~ Juli 2005 ~

12-06-2007 09:43 2326 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoest nu Truusje?

Lijkt me een rare gewaarwording flauwvallen op de ha post...

Marit is ziek. Niet dat ze nu ziek doet of zo. Vanmorgen kwam ze bij ons op bed en ik dacht wat voel je warm. Toch even temperatuur gemeten, 38.3.... Er stond een boswandeling op het programma dat vond ik niet zo;n goed idee. Marit wilde wel heel graag naar school. Sinaspril gegeven. Lekker thuis. Niet ziekies of zo. Alleen vanmiddag 38.9 ehhh moet toch ergens vandaan komen he. Het slijm zit wel vast dus weer met Bisolvon begonnen maar ze hoest bijna niet.

Tja...

Vanmiddag cakejes gebakken. Zijn die alvast klaar voor Lotje haar verjaardag.

Maar of het morgen shoppen wordt.... wellicht 's avonds pas.... is me al vaker gebeurd op een dag dat ik vrij had genomen om iets voor mezelf te doen.... Nou ja we zien wel.
Ha meiden,

Ik lees jullie berichtjes elke week wel, maar om zelf mijn verhalen te typen kost me erg veel energie op het moment.

Ik zit niet zo lekker in mijn vel, pijntjes van binnen, moe en gewoon raar in elkaar.

Maandag ga ik naar de huisarts en word ik onderzocht. Wie weet voel ik me alweer een stuk beter als de uitslag gewoon positief is, maar op het moment is dat dus niet zo.

Mijn weekendje weg was heerlijk, maar ik verval weer in mijn oude ik. Had gehoopt dat ik wat zou opknappen. a.s weekend ben ik weer een weekendje weg met oud collega's. Kan ik in ieder geval niet denken aan maandag.

Ik zal laten weten hoe het afloopt, maar dat kan ook in de loop van de week zijn.
Tomaatje:Dikke knuffel, hopelijk goed nieuws
Tomaatje, dat klinkt niet leuk meid Is dit iets bekends en terugkerends voor je of is dit iets nieuws voor jou? Hopelijk kan de huisarts je verder helpen.
En wat jammer dat Marit haar uitstapje met school moest missen. Hopelijk is ze morgen weer een heel stuk opgeknapt.

De juffen van Ludo hebben trouwens geen tips. Zij kunnen op zo'n moment ook niet echt wat met hem beginnen. We gaan nu dagbehandeling aanvragen zodat er beter gekeken kan worden wat er nou eigenlijk precies aan de hand is, waarom hij doet zoals hij doet en wat hij daarin van ons nodig heeft.
De antibiotica kuur slaat aan. Het gaat dus de goede kant op. Heb nog wel veel pijn, en ben erg moe.

Tomaatje: Alvast een fijn weekend, en succes bij de ha.

Madootje: Vervelend dat de juffen geen tips hebben. Hopenlijk brengt een dagbehandeling meer duidelijkheid.

De reclame's voor sinterklaas werken prima. Suzanne is er erg druk mee, en als ze sinterklaas of zwarte piet ziet begint ze zowat te stuiteren. Ze zegt steeds dat sinterklaas in Spanje is en niet naar nederland toe komt. Dat wordt wat volgende week. Als ze met eigen ogen kan zien dat die beste man toch echt aangekomen is.
voor Tomaatje. Toch een fijn weekend gewenst!

Jeetje Madootje, ook een knuffel voor jullie!

Truusje goed dat t weer beter gaat!

En Lot nog gefeliciteerd met je kleine grote meid.

Wat fijn dat het 10 minuten gesprekje goed ging Charly! Zeker na die rot start.

Hier is de Sint nog niet in beeld. Ik kan hem er niet warm voor krijgen, zelfs het sinterklaas journaal of filmpje is niet in trek. De cadeaus uiteraard wel, hij heeft al heel het BS boek verknipt (en weer aan elkaar geplakt met plakband).

Minime2 loopt, heeerlijk!

Fijn weekend
anoniem_7221 wijzigde dit bericht op 06-11-2009 20:46
Reden: beetje vergeten...
% gewijzigd
Wat goed van Minime 2!!! Heerlijk Findi!

Sterkte Tomaatje, hopelijk heb je wel kunnen genieten dit weekend.

Marit weet dat Sinterklaas aankomt maar verder. Dat dit inhoud dat zij kadootjes krijgt.... nee hoor. Laat vooral uit het playmobile boek zien wat ze leuk vindt.... het grote prinsessenhuis! Vind het zelf erg (te) kitsch, te groot en veeeels te duuur..!

Woensdag eerst maar sintmaarten lopen!

En nu weer werken, Marit gelukkig weer beter en alle verjaardagen achter de rug.

Gister verjaardag van mn neeftje (werd ook 2). Lotje had het kadootje van mn zus nog niet gekregen, kreeg ze ook gisteren. Wat tot gevolg had dat toen er nog iemand binnen kwam met een kadootje voor neefje dat Lotje het wilde hebben (uitpakken dan het liefst).... tranen met tuiten. Ehh doen we volgende keer maar even anders!

Tis weer werk tijd!
Gisteren bij de huisarts geweest.

Inwendig onderzoek gehad. Er zit een ontsteking aan het uiteinde van mijn baarmoeder. w.s zit het er al vanaf vorig jaar na het verkeerd plaatsen van de mirena. Ik dacht echt dat er een gezwel zat of zoiets. Ik moet het uitstrijkje nog afwachten, maar kan nu in ieder geval weer wat opgeluchter ademhalen. Ik haalde me al allemaal dingen in mijn hoofd en zag mezelf al vanuit de hemel naar mijn kinderen kijken!!!! Echt erg. De huisarts wil me wel doorverwijzen naar het ziekenhuis, maar we wachten het uitstrijkje toch eerst af. Daarna krijg ik nog een inwendige echo etc. Er zitten ook heel veel verklevingen van de keizersnede en de operatie van het verwijderen van het spiraaltje. Mijn baarmoeder hangt erg naar links en geeft dus al die pijnklachten. Was ik nou maar eerder naar de ha gegaan. Dan had ik ook niet zo in de rats hoeven zitten. Maar goed, dat gefrummel is echt niets voor mij vandaar dat ik het zo lang heb uitgesteld.

Het weekendje was heerlijk! Lekker uitgeslapen en veel gelachen. Had ik even nodig.
Tomaatje: hey meis wat spannend allemaal. Logisch dat je zo in de rats zat.

Ik herken die gevoelens wel, ik ben me ook veel bewuster van onze kwetsbaarheid en denk ook wel eens stel je voor dat de kinderen het zonder moeder moeten doen en dat je ze niet groot kan zien worden, bah, snel weer wegstoppen die gedachte!

Hopelijk is er snel wat aan te doen en voel je je snel weer de oude.

Fijn dat je weekendje geslaagd was, even heerlijk ontspannen doet de mens ook goed.

Knuffel voor jou!
Tomaatje: Je bent in ieder geval geweest en nu weet je waar de klachten vandaan komen. Weet je al wat er verder gaat gebeuren?

Kom net terug van de ouderavond op de NSO. Er is een film gemaakt wat ze doen. Erg leuk om te zien , aangezien Suzanne helemaal niets verteld. Op de film komt ze ook voorbij en dan zie je dat ze het naar haar zin heeft.

Maar wat een aanfluiting kwa ouders zeg. Het waren er (maar) 4!!! Echt heel weinig en vind het erg jammer dat er zo weinig animo voor is.

Volgende week 10 min. avond op school en daarna ook een ouderavond op het kdv.
Gelukkig Tomaatje, hele opluchting!

Pff hoop dat het bij ons ook zo is. Maak me zorgen om Lotje haar oogstand. Heb het al eens eerder aangekaart op het CB bij de vpk. Zit in de stand van haar ogen, asymetrisch. Merk verder niets aan haar, veel spugen, vallen oid maar goed ik denk gelijk aan iets ernstigs (tumor). Niet te verklaren hoor, alleen vriendlief voelt soms dingen bij mensen en heeft nu ook enorme hoofdpijn als hij thuiskomt, net zoals hij had bij zijn vader die enkele weken later een hersenbloeding kreeg.... Zag gisteren weer foto's van Lotje en dacht ja er is toch iets. Moest vandaag naar het CB, de arts heeft gekeken, ziet niets geks (vindt wel dat het voorhoofd van Lotje is voller is maar dat kan gewoon haar bot zijn). Maar zegt ze als je ongerust bent moet je naar je huisarts, die kan je evt verder verwijzen.

Dus voor komende dinsdagmorgen een afspraak gemaakt. Maandag kon alleen op een raar tijdstip, echt niet handig nu om 08.20 uur, das beter.

Wil haar niet kwijt, ondanks dat ik haar soms achter het behang kan plakken!

Woensdag Sintmaarten gelopen, groot succes. Lotje was ook mee, Marit voorop, aankloppen bij de deuren samen zingen. Fantastisch om te zien! Lotje ging soms bij mensen naar binnen om haar lampion te laten zien!

Knappe vent heb jij Charly, al zwemmen! Super hoor.

Lotje liet een aardig spoor open achter op het CB.... ze had haar luier uitgetrokken en zei op een gegeven moment plas daan... en ging er vervolgens echt voor staan, de doerrak... wilde geen luier meer om he....

Nou fijn weekend, aantocht van Sint volgen he!!
Zat de vorige keer al enige van de hele school (!!!!!) tijdens de openbare jaarvergadering van de MR en ouderraad.....Truusje, tis niet te volgen. En alle ouders hadden een uitnodiging gekregen.... ehhh
Gisterenavond had Suzanne moeite om in slaap te komen. Vol spanning werd er naar deze dag uitgekeken. Was bang om te laat te komen, wist niet meer welke kleur het paard had. Vroeg zich af waarom de sint niet loopt.

Maar gelukkig ging ze toch slapen (met een sinterklaas boekje in haar hand)

Vanmiddag was het dan zo ver, sinterklaas is hartelijk verwelkomt. Suzanne durfde de zelf gemaakte cakejes te geven aan sinterklaas en zwarte piet. Roepen en zwaaien, ze vond het helemaal geweldig. Ben benieuwd of ze gaat vragen wanneer de schoen gezet mag worden.

Mellanie was terug houdend en bleef op een afstandje kijken.
Marit vond de intocht van Sint op tv maar niets, het duurde te lang.

Schoen zetten prima, met de schuifpui open anders konden ze niets horen!!

Maakte geloof ik niet zo heel veel indruk dat ze iets had gekregen, of is het al normaal geworden.... toen ik uit bed kwam (vriendlief was eerst beneden) kwam ze het in ieder geval niet uitgebreid vertellen, moest erom vragen....

Gisteravond weer uitgebreid naar buiten kijken of ze al pieten op de daken zag....

Lief!
Hier beginnen dit jaar voor het eerst de vragen over Sinterklaas te komen. Wel grappig dat ze er zo mee bezig zijn. Ik blijf het een leuk feest vinden.

Succes bij de huisarts morgen Lot. Ik kan me voorstellen dat je toch dingen uit wilt sluiten. Zorgen om je kinderen zijn niet leuk.

Tomaatje, wat fijn dat de huisarts je gerust heeft kunnen stellen. Hopelijk komt er snel een goede uitslag van je uitsrijkje binnen.
Lot: Hoe was het bij de ha.

Hier is de sint er hot hoor. Het liefst zetten ze de schoen elke dag. Ook de kado's vallen in goede aarde. Suzanne kreeg 2 kado's (2 x haarband van hello kitty). Helemaal gelukkig en gelijk tegen manlief verteld dat zij 2 kado's heeft en haar zus maar 1. Ze sprong zowat een gat in de lucht zo blij is ze ermee. Uiteraard moeten de haarbanden mee naar school, maar ook mee naar bed. Stel je voor dat sint ze weer meeneemt!!!.

Mellanie heeft een badjas gekregen.

Gisteren belde Suzanne naar oma en opa om te vragen of ze ook daar hun schoen mogen zetten. In de hoop dat daar ook een kado'tje in zit.
Hier is de Sint vooral eng. Maar ik heb Minime toch zover gekregen dat hij zelf zijn tekening heeft gegeven. Zaterdag wilde hij niet zijn schoen zetten, zondag wel. Heel zachtjes door de schoorsteen gezongen en de volgende dag heel zachtjes dank je wel door de schoorsteen, erg schattig. Minime2 is helemaal (nog) niet bang en vind vooral de kruidnoten erg lekker!

Lot hoe was het bij de ha? Ben je doorverwezen?

Tomaatje hoe gaat t?
Dag dames !

Lange tijd geleden dat ik hier heb gekeken. Ben jullie niet vergeten hoor, maar gaat hier niet echt lekker en heb hierdoor weinig puf om te schrijven.

Mijn lijf wil nog steeds niet wat ik wil, blijf enorme pijn in mijn bekken en rug houden, ben onder behandeling bij psycholoog, maar vind het allemaal veels te langzaam gaan. En dan ook nog 1x fysio, oefeningen in de sportschool. Met Amelie en haar boze buien gaat het ook nog steeds niet goed, waardoor het op mij een enorme wisselwerking heeft. Ik kan er niet mee omgaan. En levert veel frustraties en verdriet op. Utkomtgoed, utkomtgoed, maar wanneer ?

Heb dus ook niet alles bijgelezen wel de laatste posts over Sinterklaas, die is hier totaal niet favoriet. Amelie vindt hem dood eng, dus ook niet naar de intocht geweest afgelopen weekend.En die kleine krijgt er nog weinig van mee.

Lot, weet je al wat meer ? Hug voor jou!

En dikke kus voor jullie allemaal.

Tot snel X
Gisteren een oproep gekregen voor beide kids om ze te laten inenten tegen de mexicaanse griep. We hebben besloten om ze te laten enten.

Aankomende dinsdag tussen 13:30 - 14:00 uur. Dit gaat echt aan de lopende band, er worden 600 kids per uur!!!! geprikt. Ongelooflijk wat veel zeg. Sta er echt van te kijken een hele organisatie is dat. Ben erg benieuwd hoe het gaat dinsdag.

Wordt vervolgt dus.
Met Lotje alles oke tenminste voor zover de arts het kan zien natuurlijk he.

Maar ogen staan goed qua pupillen, een tumor kon hij eigenlijk wel uitsluiten. Mocht er iets zijn dan zou het met een oogspier te maken kunnen hebben.

Mocht ik me ongerust blijven maken moest ik gewoon weer langs komen. Gelukkig.

Knuf voor jou, jullie Sams, bah wat vervelend zeg.

Wij laten de meiden ook inenten. Dinsdag om 14.30 uur. Snap dat het een hele organisatie is maar wat een ongelukkige tijd, midden in slapen van Lotje. En mijn werkdag, gelukkig geen vergaderdag dus ik kan wel weg om 13.30 uur.

Maar goed, vriendin moet op woensdagochtend. Fijne dag alleen hebben ze op school dan pietenochtend, sneu. Dus we hebben het samen opgelost. Dinsdag gaan we met de grote en woensdag met de kleintjes! Je mocht onderling ruilen dus dat komt prima uit. Kunnen ze en slapen en naar de pietenochtend!

Gisteren bij de tandarts 2 gaatjes laten vullen en een andere kies waar ik veel last van had bij laten slijpen, was w's overbelast en daardoor had ik last... nog nooit van gehoord maar ik heb geen pijn meer dus het zal wel!

Alleen nu word ik wakker en heb me toch een pijn in mn nek... pff w's te krampachtig in de stoel gelegen, tis ook echt mn hobby naar de tandarts gaan...

Net maar wat ingenomen, moet ook nog met de auto weg..

Hoest met je kleine man Tomaatje? En met jou, beetje kunnen slapen?

Sterkte er mee.

Fijne dag verder allemaal!
Fijn dat je huisarts je gerust heeft kunnen stellen Lot.

Sams, dat klinkt als heftig en veel. voor jou.

Hier hebben we ook de oproep voor de jongens binnen. We moeten precies op de enige dag volgende week waarop wij beiden werken en we hebben allebei werk waarbij we niet wegkunnen tussendoor. Daarnaast worden ze beiden op een andere tijd verwacht. De grote kinderen onder schooltijd en de kleintjes begin van de middag. Onder slaaptijd dus. Werkelijk waar. De persoon die dat schema bedacht heeft heeft vast geen kinderen. Dat draai je toch om. De dag beginnen met de kleintjes en afsluiten met de groten. We moeten nog maar zien hoe we dit op gaan lossen. Madokus moet zich vanmiddag op zijn werk laten inenten. Misschien mogen de jongens dan mee.
T. begint op te knappen. Eindelijk!! We hebben wat in de stess gezeten de afgelopen week.

Vorige week donderdag kreeg hij hoge koorts en het is gisteren pas gezakt van 41 naar 38 graden. 7 dagen boven de 40 graden en niemand die dat kleine mannetje kon helpen. Naar de huisarts geweest. 2 keer naar de HAP en vervolgens werden we eindelijk gehoord afgelopen woensdag en heeft de huisarts de kinderarts gebeld. Na een kuurtje van 3 dagen kan ik nu eindelijk zeggen dat hij begint op te knappen. We zijn er nog niet, maar hij eet weer wat en kan af en toe even op de bank zitten. Om te lopen is hij nog veel te zwak, dat duurt nog wel een paar dagen denk ik zo. Dus over inenten gesproken. Wij gaan dinsdag alleen met Sofie. Nikki en T hebben allebei de mex. griep gehad. Nikki in een mildere vorm, maar wel heeeeel erg benauwd en koorts. En als ze het eenmaal hebben gehad kunnen ze het volgens de HA niet nog een keer krijgen.

Voor alle kindjes die worden ingeent een dikke kus! Het is het echt waard. De mex. griep wil je echt niet meemaken. En dan zijn wij er nog goed vanaf gekomen.

T heeft al die tijd bij ons op de slaapkamer geslapen. Overgeven en hoesten alsof hij er niet meer uitkwam. Met zijn ogen draaien en super suf. Vreselijk om te zien.

--------------------------------------------------------------------------------------

Lot: gelukkig was de ogentest van lotje positief. En als je het echt niet vertrouwd moet je gewoon terug gaan.

Sams: Een hele dikke knuffel voor jou. En dat het nu maar eens afgelopen mag zijn met al die kuren van jou lichaam.

Ook een knuf voor Amelie. Hopelijk weet ze snel beter raad met haar woede.

Madootje: Ik hoop voor jou dat de jongens met je man meemogen om ingeent te worden. Dat zal je een hoop stres schelen. Ook voor Bikkel. ( ik geloof dat jij een andere naam had voor de kids, maar die kon ik zo snel niet vinden )

En dan de sinterklaas tijd. Best een hele spannende tijd voor kinderen. Nikki is er nog niet echt mee bezig. Ze heeft 1 keer haar schoen mogen zetten en vroeg zich af of ze dat eigenlijk wel wilde. Onder de brievenbus was ok. Zolang hij maar niet binnenkomt!!

Morgen komt hij hier aan en gaan ik met de meiden even kijken. Even lekker eruit na een week binnenzitten.

Met mij gaat het wel beter sinds mijn onderzoekje bij de HA. Wat kan je je dan druk maken he om iets wat ergens niet hoort te zitten. Vreselijk.
Op Madokus werk inenten kon niet, maar ik mag woensdag later naar mijn werk. Dan hou ik me maar niet aan het tijdsstip op de kaart, maar sta ik als eerste op de stoep.

Dat klinkt heftig Tomaatje. Arme T. Hopelijk komt er snel weer een beetje energie in dat kleine lijfje. En het klinkt alsof ook Nikki het moeilijk heeft gehad.
Oeps, dubbel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven