Jomandaja weet het

24-04-2007 22:17 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meisjes, ik ben terug. Tijden geleden (goede tijden, slechte tijden) had ik op Overige een topic 'Jojomanda weet raad'. Door omstandigheden die te maken hebben met ene Max die ik verder niet persoonlijk ken maar die een erg slecht karma heeft, heb ik mij om moeten laten dopen tot Jomandaja.

Maar zoals gezegd, ik ben terug en heb besloten mij voorlopig uitsluitend ter beschikking te stellen van de Babypijler, of, eh, de Mamapijler, zoals dat nu zo mooi heet. Jammer voor de Papa's.

Enniewee, graag ben ik jullie allen van dienst met een paranormale zwangerschapstest, opgave geboorte data, geslachtsbepaling en toekomstvoorspelling van uw (toekomstige) kroost. Dus leg het voor aan mij, Jomandaja, en ik geef u antwoord op al uw vragen!
Lieve Jomandaja,

Ik kom zojuist heel toevallig je berichtje tegen en vind het wel interessant. Dus ik val maar direct met de deur in huis....kun jij zien of voelen of ik zwanger ben?

Liefs Winnie
Jaaaaa!! vertel vertel... en ik? ben ik zwanger? :P
Ben je zo wanhopig Mondy ;). Nou vooruit, ik ook... ga ik volgende maand zwanger worden of niet? :D

mamarleen
Hallo Jomandaja,

Ik zal wel graag willen weten of ik uberhaupt ooit zwanger word...

Maarre euh....voel je dat dan virtueel of zo?????:$

liefs Sweety
quote:

Hallo Jomandaja,

Ik zal wel graag willen weten of ik uberhaupt ooit zwanger word...

Maarre euh....voel je dat dan virtueel of zo?????:$

liefs Sweety Neehee, dan moet je een glaasje water naar de pc zetten ;)
'It could be lupus'
Ben inmiddels wel heel benieuwd.... Zou je misschien ook iets over wanneer wij zwanger mogen worden zeggen??

Alvast heel erg bedankt!!

En ik zou heel graag nog een vierde willen. Krijg ik die???

(ben tevreden met drie hoor dames, maar ja, een vierde lijkt mij zo leuk en ook voor ons derde kindje- andere twee zijn echt veel ouder)

Hallo

Weet jij heel toevallig ook of ik nog een kindje krijg en wanneer ik dan zwanger wordt.

En weet je ook of het dan een jongetje of een meisje wordt?

Ik ben heel benieuwd.

Alvast bedankt.

Groetjes Tinus
en ik? mag ik ook nog een keer moeder worden?
Hoi Jomandaja,

Leuk initiatief!

Ik ben vadaag 16 weken zwanger en vraag me af of ik een jongen of een meisje krijg.

We hebben al een mooie zoon van 2 jaar maar het maakt me echt niet uit wat het wordt.

Alles is welkom.

Groetjes Catnip
MMMMM?? Jomanda heeft het druk.... Water aan het instralen...

Enne Mamarleen... errug hé :$.... , hahahhaa
Lieve Winnie, Als je de deur verder intact laat, zal ik je vertellen wat de sterren mij verteld hebben. Als je bij de volgende volle maan met je man de liefde bedrijft en je de kat buiten laat, zou het heel goed kunnen dat je de maand erop een positieve test hebt. Of je nu zwanger bent, hangt af van de vraag of je onlangs gemeenschap hebt gehad met je partner. Veel geluk!Jomandaja
.
Zozo Jojomandaja... je ziet het, er is een enorme behoefte aan een medium op deze pijler!

Kun je voor mij ook even een blik in de kosmos werpen? Ik ben nu 28 wk zwanger en ben zoooooooooo benieuwd wat mijn bevaldatum wordt, en of het een jongetje of een meisje zal zijn!

:R Lalie
Lalie, 1 vraag kan ik al met zekerheid voor je beantwoorden ;)
Lieve Mondy, Je allerliefste wens gaat in vervulling, het wordt nl. een baby! Fijn he?Liefs, Jomandaja
Lieve Mamarleen, Mits je vaak de liefde bedrijfs met Pamarleen is de kans inderdaad erg groot dat je volgende maand zwanger bent! Veel plezier! Liefs, Jomandaja
quote:

Lieve Mamarleen,

Mits je vaak de liefde bedrijfs met Pamarleen is de kans inderdaad erg groot dat je volgende maand zwanger bent! Veel plezier!

Liefs,

Jomandaja

Je moet er dus nog wel ff wat voor doen:P
Jomandaja, wanneer gaat mijn zoontje van tien maanden eens doorslapen?

groetjes
Nou vertel mij dan maar wanneer ik ga bevallen...Zal mij benieuwen...
quote:

Lieve Mamarleen,

Mits je vaak de liefde bedrijfs met Pamarleen is de kans inderdaad erg groot dat je volgende maand zwanger bent! Veel plezier!

Liefs,

Jomandaja

Moet ik dan nog kippenveren onder m'n kussen doen of eerst 3 salto's maken...??? ;)

Mamarleen
jomandaja,ik heb een erg onregelmaige cyclus,wordt dit weer normaal binnenkort? of ben ik snel zwanger?

ben wanhopig!
quote:Lalie, 1 vraag kan ik al met zekerheid voor je beantwoorden ;)Mies... óók al paranormaal begaafd?

Ik hoop dat je voor me kunt beantwoorden wanneer ik precies ga bevallen, dan kan ik daar mooi mijn andere bezigheden omheen plannen. Ik vind het zo'n gedoe als mijn vliezen wederom breken op een ongemakkelijke tijd en plaats... Been there!

Jomandaja: heb je mijn bericht al euh......hoe zeg je dat? heb je al een gevoel bij mij? of ik nog zwanger ga worden en zo ja wanneer?

liefs Sweety

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven