Jongensnamen topic
dinsdag 24 juni 2014 om 12:04
Liam vind man heel leuk, ik vind hem minder...
De rest van de namen vind man ook leuk behalve Kai - die ik weer helemaal geweldig vind!
Met de naam van de kat hadden we minder moeite! Hahaha
Het is zo definitief hè?! Dat is het probleem met mij in ieder geval. Het is allemaal nèt niet leuk genoeg.
Aidan vind ik dan wel weer heel leuk maar is nu een top 10 naam en dat vind ik weer niet origineel genoeg. Ik wil niet dat het een Michael of een Dennis wordt, dat je met 3 kinderen in de klas hetzelfde heet.
De rest van de namen vind man ook leuk behalve Kai - die ik weer helemaal geweldig vind!
Met de naam van de kat hadden we minder moeite! Hahaha
Het is zo definitief hè?! Dat is het probleem met mij in ieder geval. Het is allemaal nèt niet leuk genoeg.
Aidan vind ik dan wel weer heel leuk maar is nu een top 10 naam en dat vind ik weer niet origineel genoeg. Ik wil niet dat het een Michael of een Dennis wordt, dat je met 3 kinderen in de klas hetzelfde heet.
No worries
dinsdag 24 juni 2014 om 13:36
donderdag 26 juni 2014 om 16:04
zondag 29 juni 2014 om 16:08
quote:yaellebell schreef op 14 juni 2014 @ 20:18:
Hoi meiden,
ik lees al een tijdje mee, nu toch maar besloten om me ook aan te melden.
Paniek! Over iets minder dan 4 weken uitgerekend en we waren redelijk uit over de naam Hugo. Sinds een paar weken twijfelen we weer erg en wel over de naam Cas. Man vindt die naam nu leuker.
Wat vinden jullie?Hugo + Cas = Gauchos!
Hoi meiden,
ik lees al een tijdje mee, nu toch maar besloten om me ook aan te melden.
Paniek! Over iets minder dan 4 weken uitgerekend en we waren redelijk uit over de naam Hugo. Sinds een paar weken twijfelen we weer erg en wel over de naam Cas. Man vindt die naam nu leuker.
Wat vinden jullie?Hugo + Cas = Gauchos!
zondag 29 juni 2014 om 20:55
Hoi allemaal. Ik heb een paar maandjes terug al een keer om jullie hulp gevraagd omdat mijn man en ik het echt heel moeilijk vinden om een naam te vinden waarbij we allebei een goed gevoel hebben. Ik ben inmiddels 20 weken zwanger, en we hebben nog steeds geen enkele optie als het om jongensnamen gaat. Mijn man houdt van korte namen als max, mick, senn en finn. Allemaal namen die ik wel oke vind, maar ik word er niet heel enthousiast van. Opties die ik heb aangedragen zijn bijv jesse jurre bram casper en lucas. Deze namen vind mijn man weer niks.. Als ons kindje een meisje word kiezen we waarschijnlijk voor de naam milou, maar ook hiervan zijn we nog niet 100% zeker. Over de jongensnaam duke/duuk/duko zijn we nog een beetje in discussie. Wat vinden jullie? Denk even mee, want mijn hormonen vinden dat de tijd begint te dringen.