Jomandaja weet het
dinsdag 24 april 2007 om 22:17
Meisjes, ik ben terug. Tijden geleden (goede tijden, slechte tijden) had ik op Overige een topic 'Jojomanda weet raad'. Door omstandigheden die te maken hebben met ene Max die ik verder niet persoonlijk ken maar die een erg slecht karma heeft, heb ik mij om moeten laten dopen tot Jomandaja.
Maar zoals gezegd, ik ben terug en heb besloten mij voorlopig uitsluitend ter beschikking te stellen van de Babypijler, of, eh, de Mamapijler, zoals dat nu zo mooi heet. Jammer voor de Papa's.
Enniewee, graag ben ik jullie allen van dienst met een paranormale zwangerschapstest, opgave geboorte data, geslachtsbepaling en toekomstvoorspelling van uw (toekomstige) kroost. Dus leg het voor aan mij, Jomandaja, en ik geef u antwoord op al uw vragen!
Maar zoals gezegd, ik ben terug en heb besloten mij voorlopig uitsluitend ter beschikking te stellen van de Babypijler, of, eh, de Mamapijler, zoals dat nu zo mooi heet. Jammer voor de Papa's.
Enniewee, graag ben ik jullie allen van dienst met een paranormale zwangerschapstest, opgave geboorte data, geslachtsbepaling en toekomstvoorspelling van uw (toekomstige) kroost. Dus leg het voor aan mij, Jomandaja, en ik geef u antwoord op al uw vragen!
woensdag 25 april 2007 om 13:13
Lieve Winnie, Als je de deur verder intact laat, zal ik je vertellen wat de sterren mij verteld hebben. Als je bij de volgende volle maan met je man de liefde bedrijft en je de kat buiten laat, zou het heel goed kunnen dat je de maand erop een positieve test hebt. Of je nu zwanger bent, hangt af van de vraag of je onlangs gemeenschap hebt gehad met je partner. Veel geluk!Jomandaja
woensdag 25 april 2007 om 13:37
woensdag 25 april 2007 om 15:30
woensdag 25 april 2007 om 16:42
quote:Lalie, 1 vraag kan ik al met zekerheid voor je beantwoorden ;)Mies... óók al paranormaal begaafd?
Ik hoop dat je voor me kunt beantwoorden wanneer ik precies ga bevallen, dan kan ik daar mooi mijn andere bezigheden omheen plannen. Ik vind het zo'n gedoe als mijn vliezen wederom breken op een ongemakkelijke tijd en plaats... Been there!
Ik hoop dat je voor me kunt beantwoorden wanneer ik precies ga bevallen, dan kan ik daar mooi mijn andere bezigheden omheen plannen. Ik vind het zo'n gedoe als mijn vliezen wederom breken op een ongemakkelijke tijd en plaats... Been there!