Jongensnamen topic

08-02-2014 08:34 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer tijd voor een nieuw topic.

Het vorige topic vind je hier: Jongensnamen topic

en hier
@rachel:

Lynn &

Mick

Xavi

Mas

Mats

Noell

Noah

Jonah

Max

Ties
Brisbane:

Jonah

Jack

Flynn

Luke

Lennon

Jaden

Nolan

Fender

Otis

Ilay

Ferris

Joshua

Lewis

James

Jules

Mavis

Mason
Ronan en Kent zijn de favorieten van mijn man - die van mij Evan (betekent young warrior in het keltisch!).

Helaas nog geen naam waar we beiden YES bij hebben. Waarom is het toch zo freakin moeilijk!?
No worries
Owen vind ik ook super maar zoontje van vrienden heet al zo...
No worries
Brisbane wat vind je van Liam?
Brisbane, noem ik er gewoon nog wat voor je;

Ferran

Vince

Otis

Aiden

Riff

Ivan

Bently

Ilan

Kai

Levi

Jorrick

Yannik

Lance

Jurre

Logan

Darryl

Dave
@ Brisbane

Keane

Mellan

Nolan

Niall

Phelan

Tristan

Brynn

Ilan

Aidan

Axl

Bryce

Colin

Ferran

Flynn

Jaron

Mason

Lance

Lenn

Roy
Liam vind man heel leuk, ik vind hem minder...

De rest van de namen vind man ook leuk behalve Kai - die ik weer helemaal geweldig vind!

Met de naam van de kat hadden we minder moeite! Hahaha

Het is zo definitief hè?! Dat is het probleem met mij in ieder geval. Het is allemaal nèt niet leuk genoeg.

Aidan vind ik dan wel weer heel leuk maar is nu een top 10 naam en dat vind ik weer niet origineel genoeg. Ik wil niet dat het een Michael of een Dennis wordt, dat je met 3 kinderen in de klas hetzelfde heet.
No worries
volgens mij staat Aidan hier in nederland niet in de top 10 hoor...Jayden wel
@ Brisbane

Hall

Lenny

Kick

Ken

Ward

Faas

Adam

Winston

Benson

Tycho

Mick

David

Elmar

Elmer

Dan

Charlie
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ken een kleine Liam, ze zeggen nomen est omen.... die Liam is echt één van de leukste baby's van dit millenium!

En weet wat het ook is, al geef je de baby een naam die niet onmiddellijk wow is voor je, die naam wordt vanzelf de mooiste, want het is de naam van jouw kind!
Volgens mij is Aiden geen top 10 naam hoor. Zullen er niet zoveel van in de klas zitten. Vind het wel heel mooi, net als Adrian.
Even nagekeken en Aiden staat op nummer 103 in de namelijst van 2013 en dus niet eens in de buurt van de top 10. (Zie site van svb om op naam te zoeken of de top 20 te bekijken)
Ik dacht dus echt dat ie in de top 10 stond!

Maar na overleg met man vind hij het weer niks. BAH.

Ik denk dat ik het nog maar even voor me uitschuif, ik word er gek van! We hebben nog 3,5 maand.... moet goed komen, toch?!
No worries
Brisbane, laat hwt even voor wat het is en als je wilt kom je over een tijdje terug en denken we weer met je mee. (Je kunt proberen de namen die jij leuk vind nog eens aan je man voor te leggen, de mijne vind ooit een week later heel andere namen opeens mooi )
Wat vinden jullie van deze jongensnamen?

Seven / Sevan

Ben benieuwd wat anderen van deze naam vinden
sorry ik vind het niks....Seven is 7 en Sevan heeft dezelfde uitspraak.

Zonder S dan wel weer heel leuk...Evan!!
quote:yaellebell schreef op 14 juni 2014 @ 20:18:

Hoi meiden,

ik lees al een tijdje mee, nu toch maar besloten om me ook aan te melden.

Paniek! Over iets minder dan 4 weken uitgerekend en we waren redelijk uit over de naam Hugo. Sinds een paar weken twijfelen we weer erg en wel over de naam Cas. Man vindt die naam nu leuker.

Wat vinden jullie?Hugo + Cas = Gauchos!
Waarom moeten namen tegenwoordig uit niet meer dan 2 lettergrepen bestaan ?
Valt toch wel mee?

Olivier

Alexander

Julius

Diederik

Florian

etc.

Ook allemaal prima opties.
quote:05091984 schreef op 29 juni 2014 @ 16:15:

Waarom moeten namen tegenwoordig uit niet meer dan 2 lettergrepen bestaan ?Omdat er geen 1-lettergreep-namen meer over zijn..
Hoi allemaal. Ik heb een paar maandjes terug al een keer om jullie hulp gevraagd omdat mijn man en ik het echt heel moeilijk vinden om een naam te vinden waarbij we allebei een goed gevoel hebben. Ik ben inmiddels 20 weken zwanger, en we hebben nog steeds geen enkele optie als het om jongensnamen gaat. Mijn man houdt van korte namen als max, mick, senn en finn. Allemaal namen die ik wel oke vind, maar ik word er niet heel enthousiast van. Opties die ik heb aangedragen zijn bijv jesse jurre bram casper en lucas. Deze namen vind mijn man weer niks.. Als ons kindje een meisje word kiezen we waarschijnlijk voor de naam milou, maar ook hiervan zijn we nog niet 100% zeker. Over de jongensnaam duke/duuk/duko zijn we nog een beetje in discussie. Wat vinden jullie? Denk even mee, want mijn hormonen vinden dat de tijd begint te dringen. ;)
Lucas, en dan.afkorten naar luc....

Ik twijfel ook

Wij denken aan m.ikai.

Wat vinden jullie ervan? En wat voor associaties?

Alvast bedankt!
Mikai? Vind ik niet mooi. Behoorlijk 'fout' is mijn associatie, en dan bedoel ik Roy Donders-fout.
Luc is het ook niet voor ons marly. Mikai zou mijn keuze ook niet zijn, ik zou dan eerder kiezen voor mika, maar goed, smaken verschillen natuurlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven