Joolz Bloom kinderwagen?!

10-05-2007 16:17 59 berichten
Ik ben 23 weken zwanger en op jacht naar een kinderwagen. Ik had een plaatje gezien van de Joolz Bloom kinderwagen en die ziet er super-leuk uit! Nu kan ik alleen nergens, maar dan ook nergens een verkooppunt vinden. Op hun website staat een lijst met verkooppunten, maar allemaal afgebeld/langsgegaan en ik krijg steeds te horen dat de levering wordt uitgesteld.

Iemand enig idee waar een showmodel te bewonderen is? (want wil 'm natuurlijk graag even in het echt zien/uitproberen) Of weet iemand wat de reden is dat de levering steeds wordt uitgesteld? (heeft ie productie-fouten ofzo?)

Alvast dank voor de reactie!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pateetje schreef op 24 januari 2010 @ 22:03:

Deze reviews zijn eigenlijk al serieus verjaard! Ondertussen is er een nieuwe Joolz op de markt: Joolz Day! Nog niet zo lang in mijn bezit maar uiterst content! Voor deze aankoop heb ik verschillende merken via eerder 'mama geworden' vriendinnen uitgeprobeerd en ik moet toch wel zeggen dat onze Joolz er met kop en schouders uitsteekt! Bij het creëren van dit model heeft men duidelijk rekening gehouden met de negatieve commentaren over de oudere (vorige) modellen want ik heb nog geen hakkefietjes ontdekt! Tja, het boodschappentasje is niet echt groot maar dat valt wel op te lossen niet? Het feit dat het remsysteem nabij de boodschappentas is geconstrueerd vind ik niet echt praktisch. Tas is na drie maanden gebruikt te hebben al wat beschadigd en als je schoenen wat vuil zijn valt er soms wel wat van die vuiligheid in de tas. Dit is echter maar een detail want het design, de bruikbaarheid, de degelijkheid enz... zijn top! Praktisch, compact, chique, stijlvol... Check misschien ook eens de website?

dat krijg je als je opeens een oud topic omhoog haalt.

Kan juf me gelijk even uit leggen wat een 'hakkefietje' is?
Ben er heel blij mee. Goede keus geweest.
quote:DJ Momo schreef op 26 januari 2010 @ 15:51:

[...]

dat krijg je als je opeens een oud topic omhoog haalt.

Kan juf me gelijk even uit leggen wat een 'hakkefietje' is?

Graag zelfs!

Hakkefietje = mankement, fout...
Joolz biedt een upgrade aan. Je kunt dan voor ¤ 300 je oude wagen inleveren en krijgt dan de Day, onderstel met stoel en wieg.
Amsterdamgirl,

Inderdaad... Ook kunnen lezen op andere fora. Ga er dus voor, is echt de moeite waard!
quote:Pateetje schreef op 26 januari 2010 @ 20:20:

[...]

Graag zelfs!

Hakkefietje = mankement, fout...In jouw eigen woordenboek dan zeker. In het Nederlands bestaat dat woord niet. Biedt Joolz geen taalcursussen voor het zijn medewerkers het web opstuurt?
Gutugutugut en nog dubbelnicken ook. Dat je niet kunt spellen vooruit, maar dit is wel heel sneu.
quote:Pateetje schreef op 26 januari 2010 @ 20:20:

[...]

Graag zelfs!

Hakkefietje = mankement, fout...

Hakkefietje = fout

Akkefietje troela.
quote:Meeltje schreef op 09 oktober 2009 @ 11:01:

Ben er serieus blij mee. Heb hem pas net dus misschien nog iets te enthousiast. Maar goed... Ik vind wel meer dingen goed, dus dan ben ik wel een allround verkoopster. Misschien moet ik daar iets mee gaan doen. Bedankt voor de tip!

Haha en nu ben je weer 7 maanden zwanger en op zoek naar een kinderwagen en 'toevallig' had je gehoord dat Joolz een nieuw model op de markt bracht? Grappig dat je ervaringen wil horen terwijl je al een Joolz in je bezit hebt.

Ik vind die Joolz wagens overigens uberlelijk, een slap aftreksel van de Bugaboo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven