Jongensnamen topic

02-10-2015 10:07 3398 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is weer vol, dus tijd voor een nieuw topic waarin jullie weer verder kunnen.



Het vorige topic vinden jullie hier





met vriendelijke groet,



Junior
Oh, ik zie dat ik de jongensnaam die het niet wordt vandaag nog niet had genoemd? het wordt geen.... Job.
quote:mendy schreef op 12 oktober 2015 @ 23:03:

Misschien Ilay, Joshua, Zion of Ebian nog iets voor je Isasue? Ik zal kijken of ik er nog meer weet, het is wel een stijl waar ik zelf ook van hou.



Zion..

Het is dat ik zeer waarschijnlijk na 3 kinderen geen 4e meer zal krijgen maar Zion staat hier op nr. 1 voor een jongen.
quote:NYC schreef op 14 oktober 2015 @ 21:58:

Oh, ik zie dat ik de jongensnaam die het niet wordt vandaag nog niet had genoemd? het wordt geen.... Job.Volgens mij maak jij er een spelletje van?
Alle reacties Link kopieren
Peertje, in dezelfde stijl als Malcolm wellicht Nigel of Matthew nog een optie?of Terrence of Phillip?
quote:Bambi schreef op 15 oktober 2015 @ 01:04:

[...]





Volgens mij maak jij er een spelletje van?



Yep!

En het wordt ook geen.......... Simon!
Hoeveel namen staan nog op de lijst NYC? Ik heb ook een voorgevoel en ben dagelijks benieuwd of die ene naam eruit gaat, haha
Nog 43 namen op de lijst, polala
Ha, thanks. Nog even wachten dus. Ben gelukkig ook helemaaaaaal niet nieuwsgierig
quote:mendy schreef op 15 oktober 2015 @ 10:52:

Peertje, in dezelfde stijl als Malcolm wellicht Nigel of Matthew nog een optie?of Terrence of Phillip?Die namen zijn niet echt onze smaak, maar bedankt voor t meedenken :-)
@ Peertje:

Wat vind je eventueel van Callum of Connor? Of Alistair?
NYC, ik zet in op Henri, Hugo of Aron :-)
Twee van de drie zitten nog in de lijst!



Eruit gaat: Sam
Alle reacties Link kopieren
quote:MissShopping schreef op 16 oktober 2015 @ 15:54:

NYC, ik zet in op Henri, Hugo of Aron :-)En ik gok op Lucas, Oscar of Felix!
Alle reacties Link kopieren
Dag dames, nog steeds niet bevallen!

So far nog steeds Youp op nummer 1. Nog steeds twijfel over verdere namen:



Youp Arnoud

Youp Florian

Youp Florian Arnoud



Onze achternaam heeft 2 lettergrepen....



Suggesties? 😇
Alle reacties Link kopieren
Youp Florian vind ik t leukst klinken. Y.F. als initialen staat ook mooier.
Alle reacties Link kopieren
Brynx, ik vind Arnoud en Florian even mooi als tweede naam, dus aan mij heb je niks (nu ik het een paar keer heb gezegd, heb ik een lichte voorkeur voor Florian). Ik vind ze allebei achter Youp wat teveel van het goede. Mochten jullie nog meer kinderen willen is het wellicht ook een overweging of je een volgend kindje twee of ook 3 namen zou willen geven, je zult niet snel de ene twee namen geven als de andere er drie heeft.

Als aanvulling:

Youp Nathan

Youp Manuel

Youp Leonard
quote:zomersterre80 schreef op 16 oktober 2015 @ 23:01:

[...]





En ik gok op Lucas, Oscar of Felix!Oh ja Oscar!!
Alle reacties Link kopieren
fijn om hier allerlei namen te lezen. Geeft weer wat inspiratie. Wij weten inmiddels dat de baby een jongen is. Leuk maar ook even iets minder leuk omdat jongensnamen nog moeilijker zijn om uit te komen dan een meisjesnaam. Gisteren een serieus gesprek over namen gehad maar we zijn niet echt dichter bij elkaar gekomen.

Man noemde als suggesties: Colby, Joey, Jamie, Brandon, Duncan, Mick (ben misschien nog iets vergeten)

Mijn suggesties waren meer namen als Maximilien, Leopold, Sebastien, Gabriel, Cedric, Baptiste, Mathieu, Vasilis, Ulysses en Marius.

Kortom we zullen nog even verder moeten nadenken. Ik hou meer van (Franse) klassieke namen terwijl hij dus uiteindelijk korte Engelse namen het leukste vindt.



Ik moet dus iets zien te verzinnen waar we het beiden mee eens. We kunnen sowieso wel drie voornamen doen waarbij we er allebei een helemaal vrij uitzoeken en dan de eerste voornaam moet een compromis worden.



Ik kan natuurlijk de achternaam in de strijd gooien (de een beslists de voornaam en de ander de achternaam) want daar zijn we ook nog niet uit maar het liefst heb ik natuurlijk een naam waar we allebei helemaal achterstaan.
Alle reacties Link kopieren
Valia, dat is lastig, dat jullie zo verschillen in stijl. Ik zal proberen er een oaar te noemen, waarvan ik hoop dat ze misschien bij jullie beiden in de smaak vallen:



Joshua

Maxim

Hugo

Victor

Lennard

Juliën

Nathan

Tristan

Oswald

Mathias

Christian

Phillip

Fabian
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn ook op zoek naar een naam voor ons kindje en het valt niet mee. Meisjesnaam zijn we uit (Niene), maar jongensnaam blijkt erg lastig. Mika vinden we beide erg leuk, maar de associatie is té groot.

Iemand suggesties? We houden dus van redelijk korte namen, geen top 10-namen.
quote:zomersterre80 schreef op 16 oktober 2015 @ 23:01:

[...]





En ik gok op Lucas, Oscar of Felix!



Die zitten er zelfs alledrie nog in!



Niet meer in de lijst zit... Mees !
Alle reacties Link kopieren
Rozenstruiken, ik heb een student die Nino heet. Een jongen. Misschien is dat wat?
Let love rule...
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 17 oktober 2015 @ 21:37:

[...]





Die zitten er zelfs alledrie nog in!



Niet meer in de lijst zit... Mees ! Ik was ze al een paar keer tegengekomen in jouw posts en aangezien het ook echt mijn favorieten zijn had ik t onthouden!
Slim, zomersterre!
Alle reacties Link kopieren
RianH, nino vind ik niks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven