkie Idols kijken (denk dat Natalie gaat winnen, Nicky had net een gigantische uitglijder en ze vergat wanneer ze moest inzetten :-/ ), tot morgen en snurkse!

xxx C

ps Lab, ik eet werkelijk ALLE soorten taart, dus het zou mij niet uitmaken Als ik dan toch moet kiezen, dan liever geen mokka of ijs erin, ofzo, brrr. 2 dames kwamen uit Limburg dus ik heb nog 3 stukken vlaai in de koelkast staan, hmmmmmm. Rijstevlaai en abrikoos, njammm :-)

En oh ja, Zeef, de nachten dat Dries doorslaapt kan ik op 2 handen tellen, houdt moed, doe ik ook...!

En Manderley, lekker irritant dat oma niet luistert. Hoortoestelletje...?!

Blij dat je je ietsiepietsie beter voelt, Joep!
Hey Lel..Ik ben nog steeds geen Joep...hahahahah

Ik denk dat Nikki wint,,,uitglijder?? In welk liedje dan?

Ik ben het aan het terugkijken via internet, want wel mee geweest naar etentje...

Maar ik heb alles van haar gezien en ik heb geen uitglijder gezien.....of ik ben imuum...?? (huh schrijf je dat zo??) Immuun?? Nouja je begrijpt wat ik bedoel...

Maarre Dries slaapt dus niet door standaard?? Ik besef iedere keer als ik weer eens iemand hoor die dit zegt hoeveel geluk wij hebben.......IK ga er altijd stiekem vanuit dat ieder kind dat doet na een paar weken..Maar helaas is dat dus niet zo.....Maar moet je er dan ook uit? en doe jij dat standaard of S ook wel???
Wat héérlijk voor Dries, 4 vrouwen!

Fiepje is tot nu toe verliefd op twee heren (Kasper en Zoon), maar heeft ook al zitten grijnzen naar de foto van Yara.....

Ze wil gráág een foto van Dries, geloof ik.

Ik heb eindelijk een haarspeldje gevonden wat in heur haar blijft zitten, zó lief!

Nijn, ik denk dat Natalie gaat winnen, maar vind ze sowieso allebei heeeeel erg goed!

Liefs, Lab
Ik ga trouwens morgen diverse vullingen voor de taarten maken en die stop ik gewoon in de diepvries. Even denken, wat staat er ook alweer allemaal op de planning? Lemoncurd, frambozenbavarois, after-eightmousse en nog iets maar dat ben ik nu vergeten...... Oh ja! Champagnecreme! (rotwerk om te maken, maar iedereen lust het nu eenmaal)

Alweer Liefs, Lab
Aftereightmousse... LAB JE BENT SUBLIEM! Het water loopt uit mijn mond!

Jippiiieeee zoon heeft weer doorgeslapen!

Ik heb gisteren teveel getild (sowieso de hele week nu ik 100% op Zoon pas nu Man in nieuwe huis klust) en nu kan ik niet meer heen en weer of op en neer, rug helemaal beurs en zeer. Morgen moest ik naar school (eerste dag nieuwe gebouw, pasjes en sleutels enzo in ontvangs nemen, verplichte werkdag, ik zou Zoon gewoon meenemen want weiger mijn kind te dumpen voor wéér een extra verplichte dag op mijn niet-werkdag) maar ik heb net afgemaild, het gaat gewoon echt niet. Ik kan nog niet eens een pak hagelslag in een (lage) la zetten... balen!

Wie heeft idols nu gewonnen??
Nikki heeft gewonnen!

Dus die aftereight-mousse lijkt je wel lekker? Ik ga hem dadelijk maken (mits ik overeind kom), maar vraag me de hele tijd af of de smaak niet te overheersend wordt. Enniewee: twee dikke lagen aftereightmousse in een chocoladetaart, met een chocoladeganache erover en omheen.
Ben vannacht weeeer ziek geweest..

Heb weer diarree...BAH....

Voel me verder niet heel erg beroerd, maar wel erg lamlendig...

Konden we eindelijk eens uitslapen, sliep ik vanaf half 3 tot half 8 gewoon niet. Om half 8 weer even ingeslapen, maar om het uur wakker....Nouja half 11 maar uit bed gegaan en nu zit ik in badjas op de bank te hangen...

Yara slaapt bij oma en heeft daar tussen 4 en 5 gespookt......

Nou ik ga de laatste uur/anderhalf uur van de DVD kijken..

Ga heeel rustig aan doen, wil morgen echt werken...
Een knuffel voor Nijn, ik ga weer mijn bedje in. Bekaf en niet lekker.
Jemig jullie lijken wel een stel wijven!!! Wat een boel wordt er getypt als ik even een weekendje niet op internet zit!

lab: taart: GEEN chocolade! doe maar cointreau met sinaasappelmousse.

En geen cake erin... dat vind ik altijd zo goor....

Manderley: ik zou helemaal gek worden van al die fijne mensen die een slapend kind het meest bijzondere van de hele wereld vinden....

Nijn: gaat lekker daar in K. de buikgriep heeft jou dus ook te grazen genomen!

Eef: het doorslaap fenomeen is hier ook toegetreden! Opeens van de 1 op de andere dag slaapt fouk helemaal door van 18.30 tot 7.30!!!!! Ik dank de heer op mijn blote knietjes. Mijn humeur wordt met de dag beter!!!

Joep: wat lief dat je ouders haar hebben meegenomen! Hmmmmmmmm lekker uitslapen....

Lel: ohhhhhhhh je bent alles aan het inhalen! jij kan echt lange lappen typen... qua aantal letters heb je me allang ingehaald ;)

Joan: hoe is het op de bank. Alles nog ok?

Mil: alles goed?

Dit weekend hebben we veel gedaan.

vrijdag: uiteten hmmmmmmmm lekker luxe!

Zaterdag: naar Arnhem lekker shoppen en wat drinken

Zondag hier naar de koopzondag alvast wat spullen voor de wintersport kopen.

Frouk heeft een nieuwe spijkerbroek en nieuwe sloffen.

En dinsdag dump ik frouk op de creche en ga ik lekker voor mijn zelf shoppen in de stad. heb er nu al zin in!!!!!!

Zometeen komt mijn vader en dan gaan we samen boodschappen doen en lunchen.

Antilop= kinderstoel van de Ikea meisjes!!!!! Lab en ik zijn voorzitter en penningmeester van de Antilop fan-club.

Ik ga nu even lel op hyves zoeken..

Daaaaaaaaaaaag

Belle
Heey meiden,

Voor iedereen die ziek is: beterschap gewenst.

De antilop kinderstoel ziet er ook erg goed uit, zeker gezien de prijs.

Wij hebben een chicco polly kinderstoel. Vrienden van ons hadden ook zo'n ding en waren erg enthousiast. De triptrap hebben we ook bekeken maar vonden we niks.

ga even naar mijn meisje ze huilt

doei
Dag meisjes,

Hier blinde Lel, ik haal de hele tijd Joep en Nijn door elkaar (jullie lijken ook zoveel op elkaar, hahaha). Niks persoonlijks, ik ben de hele tijd al mega-vergeetachtig en ik ben gewoon niet zo scherp als altijd (ahum, kuchekuche). Neem het me dus niet kwalijk. Zaterdag belde m'n collega ookal, ik had verkeerde glazen voor een klant besteld, hehehe... Wat ik daar mee bedoelde, vroeg ze. Nou, dat ik steeds senieler word, dus.

Nou Nijn, Dries is met alles tamelijk rap, behalve met doorslapen dus :-/ Toen Dries nog echt klein was deden S en ik het om en om, nu doe ik het. Ik snurk namelijk zo verder en hij niet als hij eenmaal uit bed is. Ik vind het ook geen probleem. Vanacht was het echt feest...! Op een gegeven moment werd Dries wakker, dus ik ernaar toe. Krijsen, niet normaal. Dan krijg ik 'em ook amper stil. Hij heeft z'n ogen dan dicht, maar zit ergens in de twilight zone, ofzo, dan moet je of iets rigoreus gaan doen (lamp aan, heen en weer lopen, keihard liedje zingen) of het afwachten en dan heb je kans dat 'ie weer doorslaapt. Maar ja, dat afwachten midden in de nacht met een krijsend en kronkelend kind is ook zo wat. Zucht. Het is eigenlijk allemaal begonnen toen 'ie in december tamelijk ziek was. Toen hebben we 'em teveel vertroeteld, en sindsdien slaapt meneer ook regelmatig bij ons in bed (daar was ik altijd een felle tegenstander van, maar als je elke nacht zeker 25 x eruit moet, dan kies je echt eieren voor je geld, want dan slapen we tenminste nog). Met 'kiekeboe-en' hebben we 't toen weer een heel end goed gekregen en onlangs sliep meneer zowaar 3 nachten door. Nu is het weer 1 x wakker worden, evt. een fles (hij eet namelijk ook nogal slecht op het moment, dan hoor je 's nachts z'n maagje rammelen) en als we geluk hebben slaapt 'ie weer in in zijn eigen bed. Tja, 't is behelpen en leuk is anders, maar weet dat het een periode is. We houden gewoon stug vol!

Jaaaaa, Belle, je had me gevonden op Hyves, he? Leuk leuk leuk! Ik vraag me altijd af hoe het kan dat iemand meer dan 100 vrienden ofzo heeft. Ik ken niet eens zoveel mensen...! Ik kom ook allemaal oud klasgenootjes tegen, da's echt leuk. Hahaha, ja, ik kan aardig wat wegtikken, he? Jammer alleen dat het zo'n geleuter is

Van mij ook: lieve groeten en beterschap voor alle zieken!

'k Ga even snel wat eten. Ik hoor poffertjes roepen, maar die mag Dries straks. Ik ga gewoon brood eten. Heb dat bruine brood van BlueBand ontdekt, lekkerrrrrrr.

Misschien tot later! xxx C
ik ga lekker kaasfonduen!!!! jammie jammie
Mmmmmmmmmm, kun je me nog gekker maken? Taarten....Momenteel heb ik echt overal .....aan, ik ben echt een koekiemonster geworden. Morgenvroeg ga ik met mijn schoonzus de stad in.....mmmmm taartje eten....

Waah de tijd gaat zo langzaam, was het amar volgende week dinsdag, dan is test dag...als ik het haal. Ik heb tegen iedereen gezegd dat het woensdag is....slecht he?

Wat vervelend dat de kids niet doorslapen he? Als er echt wat is, dan is het super vervelend, maar stel dat je niet weet wat er is....zou echt gek worden.

Hyves....leuk he? Eef ben je al verslaafd geworden.

Lel: ik ben zo iemand die meer dan 100 vriendjes heeft, Heb heel veel mensen ontmoet in mijn sport, heb meerdere clubs gehad en ook nog bij allerlei nationale selecties gezeten, werk, buren, ja het is wat, tuurlijk zitten er ook wat bij en denk: ja wat moet ik daar nou mee, maar durf niet te weigeren haha

Nou hier verder weinig te melden, vandaag weer paar uurtjes gewerkt en das wel lekker, gaat de tijd mooi snel voorbij.

Wie is er al naar de musical Ciske de Rat geweest? Ga zondag, ben benieuwd.

Nou tot gauw en even wat extra knuffels voor de mensen die niet al te fit zijn.

Gr Joan
Joan, ik vind het slim van je dat je tegen iedereen hebt gezegd dat het woensdag testdag is... want dan gaan mensen ook niet bellen, toevallig langskomen, etc...
Hey!

Ik vind het ook erg slim hoor Joan!

Hier gaat het weer wat beter..

Gisteravond weeer diaree en overgeven en vanmorgen voelde ik me nog niet zo goed, maar het ging de rest van de dag wel steeds beter..Vooral na 2 asperientjes..

Wat wel heeel naar was/is, is dat ik ineens (veel) bloed bij mijn ontlasting had (Sorry voor het vieze verhaal...)

Dokter zei dat het niets ernstigs was. Als mijn intlastimg niet zwart was enz.

Kon wel 2 tot 3 dagen aanhouden en was gewoon een gescheurd adertje of inwendige aambei...Maarja echt gerust was ik niet...en ben ik nog steeds niet. Maar vandaag maar 2 keer gehad...diarree is ook over...

Op werk belachelijk druk, want natuurlijk 2 dagen niet geweest en nieuwe collega....Maargoed morgen werk ik ipv vrijdag...Dus het komt vast goed.

Vanavond CSI en dan lekker slapen....

Voor de rest iedereen een knuffel!
Hier spreekt een ontaarde moeder.... of zo voelt het althans!

Mijn moeder heeft ál haar vergaderingen voor vandaag gecancelled (en dat zijn er heel wat, van acht uur 's ochtends tot een uur of zeven 's avonds) en heeft zojuist Fiepchen opgehaald voor een dagje quality-time bij Opa & Oma. En dan kan ik slaaaaaaaapen.

Geweldig!

Maar het is wel de allereerste keer dat ik zonder Fiepchen ben, dus eh..... snif. Snik. Snotter. Wééééééh!!!

Ehm even denken, waar wilde ik ook weer op reageren....

Joan: héél slim, zo hou je lekker even privé. Als het positief is, is het eerst lekker iets van jullie,mocht het niet zo zijn, kan je eerst even op elkaar terugvallen. Maar ik hoop zo opeen positief resultaat voor jullie, dus: Go Mormeltjes!

Nijn, ik heb ook vaak last van scheurtjes in de endeldarm. Eng, rottig, irritant maar godzijdank verder onschuldig. Waarschijnlijk is je darmslijmvlies geïrriteerd geraakt door de diarree. Sterkte ermee!

Verder vind ik jullie allemaal heel lief en nu trek ik een dekentje over me heen en ga mijn boek openen...... En hopen dat Woef -die zeer goed reageert op de prednison- niet net vandaag probeert in mijn bed te klimmen, anderhalve kilo suiker steelt of nog meer van dat fraais.

Grote knuffel voor jullie allemaal!

Liefs, Lab
Joan: slim van je. Hoe de test ook uitpakt het is toch heerlijk om 'het even samen te verwerken. Als het positief is: samen de ontlading van alle spanningen van de afgelopen jaren verwerken. En als het negatief is ook samen deze klap opvangen. En mocht je dan wel behoefte hebben aan steun van anderen kun je ze altijd alsnog bellen. Ik hoop zo dat het goed nieuws is.

Lab: je bent GEEN ontaarde moeder! Het is juist goed wat je gedaan hebt. Fiep heeft niets aan een overmoeide moeder. Vandaag lekker uitrusten en dan kan je er (hopelijk) morgen weer fris tegen. Neem deze dag voor jezelf, ga je niet schuldig voelen, Fiep is in goede handen, je hebt het nodig.

Hier een meisje wat ondanks een slaapzak alle dekens van zich aftrapt om 6 uur 's ochtends. En niet meer wilde slapen. Dus we zijn er maar uitgegaan. Ik heb nog niet veel gedaan, ik moet zelfs nog douchen.
Manderley, rottig he? Misschien is het iets om de slaapzak om het onderkant van het matras heen te vouwen? (Wij hebben hem zelfs nog weleens vastgemaakt met veiligheidsspelden aan de onderkant van het matras.). Dan kan ze wat minder de dekens wegschoppen.

Hier vannacht getobt tussen 01.00 en 02.30. Opvoedkundige principes ("hij zet zich er maar overheen, hij moet het maar leren") werken hier niet echt als Man vervolgens boos mompelt "hij schreeuwt de hele flat bij elkaar, dit gaat echt niet zomaar over!!" (oke, hij schreeuwde ook heel hard... maar een beetje steun van Den Man had wel fijn geweest...)

Lab, je bent geen ontaarde moeder hoor! Ik heb pas ook Zoon een dagje weggebracht om er zelf weer tegen aan te kunnen. Je moeder is waarschijnlijk heel blij dat ze je Fiepje mag vertroetelen, Fiep vindt het vast super bij oma en jij kan even uitrusten... heerlijk toch?

Verder ben ik redelijk heppie. Aanstaande zaterdag is het Open Huizenroute. Man en ik zijn redelijk reclame aan het maken, we hebben in reuzeletters "Zaterdag as open huis 11.00-15.00" op ons raam gehangen (die vanaf de weg goed te zien is) en briefjes in de lift of men vrienden/kennissen hierop attent wil maken en briefjes op de voordeur (ik ben wel zo sportief geweest om daarop óók de 6 andere huizen in het complex die meedoen met de Open Huizenroute te vermelden... wel die van ons bovenaan... met de meest gunstige foto ;-P)

Maargoed, ik was net bij de makelaar om iets op te halen en guess... we hebben aanstaande vrijdag een bezichtiging! Onze buren hebben afgelopen week ook hun huis te koop gezet (wel 5500 euro duurder) en ik denk dat we nu "meeliften" op het feit dat zij net nieuw in de verkoop zijn. We zitten (thank god) bij dezelfde makelaar dus mensen maken nu makkelijker meteen een afspraak voor beide huizen... (wat in dit geval ook zo is). Duimen maar!!

Maargoed, dat betekent wel dat ik nu dus even aan de poets moet... eerst maar eens de enorme berg met zooi opruimen die her en der verspreid ligt...

grtz E.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven