Jongensnamentopic!

28-09-2009 21:25 2768 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilá een nieuw deel om jullie namen te spuien!

Het oude deel vinden jullie hier Jongensnamentopic
quote:nouschi schreef op 11 juni 2010 @ 21:00:

@ Sungirl

Aiden

Arlin

Daric

Flyn

Mellan

NolanSorry allemaal afgekeurd.
Spreek je het uit als keen trouwens?

Zoek nog even verder
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nee net zoals de band kane maar is hij niet naar vernoemt vind de band wel goed maar zo goed nou ook niet weer.En ik ben rustig aan het verder zoeken.Wel moeilijk weer maar goed we komen er wel weer uit.
_sungirl_ wijzigde dit bericht op 13-06-2010 13:23
Reden: Wat vergeten
% gewijzigd
Kane spreek je toch ook uit als keen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alek

Balder

Benson

Cedric

Elroy

Errol

Finn

Fitz

Floyd

Gosse

Ian

Jimmy

Loyd

Milo

Otis

Roland

Russel

Seph

Skip (mijn favoriet)

Ward
skip...is dat geen naam voor een hond?
Zal vast ook wel een hond zijn die Skip heet,maar ik ken in ieder geval Skip Voogd, radio DJ.
quote:_Sungirl_ schreef op 11 juni 2010 @ 20:49:

Meiden we hebben een zoon.En ik ben weer zwanger en we hebben afgelopen woensdag de 20 weken echo gehad en alles is goed en het is weer een boy.Onze andere zoon heet Kayne en we zoeken daar dus een naam bij het liefst wel keltisch,iers,engels en niet te lang en niet met een K.En ook een beetje apart.

Dus meiden kom maar op als jullie iets weten.

@Sungirl, wat vind je verder nog van:

Lennox

Ilay

Ewan

Dex(ter)

Jack

Vince

Owen

Elian

Elvis

Winston

Lester

Josh
Alain?
Kayne &....

Roan

Josh

Thierry

Vince

Finn

Jace

Mels

Owen

Seán

Steve

Mick

Collin

Dean

Dex

Syl

Lenn

Cem (spreek uit: Djem)

Flynn

Duuk

Remen

Sep/Seb

Boaz

Jeff

Ray
Meiden bedankt voor het mee denken en er zitten er wel wat tussen zal ze aan mijn vriend laten zien.

En nouschi Kayne spreek je ook uit als keen.

Was weer eens ergens anders met mijn gedachten.
quote:_Sungirl_ schreef op 16 juni 2010 @ 20:14:

Meiden bedankt voor het mee denken en er zitten er wel wat tussen zal ze aan mijn vriend laten zien.

En nouschi Kayne spreek je ook uit als keen.

Was weer eens ergens anders met mijn gedachten.Ik dacht al, Dinant en consorten wordt toch door iedereen als Keen uitgesproken.
Hoi meiden, ik wil jullie mening graag peilen over het volgende:

Ik ben nu ruim 12 weken zwanger en een jongensnaam staat voor ons al een paar jaar vast: Servaas met als roepnaam Faas. Gisteren hebben goede vrienden van ons (die aan de andere kant van het land wonen) een zoon gekregen met de naam.... Faas! Te toevallig toch??? Ik schrok me rot en ben echt van slag hierdoor. We weten nog niet wat het wordt (hopen nu op een meisje om dit dilemma uit de weg te gaan, haha), dus misschien is het allemaal veel te voorbarig om er nu al een probleem van te maken. Het zullen de hormonen wel zijn!

Ze zullen niet samen opgroeien, maar het zijn wel goede vrienden en we hebben veel gemeenschappelijke kennissen. De vraag is dus eigenlijk of je het kan maken om alsnog ook voor de naam Faas te kiezen? Het zit al zo lang in ons hoofd, dat ik me afvraag of we een even leuk alternatief kunnen vinden. Wat vinden jullie?
Gewoon Faas doen.
Hallo allemaal!

Ik heb inspiratie nodig. Een meisjesnaam lukt wel, maar met een jongensnaam hebben we moeite. Wat vinden jullie bij Teije passen? Ben benieuwd!
Wat vinden jullie van Joep?
wat vinden jullie van lian?

ik vind joep .. tjah.. te gewoontjes .. maar er zijn zat mensen die daar dus wel van houden
Ik vind Joep leuk!
Lian? Voor een jongen, of bedoel je Liam? Ik vind beide niks eerlijk gezegd. Vind Liam te gewoontjes, ken er vier!
@Sungirl:

Kayne en....

Evan

Imre

Kian

Kelvin

Marvin

Shaun

Owen

Neal

Vince

Justin
@Bebbet: als dit al zolang in je hoofd zit, dan zou ik echt die naam houden. Misschien lullig voor je vrienden. Maar ja. Als het echt goede vrienden zijn en je legt het uit dan snappen ze het vast!

@Punkiedunkie: Teije & Douwe, Tibbe, Ole, Sverre, Talle, Harre, Lenn, Dieuwert, Teun, Willem, Merijn, Pepijn, Melle, Jeppe, Jerre, Pelle, Jelle, Peike, Mels, Jens, Syl.

@Hommeltje: ik vind Joep erg cool! Klinkt vrolijk, kort maar krachtig.

@Zonnetje: Lian/Liam, nee... niet mijn smaak! Ik ben erg van de Hollandse namen.
Teije en...

Hidde

Fedde

Djurre

Jurre

Jesper

Hajo

Jouke

Bouke

Mats

Lieuwe

Sil
@blogbabe: dankjewel, daar zitten leuke tussen, eens kijken.... Ole, Sverre, Talle, Harre, Lenn, Dieuwert, Willem, Merijn, Pepijn, Melle, Jerre, Pelle, Jelle, Mels, Jens en Syl vallen af... Klinkt als veel, maar ik heb toch al best wat inspiratie erbij:-)!
Lian is een meisjesnaam. Vind ik dan.

Bebbet, ik zou wel gewoon voor Faas gaan als jullie dat dé naam vinden.

Joep vind ik leuk!!!!!! Het is helaas wel een beetje een pest/rijm-naam denk ik.
@Pinkeltje: bedankt voor je moeite, maar er zit er geen bij die ik mooi vind:-(

wat is het lastig! Gelukkig heb ik nog een half jaar;-)

Wat vinden jullie van:

Sietse

Eli

Torre

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven