~ Juli 2005 ~

12-06-2007 09:43 2326 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zullen er zijn de 17e om 10 uur! Ik laat Stijn dan toch maar thuis, samen met manlief. Heb ik toch ietsjes meer rust voor Jurre (en voor jullie natuurlijk :-)!)

Morgen mag Stijn trakteren op het KDV. Ben, geïnspireerd door de kou, aan de slag gegaan om pinguïns te maken. Zijn erg lief geworden, met een foto van Stijn in pinguïnpak erop natuurlijk ...!

Zondag zijn feestje. Houden het redelijk klein, maar verwacht toch nog dat we met 11 volwassenen en 8 kinderen zullen zijn. Hopelijk hebben we de avond dan wel voor onszelf. Een aantal mensen (uit t zuiden vh land) blijven eten, maar ik neem aan dat ze zo rond zevenen wel weer huiswaarts gaan.
Ben ik nu de enige die nr. 2 ook meeneemt????
quote:truusje50 schreef op 08 januari 2009 @ 20:53:

Ben ik nu de enige die nr. 2 ook meeneemt????Nee ik neem nr 2 ook gezelli mee (en de draagzak btw).
T spiraaltje zetten deed trouwens geen pijn (vtv een pijnstiller ingenomen) en nu nog steeds geen last. Wel beter, morgen heb ik een spinningmaraton van 3 uur en dan moet ik in vorm zijn.
Bad news over here !

Verkoop van het huis gaat NIET door! Woensdag gehoord dat de man van de kopers geen intensie verklaring krijgt van zijn werkgever (=Fortis) en dus krijgen ze de financiering niet rond.

Alles zag er goed, offerte van de bank hadden ze al binnen, verhuizing stond gepland, maar helaas het heeft niet zo mogen zijn. Terug bij af dus. Bah bah bah. Ik zeg maar zo 3x scheepsrecht.

Gisteren crematie gehad van beste vriend van mijn ouders, en van daag ben ik hier van behoorlijk naar de kl*te. Zo verschrikkelijk om je ouders zo verdrietig te zien. Bah!

Vandaag ijsvrij van mijn werk, de mannen gingen schaatsen, en helaas is dat niet weggelegd voor mij, dus heerlijk dagje met de kids. Vanmiddag gesprek met makelaar en hypotheek adviseur. Eens kijken hoe we er voorstaan.

Findi, ik moet ook zo aan de spiraal. Maar zie er ook zo tegen op. Maandag de ha maar bellen. Iaks! Als jou verhaal lees, heb ik weer iets van goede hoop (weinig pijn bij plaatsing).

Ik ben nog aan de twijfel of ik Thibault meeneem. Denk dat hij het wel erg leuk vindt hoor. Maar anders moet ik zo op hem letten, en kan ik helemaal niet met Amelie haar ding doen.

Jullie horen het nog wel.
Sams: Wat balen zeg, echt kl***te voor jullie. Denk je alles rond te hebben, gaat het hele feest niet door. Was er al een voorlopig koopcontract getekend??

Hoe gaat het met Koos werkeloos, is hij nu druk met solliciteren? Zal niet meevallen om nu een baan te vinden.

Hoop voor jullie dat de financiële situatie rooskleurig eruit ziet.
Sams,

Ik wordt er even stil van..........

Zou het helpen wanneer we ons mantra nog even heel hard uitspreken?

UTKOMTGOEDUTKOMTGOEDUTKOMTGOED!!!!

Inderdaad 3 keer is scheepsrecht. Laten we hopen dat er snel een koper op de stoep staat!

Ik duim voor jullie.

Heel veel sterkte
Jeetje Sams. Hoeveel pech kun je hebben zeg. Hopelijk komt er snel een koper die de boel wel op orde krijgt.

Ik weet nog niet of ik Bink meeneem. Ik ben bang dat hij zijn slaapje teveel zou missen. Bovendien zijn beide mannetjes nogal handenbinders dus ik vrees dat ik ogen tekort kom. Als ik Bink thuis laat betekend dat ook dat ik 10 uur niet helemaal ga redden. Madokus moet eerst nog thuis komen uit zijn 24-uursdienst. Hij is dan waarschijnlijk tegen half 10 thuis. Dan ben ik er waarschijnlijk rond half 11 op zijn vroegst.
Spreken we voor zaterdag nog ergens af??

Ik heb besloten om Mellanie naar opa en oma te brengen, is misschien wel leuker voor Suzanne. Hoeft ze niet te "moederen" over haar zusje. En dat kan ze als de beste.

Manlief zijn oma ligt in het ziekenhuis met acute leukemie en longontsteking. Het ziet er niet goed uit voor haar. Opa ligt er inmiddels ook maar dan voor een luchtwegen infectie. Ze liggen niet op dezelfde afdeling maar gelukkig wel in hetzelfde ziekenhuis.
.... Ik sluit me aan bij UTKOMTGOED UTKOMTGOED UTKOMT-POTVERDULLEME-GOED... (deze was voor Sams...)

Nog een paar daagjes tot de grote dag en er zit een verkoudheid/griepje aan te komen bij mij: NEEEEH, ik wil niet ziek zijn!!
Dank voor jullie opbeurende woorden. Inderdaad utkomtgoed!!

Ik geloof dat hier ook een verkoudheid is aangebroken, heb beginnende keelpijn. Vandaag weer met T. bij ha geweest, we dachten dat hij vannacht stikte, man, man, hij heeft het zo benauwd. Weer zware verkoudheid en nu ventolin gekregen, ik hoop dat helpt.

Helaas hebben we de afgelopen dagen een enorme peuterpuber in huis. Die luistert slecht, ongelooflijk. Sowieso haar eetpatroon maar weer eens aanpassen, geen koemelk en tarwe producten, misschien wordt ze daar wat rustiger van.

En alleen thuis heeft ze bananen in haar oren, bij de opa's&oma's is ze de liefheid zelf. Grrrr.....

Ik neem Thibault bij nader inzien ook niet mee. Vind het wel goed dat Amelie even alleen de aandacht krijgt.

Oeps gillende baby in bed, moet naar boven.

Ciao!!
@ truusje:

Om 10 uur in Ballorig bij de ehm....eh... ik kan nu alleen even de air-hockey tafels bedenken die na de ingang links staan (iets verder dan waar de toiletten zijn). Maar is er iemand anders met een beter idee? Buiten op elkaar wachten is misschien niet zo handig ivm het weer. Moeten er nog mobiele nrs uitgewisseld worden? Evt als persoonlijk berichtje via Hyves? Zal mijn nr zometeen wel even doorhyven...

Het lijkt er op dat ik gisteren de ergste dag had qua griep/verkoudheid. Vandaag gewoon gaan werken en dat ging best goed. Ik hou moed...
Ernie: Prima dat moet toch te vinden zijn. Zal er om 10:00 uur zijn. Tel. zijn op zich wel handig, zal de mijne ook even achterlaten op hyves.
Tja wat een nachtmerrie Sams.

Pff daar word je niet blij van.

Hopelijk komt er snel een koper of wellicht een huurder?

Afgelopen zondag werd ik toch ook geveld door de griep. Kan me niet heugen dat ik me zo beroerd heb gevoeld. Sinds gisteren voel ik me weer iets beter. Vandaag nog een dagje thuis.

Gisteren kwam ook vriendlief ziek thuis maar die is toch van het sterkere geslacht...! Alweer aan het werk.

Gezellig zaterdag!

Vanmiddag met de meiden naar de kapper. Lotje ziet er echt niet meer uit. Tis een boefje maar met dit kapsel helemaal, hangt zo voor haar ogen en speldjes, staartjes, alles trekt ze eruit!

En smijt het op de grond.

Dat doet ze overigens met veel dingen. Als ze boos is, smijt ze alles wat ze in haar handen heeft op de grond.

Probeer haar wel eens af te leiden maar ja dat lukt me niet altijd

Hopelijk is het een fase...
Hoi, heb even geen internet. Nu even bij mijn ouders.

Ben er ook om 10.00 uur! gezellig!!!!

Kijk nog even op Hyves voor tel nummer maar volgens mij heb ik die van madootje nog.

SAMS, BALEN!!!!!!! Ga weer voor je duimen!

Lekker binnen afspreken hoor. Heb ook geen zin om buiten te koukleunen (en ik zit tegenwoordig graag hihi)
Sorry dames, maar ik vrees dat ik af moet haken. Het griepseizoen heeft ook hier intrede gedaan. Balen, wnat ik had er erg veel zin in.
quote:madootje schreef op 15 januari 2009 @ 20:02:

Sorry dames, maar ik vrees dat ik af moet haken. Het griepseizoen heeft ook hier intrede gedaan. Balen, wnat ik had er erg veel zin in.

Jammer Madootje!!

Ik kom wel, ben er om 10 uur met 2 kids.

Lot je vergist je hoor, WIJ zijn het sterke geslacht.

En uhm t is toch in Htn?

Net flinke slag geslagen in de Lief!webwinkel. Ik vond t ineens zielig dat Minime2 eigenlijk niet zoveel nieuwe kleertjes had. Overmorgen heeft hij dat wel

Tot zaterdag!
Morning!!!

Hier de eigenaresse van 2 huizen!! We hebben de sleutel van ons nieuwe huis. En het is zoooooo groot.

Immiddels ook weer een bod op ons huidige huis, hoop dat we vandaag wat verder komen kwa onderhandeling.

Madootje, beterschap, jammer dat je er niet bij bent.

Findi, altijd leuk, shoppen, en Lief is ook echt heel leuk, is een goed idee, kan ik binnenkort ook wel even kijken voor onze vent.

Lot is het nog idee om samen te rijden, of zien we elkaar daar gewoon ?
Fijn dat er al wel weer een bod is gedaan Sams, inderdaad 3x is scheepsrecht he..!

Wbt het meerijden. Als het even kan wil ik na de meeting even langs mn collega in Uithoorn ivm haar verjaardag (kreeg vd week pas de uitnodiging - ze wordt 50).

Dan is meerijden niet handig. Weet niet of Marit het trekt maar goed dat zie ik morgen wel.

Als het qua vervoer lastig is dan pik ik je gewoon op hoor!

Laat het me dan nog even weten, anders zie ik je morgen in Houten!

En spinmarathon overleeft Findi?

Ik vond 2 uur al lang maar 3 is helemaal pittig..nou ben ik ook nog maar een beginneling...!

Werd helaas geen kapper gisteren. KDV belde op, Lotje was ziek geworden. Hoge koorts.

Vanacht kwam ze elk uur... ze ligt er nu alweer in terwijl ze er net een uurtje uit is.

Mn moeder ligt ook geveld in bed... leuk he een dagje oppassen!

Tot morgen allemaal!
Het griepseizoen is duidelijk gearriveerd.

Meiden, veel plezier morgen. Helaas hier nog steeds flink koorts dus het vrijgezellenfeestje gaat morgen waarschijnlijk ook aan mijn neus voorbij.

Spannend hoor Sams. Hopelijk gaat dit eindelijk een definitieve verkoop opleveren.
Ik heb er zin in! Ben wel nog wat aan het kuchen en mijn stem heeft het flink te verduren gekregen (ben redelijk hees) maar wij zijn er morgen bij! Ik combineer het met een proefritje bij een garage in Houten (wil graag een klein 5-deurs autootje) en aangezien mijn man daar ook graag bij wil zijn komt ie daarna nog even mee naar Ballorig. Heb hem gewaarschuwd dat hij de enige man is, maar hij vond het ook voor Stijn wel leuk om even te komen spelen (jaja ...) Dus wij komen morgen met zijn 4tjes. Als Stijn het zat is, dan kan hij met Ernieman naar huis.

Zie jullie morgen!
Tot morgen allemaal!
Ik wil ooohoooohoooookkkkkkk
Marit is ziek

Heeft me zo'n beetje de hele nacht bezig gehouden. Eerst omdat ze steeds dacht een "poepie" te moeten doen. Maar nadat 2x was gelukt bleef haar buik borrelen. Moet niet spugen hoor mama.

Uiteindelijk toch wel.

Heeft bij ons in bed geslapen nou ja van 04.30 tot nu. Ze ligt er nog in.

En is helemaal gloeiend. Vast koorts.

Moeten verstek laten gaan....

Veel plezier allemaal!
Die verschrikkelijk griep ook! Thibault lijkt het ook te krijgen. Ik wil geen zieke kiddies.

Amelie en ik vonden het super gezellig meiden vanochtend. Ze viel inderdaad de laatste 20 minuten in slaap.

Volgend jaar weer zeg ik, en dan geen zieke meer.

Goed, kleine vent huilt, moet gaan. XX

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven