Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
beck, volgens mij is standaard x aantal weken, dus vol achter elkaar, en moet al het andere in overleg met werkgever...
Moom, logisch toch die traantjes!!

Rain ik heb Annika gesmst hoor, dus zij is op de hoogte! En Riz heb ik ook gesmst, geheel volgens schema!

Fan, waarom doe jij dat niet eerst via ouderschapsverlof dan, nu mis jij toch ook die 3,99 per uur??
(en ik had marriss en annika gesmst, zoals het hoort, welliswaar met eigen nieuws!!)
Becky, manlief neemt 4 uur per week (gedurende 5 jaar) en ik 9 uur per week (gedurende 2 jaar)
Ja Hus ik zou het kunnen doen, maar ik vind het allemaal een beetje een gedoe... dus ik had zoiets van nou weet je ik laat gewoon maar gelijk mijn contract omzetten... dan zijn we in 1 keer klaar
Da's ook zeer zeker te begrijpen he.

Ik heb trouwens ook een sms gekregen van JDeb ipv Annika....Maar goed ik heb 'm door gezonden
hmm, hier krijg je bij ouderschapsverlof 70% van je laatste loon, maar als ik maar 1 dag per week neem verdien ik te veel en krijg ik niets meer.....

nou ja, ik ben er ook nog steeds niet uit of ik dat ga doen of niet, hangt ook een beetje van man af.
Oh vind dat een beetje jammer van het geld dan toch...?
quote:husky schreef op 22 oktober 2009 @ 20:50:

Becky, manlief neemt 4 uur per week (gedurende 5 jaar) en ik 9 uur per week (gedurende 2 jaar)Dat wil ik dus ook! Volgens mij gaat dat wel lukken, is ook nog eens voor 75% doorbetaald en omdat ik wat omhoog ga in januari ga ik er financieel niets op achteruit, vriend gaat andere uren werken, maar wel net zoveel en gaat er ook niets op achter uit, terwijl we toch maar 2 dagen opvang nodig hebben als het goed is. Echt fijn.
Ik heb er ook nog geen terug gehad. Van becks zoiezo maar ja die weet dat ik hier zit. Maar van Charlotte nog niks. Iemand Charlotte wel ge sms ssst
momo, realiseer je je het al een beetje?

Yaya, ik had al aangegeven dat ik jou en gw niet ging smsen, jullie zaten hier dus dat leek met niet nodig, is toch niet erg?
Dames ik ga het feestje verlaten.... Manlief komt thuis en hij heeft vanmiddag niet eens even gebeld om te horen hoe bij de verloskundige was, dus we gaan even vechten....

Moom feliciteer je vent ook van mij!!
nauwelijks gw.. test ligt hier ook nog naast me. (streep wordt telkens dikker!! maar nu ruim 50 min geleden). ga maar even wat mind numbing activities doen... strijken ofzow.
Nee Becks dat zei ik net. Van jou snap ik dat, want jij weet dat ik hier zit. Maar ik heb Charlotte nog niet gezien. Nee ik neem je dat zeker niet kwalijk hoor. Beetje dubbelop anders he
baaai husky! Effe een robbetje vechten is nooit erg.
En morgen een jompel misschien??????
nou becky, ik ben zwaar gefrustreerd dat ik niet gesms-t ben (maar ik geef eerlijk toe, ik heb moom ook niet gesms-ed...)
hihi, ik weet toen ik getest had, vrije dag.... kon daarna echt met geen mogelijkheid meer slapen, helemaal hyper!
ga maandag (denk ik... als ik zo lang kan wachten) die digi cb doen. als het dán 'zwanger' is, geloof ik het pas... zit heel erg te twijfelen of ik een andere vriendin zal bellen... (zie haar zaterdag avond.)
ja daaaaag momo, jij staat morgen al in een prenatalachtige zaak vertederd naar kinderkleertjes te staren.
Dit geloooof je toch niet!! Komt schone zus met zwager spontaan op visite... (doen ze anders nooit!!) dus kon gewoon niet de laptop erbij pakken (vriend zag wel dat ik zat te popelen, hihih)

Jeeeeeeesus moom ik heb er buikpijn van, ben zoooooooooooo blij voor je!! Ik zie wel degelijk een streep(je) en een streep is een streep zeggen ze hier altijd... dus.... maar ik snap dat het nog wat moeilijk te geloven is... je wilt liever een streep die van die test afknalt gewoon
Ik heb hem gelijk erachter aan gedaan omdat ik het niet geloofde MOOM! en toen bleek ik al 4 tot 5 weken zwanger te zijn
GW, geeft niets dat je gefrustreerd bent, dat ben ik ook! Dat ik geen sms-jes heb gekregen bedoel ik dan he?

Nou ja, t'is niet anders. Misschien moeten we toch nog iets anders gaan verzinnen!
Iemand Erientje al gezien trouwens?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven