~ Juli 2005 ~

12-06-2007 09:43 2326 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het eigenlijk bij jou Findi? Deze maand nog kansen of is er weer te hard gefeest?

Kansen genoeg iig, ik voel me af en toe net een konijn
JAAAAAHAAAAHAAAAAAAA.......er stonden 2 blauwe streepjes op de test, dus(als alles goed goed natuurlijk, ademen..ademen..rustig), ben ik in juni uitgerekend...
Woh Findi....!

Van harte hoor,

Fijn Charly dat je een afspraak heb staan bij de verloskundige en voor een echo, hopelijk blijft alles goed gaan en kun je na de echo ook meer genieten!

Spannend Isa....

Vervelend zeg, al je klachten met rug en bekken.

Bah.

Tje Tomaatje, houdt het nooit op?!

Hopelijk helpt de zalf voldoende.

Nog 2 jaar zoveel overgeven, wat rot voor Nikki (en jullie).

Gaat het met werken, een vroege opstaan, een beetje?

Marit gebruikt haar fiets ook nog niet om te fietsen, soms lijkt ze het even goed te proberen maar kost nog teveel kracht volgens mij.

Heel herkenbaar hoor Charly, hier ook regelmatig een strijd voor een schoon meisje! Heb nog niet de "beste" tip voor je!

We gaan vandaag voor een weekendje weg met de familie van vriendlief. Stond al voor december maar vanwege de hersenbloeding van mn schoonvader ging het toen niet door. Nu net aan het begin van ons verlof. Heb er wel zin in, niet veel moeten, lekker relaxen, goed begin!

We gaan naar een huisje van CP ergens bij Eindhoven moet nog even uitzoeken hoe het heet en hoe we er naar toe moeten. Maar nu eerst verder met inpakken, de laatste was, Marit zit in de kinderstoel - is aan het kleuren - kon ik boven even aan de slag, ehhh
Wow Findi. Gefeliciteerd. Super hoor!
Hoera voor Findi!!!!!

Super!!!

Ik heb de opossing (voorlopig) voor dwarse peuterpubers:

Bij het Kruidvat verkopen ze momenteel een beloningsbord: een magnetisch bord met losse magneetjes met activiteiten en mooie plaatjes ter beloning.

Zo hebben we wassen, aanklede, tandenpoetsen speelgoed opruimen, niet zeuren etc.

Als hij het goed heeft gedan mag hij een plaatje uitzoeken en dat komt achter de activiteit (snappen jullie hem nog???)

Ik heb het nu 2 dagen in gebruik en warempel het lijkt te werken!!!!
Wiehoeiiiii goed Findi. Gefeli !! En voor alle dames waarvoor ik moet duimen, ik gaat nog even door.
Charly, dat is een hele goede. Geloof dat wij dit ook kunnen gebruiken. Hier in eens een dametje die heel vervelend is. Huilen om alles wat "Nee" is en heftige paniek aanvallen 's nachts. Ze droomt zoveel dat er iedere keer wakker van wordt. Arm kind.

Zijn er meer mama's met een paniek kind ?

Nog een half dagje en dan heerlijk weekend. Vanmiddag even kijken voor een nieuw bed bij de Ikea. Belasting heeft centen gestort en dus uitgeven met die hap. En aangezien we nu op de grond slapen en deze oude dame nu al bijna haar bed niet meer uitkomt, lijkt me dit een mooi cadeau om het weekend mee te beginnen.
Hoera voor Findi!!!

Met jou ook nog alles goed Charly?!!

Wij hadden een ontzettende meevaller van de belasting!

Nooit opgevallen, maar we hebben in het jaar 2006 niet 1 keer kinderbijslag gekregen en nu dus de hele zwik in 1 keer!!

Wat dom van ons he Met rente nog wel hihihi

Kwamen ze denk ik achter toen Sofie is geboren.
Uhm is t normaal dat je een beetje bloed verliest? Zou het oud bloed zijn, de test was echt positief vanochtend.....
quote:Findi schreef op 28 september 2007 @ 14:22:

Uhm is t normaal dat je een beetje bloed verliest? Zou het oud bloed zijn, de test was echt positief vanochtend.....

Ehhh, niet normaal...

Hoe ziet het eruit (bruin of rood?) en is het veel of zou het misschien ook nog innestelingsbloed kunnen zijn?

Sterkte, ik weet precies hoe je je voelt

Het afwachten is het meest killing van alles.
Tjeempig ik val hier helemaal buiten de boot met maar! 1 kind

(hmmm dit klinkt eigenlijk ook wel weer raar, heb Jort* tenslotte ook nog) Pffff ok val niet buiten de boot

Findi gefeliciteerd!! Hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is. Ook voor jou draait de duimenfabriek hier!!

Hier ook echt vaak een lastig mannetje. Hij heeft graag zijn zin, ach ja wie niet

Zo'n bord klinkt goed maar is niet echt mijn ding. Ik blijf dus lekker amateuristisch doorkloten.
Ik heb vanmiddag maar even gebeld met de dokter en die zei ook dat ik moest afwachten. Ondertussen ziet het er (hopelijk heeft iedereen gegeten) nogal bruining uit en t is niet veel. Ik hoop dat t idd een innestelbloeding is ( ik heb die ook gehad met Minime, achteraf bekeken). Het is alleen raar dat je lichaam al wel hormoontjes aanmaakt als t nog niet is ingenesteld. Utkomtgoedutkomtgoedutkomtgoed...
Findi, ik heb ook innestelingsbloedingen gehad, zo erg dat ik toch dacht dat ik gewoon ongesteld was. Maar wel idd oud bloed.

Helderrood is volgens mij nooit goed.

\

Ik moet in alle eerlijkheid toch wel toegeven dat ik ook wel aardige kriebels begin te krijgen . Jaja ook ik.

Alleen zit ik met een groot probleem dat het zeker het komende jaar gewoon echt niet mag! Balen balen, maar financieel gaat het gewoon echt niet. Het zit wel eens mee en wel eens tegen.

Dus voor mij geduld, pffffffffffffff
Barrel je mag natuurlijk altijd oefenen !! En voelde die innestelbloedingen hetzelfde als ongesteld zijn, een beetje een weeig gevoel in je onderbuik met uitstraling naar je onderrug, maar geen steken of krampen. Bij mij heeft het nog niet doorgezet, maar ik verlies nog wel een beetje bloed..... Spannend hoor, mijn borsten voelen iig aan of ik binnen een week ga transformeren in Pamela en ik ben alweer verkouden en grieperig (had ik met Minime ook last van, een lage weerstand).
Findi, idd precies hetzelfde, maar toch zit je gewoon in de wachtruimte.

Ik hoop voor je dat een heel klein gompie een fijn plekje kan vinden

Enne we blijven wel oefenen hoor, wil het niet verleerd zijn tegen die tijd

Moet straks werken, mijn vader komt gelukkig hier oppassen.

Wel fijn voor Hidde lekker in zijn eigen bedje en hij loopt al de hele dag in zijn blote kont. Zijn billen waren zo rood en deden zo zeer dat hij helemaal wijdbeens liep. En waarvan????
Findi; GEFELICITEERD!!! (heb nog steeds geen plaatjes gevonden, ben echt een beetje dom geloof ik!)

IK WIL OOK!!! En lees ik daar bruin bloedverlies??? Dat heb ik ook nu sinds eergisteren. Ik moet pas volgend weekend ongesteld worden. Ik heb dit jaren geleden ook gehad een week, anderhalve week voordat ik ongesteld moest worden. Maar de laatste jaren niet meer, ook niet toen we voor de eerste keer zwanger probeerde te raken. Vorige maand was ik ervan overtuigd zwanger te zijn, maar bruin bloedverlies begon ineens weer 5 dagen voordat ik ongesteld moest worden. Gepaard met hevige krampen. Uiteindelijk dus mijn menstruatie gehad. Nu begint het doodleuk 9 dagen voordat ik ongesteld moet worden. Het begon met roze bloedverlies. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier wel een beetje erg onzeker van word. Ik verwacht nu dus gewoon ongesteld te worden volgende week, maar erg normaal is dit toch niet????!!!! Kan iemand mij geruststellen?

Findi; toen ik zwanger was van ons ventje had ik ook erge krampen en later wat bruin bloedverlies (niet zoals nu dus voordat ik ongesteld moet worden). Overigens heeft mijn zusje zelf een aantal keer helderrood bloedverlies gehad, maar inmiddels is ze alweer bijna op de helft van de zwangerschap.

Stom is dat, dat ik inene zo onzeker en bang ben. Dat had ik vorige keer toch echt veel minder.

Volgende week de meeting he?! Spannend voor jullie. Goede vrienden van ons gaan trouwen. Ik hoop op een nog mooiere dag als ik toch een positieve zwangerschapstest in mijn handen mag houden... Maar heb weinig hoop.

Tomaatje; wat heerlijk zo'n smak geld terug van de belasting!! Hier mag ook wel een smak geld naar toe, man wat hebben we het bont gemaakt de afgelopen maanden. Hadden we niet moeten doen zo vlak na de verhuizing. Sowieso zijn er bij ons huis heel veel extra kosten komen kijken. We zitten echt even krap.

Jee Barrel wat sh*t dat je zo graag wil, maar dat het nog niet kan?! Hoe lang moet je nog wachten?

Findi; hoe was trouwens Mystery Land?? Was een top feestje he?! Mooi weertje. Was wel een week naar de kl*te daarna...
Isa, ik heb ondertussen veel gelezen over bloedingen en zo en die van jou zou ook een innestelbloeding kunnen zijn (maar ik ben natuurlijk geen dokter), omdat die normaliter bij vrouwen met een regelmatige cyclus zo rond de 8 a 9 dagen is, voor je NOD.

Ik heb ondertussen weer een test(ander merk )gedaan, ik werd helemaal gek van mezelf en deze was ook positief, we wachten af...

Mysteryland was helemaal te gek , super weer en heb de hele dag op de berg gestaan . Jammer dat mensen niet konden bellen en smsen. Als ze het volgend jaar groter aanpakken (ze willen naar 100.000 bezoekers) moeten ze wel een paar extra masten neerzetten.

Barrel misschien krijgt Hidde wel zijn laatste kiezen?
Isa, ik had hetzelfde in de maanden na m'n 1e miskraam, terwijl ik daarvoor altijd heel regelmatig was kreeg ik toen ook (ruim) een week voor de eigenlijke datum licht bloedverlies (beetje roze en later bruin) het is evn weg geweest: weer op de normale dag ongesteld en 2 maand geleden ofzo was het weer zo. Geen idee hoe het nu kan. Ik kreegg hierdoor wel heel weinig vertrouwen in mijn lijf.

Ik heb nu volgens mij ook niet op de gebruikelijk dag mijn eisprong gehad (gezien de dagen van klussen...., ik had eigenlijk het idee dat het deze maand echt niet raak kon zijn, maar dus toch. Mijn lijf is dus toch ergens nog een beetje in de war)

Tot nu toe gaat het met mij nog goed, nog steeds heel onzeker. Toiletpapier wordt nog steeds aan grondige inspectie onderworpen en de borsten regelmatig bevoeld.....

Barrel da's wel balen dat het om die reden nog even niet kan. hopelijk snel betere tijden!

Findi we blijven duimen!!

Inderdaad volgende week onze meeting!! Ik heb er zin in

Moet nu eten: Pizza!! (ik heb laatste tijd enorme trek in junkfood)
He wat een onzekerheid hebben jullie zeg, maar we duimen als gekken voor jullie!!!

Vanavond gewerkt en helaas begon het niet goed.

We hadden spullen bij de visboer besteld en die hadden ze voor de deur gezet, aangezien we er nog niet waren.

Is het gewoon gestolen

Gelukkig hadden we nog andere vis liggen anders hadden gewoon niets gehad voor 30 mensen!!!!

Zo verdienen we natuurlijk geen geld

En dat moet want IK WIL OOK!!
Sams, je moet klikken op het rode woordje REAGEER om in een apart tekstvakje te komen, dan kun je ook emoticons selecteren.

Findi, van harte! En UTKOMTGOED hoor

Charly, ik leef zo met je mee...Hoop echt dat het deze keer helemaal goed gaat

Weet even niet meer wat ik verder nog allemaal gelezen heb (mijn geheugen is een zeef...), dus ik laat het hier even bij... Oh wacht, ik weet er nog eentje:

Barrel: ik stuur Robert (Lotto) offeh... hoe heet die knakkert van de postcodeloterij ook alweer.... wel bij je langs, oké?!
Hmmm...echt dement...Sams moest Isa zijn...
Jeetje Findi, wat spannend zeg. Ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat. Geen ervaring hier met innestelingsbloedingen.

Isa, ik had alleen tussentijdse bloedingen toen ik nog aan de pil was. Ik weet dus niet in hoeverre dit "normaal" is. Als je er twijfelt gewoon even langs de huisarts gaan. Dikke kans dat die je gerust kan stellen. Waarshijnlijk is er niets aan de hand.

Gisteren met de cheersdames een erg gezellige dag gehad. Die zitten een weekend in een huisje hier vlakbij, maar aangezien ik vorige week ook al het weekend weg was was het hele weekend meegan me helaas teveel. Het maakt wel dat ik ook erg veel zin heb in volgende week. Gezellig!
Ahaaaaa!!! daar zijn de plaatjes!!! Ik lees ook niet goed hè?!

Dank jullie wel voor de reactie op het bloedverlies. Het vervolg: het is gestopt!!!!!!!! Sinds zaterdagnacht. Dus ik heb ongeveer 3 dagen minimaal bloedverlies gehad en moet aanstaande zaterdag ongesteld worden. Lijkt me dan misschien toch een innesteling. ZOU HET DAN TOCH?????????????? Ik hoop het zo.... Duimen jullie mee??

Ben trouwens in een ver verleden al een keer naar de huisarts geweest voor dat bruine bloedverlies. Toen had ik het 1,5 week voor ik ongesteld moest worden. Dus ik liep doodleuk 2,5 week in de maand met maandverband rond. Erg vervelend. Had het ook nooit gehad. Huisarts zei toen dat het er bij hoorde. Op Internet kwam ik van alles tegen over Endometriose.

Oooo Barrel wat vervelend van de vis! Is daar geen verzekering voor?
Fijn Findi, dat het gestopt is. Blijf duimen dat het goed gaat. Voor jou ook hoor, Isa, zou geweldig zijn als het gelukt is he ??

Wat zal je boos zijn geweest dat die vis gestolen was, Barrel, zo verschrikkelijk als andere mensen aan je spullen zitten.

Hier nog een demente deur hoor, Ernie, don't worry.

Gisteren avond weer eens een drama avond gehad met Amelie. Om half negen in bed gelegd, we waren bij vrienden wezen eten en alles was koek en ei. En toen begon het feest. Gillen, gillen en nog eens gillen. Helemaal in paniek. Ze vertelde dat ze windjes moest laten. Ik ging er vanuit dat ze darmkrampen had. Maar toen ik haar luier uit deed krabte ze gelijk aan haar schaamlipjes. Dus toen dacht ik gelijk aan een allergische reactie die ze wel eens eerder heeft gehad van te veel rood fruit eten. Ze werd gek van de jeuk. We zijn tot 12 uur bezig geweest om haar in slaap te krijgen, en constant maar in paniek gillen dat ze naar me toe wilde.

Vanochtend toen ze wakker werd, enorme rode wangen. Maar geen windjes of jeukaanvallen meer. Dus toen dachten we gelijk....de vijfde ziekte.... Ik heb de huisarts gebeld en de assistente wist niet of het schadelijk kon zijn voor ongeboren kindje. Heb heel het internet afgezocht. Krijg er niet echt een duidelijk beeld van, ja behalve dat het de eerste 3 maanden van de zwangerschap erg schadelijk kan zijn voor mij/baby. Amelie lijkt nergens last van te hebben, de vlekken trekken weg in haar gezicht, dus ik heb mijn bezorgdheid maar even aan de kant geprobeerd te zetten. We kijken het vanavond en vannacht aan en anders morgen toch maar even de huisarts zelf bellen. Sowieso maar even de huisarts bellen, misschien het verstandigste. Nu maar hopen dat deze werkdag er snel opzit. Heb het super rustig hier en ik wil graag op de bank liggen, eten en vroeg naar bed.

Sorry voor mijn lange echo verhaal...moest het even kwijt. Ciao !!
Haai haai, t "spotten" (zo noem ik t zelf maar) is gestopt en ik heb er dus 2 dagen "last" van gehad en alles bij elkaar is t niet eens een tamponnetje geweest denk, dat gecombineerd met 2 positieve testen,moe,ziek en gevoelige borsten en gerommel in mijn buik,ga ik er toch een beetje vanuit dat ik zwanger ben.Ik ga woensdag de vlk bellen en dan zeg ik gewoon dat ikniet weet hoe ver ik ben,misschien krijg ik dan wel eerder bevestiging...

Arme Amelie, is de jeuk een beetje weggetrokken?

Ik hoop t voor je Isa!! Dan kunnen jij Charly en ik een eigen juni topic openen :P.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven