Jomandaja weet het

24-04-2007 22:17 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meisjes, ik ben terug. Tijden geleden (goede tijden, slechte tijden) had ik op Overige een topic 'Jojomanda weet raad'. Door omstandigheden die te maken hebben met ene Max die ik verder niet persoonlijk ken maar die een erg slecht karma heeft, heb ik mij om moeten laten dopen tot Jomandaja.

Maar zoals gezegd, ik ben terug en heb besloten mij voorlopig uitsluitend ter beschikking te stellen van de Babypijler, of, eh, de Mamapijler, zoals dat nu zo mooi heet. Jammer voor de Papa's.

Enniewee, graag ben ik jullie allen van dienst met een paranormale zwangerschapstest, opgave geboorte data, geslachtsbepaling en toekomstvoorspelling van uw (toekomstige) kroost. Dus leg het voor aan mij, Jomandaja, en ik geef u antwoord op al uw vragen!
Hey Jomandaja,

Ik ben nu bijna 35 weken zwanger, heel veel zit tegen...

Hoelang moet ik nog complete bedrust houden en hoe lang blijft mijn kleine meisje nog zitten? Gaat ze die kritieke grens van 2500 gram nog halen (gyb heeft er nl geen vertrouwen in...)

Groetjes Belisol.
Een baby??? :o, bof ik ff!! :D
quote:

Hallo Jomandaja,

Ik zal wel graag willen weten of ik uberhaupt ooit zwanger word...

Maarre euh....voel je dat dan virtueel of zo?????:$

liefs Sweety

LIeve Sweety,

ik voel de vibraties van de posters door mijn toetsenbord en beeldscherm, ik heb een touchscreen beeldscherm, dus dat helpt wel enigszins, moet ik je bekennen. De combinatie van de vibraties en de stand van de sterren zorgt voor mijn voorspelling. En geloof me, ik heb het nooit mis.

Bij jou voel ik sterke vibraties in de mondzone. De sterren zeggen dat je voorlopig moet stoppen met snoepen, en vooral goed je tanden moet poetsen. Dat zal ook helpen voor je seksfrequentie.

Veel plezier, Zoetje!

Warme groet,

Jomandaja
quote:

Ben inmiddels wel heel benieuwd.... Zou je misschien ook iets over wanneer wij zwanger mogen worden zeggen??

Alvast heel erg bedankt!!

Lieve Girly,

Jij mag van mij altijd zwanger worden. Maar ik moet je teleurstellen, dat geldt alleen voor jou, en niet voor de ander als in 'wij'.

Lieve groet,

Jomandaja.
quote:En ik zou heel graag nog een vierde willen. Krijg ik die???

(ben tevreden met drie hoor dames, maar ja, een vierde lijkt mij zo leuk en ook voor ons derde kindje- andere twee zijn echt veel ouder)

Lieve Swinta,

Het zou best kunnen dat er een vierde kindje gaat komen, maar de sterren zeggen dat je daar wel wat voor moet doen, die krijg je niet zomaar. Dus mijn lieve Swint, ik denk dat je wel weet wat ik bedoel, ga nu, gezwind!

Hartelijke groet,

Jomandaja
quote:

Hallo

Weet jij heel toevallig ook of ik nog een kindje krijg en wanneer ik dan zwanger wordt.

En weet je ook of het dan een jongetje of een meisje wordt?

Ik ben heel benieuwd.

Alvast bedankt.

Groetjes Tinus Lieve Tinus,

De sterren geven geen precieze datum van conceptie, maar ze vragen zich wel af of je niet liever een jongetje had willen zijn, of een stille wens hebt voor een jongetje. Maar ik kan je meedelen dat je wens in vervulling zal gaan.

Lieve groet,

Jomandaja
quote:en ik? mag ik ook nog een keer moeder worden?Lieve le,

Volgens de sterren zal het in ieder geval helpen als je je man in plaats van je hond in bed laat slapen. Verder vinden ze het beter als je voorlopig je rust neemt, je dochtertje krijgt nog wel eens een broertje of zusje, maar take it easy.

FIjne avond,

Jomandaja
quote:Hoi Jomandaja,

Leuk initiatief!

Ik ben vadaag 16 weken zwanger en vraag me af of ik een jongen of een meisje krijg.

We hebben al een mooie zoon van 2 jaar maar het maakt me echt niet uit wat het wordt.

Alles is welkom.

Groetjes Catnip

Lieve Catnip,

Ja, je vibraties hebben me heel duidelijk het geslacht van je kindje verteld. Maar aangezien het je echt niet uitmaakt, vertel ik het je niet . Overigens kan ik je wel iets verklappen: je bevalt over 24 weken.

liefs,

Jomandaja
quote:

LIeve Sweety,

ik voel de vibraties van de posters door mijn toetsenbord en beeldscherm, ik heb een touchscreen beeldscherm, dus dat helpt wel enigszins, moet ik je bekennen. 

:D

quote:

Jomandaja, krijg ik een jongetje of een meisje?

Belangrijker vragen en onzekerheden kent mijn leven momenteel niet. ;) Lieve Qwertu,

Allereerst mijn hartelijke felicitaties, bij jou voel ik zeer sterke vibraties, en de sterren zeggen me dat het een zeer groot geluk is dat je zwanger mocht worden. Voorts zeggen de sterren dat je kindje sprekend op de vader zal lijken, maar helaas niet of het een jongetje of een meisje zal zijn, dus of het een zegen of een vloek is dat het op de vader lijkt, zul je even moeten afwachten.

Ik wens je een zeer voorspoedige zwangerschap toe!

Liefs van Jomandaja
quote:Zozo Jojomandaja... je ziet het, er is een enorme behoefte aan een medium op deze pijler!

Kun je voor mij ook even een blik in de kosmos werpen? Ik ben nu 28 wk zwanger en ben zoooooooooo benieuwd wat mijn bevaldatum wordt, en of het een jongetje of een meisje zal zijn!

:R Lalie

Lieve Lalie,

Allereerst wil ik je zeggen dat ik niet aan kosmosvervuiling doe, ik gooi al mijn blikken netjes in mijn vuilnisbak.

Wat betreft je bevallingsdatum, dat zal tussen 8 en 28 juli zijn. Zorg voor een luchtig nachthemd. Tot slot melden de sterren dat je kind later dol zal zijn op roze jurkjes. Maar of het een jongetje of meisje is, zeggen de sterren niet. 

veel liefs, 

Jomandaja
Ok niet snoepen, nou ik snoep al echt niet veel hoor ,maar goed misschien nog minder.......enne mijn vraag of ik zwanger word?
En ik poets al 3 keer per dag minimaal mijn tandjes.........:?
Dit is spannend, ik heb naar aanleiding vna je voorspelling al een bijzondere reactie gehoord.

Wat hebben de sterren voor mij in petto? Ben heel erg benieuwd, we willen graag meer kinderen, maar zit dat ook in de planning? We zijn heel wijs met ons dochtertje maar het huis kan wel meer kinderen bergen.
.
Wat staat mij te wachten...wil graag ook zwanger worden en vraag me af wanneer en/of dat mag gebeuren en dan eigenlijk ook nog wel of het dan een jongetje of meisje wordt?
quote:

quote: Girly82 reageerde

Ben inmiddels wel heel benieuwd.... Zou je misschien ook iets over wanneer wij zwanger mogen worden zeggen??

Alvast heel erg bedankt!!

Lieve Girly,

Jij mag van mij altijd zwanger worden. Maar ik moet je teleurstellen, dat geldt alleen voor jou, en niet voor de ander als in 'wij'.

Lieve groet,

Jomandaja.

:D..haha, ja logisch.. Had de vraag wel wat beter kunnen stellen, al zou het een wonder zijn mocht dat nou net lukken..;)

Maar zou je iets kunnen zeggen/ voelen over wanneer ik zwanger mag worden en wat het evt. wordt? We zijn al enige tijd bezig, maar helaas nog geen geluk gehad..

Alvast bedankt, en heel tof dat je dit doet..!
Ook ik ben erg benieuwd wat de toekomst voor mij in petto heeft! Komt er nog een tweede en zo ja, wordt dat een jongen of een meisje?
Hoi jomandaja

Ik heb een bbz gehad en nu een nieuwe vriend die geen kids heeft.

Ik zelf heb er 3....Maar wil graag nog een kindje met mijn vriend.

Maar ja ik heb maar 1 eileider en ben benieuwd of ik nog zwanger word en zo ja hoe snel.....Kan mij  niet snel genoeg zijn eigenlijk......

Groetjes bubbels
Lieve Jomandaja,

zou je voor mij ook willen "voelen" of ik binnenkort zwanger mag raken? En kan je dan misschien ook een indicatie geven wanneer?

Alvast heel erg bedankt voor de moeite en de energie die je in mijn vraag wil stoppen!

:R LL
Lieve Jomandaja,

Kom ik ooit (en zo ja, hoe) van mijn aambeien af?

Liefs, Nurse

:Dja lach dr maar mee!:P
Hallo Jomandaja,

Wat leuk dat je dit doet.

Ik heb ook wel een vraagje. Of er nog meer kindjes komen in de toekomst laat ik een verassing zijn dus dat wil ik niet weten.

Wel wil ik graag weten of mijn dochter over 2 maanden bij de controle haar spreidbroekje af mag doen. Het was best wel schrikken dat ze hem moest hebben en ik hoop heel erg dat ze er af is voordat ze leert kruipen en lopen.

Dank je wel alvast,

Groetjes Pebbles
Achja laat ik het dan ook maar eens proberen...

Wanneer komt nummer 2?

Liefs Ola
Hm, het Flair-medium had gelijk met de maand van conceptie, alleen zei ze dat onze derde een meisje zou worden (ik heb al 2 knullen). Nu blijkt op de echo dat het toch (en ik ben er blij mee!) een knulletje wordt. Dus wil ik hier mijn vraag toch maar stellen.

Wat ik me afvraag: wanneer zal ik van deze knul bevallen en komt er nog een vierde (volgens mijn man een knul, hij kan niets anders maken) bij? Ik heb altijd graag een groot gezin willen hebben, maar mijn leeftijd begint nu ook mee te spelen.

Groeten, Leen
En En En?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven