Jongensnamen topic

02-10-2015 10:07 3398 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is weer vol, dus tijd voor een nieuw topic waarin jullie weer verder kunnen.



Het vorige topic vinden jullie hier





met vriendelijke groet,



Junior
De Malcolm die ik ken spreek je uit als Melkolm. ik vind hem ook wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Peertje; ik zou het uitspreken als Melcolm (waarbij je de rweede L minder duidelijk uitspreekt)
quote:NYC schreef op 11 oktober 2015 @ 21:15:

De Malcolm die ik ken spreek je uit als Melkolm. ik vind hem ook wel leuk.Zo idd
Alle reacties Link kopieren
quote:Damselindistress schreef op 11 oktober 2015 @ 21:48:

[...]





Zo iddIk zou t ook zo uitspreken. Leuke naam!
Alle reacties Link kopieren
Mendy: Bedankt voor je suggesties! Ik ga met vriend het lijstje bespreken. De niet- Amerikaanse opties vinden we allebei niet leuk helaas.



Maree: nee hoeft niet Amerikaans te zijn, maar het viel me op dat we die wel vaker leuker vinden. Maar een naam als Willem komt ook weer helemaal terug en dat wordt het dus echt niet.



Damselindestress: 2 namen uit jouw rijtje beginnen met een M dus dat wordt hem sowieso niet, de andere 2 zijn in uitspraak maar 1 lettergreep helaas. Toch bedankt!
Gelukkig, jullie spreken de naam ook uit, zoals wij zouden doen. Deze komt hoog op het lijstje te staan 😄
Het wordt geen.... Bas!
@Isasue



Aiden

Bennett

Brennan

Caleb

Camden

Carter

Colton

Eli

Kellen

Logan

Owen

Parker

Ronin
Alle reacties Link kopieren
Dankje Sorende!
Alle reacties Link kopieren
quote:WDB schreef op 10 oktober 2015 @ 11:38:

Robson

Steffen

Celion

Celiander



1 die vriend mooi vind maar wat ik net een kots geluid vind: Quads.



Sorry, maar Quads?



In Brabant is 'kwats' een ander woord voor onzin....lulkoek
Alle reacties Link kopieren
quote:Isasue schreef op 12 oktober 2015 @ 09:07:

Mendy: Bedankt voor je suggesties! Ik ga met vriend het lijstje bespreken. De niet- Amerikaanse opties vinden we allebei niet leuk helaas.



Maree: nee hoeft niet Amerikaans te zijn, maar het viel me op dat we die wel vaker leuker vinden. Maar een naam als Willem komt ook weer helemaal terug en dat wordt het dus echt niet.



Damselindestress: 2 namen uit jouw rijtje beginnen met een M dus dat wordt hem sowieso niet, de andere 2 zijn in uitspraak maar 1 lettergreep helaas. Toch bedankt!Willemson? Die heb ik laatst een keer gehoord.
Alle reacties Link kopieren
Hmm nee Willemson vind ik maar niets. Dat is voor mij gewoon de zoon van Willem, haha.



Vriendlief is helaas niet zo actief qua inbreng. Hij vindt dat we nog tijd genoeg hebben. Dat is ook wel zo, maar ik wil gewoon kunnen wennen aan de naam.



Op mijn lijstje staan nu deze namen:



Collin

Aiden

Nathan

Nevin

Lennox (vind vriend heel lelijk helaas)

Aaron
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, Mason vinden we ook een mooie naam. Maar voor mijn gevoel klopt het niet met de achternaam. Die begint namelijk ook met Ma... Hoe denken jullie daarover?
Alle reacties Link kopieren
Isasue, ik ben een ontzettende pietlut met namen dus ik zou zelf niet kiezen voor dezelfde beginletter bij voor- en achternaam, maar ik vind het bij anderen niet altijd storend.

Ik dacht nog aan;



Jason

Allan

Evan

Tristan

David (amerikaanse uitspraak)

Lennard

Lionel

Mitchel

Steffen

Quinten

Revan

Nolan

Eldin

Lennon

Nando

Duncan
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat zelf ook wel een beetje. Misschien als tweede naam!



Jason - is hier net geboren bij vrienden

Allan - neef heet Allard

Evan - hebben we al in de familie

Tristan - hebben we ook al

David (amerikaanse uitspraak) - hebben we in de vriendenkring

Lennard - slechte associaties mee

Lionel - teveel popster

Mitchel - weer de M

Steffen - nee

Quinten - nee

Revan - leuk!

Nolan - ik zie een dik kind voor me... vraag me niet waarom

Eldin - mwah

Lennon - ook popster

Nando - nee

Duncan - hebben we al



Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Misschien Ilay, Joshua, Zion of Ebian nog iets voor je Isasue? Ik zal kijken of ik er nog meer weet, het is wel een stijl waar ik zelf ook van hou.
quote:WDB schreef op 10 oktober 2015 @ 11:28:

Liefzoontje

Jesse vind ik het leukst. Daan en Jesse vin ik een leuke combinatie. Stoer en niet te moeilijk.



Dankje voor je mening.

Denk ook dat als het een jongen is, weten we over 2 weken, het deze combinatie gaat worden
quote:Isasue schreef op 12 oktober 2015 @ 21:39:

Trouwens, Mason vinden we ook een mooie naam. Maar voor mijn gevoel klopt het niet met de achternaam. Die begint namelijk ook met Ma... Hoe denken jullie daarover?



Ligt heel erg aan de achternaam, vind ik.

Mason Mazen bijv. dat is wel een beetje een tongbreker, maar bij Mason Mattekerke valt het niet zo op. (Ik heb maar wat verzonnen).



Ik kende een trouwens een tweeling met een voornaam en achternaam van één lettergreep met een B. Vind het wel stoer eigenlijk, je vergeet het nooit meer.
Het wordt geen... Fender
@isasue:

Ik vind Lennox geweldig, er loopt er hier dan ook eentje rond



Wat vind je nog van:

Otis (!! Wilde ik dolgraag voor de tweede maar kreeg ik er niet door bij man)

Dexter

Nolan

Novan,

Ilay,

Dean

Ferron

Jilles

Lewis

Miles,

Nelson

Willson,

Jack

Chester

Jace

Nilo

Vince

Ference
quote:NYC schreef op 13 oktober 2015 @ 13:49:

Het wordt geen... FenderEcht een hele leuke naam Fender! Deze had ik bij jullie ook niet verwacht. De mijne die ik denk dat het wordt is er nog niet uit hè Wanneer komt jullie binkie2 eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Peertje26 en Isasue, misschien Lincolm nog iets voor jullie met roepnaam Linc? Helaas vond vriendlief t hier niets
Alle reacties Link kopieren
Boris / Bores?
quote:MissShopping schreef op 14 oktober 2015 @ 11:00:

[...]



Echt een hele leuke naam Fender! Deze had ik bij jullie ook niet verwacht. De mijne die ik denk dat het wordt is er nog niet uit hè Wanneer komt jullie binkie2 eigenlijk?26 januari is de uitgerekende datum. Ik verwacht zelf dat het een februaribaby wordt gewoon puur omdat de oudste ook langer op zich liet wachten maar dat wil niks zeggen natuurlijk. Ik weet niet welke naam jij denkt dat het wordt.
quote:peertje26 schreef op 11 oktober 2015 @ 21:13:

Ik twijfel dus wel aan de uitspraak. Is het nou Melcolm op zijn Engels of gewoon Malcolm. Hoe zullen de meeste mensen het uit spreken?Ik spreek dit uit als Melkom, met de tweede L onuitgesproken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven