Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
pangasiusfilet met kerrie in sinaasappelsap uit de oven? aardappeltjes en doperwtjes ofzo er bij.
Ja iets met vis! Als ie daarvan houdt tenminste.

Nasi met garnalen.

Nasi met kipsate en pindasaus.

Ovenschotel met gehakt en broccoli

Ovenschotel met spinazie en zalm

Oooh weet je wat lekker is: spinaziestamppot uit de oven met brie en kers tomaatjes. Oh nee je hebt al stamppot gehad deze week. Nou ja voor een volgende keer, is echt een aanrader

Euuhh... broodje shoarma met zelfgemaakte knofsaus?
Hahah, lijkt net 'spinaziestamppot met brie en kers'

Maar dat zijn dus kers-tomaatjes. Maar als je dat achterelkaar schrijft, lijkt het weer of ik 'kerst-omaatjes' bedoel

Of een avondje lekker gourmetten of fonduen, ook gezellig.

Gaan wij volgende week met vrienden doen.
vriend en ik hebben afgelopen zaterdag roosmantisch met z'n 2-en gegourmet
Riz: of samen sushi maken! jummie (mag ik alleen niet meer :()

Snert, pannenkoeken, poeffertjes, chinees, japans, taco's of burrito's?
Vooral het feit dat je direct kan gaan douchen na een avondje gourmetten, haar wassen, dezelfde avond nog je kleren in de was kan pleuren en nog twee dagen in de gourmet-meur kan zitten, maakt het zo leuk
Waarom mag je geen sushi Becks?
sushi is rauwe vis, mag je als zwangere niet (vanwege snellere bederfelijkheid geloof ik).
quote:germanwings schreef op 07 oktober 2009 @ 14:25:

sushi is rauwe vis, mag je als zwangere niet (vanwege snellere bederfelijkheid geloof ik).dan mag riz het ook niet schatjes!
omdat je niet weet of de vis echt echt vers is en je anders kans hebt om gepakt te worden door de listeriabacterie.

Verse rauwe vis mag alleen als je hem of zelf vangt of de visboer voor je neus het harinkie schoonmaakt.
quote:DJ Momo schreef op 07 oktober 2009 @ 14:27:

[...]

dan mag riz het ook niet schatjes!sowhee haha, ben ik blond ofzo? jeetje niet eens aan gedacht.
riz mag het wel, als ze eerst even zelf de vis vangt!
Hahah, daarom vroeg ik het dus, vroeg me al af waarom Beck iets niet mag hebben en de nog veel zwangerder Riz wel
pfff... nog even een bak cafeine naar binnen en dan afspraak buiten de deur. Geeen zin. Tis hier pisweer joh!!
quote:Becky26 schreef op 07 oktober 2009 @ 14:28:

[...]

sowhee haha, ben ik blond ofzo? jeetje niet eens aan gedacht.
hier ook rotweer...

hmmm, heb eigenlijk saaie bloemkool voor vanavond maar lees nu veel lekkerderder dingen....
1 x is genoeg...
Hhahahah julie zijn lief! Maar idd, sushi is geen optie Denk dat ik er wel uit ben. Heb een kilo slibtong uit de vriezer gehaald, die ga ik lekker met een witte wijn sausje doen en dan spinazie erbij en een restje macaroni van maandag die echt op moet. :-)

Dus idd vis...mjam! Zeker verse slibtong, gevangen en voor ons ingevroren. Heerlijk!

Thanx liefies voor t meedenken!

Net al mn admi maar eens uitgezocht. Had ik niet meer gedaan sinds ik met verlof ws van Lois, dus bankafschriften uit 2008 en loonstroken enz Nu ligt alles gesorteerd, hoef ik het alleen nog maar in mn mappen te doen.

Gister bij de Ikea een mooie kartonnen opbergdoos gehaald, kan daar alles van Lois in. Ga ik morgen even een plakboek halen voor alle kaarten (we hebben er toen denk wel 100 gekregen, liggen nu allemaal in een la) en een dagje achter de printer zitten. Ik wil nl het hele topic van Lois ( bijna 70 pagina's geloof ik) met alle lieve reacties ook in dat plakboek doen....weet iemand of er een makkelijkere manier is dan alle pagina's stuk voor stuk uitprinten?

En dan ga ik nog via internet een mooi fotoboek van haar maken, van al mn buikfoto's en haar foto's enz.

Hus, bloemkool hoeft niet saai te zijn! Weet je wat ik altijd erg lekker vond? frituren met een kruidenkorstje er omheen.

Moet je ze ff voorkoken 10 minuutjes en dan door een beslagje met lekkere kruiden halen (gewoon bloem, melk ei en dan lekker kerrie, of paprikapoeder, knoflook enz) en dan ff een paar minuutjes frituren of in de wok met met een lekkere laag olie...zo lekker! Kan ook met ui, courgette, brocoli enz....ga ik denk van de week ook nog maar maken!

Hier is het ook echt pisweer....bah! Vandaar dat ik ook maar wat uit de vriezer heb gehaald...en ook uit zelfbescherming....heb zo'n trek in aftereight chocola....kan ik nu ook niet halen. Maar nu ligt de halve Daimtaart van de Ikea vanuit de vriezer naar me te roepen, en dat kan ie erg goed moet ik zeggen...nog even en ik heb zo'n medelijden met die koude taart dat ie in mn warme buik mag vertoeven :P
Riz, in voorkeuren kan je het aantal reacties per pagina wijzigen. als je die nu eens tandjes hoog zet (10.000 ofzo), wellicht dat je dan maar 1 printopdracht hoef te geven?
Ooooh Riz, mag ik ook een stukkie van die daimtaart? Die is zooooooooo lekker!
Ik zal proberen een stukje voor je te bewaren Rainie!!! Zat al te zoeken naar een plaatje, maar heb eigenlijk geen idee hoe ik die zou moeten plakken hier, haha!

Moom, goed idee!!!! Ga s ff kijken of dat werkt. Hoop maar dat ze een plakboek hebben met zoveel bladzijdes.....denk maar even bij de Hema kijken ofzo. En anders maak ik er wel een apart deel van...laat ik dat gewoon binden op mn werk. Vind het zo zonde als al die reacties straks weg zijn!

Oh Daim....aftereight...hou op schei uit! Trek in chocola!!!!!!

Ik help je wel even.....

ik vind daim goddelijk (de candybars zeg maar). daim taart? nooit van gehoord! is dat net zoiets? vent vindt er niets aan trouwens. HA, the more for me!!!
Hmmm...hoe kunnen ze zo iets lekkers maken he? Das vast niet door een man bedacht....
quote:Rainbow30 schreef op 07 oktober 2009 @ 15:55:

[afbeelding]

Ik help je wel even.....fooooooooooooooooook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven