Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
Speecie wat goed dat je naar de HA bent geweest, en wat fijn dat er zo begripvol op je gereageerd werd !!! Sommige artsen zijn echt van die horken die net doen alsof je zeurt !!!!

Jemig Yaya, wat een bedrag zeg voor die schade aan je auto. Daar word je toch ook niet vrolijk van zeg....

Hier beetje moe, weer erg hard gewerkt vandaag

Zitten een beetje onderbezet en niet alle collega's zijn even sociaal....
Riz ik ben trots dat je je admi opgeruimd hebt...

*notitie aan mezelf : tijdens mijn verlof ook ernstig mijn admi opruimen (loop 1,5 jaar achter of zo) *
Had een heel mooi plaatje voor Annika, boehoee nog maar een keer:

plaatje wilt niet, heeel vreemd...
Bevallen dames, eigenlijk ben ik heeeeel nieuwsgierig naar jullie kaartjes en ik zag toeval op duvel d'r hyves dat ze het kaartje had gepost op hyves. Zouden jullie, als jullie tijd hebben, misschien een foto/foto's van jullie kaartje op onze hyves willen plaatsen? Ook om inspiratie op te doen natuurlijk

Oh annika, vinnut nog steeds zo leuk!

Enne, ik heb onze mini weer gezien! Zo leuk, hij was wel heel rustig dus een goede foto!
Ik zie net op Hyves dat Murron zondag bevallen is!!!! Of was dat al oud nieuws? Nee toch?
waaaat! das dus geen oud nieuws!
Oh ik heb een keer als eerste nieuws gebracht, joepie!!!!! *schouderklop voor oplettende me* Ja, ze is dus zondag bevallen en op haar haaifs staan echt de meest schattige babypics :-)
Woei Murron, gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet ervan en ik hoop dat alles goed is gegaan.
Woei Murron, gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet ervan en ik hoop dat alles goed is gegaan.
Oh ja oeps...

Murron gefeliciteerd met jullie dochter!!! Mooie naam ook!
heb momo al gesmst voor een groepsbericht!
Murron, van harte!!! Wat een lief meisje en wat een mooie naam (zowel de eerste als de tweede naam). Alles goed gegaan? Het eindprodukt is in ieder geval goed geslaagd!
De tweede naam stond als nr 1 op mijn lijstje...maar mn vent vind het niets helaas
Ik ben nog geen vriendjes met murron dus ik weet de naam niet precies. De naam die ik heb begrepen, de eerste, vind ik leuk en stond ook bij ons op het lijstje, een iets andere versie.
Zo, ik ben even een middagje niet hier, want had een vriendin op de thee... en meteen zoveel bij te lezen!!

Ooooh Murron al bevallen (*jaloers, ikke wil oooooook!!!*)

Murron: van harte gefeliciteerd!! Ga zo meteen ff op hyves kijken!

Speec: wat fijn dat je zo snel bij je ha terecht kon, én dat hij zoveel begrip toonde en je meteen doorstuurd.

Riz: zo je hebt een productief dagje gehad! Goed hoor!

Toevallig heb ik van de week ook net alle administratie weer bijgewerkt, liep "maar" 3 a 4 maanden achter!

En Fanatic, jij ook al dat doel voor je verlof! Nou succes!

Yaya: jeeeetje wat een schade aan je auto zeg!! Pfoe!

Ohw... enne... vind het ook nog steeds errug leuk van Annika!

Hopelijk volgt de rest heel gauw!!
Ik ben ook geen vriendjes met Murron op hyves, dus ik kan helemaal niets zien, dus weet ook geen naam ofzo.. maar als ik jullie zo hoor, is het een mooie naam!
Ik heb de naam even op Haaifs gezet :-)
Jullie zijn zo enthousiast voor mij! Lieverds! Ik ben zelf ook helemaal happy. Af en toe vergeet ik het even door de dagelijkse dingen, maar dan ineens schiet het weer in mijn hoofd en krijg ik zo'n geluksrillinkje.

Murron: gefeliciteerd meid! En mooie namen. 2e naam stond ook op mijn lijstje, maar wordt m niet. We zijn er nl al uit samen voor jongen en meisje.

Specu: fijn dat je meteen terecht kon bij huisarts. Nu dus echt het traject in. Vind het zo rot voor jullie Hoop echt dat het toch stiekem tussendoor op de gewone manier ineens lukt.
Dank je Riz
Murron : Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter !!! Ik denk dat ik namens ons allen spreek als ik zeg dat we snel van je horen hoe het allemaal gegaan is (maar eerst even tijd voor jezelf natuurlijk he.)

Hihihi Deb, ja ik heb ook al dat doel... administratie doet het goed volgens mij tijdens het verlof !!! Collega van me vroeg vandaag wat ik in godsnaam ga doen die 4 weken voor de uitgerekende datum... heb maar gezegd dat ik dat echt niet wist.. maar dat ik 1 ding wel wist, dat ik seizoen 7 van BH90210 lekker ga kijken (die valt op de mat op 22/10!!!)

Morgen weer naar VK, ben benieuwd. Moet pas weer laat (avondspreekuur weer) ik denk wel dat ze gaat zeggen dat de baby aan het indalen is. Zou in ieder geval een hoop verklaren
wow, murron ook al bevallen (iedereen bevalt hier wel echt ruim voor de uitgerekende datum he, zou dat dan betekenen dat de rest veel later gaat bevallen, om het gemiddelde goed te houden?)

Gefeliciteerd!

Hier helaas ook geen hyves vriendje met murron, dus ik kan ook nog geen foto's zien.....
en annika, ben jaloers.... jullie zijn al uit de namen...
Geeweetje, jullie komen vast ook wel uit de namen !! Ik weet het zeker!!! Het is mij en fanatic man uiteindelijk ook gelukt !!

Wil alleen maar kwijt dat het wel een ander soort naam gaat worden dan die van de geboren kindjes tot nu toe....
Beniuewd wat jullie naam is fanatic! Enne onze jongensnaam was ook heel anders..... dus dat kan best mooi zijn (vind ik).

Ach en die naam zal idd nog wel komen, maar heb graag alles geregeld, dus het stoort me dat we er nog niet uit zijn.
hahahaha, ja mij stoorde het ook enorm dat we er maar niet uitkwamen... had echt zoiets van straks hebben we geen meiden naam !!!

Ja, jullie naam was idd ook anders. Maar onze naam wordt in ieder geval voor een meisje of een jongen niet nederlands. Wij gaan voor een engelse naam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven