~ Juli 2005 ~

12-06-2007 09:43 2326 berichten
Alle reacties Link kopieren
Charly: Wat een ellende zeg. Hopenlijk levert het gesprek met je juf iets op.

Ernie: Beterschap.

De maand september is hier druk, staat bol van de verjaardagen. De weekenden staan hier volgeboekt. Het is ook druk op de zaak, dus weinig tijd om achter de pc te zitten.

Hier gaat alles op rolletjes. Op school doet Suzanne "extra werkjes" dus het goed, en ze heeft veel plezier op school. Ondanks dat ze tegen mij weinig verteld. Tegen manlief is ze veel spraakzamer.

Ben aan het thuiswerken, ga snel weer door, anders komt het nooit af.

Fijn weekend allemaal.
Alweer een maand op school hier! En wat heeft ze het naar haar zin. Het liefst gaat ze nog op woensdagmiddag en in het weekend hihihi. Van de week hadden we een ouderavond.

Erg nuttig want nu weet ik gelijk hoe het plan bord werkt en wat piccollo is waar ze het altijd over heeft.

Wat moeten ze eigenlijk veel op school. Vroeger speelden wij gewoon in de poppenhoek of bouwhoek en nu moeten ze minimaal 2 opdrachten per week verplicht doen.

En al helemaal zelf plannen. Ook alle letters zijn hier erg in trek. S avonds voor het naar bed gaan oefent ze het alfabeth en wijst ze de letters aan van kinderen uit haar klas. Echt grappig.

Ze zijn nu met het menselijk lichaam bezig, maar ze neemt alles wel erg letterlijk. Ze heeft het over buisjes ( luchtpijp, slokdarm) en ze kan niet meer eten want ze is bang dat het in het verkeerde buisje komt!! " en dan kan ik niet meer ademen "

Donderdagochtend at ze dus niets en kwam ze s middags thuis met nog 1 1/2 boterham in haar trommel. Dit is dus niet echt goed voor onze spriet van ruim 13 kilo.

Ik al kijken in haar keel en zeggen dat haar buisjes super goed zitten. Ja je moet wat en ze ging weer eten gelukkig.

Wat gaat er toch allemaal door die koppies heen he!

T zijn neusamandelen zijn geknipt, maar de snottebellen vloeien nog rijkelijk. Nog erg chaggie en slecht slapen al 4 weken. Elke nacht verhuisd hij dus naar beneden in zijn campingbed en slapen wij nog even verder.

Met sofie alles goed.
o ja ik was vrijdag voor het eerst te laat op school.

oeps!!!!!!!

Te laat opgestaan, 3 kids aankleden op het punt staan om weg te gaan en T poept nog even in zijn luier!! Kan je er ook zo lekker bij hebben. Dus te laat.

Op de gang een kus gegeven en de klas " ingeduwd".

Gelukkig is Nikki niet zo verlegen en ging ze snel op haar stoeltje zitten.

Dit wil ik dus niet meer en zet mijn wekker nog maar wat eerder.
Tomaatje: Te laat op schoool!!!! Tsja, kan een keer gebeuren. Was je veel te laat.

Alweer een maand op school, wat gaat het snel zeg. Tot op heden gaat Suzanne met heel veel plezier fietsend naar school. Ook hier is de letter S helemaal hot. Overal wordt die letter gezien, ongelooflijk hoe snel het gaat.

Gisteren gekeken naar nieuwe schoenen, nou dat valt niet mee. De winterschoenen zijn laarzen geworden en dat past bijna niet. Te hoge wreef waardoor ze bijna geen laars past. Veel getracht te passen, ging net niet, (alhouwel de verkoopsters aardig hun best deden om de laars passend te krijgen). Uiteindelijk geslaagd , een laars met rits aan de zijkant en veters aan de achterkant.

Momenteel is het even "oorlog" tussen de meiden. Suzanne vind dat Mellanie haar na doet (wat ze niet wil). Mellanie die zich onbegrepen voelt en gaat bijten/slaan. Ze praat nog niet en daardoor niet goed duidelijk kan maken wat ze wel en niet wil. Suzanne die even snel een tikje uitdeeld waardoor Mellanie gaat gillen. En ga zo maar door. Niet echt gezellig dus.

Niet alles is negatief hoor, ze kunnen ook heel goed samen spelen.
Tomaatje: Te laat op schoool!!!! Tsja, kan een keer gebeuren. Was je veel te laat.

Alweer een maand op school, wat gaat het snel zeg. Tot op heden gaat Suzanne met heel veel plezier fietsend naar school. Ook hier is de letter S helemaal hot. Overal wordt die letter gezien, ongelooflijk hoe snel het gaat.

Gisteren gekeken naar nieuwe schoenen, nou dat valt niet mee. De winterschoenen zijn laarzen geworden en dat past bijna niet. Te hoge wreef waardoor ze bijna geen laars past. Veel getracht te passen, ging net niet, (alhouwel de verkoopsters aardig hun best deden om de laars passend te krijgen). Uiteindelijk geslaagd , een laars met rits aan de zijkant en veters aan de achterkant.

Momenteel is het even "oorlog" tussen de meiden. Suzanne vind dat Mellanie haar na doet (wat ze niet wil). Mellanie die zich onbegrepen voelt en gaat bijten/slaan. Ze praat nog niet en daardoor niet goed duidelijk kan maken wat ze wel en niet wil. Suzanne die even snel een tikje uitdeeld waardoor Mellanie gaat gillen. En ga zo maar door. Niet echt gezellig dus.

Haha Truusje was je bang dat je bericht niet geplaatst werd?

Vervelend als ze elkaar zo in de haren vliegen en helemaal wanneer er fysiek "geweld" bij komt. Ik zie het hier ook al wel een beetje gebeuren: T. vindt het heel leuk om met alles van F. te spelen (en pakt ook gerust dingen af) maar wanneer het andersom gebeurt is de wereld te klein. F. laat zich steeds minder op haar kop zitten, kan nog wat worden.

Maandag ging het T. super goed op school. Het gesprek met de juf was een beetje om te kijken of we zijn gedrag kunnen doorbreken en zij wilde weten hoe T. thuis was.

Ik had hem maandag even streng toegesproken dat ik niet meer wilde dat hij ging huilen (want er lijkt geen reden voor te zijn) en dat heeft maandag heel goed geholpen.

Gisteren was het echter weereen klein drama op de BSO, waarschijnlijk gaat hij zo huilen omdat hij dan in de broek heeft geplast (gisteren heeft hij echt alles natgeplast wat hij bij zich had).

Als iemand een tip heeft omdat broekplassen weer te doorbreken.... GRAAG!!!!!

Ben benieuwd hoe het vandaag gaat, voor het eerst zijn knuffel niet mee (het gaf veel troost, maar andere kindjes mogen hun knuffel ook niet mee), hij was hem zelf vergeten mee te nemen (gaat goed dacht ik) maar op school was hij er toch wel verdrietig om dat zijn knuffel er niet was. Hopelijk wordt dat niet opnieuw een drama.

F. heeft eindelijk ontdekt dat ze ook los kan lopen, na een paar maanden achter een krukje.....

Echt geweldig om te zien dat ze zonder steun gaat staan en zo wegwaggeld.
quote:charly75 schreef op 23 september 2009 @ 10:14:

Haha Truusje was je bang dat je bericht niet geplaatst werd?

Vervelend als ze elkaar zo in de haren vliegen en helemaal wanneer er fysiek "geweld" bij komt. Ik zie het hier ook al wel een beetje gebeuren: T. vindt het heel leuk om met alles van F. te spelen (en pakt ook gerust dingen af) maar wanneer het andersom gebeurt is de wereld te klein. F. laat zich steeds minder op haar kop zitten, kan nog wat worden.

Maandag ging het T. super goed op school. Het gesprek met de juf was een beetje om te kijken of we zijn gedrag kunnen doorbreken en zij wilde weten hoe T. thuis was.

Ik had hem maandag even streng toegesproken dat ik niet meer wilde dat hij ging huilen (want er lijkt geen reden voor te zijn) en dat heeft maandag heel goed geholpen.

Gisteren was het echter weereen klein drama op de BSO, waarschijnlijk gaat hij zo huilen omdat hij dan in de broek heeft geplast (gisteren heeft hij echt alles natgeplast wat hij bij zich had).

Als iemand een tip heeft omdat broekplassen weer te doorbreken.... GRAAG!!!!!

Een vriendin van mij heeft haar zoontje 2 middagjes thuisgehouden, omdat het allemaal teveel werd en daardoor werd het broekplassen minder tot niks. Daarna heeft ze het weer langzaam opgebouwd en nu gaat het goed.

F. heeft eindelijk ontdekt dat ze ook los kan lopen, na een paar maanden achter een krukje.....

Echt geweldig om te zien dat ze zonder steun gaat staan en zo wegwaggeld.

Lachen zeg, Minime2 loopt ook al een paar maanden achter een stoeltje (t lijkt wel een schaatser), maar loslopen ho maar

Verder alles goed hier. Op een gegeven moment had ik wel 4 vriendenboekjes in huis. Nog een tip: de pasfoto scannen en uitknippen, anders hou je niks meer over.
Barrel: hoe is het met hidde zijn waterwratjes? Zijn ze al weg? Bij Minime nog niet en het duurt nu al een jaar!
Zo weekend!

Heerlijk niets moeten maar toch veel te doen...

Had via MP een aantal rokje besteld voor Lotje daar ga ik straks shirtjes voor zoeken, heerlijk even shoppen!

Ook nog kijken of er een losse beugel voor de tripp trapp te koop is (nu eigenlijk alleen nog maar met rugsteun).

Vervelend zeg Charly het plassen van T. Sprak gisteren mn vriendin (gezellig tijdens het boodschappen doen op vrijdagavond...) Haar dochter heeft het ook. Zij zijn van de week naar de huisarts gegaan, ze waren het zat. Volgens hun huisarts waren er 3 mogelijkheden 1. Iets neurologisch, 2. Ze is er nog niet aan toe, 3 Iets met de spieren.

Het neurologische daar dacht hij niet gelijk aan. En om het met de spieren uit te sluiten gaan ze naar een kinderfysiotherapeut. Zij schijnen binnen een aantal keer al te kunnen meten of de oefeningenresultaat hebben.... Ben benieuwd.

Wij waren gisteren te laat op school... Marit had buikpijn en moest een "poepie" doen. Tja en dat lukt nog niet op de wc laat staan op commando. Maar even gebeld naar school dat we wat later zouden komen...

Marit zelf vond het totaal niet erg om te laat de klas in te komen (helaas).

Heel herkenbaar Truusje dat kibbelen, vechten van je meiden. Soms is het hier erg gezellig maar soms... dan wil de een natuurlijk perse hetgeen de ander heeft en andersom.

Ze liggen nu alle 2 in bed, Marit in ons bed, tv kijken, nou rust ze in ieder geval uit.

Ze heeft me afgelopen nacht 4 keer wakker gemaakt... ze droomde over de vriendenboekjes welke ze mee heeft gekregen van kindjes uit de klas, ze droomde over het invullen ervan...
Sorry van de 3 dubbele posting. Het versturen ging niet, dus dacht druk nog maar een paar keer. En dit was het restultaat. Nou ja, dan heeft iedereen het gelezen.

Lot: Blij te horen dat het elders ook zo gaat. Ga ervan uit dat het een fase is.

Tsja, die vriendinnenboekjes, heb er inmiddels ook een voor Suzanne gekocht. Ze weet al precies wie er als eerste in mogen schrijven (dat zijn alle jongens van de klas, daarna pas de meisjes). Dat wordt later wat, ze is nu al met de jongens "bezig" hahahaah
Marit krijgt een boekje van een vriendin als Lotje jarig is (heeft ze me van de week verteld). Ben benieuwd wat ze ervan vindt...

Spelen gaat vanochtend (tot nu toe..) erg gezellig. Lotje is snot verkouden, hoest heel veel, lag gisteren echt in haar bedje zo te hoesten dat ik dacht dat ze erin bleef...ben met Bisolvon beginnen de Tussikindtabletjes leken maar niet te helpen. Tijd voor wat sterkers. Vanacht ging het beter gelukkig.

Gisteren bij vrienden een borrel gehaald. Mn vriendin is 3 weken terug bevallen en wilde graag een wijntje drinken. Zij dus eerst voeden en daarna samen een glaasje (heb de fles meegekregen dus kan vanavond ook nog genieten) gedronken! Gezellig. Hadden de babyfoon bij de buren. Erg fijn. Marit was wakker geworden. Waar is mama nou... Was gelukkig geen probleem dat wij niet kwamen maar ons buurmeisje!

Heb geloof ik iets te veel geshopt voor Lotje... ga vandaag of morgen alles maar eens in de kast hangen. Was een krat vergeten welke ik nog van Marit had... nou ja, komt ze goed de winter door en kunnen we wat afwisselen..

(jammer de smiley's doen het weer eens niet)

Straks ontbijtje maken, gezellig zo met zn 4-en aan tafel.

En daarna of vanmiddag naar het bos.

Hebben jullie nog lekkere makkelijke snelle recepten in de aanbieding? Ik vind het soms lastig om weer te bedenken wat we gaan eten, dus ik dacht wellicht kunnen we hier of op hyves wat uitwisselen...

Fijne zonnige dag allemaal!
Charly, hoe is het nu gegaan op school? Jeetje wat sneu zeg dat hij het er zo moeilijk mee heeft. Bikkel plast ook nog weleens in zijn broek, maar bij hem is het met name doordat hij zo onrustig is. Met alle prikkels die al binnen komen herkent hij die van zijn blaas niet meer. Hij wordt dan heel bewegelijk. Da's voor ons een teken om hem naar de wc te sturen. Verder niet echt tips helaas.

Hier breekt ook regelmatig de pleuris uit als de jongens samen zijn. Gelukig vinden ze elkaar nog steeds leuk, maar da's er lang niet altijd aan af te zien.

Tjonge, recepten. daar zal ik eens even over na gaan denken. Ben nu ietwat gaar, dus duik zo maar lekker vroeg mijn bed in.
Het gaat gelukkig sinds vorige week goed, afscheid nemen gaat steeds makkelijker, hij weet nu waar hij aan toe is. We nemen bij binnenkomst samen de kaartjes door en zoeken zijn plekje, vanaf deze week zwaait hij ook vanaf zijn stoel, een enorme vooruitgang!

Wat in de broek plassen betreft: thuis gebeurt het vaak bij het buiten spelen, dan gunt hij zich er geen tijd voor.

Op school is het telkens vlak voor het naar buiten komen: ze spelen daarvoor buiten en moeten dan nog weer met de jas aan terug naar de klas en dan 2 aan 2 naar de buitendeur/ naar de mama's, dat duurt volgens mij dan net te lang.

Ik kreeg net een telefoontje dat hij vanaf half november een plekje heeft gekregen op de BSO waar hij vrijdags ook naar toe gaat (en de voorschoolse is daar ook) Dan hebben we mooi alles op 1 locatie, hopelijk geeft dat ook wat rust hoewel hij het nu op de sportbso ook meer naar zijn zin begint te krijgen (krijgen we straks het drama dat hij daar wil blijven...)

Ik vind de sportBSO een heel leuk initiatief maar qua logistiek was het gewoon niet handig.

Dan straks maar op voetbal ofzo.
Zo dat gaat goed hier... waar is iedereen?!?

Fijn te horen Charly dat het op de BSO beter gaat! Sport BSO lijkt mij ook erg leuk, alleen ook logistiek niet handig.

Hoorde wel tijdens het intake gesprek dat de leidsters bij de NSO van Marit allemaal op cursus gaan zodat ze meer sport mogen aanbieden, in de gymzaal ook met de klimrekken ed spelen, nu mag dat nog niet.

Marit is donderdag voor het eerst gegaan, woensdagavond wilde ze niet.... toen ik haar kwam ophalen donderdag wilde ze niet meer met me mee. Had geprikt en was buiten aan het spelen. Het aanbod voor de herstvakantie ziet er ook erg leuk uit maar goed dan zijn wij een weg.

Marit zit nu tegenover me te tekenen met stiften (mag alleen als Lotje niet beneden is - anders zit alles onder...). Lotje ligt nog in bed.

Beiden zijn erg verkouden geweest afgelopen week, heel erg hoesten... ze moet vast even bijkomen.

Ben aan het bedenken wat ik op Lotje haar verjaardagslijstje ga zetten, ze wordt over een maandje 2, ideeen??

Was gisteren met Lotje even naar de stad, wilde graag shirtjes voor Marit, kon helaas niet slagen... wel een rokje mee genomen bij de HEMA maar iets erop.... ho maar.

Waar slagen jullie?

Nou genoeg vragen gesteld...!

Fijn weekend, ga koffie zetten en de krant lezen, heerlijk zaterdagochtendje... vriendlief ligt nog in bed, mag ik morgen uitslapen... heerlijk vooruitzicht!
Suzanne wil sinds deze week niet meer naar de NSO toe. Maar als ze er eenmaal is, gaat het goed en 's avonds wil ze niet meer mee.

Het weekend staat weer bol van de verjaardagen, vandaag en morgen is het feest.

Maandag komt er een vriendinnetje van school spelen. Net het meisje waar ze altijd ruzie mee heeft. Althans dat zegt ze zelf. Ben dus erg benieuwd hoe het gaat.

Mellanie wordt volgende week 2 en wij geven van playskool de dance cam. Dat sluit je aan op de tv en dan kun zie je jezelf dansen samen met andere figuurtjes. Mellanie is gek op dansen en muziek.

Wat kleding betreft slaag ik vaak bij Villa happ, c&a of h&m.

Koken is nou echt niet mijn hobby, sta het liefst zo kort mogelijk in de keuken. Dus snelle makkelijke recepten kom maar op.

Aardappelen, groente en vlees is het standaard recept. Als het aan Suzanne ligt eten we elke dag Spinazie met een ei en gehaktbal.

Ga even de wasmachine legen en dan weer vullen, bedden verschonen en daarna naar het werk.

Fijn weekend allemaal.
Even snel: wij geven Stijn een loopfiets voor zijn verjaardag. Lijkt me een ideaal ding: zijn neefje heeft het ook (gekregen op zijn 2e verjaardag, is nu sinds de zomer 3) en zijn evenwicht is helemaal top: hij fietst nu al los. Ieder kind is natuurlijk anders, maar ik hoor er alleen maar positieve verhalen over. Wellicht een ideetje?
Ehh waar is iedereen...?! Leven jullie nog? Alles goed met de 4 jarige naar school gaande kinderen? Of is iedereen aan vakantie toe?!
quote:Lot33 schreef op 07 oktober 2009 @ 12:26:

Ehh waar is iedereen...?! Leven jullie nog? Alles goed met de 4 jarige naar school gaande kinderen? Of is iedereen aan vakantie toe?!

We leven nog, maar t is wel druk!!! Vandaag werd de school officieel geopend (nieuwbouw school) en alle klassen waren een ander land. Minime was Frankrijk, barretje op en stokbrood mee haha!

Minime2 loopt nog steeds niet en is strontverkouden.

Ik moet vanmiddag naar de kaakchirurg voor mijn verstandkies :( en vnochtend is er een foto van mijn rug gemaakt, want ik ga er elke keer doorheen...Tkomtgoedtkomtgoedtkomtgoed....

Barrel, hoe is t met de waterwratjes van Hidde?
quote:Ernie75 schreef op 03 oktober 2009 @ 23:04:

Even snel: wij geven Stijn een loopfiets voor zijn verjaardag. Lijkt me een ideaal ding: zijn neefje heeft het ook (gekregen op zijn 2e verjaardag, is nu sinds de zomer 3) en zijn evenwicht is helemaal top: hij fietst nu al los. Ieder kind is natuurlijk anders, maar ik hoor er alleen maar positieve verhalen over. Wellicht een ideetje?Ik zie het nut er niet zo van in. Een loopfiets gebruiken ze toch maar een jaartje. Als je er een aanschaft, zou ik het via marktplaats doen.
Findi heb je de kaakchirurg overleefd??

Ben benieuwd of de foto's van je rug wat duidelijkheid geven (in veel gevallen helaas niet...) ben je onder behandeling van een of andere therapeut?

Ik hoor ook veel positieve verhalen over de loopfiets, maar ben het wel met Findi eens: ze gebruiken hem maar erg kort.

Wij kijken voor dit soort gebruiksvoorwerpen toch altijd eerst op marktplaats. Fiets en skelter komen er ook vandaan,ideaal!

Geen zorgen om minime 2 hoor, je zal zien ineens wanneer je het niet verwacht krijgt hij het ineens door. Hij zal waarschijnlijk ook eerst wachten tot hij echt zeker weet dat hij het kan.

F. heeft echt 4 maand achter een krukje aangehobbeld....

Met T. gaat het gelukkig heel goed op school, hij vraagt ook regelmatig of het alweer tijd is om te gaan.

Er komen ook "vriendjes" spelen en hij is ook al een keer bij een jongetje wezen spelen. Een totaal nieuwe wereld.

(waarom werken de smiley's nog steeds niet???)

Plassen is helaas nog niet onder controle, ben bang dat hij het zelf niet vervelend genoeg vind.

Af en toe heeft hij ook ineens periodes dat hij begint te stotteren of blijft hangen in een woord. Toch maar even de logo gebeld voor wat advies en tips.

Thuis nog behoorlijk stress. Sfeer op kantoor van manlief is er niet leuker op geworden.

Hij is nu druk bezig met de overname van een bestaand kantoor, maar het zijn echt vreselijke tijden in het notariaat. De cijfers zijn niet echt bemoedigend: dus weer meer stress en onzekerheid.

Van de week is onze pc overleden.

We hadden net een laptop aangeschaft, vond ie zeker niet leuk haha.

Ter reparatie weggebracht, maar helaas niets meer aan te doen.

We gaan u proberen om het via de verzekering te verhalen. (schade als dit wordt nogal eens veroorzaakt door piekstroom en dan keert de verzekering uit)

Ben benieuwd, wij hebben echt nog nooit iets geclaimd bij de verzekering.
Charly: Gelukkig gaat het nu goed op school.

Ook hier druk met vriendtjes / vriendinnetjes / vriendenboekjes.

Suzanne heeft ook een tijdje gestotterd. Vooral als ze iets wilde vertellen of er ging iets "spannends" gebeuren. Dan stotterde ze er behoorlijk op los. Dit was een periode en daarna niet meer gestotterd.

Charly: Ben benieuwd of de verzekering uitkeert. Ze zijn hier heel allert op en willen graag een brief ontvangen waar de pc ter reparatie is geweest. Dat is mijn ervaring (werk namelijk zelf in een computerwinkel en we worden regelmatig door verzekeringsmaatschappijen gebeld.)

Zondag vieren we de verjaardag van Mellanie. Ze wordt alweer 2 jaar. Voor haar verjaardag geven we van Playskool de dance cam.
Hallo hier ben ik ook weer eens.

Het is echt drukker nu Nikki naar school gaat, dus minder tijd achter de laptop.

Sofie en broer liggen te slapen en Nikki is bij een vriendinnetje spelen.

Ja, dus voor niets naar school gefietst. Dat hadden we beter vanmorgen af kunnen spreken, had mij een ritje bespaard.

Vannacht een spugende Nikki. Ja best leuk die kinderboekenweek, maar snoepjes vallen nou eenmaal niet goed bij Nikki. op school hadden ze gekookt en veel gesnoept.

Vanmorgen wilde ze persee naar school, dus ja.......

dan houd ik haar echt niet tegen. Ze gaat het liefst zelfs nog in het weekend!!!! Zien jullie de tekenprestaties ook met sprongen vooruit gaan. Al echte poppetjes en zonnetjes worden er getekend hihihihi

Onze jongste rauwdauwer blijft maar snotterig. Elke nacht wakker, hij ligt al 7 weken elke ochtend om 5.00 uur beneden.

Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Er komen ook nog eens 4 hoektanden door!! Overdag is hij goed te spreken en heeft praatjes voor 10. Hij praat al erg duidelijk. dankewel, koeie boe, eend kak, nenna nou? echt lachen. Hij is om op te vreten, maar die nachten.........!!!!!!!!!!!! pffffff en dan ook nog Nikki die veel dromen heeft. Ach ja, over 10 jaar zullen ze wel doorslapen denk ik zo.

Met sofietje ook alles goed, al blijft ze wel echt de middelste!!!

Toch een ander grietje dan haar zus en broer. Heeel lief en makkelijk. Al hebben de dames wel elke dag ruzie. Af en toe om gek van te worden. ( toch maar gaan voor een 4de!! is ze in ieder geval niet meer alleen de middelste!! )

Tomannetje is er echt wel klaar mee hoor! Maar ik............. hihi ik weet het niet. Ach ja, over een jaar praat ik misschien wel heel anders.

Fijn weekend allemaal!!

Geniet nu nog even van de zon. Kan wel eens de laatste dag zijn.
fijne verjaardag zondag truusje!!!
Fijne verjaardag Truusje!

Hopelijk geniet Mellanie met volle teugen. Wat gaat het toch hard he, 2 jaar alweer!

Strekte met je kleine mannetje Tomaatje.., 4 hoektanden tegelijk is niet niks he.

Grappig he die tekeningen, mooie poppetjes! Marit wil ook graag naar school, alleen de NSO is nu een probleem.

Eerst vond ze het geweldig maar nu, veel huilen. Een keer zijn we gebeld, toen ik kwam was er niets aan de hand. Van de week hadden we beleidsmiddag dus ik was erg laat... Marit had weer gehuild en uiteindelijk ook op de bank geslapen. Ze was erg moe... gelukkig vrijdag vrij. De juffies zeggen dat als ze allemaal wel door zn periode gaan. Nou ik hoop het maar.

Nog 1 weekje en dan vakantie. Ga starks een afteken kalender maken want wanneer gaan we nu naar het Frankrijkhuis??

Ben het verder even kwijt. Mmm heb voor de 2e keer dit weekend mn migraine medicatie ingenomen. Mn hoofd is als een zeef, strekt spul!

Ga zo ontbijtje maken, vriendlief is nog even aan het werk, een vloer in de olie zetten, niet zo heel veel werk maar goed moet wel gebeuren!

Fijne zondag en goede week!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven