~ Juli 2005 ~

12-06-2007 09:43 2326 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sams; kan je bericht mbt het KDV helaas niet lezen maar klinkt als superheftig. Naar hoor.

Tje wat vervelend Tomaatje voor je kids en heftig ook voor jullie allebei een operatie. Hopelijk heeft het wel effect!

Grappig dat bij alle 3 je kinderen de tanden en kiezen zich zo ontwikkelen!

Leuke nieuwe avatar heb je Barrel - is het die van jullie?

Alles nog steeds lekker binnensbuiks

Vrijdag belde mn vriendin, wist wel dat er wat was maar niet wat. Blijkt dat ze zwanger is geweest maar dat ze nu moet wachten op een miskraam. Er blijkt nu niets meer in het vruchtzakje te zitten. Erg rot, ze is al lange tijd bezig (is lesbisch) en het wilde maar niet lukken. Er bleek een eileider verstopt. Nu via IUI. Zelf vond ze het wel fijn te weten dat ze zwanger kon raken.

Ze wilde graag weten hoe het bij mij ging destijds. Blijkt dat je het dan toch wel weer goed terug kan halen...

Hoop voor haar dat het spoedig komt anders wordt het curretage.

Gisteren een etentje met 8 andere meiden. Gezellig. Mn schoonouders kwamen oppassen.

Een goede vriendin ging vertellen dat ze zwanger is, nu 11 weken. Wij weten het sinds kerst.

Was ook best moeilijk. Van de hele groep hebben er 3 kinderen, 2 zijn er zwanger (nu dus 3), 1 wil bewust geen kinderen en 1 wil heel graag en zit in het medische circuit. Moeilijk dus voor haar. Tja waar doe je goed aan. Apart vertellen? Mn vriendin heeft er voor gekozen het te vertellen tijdens de koffie zodat niet haar hele avond verpest zou zijn maar toch.... veel verdriet.

Tje wat was het koud, Lotje wil geen wantjes aan, en steekt haar handen boven de wandelwagenzak. ZIj heeft dus gewoon koude handjes. Dus maar niet al te lang naar buiten. Helaas betekent dat wel dat Marit vanavond haar energie nog kwijt moest

Nu even mama tijd, eventjes want ik ben bekaf, gauw naar bed!
Zeg Barrel, wil jij je wel eens even als de wiedeweerga melden. Hopelijk betekent deze afwezigheid dat je inmiddels bevallen bent van een prachtig meiske.

Hier een heerlijk weekendje weg met Madokus achter de rug. Wat is dat toch zalig even wat tijd samen weg van de kinderen. De jongens hebben het ook helemaal leuk gehad. Vrienden hebben hier het weekend opgepast en allemaal leuke dingen gedaan met ze. Ik kreeg maandag van Bikkel gelijk te horen dat ze weer moesten komen. Hij vond het maar niks datLot, wat sneu voor die vriendin. Lijkt me zo moeilijk als dan iedereen om je heen wel zwanger wordt. Vrienden die hier hebben opgepast staan ook op het punt om het medisch circuit in te gaan. Oppassen vinden ze nog erg leuk. Knap vind ik dat, want ik kan me ook goed voorstellen dat het te confronterend is.
En tjonge Tomaatje. Twee kinderen onder het mes. Da's ook wat zeg. Hopelijk knappen ze er wel van op.
Ohhhhhh, hier zo geen zin meer om te werken. Al de hele dag niet eigenlijk.

Ik 'zag' Barrel net nog op het feb2009 topic. dus nog geen nieuwe beeb.

Heb eigenlijk niet iets heel spannend te melden. Dus...gaat ik verder met dropjes eten. jammmmmm!!
Drop is inderdaad erg lekker. Haal het niet zo heel vaak, kan de verleiding niet weerstaan om eraf te blijven. Het pak moet op de een of andere manier altijd snel leeg.

Vandaag het KNO arts gebeld, Mellanie heeft namelijk een loopoor. Oordruppels gekregen en gelijk een afspraak voor volgende week gemaakt. Ze willen haar zien en de oren controleren.
hihihi, sorry dames, ben nog steeds bol en rond!

meisje wil er niet uit, helaas.

Moet straks naar de gyn voor controle, ben benieuwd.

Wat een ellende hier zeg met al die oren. Ben echt blij dat ons dat bespaard is gebleven (tot nu dan he)

Manlief heeft altijd last en last gehad van zijn oren maar godzijdank heeft hidde dat niet van hem meegekregen.

Madootje lekker he zo'n weekend als man en vrouw en niet als pap en mam! Genieten!

Lot, rot he als iemand in de MM zit maarja je kan het toch moeilijk verzwijgen. Verdrietig is het zeker, weet er alles van!

Mooie hond he, is onze schat:)
Barrel: Is de foto van je avater een RR? Hoe oud is die?

Hier in huis loopt ook een RR rond van 8 jaar oud.

Wat de oren betreft wordt er niet echt vrolijk van.

Lot: Lastig als het zwanger worden niet vanzelf gaat. Helemaal verdrietig kan het zijn om dan te horen dat een ander wel zwanger is.

Zo nog een paar dagen werken en dan heerlijk naar de wintersport. Heb er veel zin in.
Barrel, fijn dat het einde bijna in zicht is, he! Leef met je mee hoor. En ik hoop dat je meisje zich snel zelf meldt.

Truusje, wintersport. Wilt u dat niet zeggen, wij willen ook zo graag, maar ja je kan niet alles he. Volgend jaar dan maar.

Veel plezier alvast.

Madootje, heerlijk dat je weekend hebt gehad met manlief. Dat moeten wij ook hoog nodig doen. De gehele situatie hier, brengt behoorlijk wat stress met zich mee. Hoop dat het na de verhuizing wat rustiger gaat worden. Ik loop langzaam vast met alles. Zucht!

Lot, hoe is het bij jullie. Je lief alweer bijna terug ? Ik realiseer me vaak, dat wij geluk hebben gehad hoor, met 2 kids, en het 'makkelijk' krijgen daarvan. Moeilijk voor je vriendin.

Moet nu aan de slag, gelukkig maar half dagje vandaag werken. Ben toe aan vakantie.......
Zo weer terug uit het ziekenhuis: de buisjes zitten erin!

Gelukkig allemaal erg meegevallen, hij vond het voor de tijd allemaal wel erg spannend (hopelijk was daar zijn gedrag ook aan te wijten en is dat nu weer oke )

Ben benieuwd of hij nu ook snel beter gaat horen, moet nu nog wel steeds herhalen, maarja in hoeverre is het een gewenning?

Volgende keer zal ik weer netjes op jullie reageren. Ik had de vorige keer een heel verhaal getypt, maar lang leve het internet: even een storing en weg was mijn tekst. Heb nu nog even geen puf om alles weer opnieuw te typen
Charly, hopelijk helpt het snel bij je kleine man! Lijkt me ook wel heel erg spannend hoor voor zo'n klein ventje.

Sam, nog ff volhouden hoor!! En ja als de verhuizing helemaal over is dan gewoon even lekker samen zijn, kan nooit kwaad toch?

Wintersport ooooohh zou er bijna een moord voor doen, heeeeeerlijk!

Hier nog niets behalve veeeeel voorweeen..'s nachts. Mennnn wat vermoeiend is dat niet slapen blegh.

Helaas zet het nog niet door. Moet nu di weer op controle als ze er dan nog niet is word ik ingeleid YES!!

Mijn gyn wil me niet overtijd laten lopen, helemaal niet erg
Oja sorry, onze RR is nu 3 jaar en een superhond.

Zoooooooo lief. Hij wordt nu wel een echte macho, volwassen he (en niet geholpen)
Da's een handige gyn zeg. Al zou het helemaal mooi zijn als je meiske zich voor dinsdag spontaan aanmeldt.

Hoe is het nu met je mannetje Charly? Niet teveel last hoop ik.

Sams, na de verhuizing komt er vast meer rust in de tent bij jullie. Hopelijk zit er voor jullie dan ook snel wat tijd samen in. Hoe gaat het met klussen? En weten jullie al of de koper de financiering rond gaat krijgen?
Jaaaaa, vriendlief is vertrokken en komt dus snel thuis. Zal wel na middagnacht zijn maar niet minder fijn!

Met Marit en Lotje tekeningen gemaakt en opgehangen. Marit helemaal blij.

Hopelijk heeft het effect de buisjes Charly!

Heelijk wintersport Truusje - veel plezier. Zijn jullie al eerder met de meiden geweest?

Klinkt goed Madootje jullie weekendje weg. Erg fijn zo af en toe!

Go Barrel go!!

Kreeg vandaag een mailtje met goed nieuws! Er is plek op de NSO op alle 3 de dagen...

Had van de week een mailtje gestuurd naar de planning met de vraag of zij al iets konden zeggen over de wachtlijst (op advies van de manager - zij zei, je moet veel van je laten horen, zodat ze je naam kennen). En vandaag dus bericht.

Marit haar vriendje kan ook terecht op dezelfde dagen. Leuk dus.

Had net van alles geregeld met ouderschapsverlof maar dat hoeft nu dus niet. Wellicht dat ik dit nog 1 maand ga opnemen maar dat is dan meer dat ik haar van school kan halen.

Hoe is het met de oren van Mellanie Truusje?
Lekker Lot. Het is altijd een opluchting om te weten dat de opvang goed geregeld is. En wat lekker je vriend weer thuis. Hoe was het weerzien met de meiden vanmorgen? En is hij een beetje opgeschoten met klussen aan het huis?
Gisteravond voor het eerst weer eens uiteten geweest met zijn 2-en na 2 jaar! Meiden logeren bij opa en oma en T na het eten weer opgehaald. Hij is nog steeds erg verkouden, inmiddels 4 tanden en 2 op komst, en snotterig.

We hebben genoten en heerlijk gegeten.

Vanmorgen om 6.30 uur een fles gegeven aan T en toen nog doorgeslapen tot 9.45 uur. Poe poe dat hadden we echt even nodig!

reacties op jullie stukjes volgt later.
Wauw ik benijd je Tomaatje. Wij willen ook al 2 jaar samen naar de film in de bios en een hapje eten. Lekker hoor!

Net de verhalen gelezen van de hel die overblijven heet. Zit er aan te denken om oma tussen de middag in te schakelen. Opa komt nl ook altijd thuis eten, dan kan hij Minime meteen ophalen. Wel gaat hij naar BSO en doordat we al op t zelfde kdv zitten, hoefden we niet op de wachtlijst. Oma heeft gezegd dat ze ook wel Minime naar school wil brengen s ochtends, dan doe ik Minime2 naar t kdv en haal ze zelf allebei op s middags (Minime wordt met een busje van school naar kdv gebracht) O ja en hebben jullie ook opvang tijdens de schoolvakanties op de bso? En weet iemand toevallig of je nog iets van de belasting terugkrijgt over het bso-gedeelte?

En Lot, ben je al verwend door je vent voor je alleenstaande moederschapsweek?

En Barrel MELDPLICHT!!!!!!!!

En Charly en Truusje alles goed met de oren en buisjes?
Met Mellanie haar oren gaat het niet zo goed. Vrijdag werd ik gebeld door het kdv. Mellanie was heel erg huilerig, hangerig had wat verhoging en haar oor bleef lopen. Ze hadden haar oor afgeplakt, wat natuurlijk weer erg interassant was voor de andere kids.

Besloten om Mellanie op te halen en naar mijn ouders gebracht. Daar heeft ze veel geslapen en heeft lekker gespeeld.

Vrijdag de kno arts gebeld en nieuwe oordruppels gekregen. Dinsdag terug komen voor controle.

Voor mezelf ben ik ook aardig aan het dokteren. Inmiddels is bekend wat mijn huidinfectie is. Uitslag psoriasis. Daar ben ik minder blij mee, maar ja het is niet anders. Over 2 weken weer terug komen bij de ha.

Gelukkig gaat het met manlief en Suzanne prima, die hebben (tot nu toe) nergens last van.

Vorig jaar hebben we de wintersport over geslagen, dus voor Mellanie wordt het de eerste keer. Suzanne is al vaker meegeweest, alleen dit jaar gaat ze skiën. Ben benieuwd wat ze daarvan vind.

Suzanne slaapt graag in de auto, dus die komt haar tijd slapend door. Mellanie is een ander verhaal, die slaapt nagenoeg niet in de auto. We zullen zien hoe dat gaat.

De dvd speler is in de aanslag en Bumba, sprookjesboom, Franklin het schildpad doen het goed.

Lot: Lekke hoor dat de opvang straks geregeld is. Hier nog niet en dat bezorgd me af en toe wat hoofdpijn. Wat een gedoe zeg om een plekje te bemachtigen.

Dan kan ik me wel eens afvragen, waarom wordt het je zo moeilijk gemaakt, wil je werken wordt je zowat gedwongen omdat je geen opvang voor je kind heb.

Barrel: Kunnen we je al feliciteren?????

Tomaatje: Ook ik benijd je. Heb je genoten van je avondje uit met z'n tweetjes
Bah Truusje, wat naar dat het Mellanie nog niet lekker gaat, hopelijk hebben de nieuwe druppels meer effect.

Barrel: voorweeën doen ook hun werk hoor (en slapen wordt straks ook even weer een stuk minder, kan je vast wennen )

Sorry, geintje. Sterkte (maar misschien ben je al wel bevallen) we wachten in spanning af!!

Tomaatje: klinkt goed even lekker met z'n tweeën, wij gaan wel eens uit eten, maar altijd met de kids erbij. We zijn laats wel een keer voor het eerst sinds tijden samen naar de bios geweest. Erg leuk (alleeen jammer dat het bijna uitverkocht was en we op de 2e rij moesten zitten....)

Lot: hoe was het weerzien?

Krijg je wel respect voor alleenstaande ouders denk ik he? Fijn dat hij er weer is. Heeft hij een beetje kunnen werken?

Gaan jullie deze vakantie ook daar op vakantie?

Hier is het allemaal weer flink gestress in huis: bij manlief op lkantoor zijn de gevolgen van de kredietcrisis ook te merken.

Ging het net weer een beetje beter met hem krijg je dit, kan je weer van voren af aan beginnen.

Met T. gaat het heel goed,m erk niets van dat hij onder narcose is geweest. Zijn oren zijn nog een beetje vies, maar ik druppel nog niet.

Of zijn gehoor echt al verbeterd is durf ik nog niet te zeggen, hij zegt zelf wel dat hij beter hoort, maar ik moet toch nog wel vaak dingen herhalen (maar kan ook een gewoonte van hem zijn geworden).

Hij schrikt iig niet van geluiden, het is dus niet dat hij nu ineens heel veel meer hoort. We wachten af.

Hij had de afgelopen tijd wel heel abnormaal gedrag: driftbuien, was ineens overal bang voor en met name bang dat ik hem niet meer zou komen ophalen of hem in de steek zou laten: drama's op de creche.

Ik hoopte dat het allemaal met de ok te maken had en dat het nu snel beter zal gaan,maar hij wil nog steeds niet graag slapen en heett het liefst dat ik overal mee ga.

Of is dit weer zo'n fase??

F. is aan de ventolin, ik heb het een lange tijd tegen kunnen houden,maar ze bleef maar zo hoesten dus toch maar overstag.

Even ging het wat beter,maar nu hoest ze ook wel weer flink en enorm veel snot.

Laat de lente maar komen! (vrijdag leek heter al aardig op)

Ik ga maar eens posten, straks is het weer weg
hier nog steeds niks noppes nada :(
Jeetje zeg, wat zit iedereen te tobben met die oren he!

Met Nikki heb ik toen ook een hele tijd moeten druppelen. Werd er gek van. Hoop dat ik bij Sofie en T eerder weer op het goede spoor zit.

Hier ook aan de ventolin met T. Hij hoest de longen uit zijn lijf en het lijkt verdacht veel op pseudo croep, dus we kijken het nog even aan. Ik moet woensdag naar het zh om zijn longen en hart te checken voor de operatie, dus kan ik gelijk even vragen of hij niets verdachts hoort.

Zet hem op he Barrel!! go barrel go barrel go barrel!!

wij hebben geen bso nodig. Op maandag en donderdag blijft Nikki over. De eerste paar weken lossen wij dit nog op door haar zelf op te halen tussen de middag. Kan ze even rustig wennen. Maandag gaat tomannetje thuiswerken en op de donderdag gaat ze naar oma na school.

Veel plezier op wintersport truusje! Vorig jaar zijn we wel geweest, maar de reis in de auto was een drama. Nu met 3 laten we het maar schieten dit jaar!
Wat vervelend zeg dat het nog zo tobben is met Mellanie. En allemaal kleintjes aan de ventolin is ook al zo sneu.

Hier vannacht wel weer een kotsend mannetje, maar gisteren op een feestje is Bink behoorlijk aan het snaaien gegaan (en probeer hem maar eens tegen te houden, vliegensvlug is ie) dus hopelijk kwam het daardoor. 2 keer in een uur zijn bed kunnen verschonen zo tussen half 1 en half 2 's nachts. Toen was ik er eerlijk gezegd wel weer klaar mee. Bikkel maakt er ook weer een potje van met slapen. Die is ook al twee avonden op rij pas na half 12 in slaap gevallen.

Findi, BSO valt gewoon onder de kinderopvangtoeslag. Daar krijg je dus procentueel evenveel van terug van de belasting. Ons kdv heeft eigen BSO en wij stromen dus gewoon door zonder wachtlijst. Bij ons kun je kiezen uit BSO (voor en na school) of NSO (alleen na school). Daarnaast kun je kiezen tussen met of zonder vakantieopvang. Het is bij ons gelukkig dus prima geregeld wat dat betreft.
Barrel, hopelijk ben je inmiddels aan het bijkomen van een vlotte bevalling met een prachtig meiske als eindresultaat. Zo niet, dan is het vandaag dacht ik D-day en zou je ingeleid worden. In dat geval heel veel sterkte vandaag en zet 'm op. Je kunt het!
Go Barrel, go!!
Barrel, hier ook een - ik denk aan je berichtje -.

You can you do it!!!

KUS!!
D-day maar helemaal niets.... Ja een dikke buik!

maarrrrrr donderdag word ik ingeleid dus er is licht aan het eind van de tunnel!!! YES!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven