jong gezinnenbeurs...

01-11-2008 09:55 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie is er al naar de jong gezinnenbeurs geweest? ik ga morgen, al denk ik dat ik geen beurs type ben (geen idee wat dat type dan wel is ), ben ook nog nooit op een beurs geweest. wat is de moeite waard, wat niet?
Ik ben net terug van de jonge gezinnenbeurs en zit nu uitgeteld op de bank. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niemand aanraad. Het is in het weekend super druk, er was af en toe geen doorkomen aan. Je betaalt 15 euro om naar binnen te komen, vervolgens nog 12 euro om te parkeren en heb uiteindelijk alleen wat klein spul gekocht waarmee ik 'maar liefst' 5 euro heb uitgespaard. Oftwel 22 euro verlies geleden

Heel veel fabrikanten stonden met producten op de beurs waarvoor dan geen 'beursprijs/aanbieding' geldt. Waarom zou ik me dan op zo'n beurs laten verleiden tot een aankoop?? Ik zou gewoon een gezellig dagje naar een grote babyzaak plannen, een stuk minder gedoe.
quote:zusenzo schreef op 01 november 2008 @ 18:53:

Bloemetje doe dat.

Btw zal het niet je eigen onzekerheid zijn?

Dat jij denkt dat ze naar je kijken omdat je jong bent.En omdat je 'whatever' zegt
@Sam, heb je al kaartjes? Ik heb nog 2 kaartjes (incl. shopper) in mijn mailbox zitten (nog niet gedownload, dus absoluut te gebruiken) maar kan wegens omstandigheden niet gaan. In mijn omgeving is er niemand die er iets mee wil, dus je mag ze voor de helft v.d. prijs wel hebben, hoor. Je kan ze dan uitprinten en dat scheelt je ook een hele lange rij. Ik weet niet of dit soort aanbiedingen hier op het forum mogen, maar dan hoor ik dat vanzelf wel.
ja heb al kaarten! ms reageert iemand anders erop?

en als oudere moeder ben ik dus niet welkom op de jonge gezinnen beurs :-). wat een giller.

nou jullie horen morgen hoe het was!
veel plezier! ben gisteren geweest en was echt superleuk, heb een hoop leuke dingetjes kunnen kopen. Goedkoop mooie aventflessen, supermooie maxi-cosi zak. een hoop melkjes, pajes en koekjes voor mijn oudste. Shampootjes en badschuimpjes voor baby en oudste. echt leuk hoor!
Ik ben vorig jaar zwanger naar de beurs geweest, erg leuk en dit jaar net weer even anders want zoon is alweer 10 maanden nu.

In beide gevallen erg leuk, er is voor elk wat wils en wat te druk is, sla ik gewoon over, en de rest laveer ik een beetje tussendoor.
Sam,

ik ben donderdag geweest en ik vond het heel erg leuk!Ben een paar jaar terug ook al geweest en je kunt er heel veel leuks aanschaffen.Weet niet of je al een beursboekje thuis hebt maar anders kun je die als je net binnen bent pakken.Neem ook een klein schaartje mee om de bonnen die je hebt in gevuld uit te knippen.

Weet niet of je met de auto of met het OV gaat maar als je met de auto gaat raad ik je aan om je auto op een P+R (parkeren en reizen) buiten Utrecht te zetten,bv. Westraven.Is een grote parkeergarage en daar kun je de hele dag voor 3,50 parkeren.De tram stopt naast de parkeergarage en met je parkeerkaartje mag je 24 uur samen met 5 mensen gratis van het OV in Utrecht gebruik maken.Het is met die tram 7 haltes naar het CS en jaarbeursgebouw.Je kunt dan eventueel nog even checken op internet of dat ook voor de zondag geldt maar dat lijkt me wel.

Dat scheelt je in elk geval een boel geld!Als ik had geweten dat het parkeren bij de jaarbeurs 12 euro was had ik dat ook gedaan want ik vind 12 euro voor een paar uur parkeren belachelijk veel geld!!!

Weet ook niet of je een kind meeneemt maar ik vond dat niks.De gangpaden zijn dan wel erg breed opgezet maar toch staan de wagens alleen maar in de weg!Ik had zelf ook mn kind mee hoor maar was achteraf toch liever zonder gegaan.

In elk geval veel plezier!
Ik vond het een leukere beurs dan de 9maandenbeurs, die vond ik erg tegenvallen. Maar toch, als ik zie wat je ervoor betaalt en wat je uiteindelijk uitspaart, vind ik het niet de moeite waard. Misschien is het omdat ik nu zwanger ben van de 2e en inmiddels weet hoeveel onzin er verkocht wordt die je eigenlijk niet nodig hebt of nauwelijks gebruikt. Ik had het er laatst met een vriendin over, die had voor haar 1e kindje ook van alles gekocht wat je eigenlijk niet gebruikt, dat zou ze bij een 2e ook wel anders doen.
het is ook mijn tweede, dus ik hoop niet alsnog met een berg rotzooi thuis te komen. maargoed heb nog wel wat dingetjes nodig en een geboortekaartje heb ik ook nog niet...

we gaan zonder kinderen (gelukkig haha, vandaag met zoon naar bouwmarkt geweest en dat was geen succes...) en met openbaar vervoer.

ben erg benieuwd!
Zoooo, van 10 tot 5 geweest, me schandalig gedragen (heeeeel vaak langs stands gelopen waar je dingen gratis kreeg), een sleutelhanger in elkaar gefröbeld, uiteindelijk met 4 loeizware tassen richting station gestrompeld en nu moe en zeer voldaan weer thuis.

Ik ben denk ik wel een 'beurstype'
Pixy, dat je daar de energie voor had...

En Sam, hoe was het??
ja ik ben denk ik ook een beurstype! vond het hardstikke leuk!

we zijn wat later gegaan en dat was volgens mij een goede keuze. heel veel mensen met schreeuwende en huilende kindjes gingen toen weg en we konden eigenlijk overal goed bij. alle bonnetjes hoefden we niet meer in te vullen, konden we gewoon zo inleveren en ik vond dat er wel leuke aanbiedingen tussen zaten.

leuke kleertjes gekocht bij little label, lekkere badzout, lekker cremmetje voor mijn zoontjes schrale wangetjes, een zandkasteel pop enne enne enne. wel veel dus. ook een shopper gekocht met superveel tijdschriften erin, leuk! heb de striemen van de tas wel in mijn schouder staan en kon niet meer op mijn benen staan (zwanger dat wel), maar ik heb een leuke dag gehad.

de huishoudbeurs is denk ik nog wel een stap tever, maar wie weet bouw ik het op en kom ik daar toch nog eens terecht!
quote:dufty schreef op 01 november 2008 @ 19:58:

@Sam, heb je al kaartjes? Ik heb nog 2 kaartjes (incl. shopper) in mijn mailbox zitten (nog niet gedownload, dus absoluut te gebruiken) maar kan wegens omstandigheden niet gaan. In mijn omgeving is er niemand die er iets mee wil, dus je mag ze voor de helft v.d. prijs wel hebben, hoor. Je kan ze dan uitprinten en dat scheelt je ook een hele lange rij. Ik weet niet of dit soort aanbiedingen hier op het forum mogen, maar dan hoor ik dat vanzelf wel.

@Dufty,

Als je de kaartjes nog steeds hebt, wil ik ze graag overnemen.
Je hebt gezien dat het een topic uit 2008 is?
haha nu wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven