* * Ju(n/l)i 2007 * *

12-10-2007 10:07 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel....

What matters most is how you see yourself

oja! Jij had hem gezien ja!

fijne sinterklaas vandaag...leuk hoor!

wij volgende week, met mijn ouders en zus/zwager gaan we naar een soort centre-parks in Belgie.

over 3weken trouwens met mijn zus en vader naar Riverdance in A'dam !

Hebben we hem kado gedaan omdat hij dat zo geweldig vindt, en wij stiekem ook wel!

Hey Malar, ik krijg net een mailtje van de agent van de band van je man. Ze hebben een nieuwe cd uit? Wat goed!

Soooo heee wat een boel geschreven!!

zo kan ik t niet bijhouden hoor.. maar ga een poging doen!

Tja, die avatars, moet er denk ik ook dan maar snel aangeloven, die van Fiene, kan-ook echt- niet- meer...

Marit dank voor de tip!! klinkt me bekend in de oren! heb er nog 1: nooit zonder reserveromper sinterklaas 200 km van huis gaan vieren!! deze poepdoos hier kan er nl ook wat van...

Als eerste : Fiene heeft hier nooit veel geslapen. Al die tijd hooguit, ik denk 1,5 uur over dag. Vanaf een uur of 18.30 uur 's avonds ligt ze dan wel voor pampus. Ik ben er dus al aan gewend dat ze ' de slaapnorm' niet haalt en dat mij die slaapnorm dus ook niets kan schelen. Fiene doet het er goed op en da' s het belangrijkste. En hetzefde geldt voor het BV onderwerp. Hoewel ik zelf echt een BV die hard ben juist omdat ik vanuit mijn werk gedrild ben over alle voordelen, vind ik het belangrijkste dat we mekaar een beetje in zijn waardes laten.. en wat jullie ook zeggen, ieder zijn ervaringen gaat je niet in de kouwe kleren zitten, de BV heeft mij ook letterlijk bloed zweet en tranen gekost.

Maar genoeg hierover !!

Hier gister Sint gehad. Leuk hoor. Van te voren bij Utregjochie zijn Friese opa en oma geweest. Daarna is Fiene weer bij mijn schoonfamilie van hand tot hand gegaan, kortom ik verwachtte voor nu een Fiene - uit haar -doen. Ik moet zeggen dat ik dat wel een domper vind van zo'n leuke dag, dat ik zit met de ' gevolgen', nl. een ontroostbare pukkie ( in combi met een man die moet werken..) maar even afkloppen, het lijkt mee te vallen...

Wij wilden hier lekker ff het bos in, maar het stormt me hier toch! met regen... twijfel aan plan.. ga me misschien maar in de keuken uitleven.

Allemaal aan de surprises? ik hoef nog maar 1 gedicht voor mijn ouders die we kaarten voor Hair gaan geven!

Lekker daggie allen!!
vinden jullie dit wat? Fiene' kroky..

nee, ik heb een betere gevonden... wacht ff...

Jane, trouwens megaschouderklop! dat jij deze week overleefd hebt, kan me voorstellen dat je hyper en happy bent!!
nou ik hou het hier maar op. Olifanten in een weiland, gemaakt op een vakantie in Zeeland ( !)

Zie nu dat de avatar bij alle berichten in 1 x wijzigt dus graag vorige posting negeren!

Helaas is Fiene inmiddels ontwaakt en uit haar hum....

mmm....
Hey Meissie,

Dat vind ik dus ook voorlopig het nadeel van dit soort feestelijkheden, zeker nu Carlijn zich er nog niets van realiseert en er dus weinig aan heeft, dat ze er dus wel enorm vermoeid van wordt. Maar, dat gezegd hebbende, ze heeft zich heel kranig gehouden. Gisteravond goed geslapen en vannacht ook al was het met 6.15 weer vroeg dag. Ze was zo schattig gisteren en stortte zich vol enthousiasme op de cadeautjes die ze ingepakt eigenlijk leuker vond dan uitgepakt. Vooral het scheuren aan het papier zag er heel schattig uit al gebied de eerlijkheid te zeggen dat we daar over het algemeen behoorlijk bij moesten helpen.
Hallo,

Ik heb ook m'n avator maar eens gewijzigd, ik wilde het ook al steeds doen en doe nu maar vrolijk mee nu iedereen het doet.

Hoe komen jullie aan die avators trouwens? Ik kom niet veel verder dan een plaatje wat al in m'n computer stond. Een zeeschildpad; slaat verder nergens op maar ik vond het wel leuke kleuren.

Gisteren zijn wij ook op pad geweest; eerst naar de verjaardag van het zoontje van een vriendin. Mèèn wat een herrie daar zeg! Allemaal kindjes van een jaar of 3,4 door elkaar rond aan het rennen, schreeuwen, huilen, overal aanzitten... Femke bleef er rustig onder, vond alles wel best geloof ik. Maar wij zaten in een relatief rustig hoekje. Daarna door naar P's moeder waar we sinterklaas hebben gevierd met z'n broer, schoonzus en 2 kids. Femke en haar neefjes sliepen lekker boven en wij hebben gegourmet. Om half één waren we weer thuis. Femke heeft tot 8 uur geslapen, dus wij ook. Maar nou had ik haar gisteren ook wel wat extra vaak gevoed. Met resultaat dus.

Femke slaapt vandaag ook wat meer, moet waarschijnlijk ook weer bijkomen van "haar avontuur" van gisteren. 't Was allemaal ook niet naast de deur, weer 1,5 uur rijden naar vriendin, vanaf daar een half uur naar P's moeder en een uurtje weer naar huis.

Gelukkig slaapt ze wel goed in de maxi-cosi. Dus we gaan dan meestal weg als zij moet slapen, dan doet ze dat slaapje in de maxi-cosi; ideaal.

groetjes, peetje

zo.. en weer even in een leeg momentje wat nieuwe foto's op mijnalbum geplaatst. Allemaal kijken naar Fienebeertje en theedoekjasje Fiene!!

Utregjchie en ik zijn allebei sjachi, moe en geirriteerd en vinden onszelf het zieligst en meest vemoeid, schiet lekker op dus. Hij van zijn veel werk en zorg voor Fiene en ik van zijn vele werk en de nog meer zorg voor Fiene.

Ik had echt gedacht dat we me het meer 50/50 % zouden doen en dat valt me echt tegen. Bij ons is het niet en kwestie van willen van utregjochie uit ( als ie thuis is doet hij genoeg hoor, hij pakt genoeg aan) maar hij heeft gewoon de tijd niet. Werk, examen en nog een referaat slokken hem helemaal op. En we worden er allbei af en toe helemaal @#!*?" van.

Nou, ga nog proberen de ' reunie ' te kijken...
Utregmeissie, leuke foto's van Fiene !!! Dat theedoekjasje, lachen... Heeft iemand die zelf gemaakt v/e theedoek? Leuk blokjesjurkje heeft ze aan. Hou ik van, hihi. Fiene slaapt inderdaad niet veel overdag. Maar als ze daar geen behoefte aan heeft: klaar toch?

Peetje, jullie zijn ook aardig op stap geweest. Gezellig joh. Wat goed dat Femke zich ook zo goed gehouden heeft. Qua Avator: je kunt googlen op Google-Afbeeldingen, een plaatje uitkiezen en opslaan op je harde schijf. Dan kies je later bij de Avator dàt plaatje. Als je 'peetje' intypt, komt er al een leuke (vind ik).

Malar, wat lief dat Carlijn zo lekker enthousiast cadeautjes uitgepakt heeft. Die kleine graaihandjes kunnen al veel hè?

Emmetje, ook een leuke Avator èn met een boodschap ! En heeft Salomé nog een baard hier of daar te pakken gehad?

Marit, leuk is 'Alles is Liefde' hè? Ik was er vorige week ook naartoe geweest. Lekker flauw en zeker emotioneel. Op het einde zat ik regelrecht te huilen, hahaha.

Dat poepavontuur is nog niet ten einde. Ze heeft zaterdag inderdaad weer 5x gepoept. Gisteren 'maar' 3x. En vanochtend al gelijk de 1e. Nou moet ik wel eerlijk bekennen dat mama zelf ook altijd errug fijn naar het kleine huisje kan, meerdere malen per dag. My first job in the morning, dus ze heeft 't van geen vreemde, whahahaha.

Zaterdagavond werden we spontaan uitgenodigd bij vrienden om te gourmetten. Gezellig en lekker er even uit. Laura deed 't prima met spelen en slapen in het campingbedje. Om 23.30 u thuis, dus een latertje. Om 00.00 uur gaan slapen en gisterochtend om 04.50 uur wakker door een poepluier. Laura laten liggen tot 06.10 uur, maar toen ontkwamen we er niet meer aan. We zaten gisterochtend om 07.00 uur beneden al een DVD-film beneden te kijken, whahaha. Verder gisteren een brakke, regenachtige dag, bleh.

Vanmiddag naar het CB. Ik ben benieuwd. Alleen c'trole, geen prikjes.

Laterrrr.
Wat zeg ik? 2e (geen kinderachtige) poepluier.....
Jeetje Jane, waar haaaalt ze 't vandaan?

Ik zou vandaag naar een vriendin maar 't is een half uur rijden en het spookt buiten! (hier aan de kust in elk geval). Zit me ernstig af te vragen of ik later deze week zal gaan, mits zij dan kan. Maar ja, ik heb alles al klaar staan en me er helemaal op ingesteld. Hmmm, nog maar even kijken maar laat ik me in elk geval even in de kleren gaan hijsen voor het geval ik besluit toch te gaan. Oh, keuzes, keuzes.....

Tja, dilemma's, dilemma's

Ik weet niet waar je naartoe gaat, maar hier in het midden des lands is het weer goed. Het is droog en waait nauwelijks.

Hm, heb net even op buienradar.nl gekeken, maar het voorspelt niet veel droogs voorlopig. Maar of het gaat stormen, weet ik niet. Wacht het anders nog eventjes een uurtje af?
Ja, precies. Ik moet me toch douchen en aankleden en dan is het (bij daglicht) een beetje duidelijker hoe het weer precies is.

Je brengt me trouwens op een idee, heb even een plaatje gegoogled van het Malaren meer bij Stockholm (waar ik mijn nick op gebaseerd heb) is ook wel een leuke avatar hoewel ik zie dat het plaatje nog niet gewijzigd is, hmmm. Nou ja, ik kijk er straks wel weer naar, moet nu aan de slag. Ondertussen blijkt er ook een hotel Malar te zijn in Parijs en een straat die zo heet, who knew.

Goeiemorgen allemaal!

Utregmeissie, wat een gaaf theedoekjasje! Tis een lekker moppie.

Peetje, jij gaat een drukke week tegemoet toch? Heel veel succes deze week.

Jane, Salomé kan er ook wat van, tis nu standaard elke middag raak met een flinke poepluier. Klinkt gezellig wat je allemaal gedaan hebt, lekker gourmetten. Fijn dat Laura lekker slaapt in een campingbedje, valt ze dan thuis ook zo weer in slaap?

Die avatar is van David&Goliath, maar deze is niet zo bekend, er komen hier verschillende voorbij bij Wiehier, vond hem wel grappig.

Malar, ja tis flink aan het spoken, wij waaiden gisteren ook bijna de auto uit. Is Carlijn de festiviteiten alweer te boven?

Ik ga Salomé even op bed doen, die ligt verdacht stil te duimen in de box.

goedemorgen!

wat een vroege vogels hier!

ikke niet hoor

vandaag vrij genomen, Vin heeft ilse weggebracht naar kdv en ik ga na mijn koffie op pad voor sinterklaaskadootje en daarna de surprise maken.

Ik denk aan brooddeeg-monstertjes met op elk gedrocht een beschrijving van wat Vin heeft moeten doormaken vorig jaar.

tja

je moet wat he ?

Jane, hoe was het op het cb !?

Malar, ga je nog op stap ?

ik misschien vanmiddag nog koffie bij een vriendin

(en peutertje van net 2 !)

Morgenavond verjaardag van schoonvader, en we laten ilse meteen lekker daar zodat schoonmoeder niet woensdagochtend in alle vroegte naar ons toe hoeft. Mooi geregeld !

Fijn voor ons èn voor hen.

Goedemorgen.

Ik kom net van het cb af met Femke, waar ze haar laatste 2 prikjes heeft gehad. Ze was dit keer erg stoer; bij de 1e prik huilde ze helemaal niet en bij de 2e heel eventjes en toen kreeg de wijkverpleegkundige daarna ook nog een voorzichtig lachje.

Ze was weer niet veel aangekomen, maar dat had ik al wel weer verwacht. Ze weegt nu 5270 gram.

Hier schijnt de zon nu eventjes, voor zolang het duurt. Niks aan als het regent.

Ben benieuwd of jij nog weg bent gegaan Malar.

Dus jij gaat creatief bezig zijn vandaag Marit? Veel plezier.

M'n vader komt zo langs, even op en neer uit het noorden. Ze zijn nog steeds bij m'n opa de hele tijd. M'n vader neemt een kolfapparaat van m'n nichtje mee, eentje van Avent. Was een hele fijne zei ze, dus ik ben benieuwd. Ik heb nu de mini-electric van Medela, maar misschien komt er wel veel meer uit met dat Avent geval. We zullen zien.

Ja Emmetje, deze week heb ik een drukke week. Ach ja, het wordt vanzelf vrijdagavond...

Vandaag ben ik in ieder geval nog vrij. Vrijdag heb ik een cursus en wil ik wel mee carpoolen met 3 heren, maar ja, waar moet ik dan kolven??? Is nog een beetje een dilemma. Nou ja, ik zal de auto wel even mogen lenen daarvoor misschien, en anders kan ik op de wc gaan zitten. Enige (nou ja, enige....) nadeel is dat ik alleen maar een electrische kolf heb (dat is die van Avent ook) dus dat maakt dan zo'n herrie op de wc.

Leuke foto's Utregmeissie.

Fiene is een stuk blonder nu dan in het begin hè? Is haar haar nog veel uitgevallen of is het gewoon steeds blonder geworden?

Femkes haar valt wel wat uit, maar er zit nog genoeg. Ze is nog steeds donker, maar iets minder donker dan dat het was.

Jane, ben je alweer wat poepluiers verder? Tsja, het houd je bezig hè?

Toen Femke net naar de creche ging, poepte ze opeens een stuk meer. Bijna elke keer als ik haar verschoonde had ze gepoept. Nu poept ze weer om de drie dagen volgens mij. Ik vind het wel handig.

Hoe was het trouwens met Laura op het cb?

Zo, nu ga ik nog een bakje koffie drinken en misschien eens op internet zoeken naar een leuk plaatje. (bedankt voor de tip Jane)

groetjes, peetje
Jaaaaaaaaa, weer bijgelezen!!

Punkertje hoe is de operatie van Punkie gegaan?

Metis alles goed? Ben niet gewend dat jij lang stilletjes bent

Jane heb je deze week n rustiger weekje? Super dat je MT-presentatie goed ging! Gaat t al weer wat beter met Laura? Lijkt me echt wel heel naar om te zien dat ze t zo benauwd heeft. Had de HA. nog een verklaring? Of denk je dat t toch 'gewoon' door t kdv komt?

Marit succes met surprise maken! En wow! Big spenders! Gaaf joh! Wij gaan dus wel rustig de deur uit zonder speen; hij wil m toch niet.

Peetje nog gecondoleerd met je oma!

Malar al besloten om wel/niet te gaan? Was zeker wel engig om de 23.00 fles te laten vervallen? Wij hebben daar ook nogal lang mee gewacht, maar ook hier ging dat uiteindelijk probleemloos.

Tinok wow, klinkt wel hectisch! Schattig hè zo'n tandje? Maar...hoe vervelend is dat met borstvoeding?

Utregmeissie hoe was t bij t RIAGG? Goed gesprek gehad?

Diddle druk met sinterklaasvoorbereidsels of...? Weet je zus al of t n jongetje of n meisje wordt?

Emmetje wanneer verhuizen jullie eigenlijk?

Marianne al op zoek gegaan naar een bril?

Wij zijn -dus- weer terug in DK na een kort doch errug gezellig weekendje NL.

Jonathan is echt super! Treinen, wachten, vliegen, treinen, auto...hij vindt t allemaal goed! Op Schiphol kreeg ie ook heel veel aandacht van stewardessen, obers en reizigers en natuurlijk had ie voor iedereen n grote lach, n giegeltje of een hoop gebrabbel hahaha, kleine charmeur

Was wel balen trouwens; we hadden zowel heen als terug vertraging! *zucht!* Dus uiteindelijk duurde zo'n tripje ongeveer 9 uur! Pfffffft!

Mn ukkiepuk ligt nu lekker te slapen en ik ben verschrikkelijk lui; eigenlijk moet k van alles doen, maar k heb geen zi-hin en t is ook saai, grauw,

yugh-regenweer...dus waarschijnlijk tot straks

*geeft zichzelf nu toch maar eens een schop richting douche....*
Laura had haar 6 mnd's controle en doet 't goed. Ze is met 7350 gr. iets minder veel aangekomen dan voorheen en ze zit nu precies op curve (i.p.v. erboven). Qua lengte met 68,5 cm nog steeds bovengemiddeld.

Het was een uitgebreid gesprek over de gezinssituatie. Niets te melden.

Laura moet nu elke dag 's ochtends 1 stuks fruit en 's avonds groente/aard./vlees. Dus ik kan aan de bak met kokkerellen, hihi.

Pap van rijstebloem vond ze nog niet nodig. Pas vanaf 7,5 maand.

Verder gewoon 4 melkvoedingen blijven geven. We mogen overstappen op Opvolgmelk, nr. 2

Qua tandjes: er zitten 2 flinke bobbels op haar onderkaakje, dus het kan niet lang meer duren. Dit had ik trouwens vanochtend zelf ook al gezien.

Weer APK-gekeurd dus !

Later meer, heb nu een verzekeringsagent op de stoep staan. Uitvaartverzekering voor Laura. 't Is maar waar je mee bezig bent.....
Sorry, foutje....
hey hey,

zoë heeft hier een griepje te pakken. lekker snotteren ze lijkt ook keel pijn tehebben ze is ook helemaal schoor. ze is er zelfs eenkennig door. ze wilde ook helemaal niks bij mijn moeder. en toen papa thuis kwam was ze helemaal blij.

zaterdag heb ik een bril gekocht. ik heb een heel klein on opvallend brilletje gewoon om af en toe is op te zetten. nu nog wachten tot 12 dec. tot tie klaar is.

ik ben nog niet aan toe om mijn avatar te veranderen. mijn meissie blijft nog lekker.

Jane: jeetje wat is laura lang zeg....en al 2 tanden onderweg....wat een grote meid is ze toch . zoë heeft ook een bobbel op haar onder kaak daar zit ze ook de heletijd met haar tong op echt geen gezicht!!

Catpower: wat vervelend zeg die vertraging zo te lezen had Jonathan er weinig last van...lekker fleurten met iedereen.

Peetjje: stoer hoor van Femke zelfs nog lachen naar de vpk.....

Marit: lekker joh een dagje vrij. wat een goed idee voor een surprise. mijn vader moet lekker in de gelatine gaan vroeten

Malar: en ben je nog lekker weg geweest?? of is de storm daar lost gebarsten...hier goot het aardig vandaag.

Hey meissie wat een leuke foto's van fiene zeg. zeker in dat berenpakje.

zo nu nog ff relaxen op de bank en hopen dat zoë lekker door slaapt vannacht

groetjes marianne
sins gister avond heeft zoë ook nog is 39.4 koorts. het is wel iets gezakt naar 39 maar het wil nog niet naar beneden. ik heb mijn moeder ook maar even naar de apotheek gestuurd voor paracetamol. ze slaapt er ook erg licht door. ze was om de zoveel tijd wakker 's nacht maar viel gelukkig dan ook weer snel in slaap. dus ik denk dat ik maar wat voor donderdag en vrijdag ga regelen dat ze thuis kan blijven. ach arm kind ze is zo moe......

ff een korte posting..

Dank dank voor de complimentjes voor Fiene! wat een heeeerlijk gevoel alsof ik zelf iets goed gedaan heb!

Marianne beterschap voor Zoë!

Het gaat het beter, want idd een ged gesprek gehad bij het Riagg. Er zijn wat dingen in gang gezet en dat scheelt zoveel.. het gevoel dat ik niet meer in mijn eentje zo hoef te knokken. Ik ben goed aan t sporten, 2x per week want dat werkt voor mij ook altijd wel heel goed ( als is het ff doorbijten hoor!). Kortom, ik voel me een stuk happier, erg fijn. Ik vind deze feestperiode ook altijd leuk.

Die bobbels op onderkaak heeft Fiene dus ook!! maar ik wist niet meer of ze die nou al had,( tis ook zo moeilijk eens goed in zo' n mondje te kijken..) (ha ha topmoeders ben ik toch) en ze zitten bij haar ook niet echt in het midden maar juist aan de zijkant. Terwijl ik dacht dat tanden eerst in t midden doorkomen? DUS TOCH , gezien die huilbuien en hangen!!

Utregjochie en ik hebben voor a.s. maandag saunabezoekje gepland, daar zijn we allebei errrug aan toe ( zie posting van zondag) . Je moet ook echt op je relatiekwatiteit ( brr wat een woord) letten he. Voor je het weet ben je allbei moe en geïrriteerd. Gelukkig is utregjochie de afgelopen nachten er ook eens uitgegaan dus heeft bij mij weer wat krediet op gebouwd..

Toch weer langer geworden dan gepland, zit al hele tijd lekker nutteloos te internetten, ga toch eens Echt wat doen..

goedemiddag!

Jane, wat gek dat ze je de pap nog niet aanraden !?

het schema volgens voedingscentrum (?)

is dat je vanaf 6maanden 1x pap en 2-3x een flesvoeding geeft.

Nouja, blijkbaar is het weer lekker willekeurig op de cb's.

Tot half uur geleden hadden we hier geen telefoon/internet

dus mijn surprise is af en ingepakt!

Nu het gedicht nog, maar dan ben ik er.

Ilse heeft ook koorts, en last van een nare benauwde hoest.

Daarbij ook opeens veel met tong over kaak en op onderlip kauwend!

Rarara, waar heeft ze de koorts van?

Kan net zo goed van de tanden zijn namelijk.

Vanavond naar schoonvader, die is jarig.

Idee was haar daar te laten zodat schoonmoeder niet morgen weer hier heen komt om op te passen.

Maar, als ze vanavond nog koortsig is gaat ze lekker mee naar huis!

Ze slaapt nu al vanaf 11:30uur, best lang!

Morninggg

Hier paar drukke dagen achter de rug. Maar wel leuk. Maandag gesprek gehad bij kdv...over het hoe en wanneer etc. Was fijn om te zien hoe gewerkt wordt (open deur beleid, d.w.z. peuter- en babyverblijf is 's ochtends open zodat kindjes elkaar goed zien en leren kennen). Naast het kdv - in het zelfde gebouw, zit ook een lokaal dat wordt gehuurd door opvang voor kindjes met een verstandelijke handicap. In principe is het gescheiden maar door de vele ramen kunnen ze elkaar toch zien en sommige (feestelijke) activiteiten worden gezamenlijk gedaan. Mooi streven vond ik.

Jayda voelde zich meteen happy want bleef maar lachen (en kwijlen) naar de kindjes en naar de leidster (ikke trots natuurlijk).

Gister voelde ze zich niet lekker, veel huilen, heeeeel weinig drinken en veel slapen. Daardoor voelde ik me natuurlijk ook minder. Maar goed. Vanmorgen ging het wel weer.

Marit dat op haar lip en tong knauwen/zuigen doet Jayda ook al een poosje. Een vriendin van me zei dat ze dan toe was aan "een lepeltje"...vandaar dat ik al aan de fruithap begonnen ben. Of dat het ook werkelijk was, weet ik niet natuurlijk maar goed....kunnen idd net zo goed tandjes zijn.

Ik was (nu pas) overgegaan op een nieuwe speen - met 3 standen, maar dat lukt nog niet echt. Ze verslikt zich telkens. Maar ik wil toch doorzetten voor straks met de papjes en tja...een flesje duurt gemiddeld een half uur, erg lang vind ik.

CP ik ben niet druk met sinterklaas hihi. Slaan we nog lekker over dit jaar. Jullie wel leuk gevierd dus? Fijn hoor. En lekker weer even in NL geweest. Wat is Jonathan toch een flinke knul zeg, zo'n brave reiziger

Goh Jane, ook sterk. Heb onlangs - na zo'n irritant telefoontje 's avonds door de Dela - ook mijn uitvaartpolis gewijzigd en Jayda hierin meegenomen. Akelig idee, maar 't kan maar geregeld zijn. Ben je er nog aan uit gekomen? Kost eigenlijk geen fluit he? Ik betaal 28 euro per halfjaar.

Marianne, hoe gaat het met Zoë, nog steeds zo ziek?

Voor de rest iedereen een fijne sinterklaasdag toegewenst. Ik ga eens wat doen (ben op het werk, de enige plek waar ik even toe kom aan forummen....ach jaaaa.....ambtenaar eejs hihi)

liefs Diddle

goedemorgen!

mééén...lekker geslapen!

Ilse bij opa en oma..wij tot 7uur liggen maffen.

Net schoonmoeder gebeld, ilse was vanaf 3uur vannacht om het uur wakker!

EXTRA blij dus met deze goede nacht voor ons.

DD, fijn dat je indruk van het kdv zo goed is !

hier gaat de fles er met nogsteeds de Small-speen er in 10minuten in!

's Avonds met de rijstebloem wel de Medium-speen.

Ik hoop dat Jayda zich snel weer beter voelt, dan zal het met ilse toch ook wel snel weer goed gaan?

ik ga wat aanklooien hier in huis,

om 11uur naar de fysio en daarna werken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven