Jongensnamentopic

13-09-2010 13:40 3216 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer tijd voor een nieuw deel!

Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Nog wat suggesties:

Ian

Ethan

Kian

Sem (ook in Engels hetzelfde en klint leuk bij Fenna)

Jake

Logan

Chris

Lennon

Jones
@ Bijenkoningin

Ian (stond op ons lijstje, maar is afgevallen)

Ethan (word waarschijnlijk Etan hier uitgesproken door de Brabanders)

Kian (Vind ik niks)

Sem (ook in Engels hetzelfde en klint leuk bij Fenna) (Is de nummer 1 naam in Nederland, véél te populair!)

Jake (Leuk, maar vriendlief vind het niks)

Logan (staat nog op ons lijstje, maar ik vind hem te Amerikaans)

Chris (niet mijn ding)

Lennon (niet zo leuk in combi met achternaam)

Jones (vind ik meer een achternaam)

Bedankt voor het meedenken!
Hele leuke namen allemaal, maar voor ons blijft het tot nu toe toch nog gewoon Niek.
Dank voor de opties! We zijn er nog steeds niet uit....

Probleem is dat wij ook steeds weer uitkomen bij namen met een J, heel irritant.

Zo vinden wij allebei Jim heel leuk. Misschien ons toch maar over het J-verhaal heenzetten?
dames,

Graag even jullie mening.....;)

Ons meisje van 3 heet Loïs, nu ben ik 31 weken zwanger van de 2e spruit en dit wordt een jongen!!!

We hebben 2 namen en 1 van die 2 gaat het worden.... we weten alleen ECHT NIET welke....

1. Vigo

2. Xavi

Help!!!

Kippetje85
Ik vind ze eerlijk gezegd allebei totaal niet bij Lois passen... Veel te gezocht!

Maar goed, dan is Vigo nog de beste, want Xavi is echt vreselijk, veel te 'moeilijk'/bizar. Sorry, maar wel een eerlijke mening... (vind Lois overigens erg mooi .
Wat vinden jullie van de naam ' Bing '
What does\'nt kill me, only makes me stronger
Doet me aan Chandler denken Maar in alle eerlijkheid vind ik het geen naam. Er wordt in Friends niet voor niets ook altijd grappen over Chandlers achternaam gemaakt...
Ik had eigenlijk nooit over die naam nagedacht, tot ik van de week een visje ging halen. Er stond een heel klein stoer blond ventje en z'n moeder riep: 'bing ga je mee' ik vond het wel wat hebben en was benieuwd hoe daar over het algemeen over gedacht wordt :d
@naira1986: ok, eerlijke mening inderdaad! Maar voor mijn gevoel echt niet ver gezocht. Vigo is afgeleid van Viggo en gewoon geschreven zoals het uitgesproken wordt. en Xavi is een spaanse voetballer ;) dus is niet bedacht ofzo.

Maar bedankt voor het meedenken!

Iemand anders nog tips?
@naira1986, jij nog enige suggesties voor een andere naam dan?
Kippetje, Vigo vind ik persoonlijk beter passen. Zou er misschien niet zelf voor kiezen, maar dat vinden anderen wellicht van de namen van onze kids ook .
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Justlikeme, Bing is toch ook van GTST, of niet? Zou er zelf niet voor kiezen.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Soezie ja klopt, daarom vond ik die naam ook niets tot voornoemde voorval, toen ben ik er heel anders naar gaan kijken
@justlikeme: grappig hoe een moment waarin je een naam tegenkomt je mening kan beinvloeden he Ik vind namen soms ook ineens veel leuker als ik een leuk kind met die naam tegenkom.

@appel: Was echt niet lullig bedoeld hoor. Ik kan me voorstellen dat Xavi in het Spaans wel een normalere naam is, maar in NL vind ik het echt veel te 'lastig'. En de meeste mensen willen liever niet een naam die te 'gezocht' lijkt dus dat is een kritiekpunt wat ik zelf ook liever vantevoren zou horen zodat dergelijke associaties mee te nemen zijn

Ik geloof dat we een andere smaak hebben dus ik weet niet of mijn suggesties voor jou wat zijn. Maar als ik mijn eigen smaak negeer vind ik de volgende namen wel bij Lois passen:

Owen (allerleukste bij Lois!

David

Cedric

Sijmen

Connor

Evan

Sybren

Philip

Yannick

Ivar

Victor

Mika

Aron

Alex

Seth

Ruben

Axel

Tijn

Nathan

Sean

Nick

Kai

Clint (wordt misschien te veel Lois & Clark ;) )

Het mooiste bij Lois vind ik Engelse namen, maar die worden in NL zo lelijk :S
Naira, ja zo appart! Ik had eerder ook een meisjes naam die ik heel mooi vond alleen mijn man heeft een hele vervelende ex die zo heet waardoor ik de naam opeens een stuk minder leuk vond haha
Hallo allen, wij komen er niet meer uit. We krijgen een derde zoon en zitten muurvast met de naam. Onze twee jongens hebben een korte naam, beide met een S . Deze naam hoeft niet met een S te zijn. Ik denk zelf aan Mick of Thijn. Ik hou van korte namen. . Wie helpt ons?
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Djin;

Sten Sam en Thijn vind ik erg leuk! Tijn nog leuker (simpeler en beter passen bij sam en sten)

Mick ook wel leuk, maar minder goed passen.

Wat vind je nog van;

Noud, Loek, Lars, Daan, Mats, Giel, Finn, Cas, Rens, Boris, Vince, Lex, Wout, Ward, Rein.
quote:Catooo schreef op 06 juni 2011 @ 17:18:

Djin;

Sten Sam en Thijn vind ik erg leuk! Tijn nog leuker (simpeler en beter passen bij sam en sten)

Mick ook wel leuk, maar minder goed passen.

Wat vind je nog van;

Noud, Loek, Lars, Daan, Mats, Giel, Finn, Cas, Rens, Boris, Vince, Lex, Wout, Ward, Rein.Heb even mij vraag aangepast. Het was wel erg herkenbaar zo. Finn vind ik erg leuk. Nu mijn man nog. Daan staat ook erg hoog op het lijstje. Bedankt voor je reactie alvast. Ik nijg ook meer naar Tijn.
@ kippetje85:

Ik vind Loïs en Vigo erg leuk!! Xavi vind ik er iets minder goed bij passen.

Wat ik er verder nog leuk bij vind (weet niet of het al genoemd is)

Len

Fen(n)

Lars

Lucas

Luuk

Timo

Timme

Simme

Jorn

Nard

Sil

Mees

Silvan

Jesse

Ties

Thijs

Tijmen

Vic

Vince

Milan

Marnik

Alek

Cas

Sven
ok dames, dank jullie voor jullie mening, dit gaat m niet worden ;) komt wel goed hier...

groetjes!!!
@ djin

misschien zit hier iets voor je bij

Sten,Sam en

Sil

Koen

Wout

Joost

Mats

Mart

Job

Jur

Luc

Pim

Mees

Mels

Gijs

Guus

Ties

Joes

Chris

Sepp
@ Cejo Heb een beetje een stripboek gevoel bij Sil. Vind het een leuke naam maar in combi net mijn twee jongens, ik weet het niet. Lijkt zo bedacht. Ties is al weggekaapt binnen de fam. net als Mees en Joes. Mats en Luc staan genoteerd. Thanks!
@ Kippetje

En Levi? Lois en Levi

Of Lois en Luke,

Lois en Alex,

Lois en Jules / Juul

Lois en Sebastiaan
Sten, Sam en Dave

Sten, Sam en Toby

Sten, Sam en Duco,

Sten, Sam en Luke,

Sten, Sam en Timo,

Sten, Sam en Marc,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven