Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
Was het meest beschaafde plaatje wat ik vinden kon op Google....
Of was het dan toch je hyve's???
dat geloof ik graag. rare zoekopdracht, party! hahahaha

ok, aan de stepsjurkdraagsters: wat vinden jullie van de kwali? heb mijn lei dress 1 keer aangehad, toen schoten de lusjes waar de bandjes aan vast zaten al los. bij mijn andere steps jurkje met losse bandjes schoten deze ook al los: het haakje zit gelijmd zeg maar, ja, duh, dat houdt toch nooit? heb vandaag lei dress met bandjes van de andere jurk maar naar de lokale Gümüz gebracht.
quote:partylover schreef op 10 oktober 2009 @ 14:36:

Of was het dan toch je hyve's???
momo, hier schoot de knoop waarmee het bandje vastzat er ook al bij de eerste keer dragen vanaf, zelf weer vastgenaaid. En ik heb hem geloof ik nog maar 2 keer aangehad tot nu toe..
Zou het aan de bandjes liggen??Nee,das mean.

Da's toch mooi k*t kwali als je het mij vraagt.....
quote:partylover schreef op 10 oktober 2009 @ 14:40:

Zou het aan de bandjes liggen??Nee,das mean.

Da's toch mooi k*t kwali als je het mij vraagt.....

had het mezelf ook afgevraagd, maar droeg er gewoon een (strapless) beha onder hoor.

ha, gw, ook al dus. sja, een knoop aannaaien is makkelijker dan zo'n lusje. heb geen naaimachine, en dit zou dan ook nog "blind" genaaid moeten worden...
mijn knoop lag er al af voordat ik zwanger was en dus nog een "normale" cupmaat had.
Babykleren strijken??? Moet dat??? Als ik iets haat is het wel strijken... bah!!!

Ik ben nu een babybedden was aan het draaien, hierna is al het badstof spul aan de beurt op 40 graden, daarna de kleertjes, daarna misschien nog wat ondergoed & sokken van ons, dus hij staat hier weer eventjes overuren te draaien

Party wij hebben ook een hele grote zolder waar we alles lekker kunnen laten drogen, echt ideaal!!!

Ben trouwens jaloers dat jij nog een cake kan bakken... ik kan namelijk echt niet tegen de geur van boter... sta dan zo erg te kokhalzen niet normaal meer

Wat de boobies betreft... ik heb een cuppie E van mezelf en ik draag al heel de tijd gewoon nog mijn eigen bh's !!!

Heb er geen 1 speciaal hoeven kopen.

En die voedingsbeha's he... zijn die nou echt nodig????
ER IS HOOP! dank fannie
Strijken hoeft niet hoor fanatic (tenminste dat ga ik ook niet doen).

Hier geen zolder, maar ik heb wel een droogkelder! Ook heel handig, dus gemotiveerd door jullie heb ik ook al de eerste was aangezet. Babykleertjes was is wel als het weer mooi (droog) weer is. Vind het altijd zo lekker ruiken als ik ze buiten heb kunnen drogen!
GW : De maten bij de H&M zijn gewoon shit. Het ligt echt niet aan jou hoor, er klopt gewoon geen jota van !!! Ik had laatst een zwangerschapsblouse aan (zo'n hele lange die je als jurk kan dragen) hij was heeeeel leuk aan het hangertje, het was een maatje L. Maar ik verzoooop er gewoon in, het stond echt voor geen meter en de verhoudingen waren super vaag....

Zag ik een paar dagen een collega er mee lopen, maar haar stond ie in ieder geval stukken beter (zij had ook een hele andere buikvorm)

Party: We hebben 3 pakken luiers gekocht (actie bij de etos) 2x pampers newborn maat 1 & 1x pampers newborn maat 2. Er zitten iets van 56 luiers in een pak, en sommige baby's schijnen in het begin wel 12 luiers per dag vol te maken....

Wij hebben hier ook trouwens kruidnootjes staan... en zag vanmiddag bij de lidl mijn andere sinterklaasverslaving liggen : Marsepeinen balletjes !!!! Dus die heb ik maar gelijk meegenomen
quote:DJ Momo schreef op 10 oktober 2009 @ 14:53:

ER IS HOOP! dank fannie Graag gedaan hoor Moomie !!!
quote:fanatic schreef op 10 oktober 2009 @ 15:06:

GW : De maten bij de H&M zijn gewoon shit. Het ligt echt niet aan jou hoor, er klopt gewoon geen jota van !!! thanks, dat wilde ik even horen!
fanatic is erg geliefd vandaag, geeft iedereen weer hoop!
TV is net afgehaald en het zonnetje breekt ook net door, dus ik ga toch nog even kijken of ik een bh kan scoren
Succes GW, ik hoop dat je wat vindt !!!
allemaal fan van fan

succes GW!

waar blijft deb?
Hahahhaa, ja fan van fan, dat klinkt heel grappig!!

Ik vraag me ook af waar deb is.... ze zal toch niet begonnen zijn he... zonder ons !!!

Heb me trouwens nog aangemeld voor de boom op haifs.. maar heb nog niet gehoord wie ik moet smsssssen
Heeee meiden,

Wat zijn jullie toch druk zeg! Met schrijven bedoel ik dan he! Wel erg gezellig hoor. Alleen kan ik natuurlijk nooit alles onthouden en op iedereen reageren. En ik wil natuurlijk niet altijd maar ego posten. Al ben ik wel erg met mezelf bezig de laatste weken. Ik vind het allemaal ook erg spannend.

Justdeb, is het zo ver???

GW, nog geslaagd?

Ennuh, verder weet ik het niet zo goed meer hahaha.

Hier een lekker weekendje. Helaas is de helft alweer bijna voorbij. Vanavond doe ik niet zo veel. Gewoon lekker op de bank met een filmpje denk ik. Morgenochtend sporten en s'middag beetje in huis schoonmaken. Geen verplichtingen dus en dat vind ik heerlijk!!

Fijne avond allemaal.
Helaas niet geslaagd, ze hadden geen bh's bij de winkel waar ik was.

Hoe is het bij de ondertussen bevallen dames, konden jullie na de bevalling weer nieuwe bh's komen omdat het nog steeds doorgroeide? Ik twijfel nl. een beetje om nu een bh van 50 euro te gaan kopen (en dan natuurlijk minimaal 2 stuk) en dan over een tijdje nog een groter te kopen.....
Jammer Geeweetje, dat het niet gelukt is... volgende keer beter!!

Rain, jij ook een hele fijne avond. Ik kom ook niet veel verder als overdag opruimen, boodschappen doen en s'avonds gezellig een dvd'tje kijken !!
Zo, de druk rust op mijn schouders deze week, zag ik in het schema. Ik heb pijnlijke tieten en dat vind ik alvast maar een goed teken. Beetje vochtig down under, ook niet verkeerd. En lekker ranzig ook Wie weet.. Ik ga niet stressen over testen ofzo en een tribune hoeft van mij even niet. Ik probeer nl. ernstig 'mijn cool' te bewaren, vandaar. Maar zodra ik het gedaan heb, mocht ik niet ongesteld worden, dan meld ik het direct.

Ik ga eten maken, heb berehonger!

Kan iemand mij even snel vertellen wat er met Party is? Ik probeer terug te zoeken, maar zie alleen maar foto's van verklede katten en eisprongen.
tuurlijk poll, no pressure, alle begrip. maar weet dat we vreselijk meeleven.

wat er met party is? geen idee. party, vertel eens?

ik ga bankhangen! net gooische vrouwen s5e5 gekeken. marriss, waar zijn ze nu op tv?

tijdje niet in schema gekeken, de 14e alweer aan de beurt poll! Gaat snel! Maar kan me voorstellen dat een positieve test voor jou wss ook weer heel dubbel gaat zijn, wel blij, maar wss tegelijkertijd ook weer zo onzeker..... ik ga in ieder geval duimen dat het deze keer gewoon goed blijft gaan!

Hier staat de bloemkool ovenschotel van gisteren nu dan toch in de oven! Daarna naar de film en denk dat we morgen even naar de sauna gaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven