Jongensnamentopic
vrijdag 16 februari 2007 om 20:33
Gaat uw gang.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com

zondag 27 september 2009 om 12:59
zondag 27 september 2009 om 13:18
jeeee wat een reacties al, super!
afkorting vind ik niet zo belangrijk, hoe wil je Tijmen leuk afkorten dan?
Tante Juul, geen flauw idee of dit weer een jongen wordt maar de meisjesnaam zijn we uit ja, die stond nog van de vorige zwangerschap
Samni, Rogier....mwa....
Rosie, haha, Floris staat ook erg hoog op ons lijstje alleen vind ik het wel meeeega kak
nee, ik denk ook niet dat Pep een afkorting van Pepijn is nee. hoe noemen jullie Pepijn zelf? of altijd heel zijn naam?
Jorina, Joris staat ook op ons lijstje maar ik vind dat wel een heel ander soort naam dan Tijmen.
Teigetje, Tijmen en Timo vind ik niet zo. wil liever niet nog een naam met een T.
Catoo, hm, vind eigenlijk alleen maar Roemer en Olivier leuk uit je lijstje....ben verder niet kieskeurig hoor!
allemaal bedankt voor jullie reacties!!
Kom nu tot:
Tijmen - Pepijn
Tijmen - Siem
Tijmen - Camiel wat vinden jullie hiervan??
Tijmen - Joris
Tijmen - Floris
afkorting vind ik niet zo belangrijk, hoe wil je Tijmen leuk afkorten dan?
Tante Juul, geen flauw idee of dit weer een jongen wordt maar de meisjesnaam zijn we uit ja, die stond nog van de vorige zwangerschap

Samni, Rogier....mwa....
Rosie, haha, Floris staat ook erg hoog op ons lijstje alleen vind ik het wel meeeega kak

nee, ik denk ook niet dat Pep een afkorting van Pepijn is nee. hoe noemen jullie Pepijn zelf? of altijd heel zijn naam?
Jorina, Joris staat ook op ons lijstje maar ik vind dat wel een heel ander soort naam dan Tijmen.
Teigetje, Tijmen en Timo vind ik niet zo. wil liever niet nog een naam met een T.
Catoo, hm, vind eigenlijk alleen maar Roemer en Olivier leuk uit je lijstje....ben verder niet kieskeurig hoor!
allemaal bedankt voor jullie reacties!!
Kom nu tot:
Tijmen - Pepijn
Tijmen - Siem
Tijmen - Camiel wat vinden jullie hiervan??
Tijmen - Joris
Tijmen - Floris
zondag 27 september 2009 om 13:40

zondag 27 september 2009 om 13:56
Tijmen en
Sjoerd
Koen
Merijn
Milan
Silvan
Mees
Tycho/Viggo
Ivan
Roman
Jonas
Sep
Vito
Sebastiaan
Benjamin
Jonathan
Marten
Daniel
Julius
Vincent
Jeroen
Jip
Seth
Cas(per)
Arend
Midas
Linus
Aron
Hidde
Arne
Friso
Frank
Arnoud
Waldemar
Freek
Kwint
Pieter
Boris
David
Dominique
Arthur
Yoram
Cedric
Tristan
Jacob
Samuel
Eszra
Josja
Michiel
Adriaan
Pascal
Roan
Stef
Tobias
Victor
En? Kan je er iets mee denk je?
Sjoerd
Koen
Merijn
Milan
Silvan
Mees
Tycho/Viggo
Ivan
Roman
Jonas
Sep
Vito
Sebastiaan
Benjamin
Jonathan
Marten
Daniel
Julius
Vincent
Jeroen
Jip
Seth
Cas(per)
Arend
Midas
Linus
Aron
Hidde
Arne
Friso
Frank
Arnoud
Waldemar
Freek
Kwint
Pieter
Boris
David
Dominique
Arthur
Yoram
Cedric
Tristan
Jacob
Samuel
Eszra
Josja
Michiel
Adriaan
Pascal
Roan
Stef
Tobias
Victor
En? Kan je er iets mee denk je?
zondag 27 september 2009 om 14:51
zondag 27 september 2009 om 15:17
quote:Catooo schreef op 27 september 2009 @ 13:40:
Camiel vind ik een leuke naam. Ken er een en dat is een leuke jongen.
Vind uit jouw rijtje pepijn niet zo mooi bij tijmen klinken, siem wel leuk maar kort en klinkt alsof het een afkorting is naast tijmen, camiel dus wel heel leuk erbij passen, joris en floris; floris leuker bij tijmen passen.
Catoo, Siem vind ik idd ook niet zo bij Tijmen passen. zijn twee verschillende soorten namen.
waarom vind jij Pepijn niet bij Thijmen kunnen?
Floris vind ik erg leuk maar o zo kak
Vind uit jouw rijtje pepijn niet zo mooi bij tijmen klinken, siem wel leuk maar kort en klinkt alsof het een afkorting is naast tijmen, camiel dus wel heel leuk erbij passen, joris en floris; floris leuker bij tijmen passen.
Catoo, Siem vind ik idd ook niet zo bij Tijmen passen. zijn twee verschillende soorten namen.

zondag 27 september 2009 om 16:26
Hahaha geeft niks hoor, niks zo persoonlijk én belangrijk, als de naam van je ( toekomstige) kind.
Pepijn en Thijmen vind ik overigens nét niet lekker bekken. Vind beiden overigens mooie namen hoor, maar niet zo geweldig bij elkaar passen. Het zou trouwens vast wennen hoor.
Maar als je Floris te kak vindt, wat vind je dan van Floran?
( mijn zoon zijn tweede naam is Floran)
En Merlijn, vind je dat wat naast Thijmen.
Aan de andere kant vind ik 2 keer een ij niet zo super.
Stijn vond ik nml ook nog wel leuk, maar bekt evenzogoed nét niet, snap je?
Net als Mattijn, Matthijs, Thijs, en Tijn, past gewoon niet bij de naam Thijmen ( vind ik dan)
Pepijn en Thijmen vind ik overigens nét niet lekker bekken. Vind beiden overigens mooie namen hoor, maar niet zo geweldig bij elkaar passen. Het zou trouwens vast wennen hoor.
Maar als je Floris te kak vindt, wat vind je dan van Floran?
( mijn zoon zijn tweede naam is Floran)
En Merlijn, vind je dat wat naast Thijmen.
Aan de andere kant vind ik 2 keer een ij niet zo super.
Stijn vond ik nml ook nog wel leuk, maar bekt evenzogoed nét niet, snap je?
Net als Mattijn, Matthijs, Thijs, en Tijn, past gewoon niet bij de naam Thijmen ( vind ik dan)
zondag 27 september 2009 om 17:44
zondag 27 september 2009 om 18:19
grappig, jullie vinden dus die twee ij-en niet bij elkaar kunnen?? ik vind dat juist wel leuk samen!
Bastiaan en Sebas vind ik ook onwijs leuke namen, maar ik schat in dat mijn vriend dat niks vindt!
Stijn en Merlijn vind ik ook leuke namen maar dat vind ik dan weer niet zo bij Tijmen passen, geen idee waarom?
Julan en Floran vind ik geweldig!!! die ga ik eens in de week leggen bij mijn vriend
Bastiaan en Sebas vind ik ook onwijs leuke namen, maar ik schat in dat mijn vriend dat niks vindt!
Stijn en Merlijn vind ik ook leuke namen maar dat vind ik dan weer niet zo bij Tijmen passen, geen idee waarom?
Julan en Floran vind ik geweldig!!! die ga ik eens in de week leggen bij mijn vriend