~ Juli 2005 ~

12-06-2007 09:43 2326 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook hier erg leuke tijden van inenten en ook juist op de dag dat ik ook moet werken (vrijdag), wij mogen of om 9.45 of om 14.45, maar ik heb echt geen zin om vrij te nemen dus ik sta ook bij de 1e lichting op de stoep!!

Ik heb erover gebeld met het landelijk info nr. want de website van de ggd geeft echt geen info, daar zeiden ze dat ik niet van dag mocht ruilen maar dat ik een andere tijd wel kon proberen.

Ik hoop dat ze daar niet in discussie gaan (in die tijd kunnen ze ook ik weet niet hoeveel kindjes inenten, dus..)

Bij ons stond wel in de brief dat je bij 2 kindjes de meest gunstige tijd uit die 2 mogelijkheden mocht kiezen, je hoeft dus niet 2 keer op pad.

Tomaatje, fijn dat je manneke weer een beetje begint op te knappen. Vreselijk dat ze jullie pas zo laat serieus hebben genomen!

Voor iedereen die het verder nodig heeft (en dat zijn er volgens mij nogal wat' een hele dikke knuffel!!!

Sinterklaas is hier ook hot zolang hij maar buiten blijft.

Het sinterklaasjournaal wordt dagelijks 3x gekeken, vind hij helemaal geweldig, maar toen hij vorige week de schoen mocht zetten kwam T. heel angstig achter mij staan wilde het cadeautje niet pakken en begon op een gegeven moment kokhalsgeluiden te maken.

Snel boven de gootsteen gehouden, maar het kwam er niet uit. De halve ochtend heel zielig op de bank gelegen en toen was het over...

Uiteindelijk was hij toch wel erg blij met zijn cadeautje.

Ben benieuwd hoe het dan met pakjesavond gaat....

Hij vraagt nu trouwens ook nooit om zijn schoen te mogen zetten, prima!

Verder verloopt het hier ook allemaal niet heel erg lekker, voel me af en toe net een alleenstaande moeder: manlief is druk bezig met zijn nieuwe kantoor, ik zie hem dus weinig.

Voel mezelf erg gestresst en krijg weinig begrip van hem (waar kan jij nou overspannen van zijn??.....) terwijl ik het hele huishouden en alles wat erbij komt kijken draaiende moet houden. tig afspraken buiten de deur en ook nog werken.

En dan moet zijn nieuwe uitdaging nog beginnen......

Zie hem waarschijnlijk volgend jaar nog minder, alles voor `het goede doel` ....

Nu gelukkig weekend, k ga straks lekker even helemaal alleen de stad in, moet hij zich maar even redden met de kids.

Ik ga woensdag naar de voorpremiere van er komt een vrouw bij de dokter. Goede doelenavond voor pink ribbon. Erg leuk!

Fijn weekend allemaal en utkomtallemaalgoed, toch
Hier is het inenten gelukkig beter geregeld. Het gaat op postcode en huisnr en als je niet kon, kon je makkelijk ruilen. Alleen Minme2 heeft lichte verhoging, maar das dinsdag wel weg denk.

Gatver Tomaatje, dat is echt scary met T. Gelukkig knapt hij al iets op!

Lekker trouwens inenten en spanningen voor de Sint. Volgens mij hebben ze het wel over prikken gehad op school, want minime begon er zelf over en zei ook al dat hij niet ging huilen!

Vanavond leuk feestje in gelredome! Hotelletje met lazy sunday heerlijk!!! Ik zal een dansje voor jullie doen!
Ook hier gaat het inenten op postcode en huisnummer.

Moet Suzanne wel eerder ophalen van school, ze zijn tussen 13:30 - 14:00 uur aan de beurt. Lekker in de slaaptijd van Mellanie, dus dat wordt nog gezellig.

Wel zijn ze allebei heel erg aan het hoesten. Moest Mellanie gisteren eerder ophalen van het kdv ipv met verhoging (38.8). Vanmorgen koortsvrij.

Ga snel weer aan het werk.
Zarterdag Sint gevierd bij mn ouders. Sint had gebeld en toen hij hoorde dat Marit, Lotje en neefje er waren heeft hij wat kadootjes gebracht.

Grappig hoe die kleintjes dat doen. Beiden 2. Alles moest worden uitgepakt. Echt kijken wat er in zit, nee als het maar uit het papier ging! Vorig jaar had alleen Marit belangstelling nu alle 3..!

Vanmiddag met Marit voor de prik. Heb het haar nog niet verteld. Ze is er zo mee bezig. Vooral het bloedprikken voor haar schildklier. Wanneer moet ik weer? Ze kan het niet goed plaatsen, eens iets op bedenken (kalender of zo).

Ze zegt steeds, al je 9 bent moet je ook voor een prik he. En dan blijf je heeel lang in het ziekenhuis. Geen idee waar ze het van heeft, ja school w's. Kindje uit haar klas heeft in het ziekenhuis gelegen en komt af en toe kijken in de klas (heeft nog een infuus). Maakt ook indruk. Vriend gaat straks vertellen dat ik haar kom ophalen vanmiddag. Ben benieuwd.

Strekte Charly, weet hoe pittig het is om een eigen zaak (aan huis) te hebben. Eigenlijk is het iets wat je met het hele gezin doet en niet alleen. Het heeft voordelen maar zeker ook nadelen. Heel herkenbaar wat je schrijft over huishouden ed.

Ga weer op zoek naar een hulp.

Afgelopen weekend was vriendlief een weekend weg met 8 andere mannen. Donderdagavond doorgewerkt om mee te kunnen, vrijdagochtend nog even snel iets doen en 's middags vertrekken. Was blij dat het zondagavond was.

Ging wel heel goed met de meiden, gelukkig. Wel de nodige conflictjes maar dat hoort er bij. Verder veel gezelligheid met elkaar.

Betekent wel dat ik ook ga boeken! Ook een weekendje weg (alleen dan zonder mannen).

Nu werken.
Lot: Jullie zijn er vroeg bij met het vieren van sinterklaas. Het uitpakken blijft altijd een feestje.

Lekker hoor, een vrouwen weekend.

Het prikken ging hier meer dan goed. Van te voren verteld wat er ging gebeuren en Suzanne wilde graag als eerste geprikt worden. Geen probleem. Ze mevrouw die prikte zei dat ze tot 3 ging tellen en dat het dan voorbij was. Echter had Suzanne haar niet goed begrepen en dacht dat ze 3 prikken nodig had. Na de prik vroeg ze wanneer de andere 2 prikken kwamen.

Mellanie vond het minder grappig en die huilde. Gelukkig was de grote zus in de buurt en die ging een liedje zingen en haar troosten. Over haar hoofdje en ruggetje wruiven. Echt heel lief.
Vond het prikken hier ook reuze georganiseerd. Geen lange wachtrijen, waren eigenlijk gelijk aan de beurt.

Marit vond het maar niets, die dacht dat er weer bloed moest worden afgenomen, brullen dus. Alleen het was zo gebeurd, zij blij. Haar vriendje had Marit zien huilen en wilde niet meer. Gelukkig was het ook zo gepiept.

Lotje vond het alleen maar leuk. Huppelend de zaal in, prik erin, wilde alleen haar shirt niet meer aan, en de pleister moest eraf, nou ook goed, ballon gehaald, bij de Sint gekeken, en weer naar huis. Zegt ze onderweg; leuk mevrouw prikken!!

Vanvavond gelijk door naar de stad, gezellig een hapje eten met een vriendin en daarna nog wat shoppen (als er nog tijd voor is...).

Hoest met je vriendin Madootje? Al een kindje geboren?

Fijne dag allemaal!
Charly hoe was het gisteren?

En zaterdag nog geslaagd? Thuis alles goed gegaan?

Klinkt goed zo'n feestje Findi, was het ook zo?

Barrel; enten ze in Duisland de kindjes ook?
quote:Lot33 schreef op 26 november 2009 @ 06:52:

Klinkt goed zo'n feestje Findi, was het ook zo?

het was echt geweldig! Mooi decor, goed geluid, veel gedanst en gelachen met de beveiliging! Heerlijk!

Wat een ruk weer, vanavond vier ik mijn verjaardag, ik hoop dat t iets droger wordt...
Wat een ruk weer, vanavond vier ik mijn verjaardag, ik hoop dat t iets droger wordt...[/quote]

Nog van harte of alvast van harte...!

Gisteren gegeten met mn zus en zwager, voor mn verjaardag (ben de 3e jarig). Heb besloten het niet meer te vieren op de 3e. Er zijn zoveel feestjes, vier het voortaan samen met vriendlief in mei.

Kom tot weinig vandaag, rot weer... eens bedenken wat we gaan doen.
Nog/alvast gefeliciteerd Findi. Hopelijk heb je een leuke avond gehad.

Vriendin is na een marathonbevalling van 36 uur woensdagmiddag bevallen van een prachtige zoon. We zijn er gisteren geweest. Wat was het mooi om te zien hoe blij ze waren met hun kleine man.

Hier ook twee kinderen die nauwelijks reageerde op het inenten. Ze trokken allebei even een verbaasde snoet en dat was het dan. ludo zei na afloop wel dat het niet leuk was. Maar dat was het dan. Op naar de tweede (prik)ronde.

Charly, dat klinkt als niet leuk. Zo te horen heb je veel te veel op je bordje. Hopelijk komen jullie samen tot een wat betere verdeling.
Findi: Gefeliciteerd.

Madootje: Wat een ellende zeg, 36 uur erover doen.

Dan ben je blij dat het gedaan is, kan het genieten van de kleine man echt beginnen.

Charly: Denk je wel aan jezeflf. Neem niet te veel hooi op je vork hoor.

Mellanie heeft (voor de verandering) een loopoor. Ben begonnen met neusspray. Hoop dat het niet al te lang duurd, maar uit ervaring zijn we hier wel even zoet mee.

Volgend weekend even lekker weg. Nou ja, vrijdag avond erheen, zaterdag werken dus de zondag blijft over. En dan vieren we sinterklaas, dus echt uitrusten zit er niet in. Schoonouders en schoonzus (met aanhang) zijn er ook.
Findi en Lot: happy birthday!

Truusje, is het dan nooit eens klaar met die oren??

Sterkte ermee, hoop dat het snel weer voorbij is.

Vreselijk een bevalling van 36 uur, maar fijn dat het goed gaat.

Wat zijn ze dan klein (en die van ons zo groot he??)

De film woensdag was erg heftig, je komt niet echt vrolijk de bios uit, maar wel een aanrader. Zeer goed acteerwerk.

Bijna sinterklaas, hebben we dat ook weer gehad. Wij zijn het hele weekend onder de pannen: zaterdag met mijn familie hier bij ons thuis, zondag met de schoonfamilie bij mijn schoonouders.

Nou ja, daarna is alles weer " normaal". Kunnen we ons gaan opmaken voor de kerst...

Straks met T. naar de logopedie. In 1e instantie voor zijn (af en toe) stotteren, maar hij heeft ook moeite met de L en de R dus daar gaat ze ook mee aan de gang.

Prikken hier hebben we overleefd. Super georganiseerd.

Ik ben illegaal op een ander tijdstip gegaan.

Ze zouden om 8.45 uur beginnen met prikken (ik moest officieel om 9.45) we waren er al om 8.30, maar dit was totaal geen probleem, ze waren ook la druk bezig (er waren er dus wel meer illegaal).

Ging allemaal heel vlot. T. heeft niet gehuild, zei later wel dat het toch wel pijn deed. F. vond het wat minder leuk, maar ze vond het nog erger dat ze na de prik even bij een vreemde vrouw op de arm moest omdat T. even op schoot moest voor de prik: krijsen...

Toen ik haar eenmaal weer vast had was het over.

Over 3 weken weer (maar dan weten ze wat er gaat gebeuren...
Hoe was het bij de logopedie Charly? Kan je er iets mee?

Marit is vandaag pepernoten aan het bakken op school. Zou helpen alleen is Lotje ziek. Maandagavond begon het al, gisteren wilde ze wel naar het KDV maar we werden gebeld dat ze toch hoge koorts had gekregen. Vannacht de hele tijd jammeren. En veel hoesten.

Vandaag gaat het beter, heeft nog wel koorts maar niet zo hoog als gisteren.

Mn vriendin, 28 weken zwanger, is opgenomen in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging. Ze voelde zich oke. Alleen hoge bloeddruk en eiwit in de urine.

Hoopte nog naar huis te gaan deze week, kreeg gisteren een SMS je dat ze naar een academisch ziekenhuis moest. Bah. Ze hebben al zoveel mee gemaakt. Hun zoontje is in 2004 overleden na 26 weken zwangerschap, gedragen door de vriendin van mn vriendin. Bij beiden duurde het vrij lang voor ze zwanger waren, uiteindelijk met hulp. Vriendin heeft begin dit jaar miskraam gehad en nu dit. Hun dochter is net zo oud als Marit.

Hoop zo dat beiden het overleven en het goed blijft gaan.

Nou ga Lotje in bed stoppen en dan Marit halen.

Kom tot niet zoveel vandaag, nou ja gelukkig gisteren al gezogen en gedweild beneden, wil vandaag boven nog even doen....

Nog een paar dagen en dan is het zover, ben beniewd hoe Marit het vind Sint op school!
Hoi allemaal,

Even snel een ego berichtje.

Ik (wij) zijn super blij dat de kids inge ent zijn tegen de mexicaanse. Al is het nu nog maar 1 prik.

Mijn moeder heeft namelijk de mexicaanse en die is er echt dood en dood ziek van.

Voor ons komt het nu wel heel erg dichtbij.
He get Truusje, sterkte!
Bah wat een nare berichten weer. Is je moeder opgenomen in het ziekenhuis Truusje?

Ik wil je wel even waarschuwen: de prik werkt pas na zo'n 2 weken, de kinderen zijn dus nog niet beschermd.

Heel veel sterkte, hopelijk knapt ze snel op!

Lot hoe is het bij jou? Lotje alweer aan de beterende hand?

Hoe gaat het nu met je vriendin? Dit gun je toch echt niemand, na zo'n voorgeschiedenis.

T. was maandag voor de 3e keer bij de logo, kan er nog niet heel veel van zeggen: ze test spelenderwijs om te kijken hoe het met zijn woordenschat en uitspraak is. Gelukkig vindt hij het wel leuk.

Ze prijst hem ook elke keer de hemel in dus dat doet een kind ook goed. En het zijn soms hele simpele trucjes om een letter aan te leren (maar ja, je moet het wel even weten...).

Knuffel voor iedereen die het nodig heeft!
Gatver Truusje en Lot. Wat een rotberichten. Hopelijk gaat het met beiden snel de goede kant op. Al kun je dat bij zwangerschapsvergiftiging natuurlijk niet echt verwachten zolang de baby nog niet geboren is. Laten we hopen dat dat voorlopig nog niet nodig is.
Hier geen goed nieuws. Vriendin gaat goed, dochter is overleden .

Wat een verdriet zeg.

Vrijdag kwam oudste dochter spelen omdat de ouders van mn vriendin naar het ziekenhuis wilde omdat het niet goed met hun dochter ging. Was de hele middag bang om haar te verliezen. Zo raar. Kindje ging toen goed voor de 29 weken.

Zaterdagmiddag ging het niet goed met het kindje en zondagochtend is het overleden.

Zo oneerlijk als je dit 2 keer moet mee maken
Ik zit hier met kippenvel en tranen in de ogen...

Sterkte Lot!
Och hemel Lot. Wat vreselijk triest. Dit gun je echt werkelijk niemand.
Gisteren op bezoek geweest, meisje ligt boven in haar wiegje. Klein, fijn koppie. Hele kleine handje.

Vriendin gaat redelijk, bloeddruk nog te hoog. Maar niet zo hoog als dat ie was.

Begrafenis is in besloten kring. Vroegen of we erbij wilden zijn.

Was ook prima als we de meiden meenamen. Dat weet ik nog niet, mn ouders komen oppassen, kunnen we er nog even over denken. Lotje zowieso niet.
Sterkte Lot.
quote:Lot33 schreef op 10 december 2009 @ 06:41:

Gisteren op bezoek geweest, meisje ligt boven in haar wiegje. Klein, fijn koppie. Hele kleine handje.

Vriendin gaat redelijk, bloeddruk nog te hoog. Maar niet zo hoog als dat ie was.

Begrafenis is in besloten kring. Vroegen of we erbij wilden zijn.

Was ook prima als we de meiden meenamen. Dat weet ik nog niet, mn ouders komen oppassen, kunnen we er nog even over denken. Lotje zowieso niet.

Pfff, sterkte Lot.

Ps ik zou wel gaan, zonder kids voor je vriendin (en jezelf)
Jeetje Lot,

Wat vreselijk voor je vriendin en haar man. Wat een verdriet!!

Heel veel sterkte.
Hier in huis blijft het een ziekenboeg.

Ik krijg er een punthoofd van en durf zowat de dokter niet eens meer te bellen. Zo van daar heb je haar weer!

Toch vanmiddag het telefonisch spreekuur maar gebeld.

Nikki is al een paar dagen heel erg benauwd. Ze ligt te zagen in haar slaap en overdag ligt ze op apengapen. Ze zegt de hele tijd ik kan niet ademen!! Vanmiddag moesten we toch langskomen en heeft ze een puf gekregen. 4 keer per dag. Hopelijk knapt ze snel op en slaapt ze weer beter s nachts.

Ik kan me niet heugen dat wij een nachtje hebben doorgeslapen!!

Verder zijn ze best lief hoor!!!!!!!! Maar elke week wel iemand ziek........... doodvermoeiend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven