Jongensnamentopic
maandag 13 september 2010 om 13:40
Het is weer tijd voor een nieuw deel!
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
dinsdag 14 juni 2011 om 21:58

woensdag 15 juni 2011 om 21:52
@chantal 1984: Ik vind Devon wel heel leuk en stoer. Als je het een mooie naam vind zou ik ervoor gaan ongeacht of hij populair is in een Tokkiewijk of niet. Je zal altijd mensen houden die negatieve asociaties hebben bij een naam. Daar moet je je niets van aantrekken.
Mijn dochter heet Anaïs, veel mensen vinden het een parfumnaam. Maar er staan ook flesjes met Laura, Noa, Hugo, Estee etc. en daar hoor je niemand over. Maar voor ons was Anaïs de allermooiste naam en we hebben absoluut geen spijt dat we deze naam aan haar hebben gegeven.
Gewoon kiezen wat jullie het mooist vinden
Mijn dochter heet Anaïs, veel mensen vinden het een parfumnaam. Maar er staan ook flesjes met Laura, Noa, Hugo, Estee etc. en daar hoor je niemand over. Maar voor ons was Anaïs de allermooiste naam en we hebben absoluut geen spijt dat we deze naam aan haar hebben gegeven.
Gewoon kiezen wat jullie het mooist vinden
vrijdag 17 juni 2011 om 18:17
quote:Djin schreef op 06 juni 2011 @ 16:44:
Hallo allen, wij komen er niet meer uit. We krijgen een derde zoon en zitten muurvast met de naam. Onze twee jongens hebben een korte naam, beide met een S . Deze naam hoeft niet met een S te zijn. Ik denk zelf aan Mick of Thijn. Ik hou van korte namen. . Wie helpt ons?Wat vindt je van Ime/Yme? Of wil je echt 1 lettergreep?
Hallo allen, wij komen er niet meer uit. We krijgen een derde zoon en zitten muurvast met de naam. Onze twee jongens hebben een korte naam, beide met een S . Deze naam hoeft niet met een S te zijn. Ik denk zelf aan Mick of Thijn. Ik hou van korte namen. . Wie helpt ons?Wat vindt je van Ime/Yme? Of wil je echt 1 lettergreep?

vrijdag 17 juni 2011 om 22:21
Djin: Weet niet van wat voor namen je houdt of wat de name van je andere jongens zijn dus je krjgt van mij gewoon een lijstje korte namen in allerlei stijlen. Hoop voor je dat er wat tussen zit.
Jazz
Tao
Cal
Roald
Sam
Guus
Joël
Ry
Sean
Sjef
Mart
Seth
Levi
Bink
Gijs
Rein
Lex
Ties
Ward
Storm
Syb
Rex
Hero
Flip
Sil
Leon
Bouke
Kars
Sake
Melle
Tjeerd
Goos
Hidde
Pelle
Meo
Vic
Quim
José
Kurt
Franz
Guy
Tibo
Kobe
Yves
Serge
Pjotr
Teis
Nils
Mads
Jarl
Bernd
Jur
Bill
Brett
Liam
Lee
Steve
Chris
Beau
Bob
Dex
Mees
Job
Teus
Sven
Boy
Loek
Lev
Disco
Kyan
Rens
Edo
Kjell
Jazz
Tao
Cal
Roald
Sam
Guus
Joël
Ry
Sean
Sjef
Mart
Seth
Levi
Bink
Gijs
Rein
Lex
Ties
Ward
Storm
Syb
Rex
Hero
Flip
Sil
Leon
Bouke
Kars
Sake
Melle
Tjeerd
Goos
Hidde
Pelle
Meo
Vic
Quim
José
Kurt
Franz
Guy
Tibo
Kobe
Yves
Serge
Pjotr
Teis
Nils
Mads
Jarl
Bernd
Jur
Bill
Brett
Liam
Lee
Steve
Chris
Beau
Bob
Dex
Mees
Job
Teus
Sven
Boy
Loek
Lev
Disco
Kyan
Rens
Edo
Kjell

maandag 20 juni 2011 om 21:58
hoi!
ik ben ruim 30 weken zwanger en al weken op zoek naar de beste jongensnaam voor onze #3. Ik weet nog niet of het een jongen of meisje wordt, maar de jongensnamen wisselen elkaar steeds af.
Eigenlijk ben ik op zoek naar een naam met minimaal 3 lettergrepen, die past bij Raoul en Julia.
Suggesties??
Bedankt!
ik ben ruim 30 weken zwanger en al weken op zoek naar de beste jongensnaam voor onze #3. Ik weet nog niet of het een jongen of meisje wordt, maar de jongensnamen wisselen elkaar steeds af.
Eigenlijk ben ik op zoek naar een naam met minimaal 3 lettergrepen, die past bij Raoul en Julia.
Suggesties??
Bedankt!