* * Ju(n/l)i 2007 * *

12-10-2007 10:07 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel....

What matters most is how you see yourself
hey hey,

Marit: ik duim mee.....was het nou wel of niet de bedoeling voor een 2e??? wat een rare vent zeg. ik probeer het altijd wel op te ruimen als mijn hond wat in een tuin gedaan heeft. komt hier wel is voor omdat ze los loopt.

Peetje: lekker zeg dat femke door slaapt. knapje dan echt van op he? veel sterkte met je oma

DD: Gefeliciflapstaard!!!! ik snap het helemaal dat je zo iets niet goed kan los laten.

De bv gaat weer een beetje zoals normaal. ik had een bv dip. waarschijnlijk omdat ik aardig gestrest was zondag. pffff ik ben wel blij hoor dat het nu weer beter gaat. Zoë zit ook in een sprongetje ofzo ineens veel slapen en ook doet ze aardig wat mondjes melk terug geven. we slaan ons er wel weer door heen. wat op het moment echt irr is dat al haar kleren echt te klein zijn. denk ik een leuk pakje aan te doen. ze heeft het pas 1x eerder aan gehad omdattie best wel warm is. past ze het gewoon niet meer. maarja alles in de winkel is of met rits in het midden of te koud.

fijne avond allemaal

groetjes marianne

marianne, ik geloof dat ik in beide gevallen blij zou zijn !

qua planning liever nog maar even niet, maar als het wel zo is.. lijkt het me super!

net gesport, was heerlijk uitputtend

nu douchen en naar bed!

trusten

Wat is t hier rustigjes....bijna iedereen is natuurlijk ook weer hard aan t werk. k Moet zeggen dat ik het nog steeds wel lekker vind om vrij te zijn. Straks weer even lekker buiten in t zonnetje spelen...het leven is zwaaaaar

En Marit???? Ben je zwanger??

Diddle Haha heerlijk hè dat je jeugdsentimentdingen nu 'legaal' kunt aanschaffen... We gaan idd sinterklaas in NL vieren en daar heb ik al heeeeeel veel zin in! Sinterklaas bestaat hier niet maar goed, hier is kerst weer wat bijzonderder dan in NL en dat vieren we dit jaar hier.

Marianne wat fijn dat je bv weer beter gaat.

Peetje hoe gaat t met je oma? En met jou? Ben je echt ziek geworden of valt t mee?

Oja, mijn zwaaaaaaaaaaaaare niet-werkende-vrouw leven is zoooooo zwaar dat ik waarschijnlijk pas volgende week weer hier ben: vanavond komt er een vriend logeren, morgen komt er een vriendinnetje, vrijdag gaan we naar lief zn ouders en blijven daar slapen en Jonathan blijft daar t hele weekend dus.....

papa en mama gaan samen feesten en uitslapen en brunchen en van elkaar genieten en ukkie missen en en en mmmmm, zin in!!

niet zwanger!!!!

nouja..test is neg.

maar ben niet ongesteld nog...

morgen krijgen we voor 3uurtjes ongeveer het kindje van vrienden van ons op even op te passen. Hij is 2maanden ouder dan ilse, wordt leuk !

Hey

Catpower have fun deze komende dagen, lekker genieten van je vrienden en familie. Lekker toch.

Marit, dus toch nog niet...heb je een dubbel gevoel nu?

Peetje sterkte met je oma, hoe gaat het nu met 'r?

Even een vraagje aan allen: hebben jullie ook zo'n vre-se-lijke last van haaruitval??? Ik weet wel dat het erbij hoort, maar het is echt angstig om te zien wat een strengen haar er uitvallen (met haren wassen, borstelen, op je kleren.... )

Hallo meiden, ik leef ook nog . Tijdje weggeweest, solly. Nou ja, was gewoon thuis maar te druk.

Sollicitatie(s) lopen. Afgelopen maandag tweede ronde hier in Haarlem, volgende week vrijdag tweede ronde in het AMC.

Okey, Carlijn wordt wakker, kom nog terug vandaag, hoop ik.

Hé hallo,

Met m'n oma gaat het helaas niet goed. Ze is nog steeds niet bij kennis. De artsen willen haar sondevoeding gaan geven, maar m'n opa, ouders en ooms en tantes willen per sé niet dat ze kunstmatig in leven wordt gehouden als er geen toekomst meer is. Ze zou het zelf ook niet willen, heeft een mooi leven gehad.

Maar eigenlijk zou ik haar gewoon nooit willen missen.

Zaterdag ga ik in ieder geval naar haar toe. Ze wonen in het noorden, wij in het midden, 't is zo'n uur en een kwartier rijden. Jammer nu, eigenlijk zou ik er wel elke dag even heen willen, maar da's nu natuurlijk niet te doen met Femke en het werk.

Dat haaruitval heb ik ook DiddleDee. Gisteren zat ik ook te bedenken dat het volgens mij steeds erger wordt. Hele plukken komen eruit, idd met haren wassen en ook als ik door m'n haren strijk komt er zo een bosje mee.

Marit: jij doet alweer body-step toch? Ik heb dat ook heel lang gedaan.

Gaat het goed, geen last van het bekken? Mij werd door de "na-zwangerschapsjuffrouw" aangeraden daar toch een half jaar mee te wachten om dat weer op te pikken ivm de asymmetrische belasting op het bekken.

Ik mocht wel gaan steppen, maar dan zonder step....Ja, dat staat natuurlijk ook dom. Maar ik heb er wel weer zin in om te doen. Ik doe nu body-shape, maar dat vind ik een beetje saai. Body-pump mocht wel.

Nou ja, ik zal wel eens kijken.

Morgen een dagje werken. Ik ben trouwens niet echt ziek geworden, dinsdag wel koorts en niet lekker, maar gisteren was het weer oké. Dinsdag heb ik gewoon heel rustig aan gedaan.

Trouwens, over werken gesproken: dat houdt ook in dat ik dus ga (proberen te) kolven. Hoe maken jullie de kolf tussentijds schoon? Gewoon met water en/of een sopje ofzo? Thuis kook ik hem eigenlijk (bijna) elke keer uit. Op het werk is een koelkast dus daar kan ik de melk in bewaren. Voor onderweg naar huis heb ik eigenlijk niets, ja, een koeltas misschien zonder koelelementen. "t Is een stukje van 20 minuten rijden, kan dat?

groetjes, peetje
.
Punkertje....een hele dikke voor jou meid.

Punkertje...wat naar wat je schrijft zeg

ik ben er blij om dat je het (h)erkent en jullie dus kunnen handelen!

Peetje, wat verdrietig van je oma...sterkte met dit alles!

Haaruitval,

ik kreeg verdorie van mijn collega die van de week op bezoek was een tube met Vit.B-bruistabletten!!!!

"tegen de haaruitval"

en bedankt

dat dunne haar is deels ook van mezelf hoor!

(en ja, ik verlies ook meer haar dan normaal ja...)

eten is klaar

smakelijk!

Hee hee,

Peetje, jij als eerste veel sterkte, lijkt me heel moeilijk, net wat je schrijft, ook al heeft ze een mooi leven gehad maar je oma wil je gewoon nooit kwijt. Hopen als het dan toch 'moet' dat ze rustig kan gaan en fijn dat je die foto al hebt.

Malar, spannendddd, suuk6! heb je al een voorkeur?

Punkertje, tja die dips, weet er alles van , helpt wel al door je er bewust van te zijn he. Kun je je activiteiten er op af stemmen, en ontdekken waar je behoefte ligt. Maar goed dat je het signaleert iig! Volgens mij toch ook wel innerent aan de hele verandering die zo'n kindje in je leven brengt, en misschien ook dat die eerste bijzondere tijd voorbij is nu en het weer je draai vinden? maar misschien geldt dat voor jou niet, ik l*l ook maar wat ook misschien..

en moet je oudste kindje nou geholpen worden, en waaraan was t ook alweer?

Hier gaatie stukkie beter, wel weer een beetje happy. Erg fijn, en probeer iets minder gevoelig voor de Reacties te zijn zoals ik die hier ook kreeg, ach, er is altijd wel wat over rolverdeling te zeggen, en ook als het om gaat om ' hoe redden jullie dat dan?!". Als ik me maar gelukkig voel en probeer daar verder mee door te gaan de komende tijd. Ga vanavond naar 'Babyboom' kijken, been heel benieuwd of dat wat is, herinneringen ophalen aan een jaar geleden voor mij misschien..

Ik heb vandaag 20min gecrosswalkt en daarna voor het eerst weer hardgelopen op band ( 10 min.) met 8 km per uur, yesss, wat voelde dat heerlijk, voor mij hopelijk geen zwangerschapstesten hoop ik voorlopig..

lekker avondje allemaal!
hey hey,

wat een rust hier. allemaal druk druk druk. ik kom ook weer een ego berichtje plaatsen.

we gaan vandaag naar de jongegezinnen beurs. lijkt me echt leuk. zeker omdat ik op hartvanned. heb gezien dat de moeders een rug massage krijgen.

verder gaat het hier zijn gangetje. zoë heeft vannacht weer lekker door geslapen. ze slaapt alleen maar door als ik gewerkt heb....ik ga maar is aan kijken hoe we dat ook de andere nachten voor elkaar krijgen.

fijn weekend allemaal

groetjes marianne
Behoorlijk rustig hier. Ik ben niet de enige Grote Afwezige, merk ik...

Ik heb doordeweeks gewoonweg geen tijd om te forummen. Ik ga om 06.30 uur de deur uit en ben om 18.30 uur thuis, waar het avondritueel begint van voeden, badderen, naar bed brengen, eten koken, eten, opruimen, flessen uitkoken, lunch smeren, kleren klaarleggen. (Uiteraard doen we dit wel samen hoor). Daarna nog een half uurtje uitrusten en dan bekaf naar bed.

En dan heb ik het nog niet eens over de sociale activiteiten. Dinsdagavond een etentje gehad in A'dam. En donderdagavond een lezing gehad over kinderboeken en voorlezen. Erg gaaf trouwens en veel boeken besteld.

Verder gaat alles goed hoor hier, hihi. Ik vind het werken zálig. Zou niet anders willen.

Het kolven overdag is nu zo goed als afgebouwd. Dus 3 voedingen. Ze krijgt dan of een vriezervoeding of poedermelk. Ze drinkt alles, gelukkig. Ik vind het heerlijk dat ik niet meer (zo vaak) hoef te kolven. Ik dub alleen nog wat ik zal doen met de avond- en ochtendBV. Ik had me voorgenomen om die nog een maandje zelf te blijven geven, maar omdat ik dan vaak toch nog moet bijvoeden, vind ik dat weer een heel gedoe. Mijn productie is op die momenten aan het teruglopen, waardoor ik daarna alsnog zit te kolven of een fles moet klaarmaken. Dubbel werk op vroege en late tijdstippen, wat niet super is. Ik ben daarover nog niet helemaal uit.

Gistermiddag heeft ze een vers peerhapje gekregen. Mèn.... wat was ze gretig, hihi. Ze zat hebberig te hijgen om de volgende hap, de skat. Het is een gezellig geklieder van jewelste, ze zat er zelf helemaal onder, hihi .

En vanavond gaat mama-Jane op stap (jawel) met een vriendin: het concert Symphonica in Rosso o.l.v. Paul de Leeuw in het Gelredome in Arnhem. Echt helemaal zin in !!!

(zit alleen nog wel met kolven rond 19.00 uur, zucht...).

Ik ga jullie verhalen even gezellig bijlezen. Tot dalijk.

XXX
Goedemorgen,

Was ik ook weer eens. Kwam er allemaal maar niet van even wat te schrijven. Afgelopen weekend bij ouders was super. Eva was nog wel ontzettend boos op mij omdat ik haar uit bad haalde, was ze het niet zo mee eens. Ik haar en haar driftbui mee naar beneden genomen, ging ze bij mijn moeder zitten. Zodra ze mijn moeder zag ging ze over op een zielig "ik heb het zo zwaar" huiltje maar zodra ze mij zag....keek ze me woest aan.

Ze is nu fanatiek bezig met hele hoge geluidjes te maken waar ze zelf heel hard, hardop om moet lachen en t is een friemelaartje. Duim in d'r mondje en dan friemelen aan bovenkant lakentje, slab, of mouw van d'r truitje. Zo lief gezicht is dat.

Voor van t weekend geen bijzondere plannen, we wilden dit weekend eens lekker voor onszelf houden, heerlijk.

Op mijn werk is het geregeld, ben nu standaard de dinsdag en donderdag vrij (met dank aan eigen manager) en...vanaf maandag mag ik eindelijk terug naar mijn eigen team! Joehoe, heb er zin an.

Nou, ik ga nog even met meisje-lief knuffelen en dan gaat ze weer lekker naar bed. Volgende keer zal ik weer op jullie stukjes reageren maar dan moet ik toch wat regelmatiger meeschrijven anders niet bij te benen.

Tot snel allemaal.
anoniem_31840 wijzigde dit bericht op 03-11-2007 09:44
Reden: typo
% gewijzigd
En ineens schrijft iedereen tegelijk
Hey Marianne, wat leuk dat je naar de Jonge Gezinnenbeurs gaat. Ik wist niet eens dat ie was. Doe mij ook effe zo'n rugmassageeeeeee (alleen als het gegeven wordt door een lekkere vent . Heel veel plezier. En fijn dat Zoë doorslaapt. Heerlijk hè? Ik weet al bijna niet anders meer met Laura, echt luxe. Zoë slaapt door omdat ze overdag veel indrukken te verwerken heeft gehad op de kov. Is logisch, denk ik.

Utregmeissie, wat fijn dat je je weer wat happier voelt. Ik heb even gemist wat je schrijft over rolverdeling, maar dat kom ik straks vast wel tegen. Het gaat erom dat JIJ je happy voelt bij jullie besluit, wat dat ook is. En lekker sporten is altijd heel goed. Ik fitness op woensdag, dat voelt heel goed hè?

Marit, niet zwanger, pfieuw.....jaaaaaa haaruitval. Hier hetzelfde. Verschrikkelijk ! Hele plukken in het bad en in de wastafel (en op de grond....) bij het wassen en borstelen. Je vraagt je bijna af of er nog wel iets op je hoofd achter blijft, hihi.

Punkertje, dikke knuf voor jou wijffie. Wat rottig dat je niet lekker in je skinny zit. Goed van je dat je alles eruit gejankt hebt en dat jullie gas terug nemen. Denk aan jullie zelf, het is ook niet niks: 2 kinderen hebben. Syntocinon heb ik ook (met veel overtuigingskracht) gekregen, maar ik vind het geen zier helpen. Hopelijk bij jou beter.

Peetje, heel veel sterkte met het ziekbed (en evt. verlies) van je oma. Hoe staat het er nu voor? Vandaag ben je naar haar toe? Sterkte lieverd.

Hoe is je 1e werkdag gegaan gisteren? Viel het mee of tegen? Over het schoonmaken v/d kolf: die spoelde ik af onder stromend koud water en sluit 'em af met dopjes. Een paar uur later gebruikte ik 'em dan opnieuw. Thuis kook ik hem ook standaard na elk gebruik uit.

Malar, druk, druk, druk? Wat gaaf dat je zo middenin de solli's zit. Ik opteer voor het AMC, omdat dat tegenover mijn werk is, hihi. Kenne we samen lunchen. Suc6 joh.

DD, tja haaruitval, ik had 't al gezegd. Vréselijk....

Hoe gaat het het aantal voedingen? Laura schommelt nog tussen de 4 en 5 voedingen. Dat meer geven helpt hier ook. Maar dan nog drinkt ze niet gheel veel: zo rond de 650-700 ml. per dag. Hiep hiep hoera: Jayda 4 mnd. !

Catpower, jij zit nu middenin je party-party schedule. Lekker joh. Helemaal goed dat jullie zo lekker leuke dingen doen. Volgend weekend gaat Laura voor het eerst een nachtje naar mijn ouders, omdat wij een feestje hebben. Ik vind dat nog best spannend, whahaha.

Dus rond St. Niklaas zijn jullie weer in NL? Leuk ! Hoe lang? En waar blijf je dan? Ms. kunnen we dan nog afspreken of heb je tijd tekort?

Hoe zit dat ook alweer met jou zwáre thuisleven? Heb jij zo lang verlof daar of heb je geen baan? Bennut effe kwijt.

Metis, haha, ik lees je stukje van vanmorgen nu pas. Een lekker weekend gehad vorige week dus. En dit weekend even niets: heerlijk ! Have fun. Oh ja, super dat het geregeld is op je werk. Mooi gefikst.

Tinok, still alive tussen alle colleges door? Ik mis je wel hier hoor ! Ik snap je heel goed dat het moeilijk is dat Guy door je schoonouders anders wordt 'opgevoed' dan je zelf zou doen. Dat is even slikken. Gebeurt bij Laura op de crèche ook. Ze doen het toch anders. Het is een kwestie van loslaten. Anders = ook goed. Dat hou ik mezelf tenminste altijd maar voor. Anders kun je zelf nooit weg of iets anders doen.

Heb je deze week een lekkere vrije week gehad?

Ongeduldje, jouw voedingsschema van Thies lijkt erg sterk op die van Laura, met dàt verschil dat Laura geen voeding meer krijgt om 22.00 uur. 18.30/19.00 uur is haar laatste voeding tot 06.30 uur. Die sprongetjes komen steeds weer terug, dat merk ik hier tenminste.

Emmetje, ben jij nog op vakantie of ben je alweer thuis? Ik hoop in elk geval dat je het lekker hebt (gehad). Hoe is het met Salomé gegaan?

Zo meiden, een hele uitgebreide deze keer.

Veel leesplezier, ghegheghe....

Laura is a.s. woensdag alweer 5 maanden. Ik kan het nog bijna niet geloven. Zo heb je een pasgeboren baby en zo ineens een kind van 5 maanden. Waar blijft de tijd?

Ik heb de kinderwagen gisteren omgebouwd tot wandelwagen. Dan kan ze meer zien, vind ze vast leuker. Ze zonk gisteren helemaal weg in dat grote ding ! Een komisch gezicht.

Ik ga even een boodschappenlijstje voor Jane-man maken. Kan ie zo naar Appie. En ik denk dat Laura zich ook zo weer zal melden.

XXX
Hallo allemaal ik doe ff lekker mee met het weekend schrijven,

Wij gaan zo naar vrienden maar hou mijn hart vast, want Fiene gaat mee maar is de hele ochtend al huilerig. Ze lijkt het vaker op zaterdag te hebben, heb toch het idee dat ze dan even moet bijkomen van het KDV.Hoop dat het een beetje goed gaat want vind het nog een beetje afwegen tussen ' Fiene gezellig mee' en zelf even lekker kunnen bijpraten zonder dat ' de pukkie' aldoor onderwerp van gesprek is. Het staat me ook tegen teveel oppas te regelen, dus nu maar voor meenemen gekozen. Erg gunstig trouwens dat we weg gaan want de schoonouders wouden ook nog ff langs komen- nou nee dus, om met Jane te spreken, ghe gheghe...

Hier helpen de leuke dingen tegen de dips die er door heen zitten.

Morgen lekker naar ' alles is liefde' lijkt me ook wel erg leuk, met vriendinnen op stap, voor het eerst weer. Idee was dat utregjochie de hele dag op stap zou zijn met Fiene maar dat gaat helaas niet door. Maar gelukkig ben ik wel lekker onder de pannen....

Hier is Fiene net zo'n friemelaartje als bij jou Metis, grappig hoor...

Helaas is Fiene weer aangeslagen op het moment dat ik dit typ, helaaaas... rust mocht maar even duren..

Fijn weekend allemaal, en Marianne hoe was je massage en beurs?
hey hey,

nou de beurs was leuk maar niet heus. veelste veel mensen op een te klein stukje. het was meer kraampjes kijken met baby uitzet of voor oudere kinderen. ik heb nog wel 3 fessen, 2 gratis rompertjes en tig fruithapjes gescoord. we hebben wel bij de ohra stand een super foto van zoë laten mkn. ik vind de huishoudbeurs toch leuker. zoë heeft zich wel perfect gedragen. bv ging perfect in het openbaar. ik kreeg allemaal van die blikken van ik ga dat straks ook doen van de zwangere vrouwen en van andere weer van owh wat leuk. we zaten ook met 3 4 dames te bv. maar het is wel leuk hoor al die kleintjes bij elkaar je zag ook iedereen bij elkaar in de wandelwgns kijken.

Utrechm: is het een beetje goed gegaan bij jullie vrienden??

Jane: helaas te lange rij bij de massages en geen lekker mannen. wat zijn ze dan weer klein he in die wandelwgn. zoë vind het iig geweldig er in.

Metis; wat een lekker karaktertje heeft ze zeg. leuk he die geluidjes. als zoë iets niet wil gaat ze heel hoog lopen gillen.

vanaaf hebben we een lekker knuffel avondje op de bank.

ms tot morgen

~

Marianne, jammer dat de beurs tegen viel joh!

hier een zeer verkouden Ilse,

maar aangezien dit voor de tweede keer is ben ik er wat rustiger onder.

ik voel me zelf zéééér hormonaal uit balans

niet zo leuk, maar ik neem aan dat de menstruatie nu niet lang meer op zich laat wachten....daarna zal het wel weer beter gaan toch?

nu lekker naar bed, hopen dat ilse 'alleen' maar hoest komende nacht

afgelopen nacht werden wij wel wakker van het gerochel, maar bleef ze zelf slapen gelukkig!

tot morgen misschien

Hallo,

Het werken viel mee. Ik had wel slecht geslapen de nacht ervoor. Femke had keurig doorgeslapen en werd om half zeven wakker. Ik was toen al gewassen en aangekleed dus het was mooi op tijd.

Het scheelde natuurlijk dat P. thuisbleef en ik Femke niet naar het kdv hoefde te brengen, dat is toch lekkerder weggaan. Dat komt dinsdag wel...

Met werken had ik eerst het idee: oei, 't is toch wel lang geleden, maar 's middags ging het alweer als vanouds. Ze hadden gelukkig niet zo heel druk gepland, een paar patiënten afgebeld, dus ik kon rustig aan beginnen. Zelfs nog 2 x kunnen kolven. In de koffiepauze en in de middagpauze. Toen ik thuiskwam heb ik ook nog gekolfd, er was maar tot 16:00 uur gepland ipv tot 17:00 uur, was ik ook blij mee.

Mijn kolfopbrengst was ruim 250 ml, voor mijn doen heel goed, maar toch wel zo'n 200 ml te weinig. Ze krijgt nl in de tijd dat ik weg ben 3 x een flesje met zo'n 150 ml erin. Dit drinkt ze ook op, behalve het 2e flesje, toen had ze een bodempje laten staan.

Maar ik ben benieuwd hoe het gaat met kolven. Want nu had ik eigenlijk al steeds iets te weinig tijd, of die tijd gunde ik me iig niet. En elke pauze zit ik in m'n eentje te kolven, ook niet zo gezellig. Maar zolang er best veel uitkomt wil ik het wel doen.

Het viel P. wel tegen hoe weinig tijd hij eigenlijk voor zichzelf had. Hij merkte dat je toch wel veel met zo'n kindje bezig bent. Dus heel goed voor hem dat hij ook eens een hele dag alleen met Femke was, want ik had soms idd het idee dat hij dacht dat ik niets deed zo'n hele dag. Vooral als ik dan het eten nog niet klaar had als hij thuiskwam omdat ik aan het voeden was. Maar hij snapte dan niet dat ik wel had stofgezogen, de was gedaan, gestreken, opgeruimd, Femke in bad had gedaan, al 5 x een half uur had gevoed etc. etc.

Gisteren zijn we naar m'n oma geweest. Ik herkende haar bijna niet in het begin. Ze zag er helemaal niet uit als oma. Ze had haar bril niet op, gebit niet in. lag met haar mond open te slapen leek het. Later hadden de zusters haar gedraaid op haar zij en toen zag ik oma er weer in. Een paar keer deed ze haar ogen open en keek ze met een lege blik naar ons. Soms bewoog ze wel even, of probeerde ze het laken wat meer om haar heen te doen.

Maar haar geest is er niet meer bij...

M'n opa is ook erg verdrietig. Hij is 97, oma is 93. Ze woonden nog op zichzelf in een huisje, deden alles samen. Waren 68 jaar getrouwd en kenden elkaar 75 jaar. Het is nu al moeilijk voor hem en hij zei gisteren dat hij het toch wel somber in zag in z'n eentje. Hij vond dat hij eerst had moeten gaan, omdat hij ouder is. Maar ja, zo werkt het niet...

Nu begint Femke wakker te worden, ze mag ook weer.

O, trouwens, gisteren toen we bij het ziekenhuis aan waren gekomen was Femke al even aan het huilen en ik dacht al poep te ruiken. Nou, ze had inderdaad gepoept en alles zat onder. Gelukkig neem ik altijd schone kleertjes en veel luiers mee, en dat was geen overbodige luxe. Ze moest helemaal verschoond worden. Ze huilde hartverscheurend tijdens het verschonen. Daarna was het wel weer goed. Er zat zelfs een plekje op de maxi-cosi, maar gelukkig maar een heel kleintje. Wat een gedoe dan hè, in de auto verschonen terwijl zij helemaal onder de poep zit en dan proberen verder niets smerig te maken...

groetjes, peetje

met ilse op schoot en een leuk muziekje

(tip: http://www.omroep.nl/nps/sesamstraat/ju ... kebox.html

veel leuke liedjes! Vooral 'naar bed' 'onderbroek' 'achterkant' 'in bad' 'lief lieveheersbeestje' zijn erg leuk..die zing ik zó vaak !! )

Peetje, wat moeilijk zeg van je oma

hetl ijkt me zo verdrietig en pijnlijk om te zien hoe het voor je opa is!

Fijn dat het werken je meeviel,

gek hoe snel het weer went he?

Vannacht slechte nacht hier

éérst wakker om 12uur, toen om 5uur...6uur en half7

Wij doodmoe, ilse net weer geslapen van 7:30 tot 9:45!

Qua hapjes eet ze nu haar fruithapje zo geod dat we daarna de fles wat later kunnen geven.

(net om 10:00 fruithapje en nu om 11:00 de fles pas!

niet al om 10:30 dus, dat is wel fijn als ik doorreken naar vanavond)

Mijlpaal : net bij luier verschonen pakte ze echt haar eigen voetjes

en net in de box rolde ze van haar buik terug naar de rug.

Naar de buik rollen lukt echt ook al bijna!

Ze raakt al gefrustreerd als het niet lukt, een goed teken...blijkbaar weet ze nu wel wat ze met die beweging zou willen.

We gaan zo na de fles een stuk lopen,

heerlijk.

Fijne zondag!

Jemig Peetje wat een aangrijpend stukje over je oma. Kan het me zo levendig voorstellen ( al heb ik al mijn opa's en oma's nog.) Heb in mijn werk al best oude mensen zien gaan, maar je oma, en precies wat je beschrijft over je opa, sjeeee, ff geen woorden voor, zo groot is zo' n verdriet. Hoop voor je en je familie dat hij een beetje op de been blijft.

Marianne wat stoer dat je gevoed hebt op de beurs, en wat goed dat mensen bewonderend kijken. (Ik denk altijd snel dat mensen afkeurend kijken, idd helemaal eigen invulling dan.) en als de hhbeurs leuker is weet ik zeker dat ik er niet heen hoef, hi hi..

MIjn vriendinnetjes komen zo heb gekookt voor de lunch, ga ze vertellen dat ik niet meer werk, en vind dat wel weer heel moeilijk. Moet je nagaan zelfs bij je eigen vriendinnetjes.. maar vind t wel goed dat ik er weer ff doorheen moet. Het er over hebben is nog altijd lekkerder dan in mijn eentje tobben wat ik ook genoeg doe. Maar we gaan wel lekker naar ' Alles is liefde', heeeeeerlik relaxen... lekker daggie allemaal!

Utregmeissie, ik ben benieuwd naar wat je van de film vindt !

Ik vind het wel bijzonder om te lezen hoe je zelf blijkbaar nog worstelt met het wel/niet werken. Hoe komt dat?

Vind je het raar/slecht dat je gewoon liever met Fiene thuis wil zijn?

Het is toch hartstikke fijn dat je de luxe hebt die keus te maken?

Wat voor reakties verwacht je van je vriendinnen dat je er tegenop ziet?

We hebben net lekker 1,5uur gewandeld

ilse ligt nu in bed en na haar flesje van 3uur ga ik met haar en een vriendin/haar zoontje naar een (aanstaande-)ouder-beurs hier in de buurt.

Niets groots, maar in ieder geval wel met een standje van het zwembad hier in de buurt....gaan we ons misschien al wel opgeven!

Man staat in de tuin hout te zagen,

dus de openhaard kan straks weer aan :-)

Goeiemorgen allemaal!

Daar was ik weer, we hebben echt een superweek gehad, heerlijk gezwommen en gerelaxed, echt heerlijk! De foto's staan op onze space. Ik heb van het weekend bijgelezen, dus ik hoop dat ik nog wat heb onthouden van jullie verhalen.

Jane, fijn dat je vakantie zo leuk was, tis idd heel anders met zo'n kleintje op vakantie. Wbt voeden op verzoek, dat doe ik wel, de ene dag drinkt Salomé 4 voedingen van 200ml en de andere dag 5 voedingen van 200 ml. Ik kan er nog niet echt een regelmatig iets van maken, maar goed, maakt me eigenlijk ook niet uit. Dagen dat ze op 4 voedingen komt(dat schat ik s morgens zo'n beetje in) , geef ik vaak een fruithapje, vind ze heerlijk nl.

Leuk dat de cursus zo leuk was, was het in Utrecht? Mijn schoonzus was zaterdag ook naar een cursusdag in Utrecht geweest met verschillende workshops (sociaal-emotioneel tekenen e.d.)

Utregmeissie, goed van je dat je voor je gezinnetje hebt gekozen, hoe moeilijk dat ook is. En wat Jane ook al zei, niveau heeft niets met stress te maken, dat staat los van elkaar, heeft meer met je karakter te maken denk ik. Hopelijk kun je het voor jezelf verantwoorden, want ik denk echt dat het de goede keuze is hoor

Marit, spannend nog steeds bij jou? Ben je eigenlijk weer de pil gaan slikken? Heeft Ilse lekker geslapen vannacht?

Sesamstraat rules Ik heb thuis een hele stapel cd's en ik heb zelfs nog een lp met sinterklaasverhaaltjes van Bert en Ernie.

Peetje, fijn dat je eerste dag weer goed bevallen is en dat het kolven goed gaat. Jammer dat het nog niet helemaal genoeg is voor Femke, gelukkig heeft ze geen problemen met de fles. Blijf je voorlopig 1 dag werken?

Metis, super dat het geregeld is op je werk, kan me voorstellen dat je in de rats zat, wat een gedoe.

Ik kom trouwens niet uit de buurt van Werkendam, die trainingsdag was gewoon een heel eind rijden Wij wonen in het pittoreske Emmeloord.

Malar, heel veel succes met je sollicitaties, spannend!

Punkertje, lekker aan jezelf denken hoor. Hoe is het nu met je, heb je je onbestendige gevoel al weer een beetje kunnen plaatsen?

Catpower, veel plezier in je feestweek deze week

Marianne, jammer dat de beurs zo tegenviel, het is ook altijd zo massaal vind ik. Het is wel heel leuk, maar zo druk enzo. Gelukkig heb je nog wat hapjes kunnen scoren haha.

Ongeduldje, ik heb je foto's bekeken, erg leuk/lief/schattig. Hoe is het nu met je petekindje?

Sourire, welkom, schrijf lekker mee als je zin hebt.

Ehm ben ik nog iemand vergeten? Dikke allemaal en tot later!
Diddle, hoe kan ik jou nou vergeten Zeker als het over haaruitval gaat. Ik heb er best wel veel last van, alles ligt onder de haren. Ik had er best veel haar bijgekregen, maar ik verlies echt hele strengen soms.

Tinok, zijn je schoonouders er nog? Of is het gewone leventje weer begonnen in huize Tinok. Hoe is het met Guy, slaapt hij lekker s nachts?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven