~ Juli 2005 ~

12-06-2007 09:43 2326 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Sams, wat een klotesituatie voor jullie zeg. Hopelijk komen er snel een andere koper en een droombaan op jullie pad. En wat ongelooflijk hufterig dat je man op zijn werk nooit eerder te horen heeft gekregen dat verlenging van zijn contract er misschien niet in zat.
Sams: Die miljoenen in de oudejaarsloterijen sturen we gewoon jullie kant op. Ook hiervoor geldt vast :UTKOMTGOED (en heel snel alsjeblieft!!)
Tje wat een narigheid Sams, dikke voor jullie!

Hopelijk komt er snel een koper.

Hier ook 2 verkouden meisjes. Afgelopen donderdagnacht een spugende Marit en vrijdag was Lotje aan de beurt. Beiden 1 dag en daarna was het over. Wel erge rare ontlasting beiden... vast een één of ander virus. Al hoewel ik bij Lotje ook een verdikking in de kaak zie...kiezen?

Lotje loopt!

Zo grappig weer om te zien hoe zij zich ontwikkeld. Erg trots is ze op zichzelf als ze zo door de kamer stapt.

Afgelopen weekend hadden we alleen Lotje in huis!

Marit was bij mn ouders logeren. Ze heeft genoten! Gelukkig. Was 2 jaar geleden dat ze voor het laatst geslapen heeft, toen waren de omstandigheden minder leuk (hersenbloeding van mn schoonvader). Voor herhaling vatbaar dus dat is fijn.

Wij hebben heerlijk van Lotje genoten, die nu eens alle ruimte had om met het speelgoed te spelen wat ze in handen had zonder dat Marit er ook mee wilde spelen

Zaterdagavond met vrienden uit eten gegaan. Ons buurmeisje kwam voor het eerst oppassen. Leuk hoor. Zij erg blij (en wij ook) en trots op zichzelf dat alles goed was gegaan!

Gisteren heerlijk gewandeld en veel gekletst met vriendlief, een superdag!

Morgen weer werken... ben bijna 1 1/2 week vrij geweest... heerlijk maar het vliegt voorbij!
Wat zijn er veel verkouden zeg.

Met Suzanne gaat het beter, het pufje helpt goed.

Hier een koud weekend achter de rug. Zaterdag ochtend verwarming defect. 's avonds toch nog aan de praat gekregen, maar zondag morgen weer zo koud. Het was 13 graden in huis. Geen pretje best wel koud.

Blijkt een of andere klep niet goed te werken in de combiketel. Vandaag is dat pas vervangen, tot op heden is het warm. Even afwachten of het morgen ochtend nog zo is.

Morgen met Mellanie naar de ha toe. 2 weken geleden druppels gekregen voor haar loopoor. Tot op heden heeft dat niet gewerkt, ze heeft nog steeds een vies oor. Ben benieuwd wat eraan gedaan gaat worden.

Inmiddels staat de kerstboom in huis. Suzanne is helemaal in haar nopjes en heeft goed geholpen met de boom versieren. Morgen wordt ze door opa en oma opgehaald om daar te helpen met de boom
Brrr Truusje, heel koud 13 graden, gelukkig is de ketel gemaakt.

Vanochtend 2 pakketjes bij de post, ik zat natuurlijk al te wachten op t droom en sluimerpaardje en die heb ik ontvangen (erg leuk). Maar er zat nog een grotere doos bij van dezelfde afzender: een fisher price mobiel met lichtjes en lampjes en afstandsbediening. blijkt dus dat ik uitgeloot was uit de winnaars van een quizje op de nutricia site. Weer erg leuk. Ik ga hem denk verkopen of als kraamkado geven, want minime2 trekt nu al woezel en pip naar beneden

Zo komt een vriendin lekker thee drinken, ze is eindelijk zwanger na 3 jaar, ik ben echt blij voor d'r!!!
Hoe is het met Mellanie gegaan bij de HA, Truusje? Vervelend dat haar oortjes nog niet schoon waren na zo'n kuur.

Marit heeft ook uitgebreid geholpen met het versieren van de kerstboom, prachtig om te zien. Samen met papa en wel met wat sturing en hulp. Anders hadden veel ballen op 1 plek gehangen

Wat heerlijk voor je vriendin Findi!

En haar kado heb je al in huis.... toch leuk om mee te doen aan een prijsvraag!

Doe het de laatste tijd ook zo af en toe maar tot op heden... geen resultaat...

Nu richting mn werk, hopelijk weinig ijzel, ben niet zo,n held...Ga vandaag de kerstattenties in pakken, een aardigheidje van de voorziening (van de Stichting krijgen wel altijd een VVV bon). Wij geven een handdoek met douchefris (heb het hele Therme vak leeggehaald bij de plaatselijke DA - lang leve de aanbieding) en een kaartje erbij met wat we in januari gaan doen - kookworkshop. Vind het zelf erg leuk (is er tenminste 1 iemand blij mee...)
Dank jullie wel meiden voor de lieve reacties.

Deze week weer 2 kijkers voor ons huis, hopen dat er wat uitkomt.

Die Findi, en een prijs winnen, mag ik dat ook een keer ? Fijn voor je vriendin dat ze zwanger is.

Lot, jij bent er vroeg bij op de woensdag. Dat je er tijd voor hebt om achter pc te kruipen..haha....hier altijd eeuwige stress met aankleden van Amelie. Dus geen pc-tijd dan.

Hoe ging het met Mellanie bij ha ?

Moet aan de slag hierzo. Bah geen zin.....
Morgen naar het cb met de meiden.

O wat ben ik benieuwd hoeveel ze wegen. Nikki eet op het moment weer bar weinig, dus Sofie is haar vast voorbij gegroeit!

Sofie kan de broeken van Nikki niet eens aan. Te dikke buik of te dunne van Nikki!!!

Er liggen hier 4 kindjes te slapen dus even tijd om te computeren. Mara vandaag een dagje over de vloer. 2 weken ouder dan Sofie.

Het gaat me aardig goed af moet ik zeggen, dus......... wie weet ahum.

Ik zou wel willen hoor, maar tomannetje vindt het wel genoeg 3 gezonde kindjes. Is natuurlijk ook zo en ons mannetje is pas 6 maanden, maar het voelt nog niet af!!

Hier ook de kerstboom opgetuigd.

Nikki at het liefst de chocolade ballen al op voordat ze de boom in konden, maar ik heb er nog 3 weten te redden hihihi

Ze vraagt elke dag of de kerst al is geweest zodat ze ook die ballen kan opsnoepen.

Niet eten maar snoepen o zo graag!!

Sam ik zal duimen voor jullie dat het huis deze week nog wordt verkocht!
Mellanie heeft een nieuwe antibiotica kuur gekregen. Als deze niet aanslaat dan krijg ik een verwijzing naar de KNO arts. Verwacht eigenlijk niet zo veel van de kuur , dus ga ervan uit dat ik volgende week weer bij de ha zit voor de verwijzing.

Sams: Hoop voor je dat de koper er tussen zit.

Hier gelukkig geen strijd met het aankleden. Die is er zeker wel geweest. Leg nu van te voren klaar wat ze aan moet trekken en dan zelf aankleden. Ondertussen ga ik Mellanie aankleden. Tot op heden werkt dat perfect.

Tomaatje: Kan tomannetje wel een beetje gelijk geven hoor, 3 gezonde kindjes maar als het voor jouw nog niet af voelt, dan wordt het lastig of goed onderhandelen (hahahaha).

Die "discussie" hoeven we hier niet te voeren. Wij houden het bij 2. Een derde nee, ik moet er niet aan denken (maar dat is echt persoonlijk hoor).

Vandaag een brief van de basisschool ontvangen. De eerste schooldag is 4 juni 2009. Van te voren mag ze 5 ochtenden komen wennen. Wat gaat het dan snel zeg, volgend jaar al naar de basisschool.
Sams, er hoeft maar 1 koper bij te zitten! Succes!

Jeetje Truusje wat een gemodder, hopelijk slaat de kuur toch wel aan. Niet leuk die zieke kindjes!

Tomaatje: een 4e

Charlyman vindt 2 ook echt genoeg, ik ben er voor mezelf nog niet uit. Vroeger dacht ik altijd 3 kinderen, dat lijkt me leuk, maar ik vind het soms ook allemaal wel heel heftig: de bezorgdheid, verantwoordelijkheid etc.

Hoe was het op het CB? Ik moest vandaag ook weer met F. even een tussentijdse check.

Was ze in 1 maand maar 110 gram aangekomen Terwijl (voordat ze ziek werd) het eten van vast voedsel juist heel goed ging. Snap je toch ook niets van?

Hier ook zo'n mannetje dat midden in de nacht roept dat ie lang genoeg geslapen heeft en eruit wil

Wij willen slapen!!!!!

Probeer soms het middagslaapje over te slaan, gaat soms goed maar vaak vind ik dat hij het toch nog wel nodig heeft.

Gisteren kerstviering gehad van het werk van mijn man: stamppotbuffet en de kerstpakkettten werden uitgedeeld, voor de kinderen waren er cadeautjes onder de kerstboom.

Verder hadden ze allemaal knutselspulletjes en sjoelbakken neergezet, 1 groot feest!

T. riep de hele tijd dat hij nog heeeel, heeeel, heeeel lang wilde blijven
pffff 4 kinderen ik moet er niet aan denken!

Ben al in de war de nr 2 eraan komt (en dat duurt niet al te lang meer)

Problemen met aankleden, helemaal niet. Zal hem een worst wezen gelukkig.

Hidde slaapt al tijden niet meer 's middags. Soms heeft hij het eigenlijk wel nodig maar dan laat ik hem even op de bank liggen tv kijken. Rust hij toch nog even.

Hihi wel grappig hoor die 3 kids van jou tomaatje. Wat een verschil tussen je meiden

Wel frustrerend he dat slechter eten. Hidde at eerst alles en nu zegt hij bij dingen die hij voorheen heerlijk vond. Bah vies he!!!

pffff Maak me er maar niet al te druk over hij ziet er nog gezond genoeg uit
gisteren op het cb geweest.

Nikki 97 cm en 13.0 kilo

Sofie 85 cm en 12,8 kilo

Voor mijn gevoel is Sofie zwaarder, maar toch net niet!

Hier slapen ze alledrie tussen de middag.

Nikki heeft nu 2 nachten doorgeslapen. Als ze slecht slaapt mag ze geen tv kijken en geen snoep de volgende dag.

Werkt erg goed moet ik zeggen. ( ja je moet wat toch! )

fijn weekend allemaal !
Vanmorgen maar weer eens bij de ha geweest. De antibiotica kuur voor Mellanie heeft niet geholpen. De ha gelijk het ziekenhuis gebeld waar ik vanmiddag nog terecht kon.

Uiteraard heeft de arts in haar oren gekeken en zei dat ze een flinke oor ontsteking heeft aan het linkeroor. Het rechteroor is ook niet schoon. De ontsteking is op kweek gezet en volgende week krijgen we de uitslag. Weer een kuur gekregen maar ook neusspray en oordruppels.

Als de oren "droog" zijn worden er buisjes geplaatst en de neusamandel geknipt.
Beterschap Truusje!

Hopelijk gezellige kerstdagen voor jullie.

Hier ook een mannetje aan de antibiotica.

Het ging vandaag al een stuk beter!
Nou dat schiet niet echt op het Truusje, balen zeg. In ieder geval beterschap.

Wat grappig, he tomaatje, dat je meiden zo weinig verschillen kwa gewicht. Jij ook beterschap voor je kleine ventje.

Gisteren weer naar CB geweest, en de 11 mdn prik gehad, hij moest heel even 'piepen' maar na 2 seconden was het over. En mama zat daar met zwetende oksels. Hij was zo maar afgevallen, bijna niet gegroeid. Alles in een dip. Thibault is ook zo ondernemend, zit geen moment stil. Vandaag is ie door prik wel wat hangerig. Nu is ie ook een beginnende huil actie aan het opzetten.

Voorlopig niets nieuws op het huizenfront, wel veel klijkers, maar nog geen bieders. De sleutel van ons nieuwe huis krijgen we al 15 januari. Heel snel dus al. Spannend.

Afgelopen vrijdag ben ik weer ouderwets door mijn bekken heen gezakt. Het blijft elke maand 1x fout gaan. Het was zo erg dat ik niet meer kon lopen, en zelfs autorijden lukte me niet meer. Na een nacht goed slapen, ging het zaterdag een stuk beter. Gisteren weer naar de osteopaat geweest en die heeft alles weer recht kunnen zetten. Ben nu wel erg moe en bekken&rug voelen wat beurs.

Hier blijf het trouwens zeker bij 2 kinderen, moet er niet aan denken. Dan kom ik zeker in een rolstoel. Maar ga gerust je gang hoor, hihihi....

Ik geloof dat ik mijn ventje nu toch echt moet gaan troosten.

Barrel, al aan het aftellen ? Hoe veel weken ben je al, of moet ik vragen hoe kort (lang) je nog moet ?

Mocht ik me hier niet meer melden, ik wens jullie allemaal heerlijke, gezellige kerstdagen !!
He truusje wat vervelend zeg dat het maar zo aanhoud! Zeker als een kleintje last heeft van oorontsteking kan dat zo star zijn bah! Sterkte ermee!!!

Sams, jij ook met je bekken. Gaat dat nooit meer over???

Hoop dat je vlug je huis verkoopt, 2 huizen is ook niets.

Hoe is het met de situatie van manlief??

Ik ben vandaag precies 33 weken en het volkomen zat!

Mijn lijf is groot, log en doet pijn. Ik kan echt zooooo weinig. Erg lastig met een ondernemende peuter.

Hoop ook dat het met 37 wkn geboren wordt *whisfull thinking*

Met de kerst gesloten en lekker naar Nederland, gezellig!!!

Heb er wel veel zin in hoor. FF helemaal niets, jammie!

Iedereen hele fijne dagen
Red je dan de 17e nog wel Barrel? Als t niet gaat met autorijden of zo moet je t maar niet doen, of je ergens halverwege laten oppikken door iemand.

Balen Truusje, ik hoop dat de buisjes er snel in kunnen.

Voor het zwanger zijn en de babytijd zou ik zeker nog een paar kindjes willen, maar idd de verantwoordelijkheid en de financiënen mijn verstand houden het een beetje tegen.

Morgen weer lekker kerst en alle leuke verplichtingen die erbij horen, BLEH! Ik heb maar een rollade besteld bij de slager en hij wordt voor me gebraden, soep in zak voor af en toe B&J ijs choco fudge hmmmmm. Eerst brunchen bij mijn zusje in haar nieuwe huis en 2e kerstdag gourmetten bij schoonouders. Oude kleren aan, want ze hebben altijd veel vis, wat ontzettend stinkt. En dan is het weer voorbij Thank God.

oud & nieuw wordt leuker: Minime nemen we mee naar vrienden en Minime2 laten we slapen bij oma en opa (hij slaapt trouwens al 4 nachten door :-) ) Laten jullie de oudste wakker of maken jullie ze wakker om kwart voor twaalf??

Hele fijne dagen enne niet teveel eten;-)
Beterschap voor alle zieken en voor jullie allemaal hele fijne dagen en dat voor het nieuwe jaar al jullie wensen maar uit mogen komen!

Liefs, Charly
Fijne feestdagen allemaal! En sterkte met alle verplichtingen Wij hebben dit jaar alles afgehouden en ein-de-lijk eens een kerst zonder verplichtje bezoekjes en opzitten en pootjes geven. We hebben fgelopen weekend een spontaan bezoekje aan mijn ouders in Limburg gebracht, we gaan morgen even op de koffie bij mijn schoonouders en that's it!

Héérlijk...! (maar heel stiekempjes ook een beetje kaal...)

Maar sai word het met 2 donderstenen in huis in ieder geval nooit!

Afgelopen zaterdag alvast even gaan wennen met Jurre bij Ballorig. Hij kan nogal verlegen zijn in vreemde situaties en bij mensen die hij niet kent, dus het leek me slim om ervoor te zorgen dat de lokatie in ieder geval al een beetje bekend zou zijn. Nou, gróót succes hoor! Ook voor papa, mama en Stijn ;-)!
Klinkt lekker rustig Ernie, was het ook rustig

De rollade was heerlijk en we stonken gister heerlijk naar vis: Yes de kerst is weer voorbij!!! Nu de laatste dagen van 2008. Ik ben dan altijd best wel aan het terugdenken , aan wat er allemaal is gebeurd en hoe snel het is gegaan. Minime2 is alweer een half jaar (en kan onwijs lief bubbles blazen met zijn lipjes) en Minime gaat volgend jaar naar school (mag ook wel, soms lijkt hij zich hier te vervelen)

Lot hoe gaat t met jullie? En Madootje hoe bevalt je nieuwe baan en de hulp?
Nou wij hebben de kerst ook weer overleefd, hij was weer fijn: not!

1e kerstdag met schoonfam. uit eten, T. werd ziek en heeft bij van der Valk het hele kerstmenu er weer uit gegooid (aan tafel... )

2e kerst zou mijn familie bij ons komen, er waren al spanningen: ik had mot met mijn moeder omdat zij heel moeilijk deed over oppassen toen F. zo ziek was (heb even geen zin om het hele verhaal te vertellen, maar ze heeft me behoorlijk laten zitten maar dat mag ik weer niet zeggen want het ligt nooit aan haar....)

Maar goed ik heb met Sinterklaas het voorstel gedaan om 2e kerstdag bij ons te vieren en zowel mijn ouders als zus hebben toen ja gezegd.

Ik kerstmenu uitgezocht, boodschappen gedaan, blijkt dat mijn zus het allemaal verkeerd heeft begrepen (we hadden toch nog niets definitief afgesproken????) en die kwam dus niet . Verdikke moet alles dan tegenwoordig in 10 voud??

Met mijn moeder maandag de boel "uitgesproken" (maar niet heus, zolang je haar maar gelijk geeft...) om de lieve kerstvrede te bewaren, die kwamen dus wel. Maar jeetje, lekker geforceerd kerst vieren. Wat fijn dat je dan kinderen hebt die de boel kunnen breken en afleiden.

Na het eten waren ze ook weg, ik zal nog eens iets voorstellen!

Volgend jaar maar met vakantie?????

Ik hoop dat jullie kerst beter was.

Kunnen we met oud & nieuw nu allemaal aan de champoepel? Of is er naast Barrel nog een stiekem zwangere?
Zo charly dat klinkt als een heeeeeeeele leuke kerst NOT!!!

Wat vervelend dat er zoveel spanning was en je zus ook niet komen opdagen. Zou zeer beledigd zijn hoor!

Hoop dat je Oud en Nieuw beter zal zijn! en anders stort je je maar op de Champagne hehehe

Hier een fijne rustige kerst, lekker bij fam. in Nederland. Zaak dichtgegooid. heeeeerlijk!

Met Silverster zijn we wel geopend maar dat word ook errug leuk. Hoop wel dat ik het volhoud.

Het wordt toch allemaal wel wat zwaarder (mijn lijf sowieso)

FF vraagje: hadden jullie dat ook met de oudste dat die zo ontzettend aanhankelijk was aan het eind van de zw????

Hidde wil alleen maar mama, alsof ik wegga ofzo.

Of hoort dat bij deze fase, maar dat geloof ik niet.

wie o wie??
Charly: Zo de kerst doorbrengen is geen pretje.

Ik kan aardige woordenwisselingen hebben met mijn zus. Sinds ik kinderen heb gaat het een stukje beter.

Hier de kerstdagen etend doorgekomen. Eerste kerstdag bij mijn ouders en twede schoonfamilie hier.

Mellanie houdt helemaal niet van de drukte en die zonderd zich dan af.

Barrel: Suzanne was helemaal niet aanhankelijk aan het einde van de zw. Moet wel eerlijk bekennen dat Suzanne meer een papa's kindje is. Altijd en overal roept ze om haar vader.
Hier ook een oudste die zich aan papa vastklampt. Zodra hij de kamer verlaat, gaat Minime huilen en schreeuwen: ik wil met papa knuffelen!. Gelukkig is hij t zo weer vergeten, maar t is niet erg leuk. Dus bij ons was t niet alleen aan t einde van de zwangerschap.
Nou, klinkt niet erg gezellig inderdaad.

Ja moeders............. ik zou haar ook wel eens achter het behang willen plakken, maar ja het is je moeder he!

Vorig jaar hadden wij ook een spugend kind over de kersttafel.

Dit jaar is alles rustig verlopen. 2 maal ergens anders gegeten, dus geen bombarie in huis.

Zaterdag zijn we naar het kerstcicus geweest. De meiden keken hun ogen uit! Ik vond het hmmmm maar als je 2 stralende bekkies ziet ben je allang verkocht! smelt!

Tijdens mijn zwangerschap van Sofie was Nikki ook erg aanhankelijk. Tijdens mijn kraambed was het nog veel erger, maar al snel was het over.

Tijdens de zwangerschap van T geen aanhankelijke kindjes gehad omdat ze elkaar hadden. Ook al was sofie nog klein.

Het komt vast goed Barrel.

Hidde voelt gewoon dat er wat gaat gebeuren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven