* * Ju(n/l)i 2007 * *

12-10-2007 10:07 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel....

What matters most is how you see yourself
Hallo daar!

Heb net de adresgegevens doorgestuurd aan degenen die dat al hadden doorgegeven. Mochten er nog meer mensen adresgegevens willen: even mailtje sturen.

Ook voor inloggegevens van foto-album kun je mailen Ongeduldje...kan naar: viva.anoniem@gmail.com, stuur ik ze je toe.

Morgen weer wat uitgebeidere reactie, ga nu snel kleine meid ophalen.

Fijne avond allemaal!

wat was dat met de adresgegevens ook al weer ?

emmetje, leuk filmpje !

wat vonden de vaders er eigenlijk van?

net heerlijk 'echt' gesport !

body-steps, intensief en uitputtend!

Ik ga nu lekker douchen, boek pakken en op bed liggen.

Ilse ging net naar bed toen ik thuis kwam en is al stil...doodmoe als ze was.

Dus, vroeg er in voor ons!

(en veilig ;) )

.
*huh? Wat vreemd dat ik het oude schema hierboven weer zie staan.... Hebben jullie dat ook? "

Even een ego-melding. Even illegaal vanaf mijn werk. Ik ben de hele week druk druk druk op mijn werk. Maak lange dagen.

Maarrrrr..... VANNACHT OP VAKANTIE !!!!

Vanavond de laatste spullen inpakken voor Laura en mezelf en dan vliegen we morgenochtend héél vroeg (als jullie wakker worden hang ik in de lucht). We gaan naar Turkije, waar ik morgenmiddag in 28 graden aan het zwembad lig

*zijn jullie al jaloers?*

Ik denk aan jullie. Liefs voor jullie allemaal

Jane

JANE!

Wat een verschrikkelijk lekker vooruitzicht zeg...geniet er van !!!!

Gisteravond eerst met glas wijn en spannend boek in bed liggen lezen,

om 22uur de lamp uit en vanmorgen om half7 weer wakker!

Jémig, wat heb ik hier naar uitgekeken zeg

dit ritme!

Vanmorgen zonder problemen de hele 200cc op !

Straks weer met het fruithapje knoeien, gezellig

Vanmiddag ga ik weer werken, ik voel me weer helemaal oké gelukkig.

'

Jane, goede reis morgen en drink je daar een lekkere cocktail op ons !?

quote:marit_1978 schreef op 18 oktober 2007 @ 08:12:

Jane, goede reis morgen en drink je daar een lekkere cocktail op ons !?

Nou, laat DAT maar aan mij over *hik*

Wat heerlijk voor je dat je zo'n lekkere nacht gehad hebt ! Ik weet wat 't is. Zó heerlijk !!! Ik hoop voor je dat er meer zullen volgen.
Het is hier nog even rustig op mijn werk *huh?*

Nog effe een paar seconden doorforummen

Marianne, wat goed dat Zoë al kan omrollen !!! Knap meisje hoor. Laura is nog niet zover, maar wel bijna. Ze draait wel op haar zij, maar nog niet verder.

Tinok, ik snap dat je druk bent: combi kind/school/werk is beredruk. Ik weet er alles van. En dat kolven: tja, ook dáár weet ik alles van. Ik hou 't ook niet lang meer vol. Begin nov. ga ik afbouwen naar alleen ochtend- en avondvoeding. Ik tel de kolfdagen af....

Metis, bedankt voor het lijssie

Punkertje, succes in het zh straks met Punkie.

Malar, die poepincidenten ken ik. Alleen doet ze het tegenwoordig op de crèche. Toch een voordeel v/e crèche . Wat goed dat Carlijn ook al op haar buikje is gedraaid !

Utregmeissie, sterkte met je schoonouders. Lastig hoor. Ik zie ze niet zo vaak, dus strubbelingen zijn er nooit. We gaan nu op vakantie met hele schoonfamilie, dus ik verwacht ná mijn vakantie met je mee te kunnen praten .

Emmetje, wat goed van je nieuwe huis !! Gefeliciteerd hoor. Jeetje meid, dat jij bent gestopt met BV, wat onverwachts ! Dat zal best slikken zijn geweest ! Ik kan me dat heel goed voorstellen. Wel fijn dat Salomé het zo goed doet op FV. En dat is uiteindelijk waar het om gaat toch? Goede beslissing hoor !

Peetje, ook van mij alle respect dat je zo doorzet met BV . Echt heel knap. Ik weet uit ervaring hoeveel moeite en energie en tijd het kost en dat het soms met frisse tegenzin is. Knap hoor.

DD, wat leuk dat je een hele dag naar de Efteling bent geweest. Stoer ook, met een baby v. 4 mnd. Weet niet of ik dat zou durven. Knap van je. En gezellig, hihi.

Catpower, jij bent nog lekker aan het genieten in NL? Wanneer ga je terug? Balen dat ik je niet ontmoet heb. Een volgende keer zal er niet zo gemakkelijk komen, vrees ik.

Ongeduldje, alles OK?

Nou, toch nog op iedereen kunnen reageren. Het is een hoge uitzondering dat dat kan op mijn werk. Kan anders nooit. Rustig ivm de herfstvakantie, denk ik.

Duty calls.....
O Jane, lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, op vakantie!

Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat. Maar 28 graden klinkt in ieder geval goed zeg! Héél veel plezier!

Over anderhalf uur ga ik weer met Femke naar het weegspreek(half)uur.

Hoeveel zou ze zijn aangekomen? Ik zal haar vantevoren even goed volstoppen denk ik. Maar ja, dat geeft dan weer voor volgende week misschien een vertekend beeld. Ach ja, we zien het wel.

Lekker zeg Marit, dat Ilse een nieuw ritme schijnt te hebben gevonden.

Vanaf wanneer ben je trouwens met het fruithapje begonnen? Vanaf wanneer mag dat eigenlijk, vanaf een maand of vier ofzo?

Zo, Femke begint geluidjes te maken, tijd om haar vol te proppen.

groetjes, peetje
kom later terug.. ga nu naar belgie naar het ziekenhuis want het zoontje van mijn vriendin is opgenomen.... heb dus ook even vrij genomen van het werk.. verder gaat alles wel oke hoor..

tot vanavond of morgen...
Jane, fijne vakantie!!! geniet ervan!!
Jeetje, ongeduldje, wat een toestand. Hopelijk mag hij snel weer naar huis.

Jane, jaha, bijna vakantie....Heel veel plezier en lekker weer en lekker eten en lekker zwemmen en lekker drinken en en en....Krijg spontaan zin in vakantie, gelukkig gaan wij over een ruime week ook lekker weg. Have fun met zn drietjes.

Punkertje, tja die mac gebruikers mn zwager en schoonzusje hebben ook een apple, ik zal mn mannetje even vragen of hij het kan modificeren. Weet Punkie ondertussen al van de operatie? Arm manneke.

Marit, fijn dat je je weer beter voelt. En natuurlijk super dat Ilse zo goed haar best doet, knappe meis zo lekker slapen! Vroeg jij of de mannen het leuk vonden zaterdag? De mijnes wel, maarja die vindt het al gauw gezellig, en anders maakt ie het wel gezellig. Hoe was je middag werken?

Diddle, jij woont tuurlijk best wel in de buurt van de Efteling, super zeg, kan me voorstellen dat je een abonnement overweegt als Jayda wat groter is.

Catpower, heb je een goede terugreis gehad?

Peetje, en hoe was het op het CB? Femke is misschien nog niet enorm gegroeid, maar er zal wel een stijgende lijn in zitten toch?

Utregmeissie, hoe is het bij jou/jullie? De lucht alweer wat opgeklaard?

Tinok, nog gezellig visite thuis? Hoe is het met Guy, houdt hij het een beetje vol met de visite?

Ben vanmorgen even lekker naar de markt geweest, tis mooi weer hier. Zometeen nog even wat boodschapjes halen en dan is de dag alweer zowat voorbij, gaat wel snel zo eigenlijk.

Tot later maar weer

anoniem_5927 wijzigde dit bericht op 18-10-2007 17:06
Reden: sorry kan niet typen
% gewijzigd
Jawel, jawel, Femke is zowaar 160 gram aangekomen!

Dus het gaat weer goed!
.
.
.
Ik ga der meteen verandering in brengen haha.

Punkertje, ik heb geprobeerd het filmpje los te mailen, maar dat ging niet, tis nl 10 mb ofzo. Maar kun je de filmpjes op onze space wel bekijken (die space staat bij onze foto's op de site) Daar heeft mn mannetje het filmpje ook tussen gezet

Peetje, wat goed! Femke is goed gegroeid zeg!

Jane, is lekker al in Turkije in de zon met een cocktail....*zucht*

Verder heb ik eigenlijk weinig te melden, moppie wordt zo weer wakker voor een fles denk ik. Ga vanmiddag weer een paar hapjes fruit eten met haar, ze vindt het bere-spannend allemaal en lekker
Ik volg dan ook maar goede voorbeeld er verandering in te brengen.

Alles prima hier. Gisteren is de fysio geweest en ze was zeer tevreden. Ze heeft filmpje gemaakt toen ze bezig was met Eva en daar krijgen wij ook kopietje van. Ook heeft ze Eva's hoofdje opgemeten met zo'n speciale band en daar heeft ze ook foto's van gemaakt die ze ook naar ons toe gaat sturen. Eva vond het allemaal prima en wel gezellig.

Eva ligt nu uit te buiken in de box, ga d'r zo lekker in badje doen.

Vanavond krijg ik 5 vriendinnen te eten, dus ga zo even voorbereidingen treffen en huis opruimen. Heb er echt zin in.

Voor de rest eigenlijk weinig te melden.

@ Jane: Hele fijne vakantie!

Oh ja nog even vraagje: beginnen jullie allemaal al met bijvoeding? Wij gaan dat namelijk pas doen met 6 maanden, zijn er meer die wachten of ben ik de enige?

Hé, fijne dag nog allemaal en tot snel weer!
Hey Metis, gezellig aan de kokkerel, wat ga je maken?

Tja ik had eigenlijk ook bedacht om pas met 6 maanden met bijvoeden te beginnen, maarja khad ook bedacht om 6 maanden bv te geven. Salomé drinkt haar flessen schoon op, als het aan haar ligt heeft ze haar laatste fles al om 1800, dat vind ik veels te vroeg (ze slaapt evengoed wel tot half 8, maar toch) Als ik dan s middags een paar lepeltjes fruit geef, redt ze het wel tot 19.00 en ze vindt het lekker, dus ach, weer een goed voornemen de prullenbak in Ze krijgt echt nog maar een heel klein beetje, tis meer voor de show heb ik het gevoel, maar ze vindt het super.

anoniem_5927 wijzigde dit bericht op 19-10-2007 16:09
Reden: Ik heb ooit leren spellen *zucht*
% gewijzigd
hey hey,

ik ben illegaal op mijn werk aan het internetten!!

ik ben heel erg boos op de kov....ze hebben om 13.45 zoë een flesje gegeven en toen weer om 15.30. er zit echt veelste weinig tijd tussen. zoveel bv heb ik gewoon niet!! als ze zo doorgaan zit ze straks weer op 7/8 voedingen. dat wil ik al helemaal niet!! dus zit even hier stoom afteblazen. kees heeft ze ook vriendelijk medegedeeld dat dat niet kan.

zo das er uit.

groetjes marianne
Haihai,

jemig Marianne inderdaad stom van de kov! Goed dat jer meteen wat van gezegd hebt. En wat las ik nou? Kan Zoë al omrollen? Wat goed zeg!

Marit, hoe ging het vandaag op het werk? Grappig trouwens dat jouw schoonmoeder op woensdag oppast. De mijne ook. De schat komt elke dinsdagavond met de trein uit Voorburg en is dan heel de woensdag bij ons thuis - strijkt ze meteen een wasmand leeg en doet alvast wat voorbereidingen voor het eten. Echt heerlijk.

Emmetje, leuk huis joh - heb ook ff gekeken. En ook al met oefenen van de fruithapjes begonnen? Maak je het zelf of geef je iets uit een potje?

Metis...ik wacht denk ik niet perse tot de 6 maanden met bijvoeding. Begin ms wel net na de 4 maanden met af en toe een prutje maar ik wil eerst met het CB overleggen. Jayda drinkt gemiddeld 800 cc (soms meer soms minder)per dag terwijl ze 900 cc mag met haar gewicht. Veel plezier met je vriendinnen. Wat ga je ze voorschotelen?

Jane wijffie heb ik je net gemist om een goeie vakantie te wensen. Ben jaloers op je joh, lekker naar Turkije met man en dochtertje. Geniet ervan!

Malar, grappig emmertjesverhaal. Ik heb ook een emmertje naast de commode om zo de vuile kleertjes en hydrofielluiers in te schuiven.

Is het trouwens nog steeds een verrassing van je man? (de viering van jullie 5jarig jub)

Punkertje, wat spannend he voor kleine Punkie, maar helemaal voor jullie natuurlijk. En errug dat ziekenhuisgesprek! Maar goed, gelukkig wel een uitgebreid intakegesprek. En die Chica zelf al speeltjes pakken! Dat wordt uitkijken met je oorbellekes (ik ben weer te lui om smileys in te voegen haha dan maar ouwerwets)

Peetje, wat fijn dat Femke is aangekomen. Zal je vast goed doen!

Ongeduldje, hoe gaat het met het zoontje van je vriendin? Heb je trouwens al foto's geplaatst?

Utregmeissie, had jij nou zo'n moeite met je schoonouders? Vervelend is dat he? Ik heb het zelf een beetje met schoonvader en zijn vrouw. Zal alle details maar achterwege laten (anders ben ik morgen nog bezig...) Allerlei kleine ergernissen...maar die kunnen leiden tot grote frustraties Gelukkig zien we ze ook niet al te vaak. Met m'n schoonmoeder kan ik trouwens prima door een deur hoor (figuurlijk gezien dan)

Catpowertje...nog aan het bijkomen van je weekje Nederland? Hoe gaat het met die kleine charmeur? Wat een heerlijk mannetje heb je toch.

Tinok, gaat het goed met je? En met school, druk zeker. Hoop je gauw weer te lezen.

Ik heb een paar drukke dagen achter de rug. Woensdag gewerkt van 8.30 - 23.00 uur (gewone werkdag met aansluitend een avondvergadering notuleren) en donderdags de notulen uitgewerkt. Had gewoon een stijve kont van m'n eetkamerstoel. (deze smiley kon ik niet laten schieten). En vandaag weer gewerkt. Mannetje is nu naar de voetbal en ik heb meidenavondje met Jayda - die ligt gezellig te slapen in de box. Ze is trouwens snipverkouden, niest tig keer in een uur. Echt sneu.

Morgen weer kraamvisite en zondag lekker uit eten met vrienden.

Heb dus wel zin in het weekend!

Zo ik ga 's een bakkie voor mezelf maken!

laterrrrr
ik heb geen link van het album dus heb nog geen foto kunnen plaatsen DiddleDee... Je hebt een druk weekend voor de boeg.. veel plezier!!

Metis, mijn voornemen is om met 6 maanden te beginnen maar thies kijkt echt het eten uit je mond, zit er smak geluidjes naar te maken en zo dus ben benieuwd of we het zolang gaan redden..

vannacht heeft het manneke voor het eerst in 2 weken weer een nacht doorgeslapen.. IK heb gister om 10 uur zijn laatse fles friso comfort vervangend door friso extra, voor hongerige babys en als nachtvoeding.. en nu sliep hij dus wel prinsheerlijk tot half 7... hoop dat het blijft werken op deze manier...

zoontje van vrienden ligt nog in het ziekenhuis.. ze krijgen/kregen (moet zo weer even bellen) met het ab infuus de koorts maar niet onder controle en hij heeft een enorme keelonsteking. verder kan hij bijna niet op zijn beentjes staan omdat hij aangeeft dat die heel veel pijn doen... ze weten dus nog niet zoveel maar hoop dat hij snel opknapt... hij is net 3 geworden en het is mijn kleine petekindje... de schat...

ga nu even om de boodschappen.... tot laters...

oh enneh, mijn schoonmoeder past ook op woensdag op... haha..

even een kort hallo, tussen genieten van het weekend door!

ongeduldje, wat heerlijk dat Thies vannacht geslapen heeft!

hier gaat het al 4nachten goed, afgelopen nacht wel weer 2x er uit.. maar gezien de paar goede nachten ben ik er nog niet 'bang' door geworden voor de komende nacht.

Het was prachtig weer hier vandaag, dus lekker wezen wandelen en veel in de tuin gewerkt !

Nu warme pittenzak in mijn rug en straks een warm bad (met ilse even!)

Vanaf morgen komen mijn ouders voor een week naar het zuiden,

ze blijven hier in huis dus ik denk dat ik wat minder online ben.

Groetjes!

We wachten hier ook met fruit en groente hapjes tot ongeveer 6 mnd, man heeft voedselallergie en dus maar liever geen risico. Maar Carlijn is erug geinterresseerd als we eten. Gisteren was mijn man een toetje aan het eten en ze keek het hem bijna uit de mond maar toen hij haar een lepeltje aanbood (voor de vorm we zouden haar dat nooit al echt geven) draaide ze snel haar hoofd weg, blijkbaar toch nog niet helemaal aan toe.

DD, nee de viering van ons 4 en 5 jarig jubileum is geen verrassing meer, april 2008 overnachten we in de havenkraan van Harlingen en 2009 in de vuurtoren. Lijkt me helemaal te gek, die havenkraan vooral, die kun je zelf draaien en ik hoop zo op een geweldige zons-opkomst -ondergang.

Verder hou ik het kort, morgen vroeg op want een lange rit voor de boeg. Mijn opa is vrijdag overleden. Zijn gezondheid was niet erg goed maar 't is toch nog onverwachts. Morgen dus naar het noorden van het land, dinsdag wordt hij begraven en dan gaan we daarna weer terug naar huis. Hij is 84 geworden en de tekst op de kaart heeft hij zelf uitgezocht: "Doodgaan is opstaan van tafel, verzadigd van het leven". Ik vind het een mooie tekst, mede ook omdat hij hem zelf heeft uitgezocht. Ik bedoel het is geen tekst die ik voor iemand uit zou kiezen, maar zelf gekozen geeft het wel aan dat hij het gevoel heeft echt geleefd te hebben. Dat is belangrijk.

Anyway, tijd om Carlijn de laatste fles te geven en te gaan slapen.

Malar, gecondoleerd met het verlies van je opa

ik kreeg kippenvel bij de tekst, juist doordat het de tekst van je opa zelf is.

Sterkte met de komende emotionele en vast slopende dagen.

Vanmorgen begon ilse om 6uur te 'huilen'

maar Vin hield me tegen om naar haar toe te gaan. (was meer zeur-huilen)

Voor mijn gevoel duurde het zeker een half uur, maar volgens hem was ze na 10min. weer stil en werden we daarna pas weer om half8 wakker!

Koffie op bed, boek erbij...heerlijk.

Ik was om 9uur beneden en heb net op de bank naar GreysAnatomy liggen kijken. Nu pas 10uur en ik ga maar eens de foto's tevoorschijn halen om weer wat weg te plakken!

Mijn ouders komen in de loop van vanmiddag, gezellig !

Malar gecondoleerd met het verlies van je opa. Veel sterkte voor jou en je familie...

Marit veel plezier met je ouders deze week. Heb je zelf vakantie?

Ongeduldje als je Metis ff mailt op viva.anoniem@gmail.com dan geeft zij je de gegevens door voor mijnalbum.nl

Zo, nadat Jayda vanmorgen de 1e fles om 7.15uur heeft leeggedronken ben ik nog terug naar bed gegaan tot 10.00 uur. Lekker hoor. Zojuist uitgebreid ontbeten en kindje weer verzorgd en nu ff een bakkie en pc-en. Eind van de middag lekker uit eten met twee vrienden.

Morgen ga ik bij mijn moeder de bumbo ophalen waar mijn neefje in heeft gezeten. Hij is al 15 maanden en past er allang niet meer in. Ben benieuwd of Jayda het leuk vindt. Hebben jullie al ervaring met dit stoeltje?

liefs DD

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven