* * Juli 2009 * *

26-10-2008 19:26 5037 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik heb kunnen zien is er nog geen 'juli 2009' topic.

Ik ben zwanger en uitgerekend rond 4 juli 2009. Ik heb een dochtertje (Laura) die geboren is in juni 2007. Als de zwangerschap goed blijft gaan, is er dus een leeftijdsverschil van 2 jaar. Ik ben superblij, maar vind het ook weer spannend, net als de vorige keer.

Wie is er ook volgend jaar juli uitgerekend en heeft zin om mee te schrijven?

Liefs, Jane

What matters most is how you see yourself
Chica dank voor de tip van de Hema waterdichte molton! Die ga ik dan ook maar halen. Slapen op een zak chips (haha, hoe verzin je het) lijkt me niks! Denk dat m'n vriend dan echt gek word omdat ik de hele nacht lig te draaien...

Ring, je bent altijd erg voorzichtig met namen noemen en zo maar dat kraambureau van jou, begint die naam met een J en zijn het 4 letters? Die heb ik namelijk. Volgens mij zitten ze bij jou in het durp. Volgende week komt er iemand langs voor de intake. Ik ga het wel horen.

Wat een ontzettend gedoe met de kamertjes voor een aantal van jullie. Bah! Ik ben blij dat wij alles al in huis hebben, dat is dan weer het voordeel van recyclen van de kast die ik al had. Detail: ik moet hem wel nog 'even' schilderen. Zodra de betonvloer in de garage droog is ga ik daarmee aan de slag.

Kinderstoel: mijn zusje vond ons ook types voor een Tripp Trapp maar mijn vriend vind 'm helemaal niks. We wilden eerst de Bloom maar die is zo obsceen duur dat ik die gedachte na een paar weken resoluut aan de kant heb gegooid. Daarbij vind ik 'm voor dat bedrag ook niet zo stabiel aanvoelen als ik had verwacht. Nu gaan we voor die van de Ikea en die zit prijstechnisch helemaal aan de andere kant van het spectrum, hahaha. Voor 15 euri een complete stoel, ik vind het wel best.

Balen Jojon dat die kleine zo'n ukkie is. De eerste van mijn zus was ook zo klein maar zij heeft toen dan ook een aantal weken in het ziekenhuis gelegen wegens dreigende HELLP. Toen ze gingen inleiden, ik geloof met 35 weken, hadden ze ingeschat dat de baby ongeveer 2500 gram zou wegen. Vervolgens bleek ze 1875 gram toen ze er eenmaal uit was. Zus hoorde artsen zeggen "oh, dit is wel een heel kleintje!". Ook lekker voor je gemoedsrust. Maar ze was dus dysmatuur (te klein voor lengte zwangerschap) en niet alleen prematuur. Is helemaal goed gekomen gelukkig, de baby van toen is nu een bijdehante dame van 7 jaar oud. Nou wil ik je natuurlijk niet bang maken met dit verhaal (zéker niet!) maar misschien is het wel zo prettig als je jou en hem heel goed in de gaten houden en dan toch eerder inleiden...

IJzer: is die Roosvicee Ferro echt zo smerig dan? Ik ben maandag het haasje voor de controle en aangezien mijn ijzergehalte de vorige keer aan de lage kant was vrees ik dat ik dit keer de pineut ben voor staalpillen of zo. Maar ik lees alleen maar dat je daarvan nog meer problemen kunt krijgen met naar de wc gaan (op Hyves hebben ze daar een goeie smiley voor) en daar heb ik niet zo'n behoefte aan. Ook al omdat ik geen last heb van dat ijzergebrek (als het nu zo is). Dus even een vraag: voor wie is dat lage ijzergehalte problematisch, voor mij of de baby? Want als het om mij gaat laat ik die staalpillen lekker zitten. Levert het voor de kleine man een probleem op (maar die neemt toch wat ie nodig heeft?) dan is het uiteraard een ander verhaal. Misschien moet ik als voorzorgsmaatregel maar vast een fles Roosvicee halen, als je de waarde daarmee in no time kunt opkrikken!
Hey allemaal,

Hoop dat ik nu eens kan posten, want heb dus steeds problemen met het forum, de bewerking is afgebroken of zo. Heel erg irritant.

Jane: fijn dat je een goed gesprek gehad hebt bij de gyn. Wel balen dat je nu weer te veel vruchtwater hebt, hopen dat de onderzoeken hetzelfde opleveren als de vorige keer en er gewoon niets aan de hand is.

Weet even niet meer wat er verder allemaal voorbij kwam en ben aan het werk dus ik ga eerst maar eens proberen dit te posten.

O ja, een sterilisator zag ik voorbij komen. Die heb ik nooit aangeschaft. Wij kookten alles gewoon uit in een pan.
Een ijzervoorraadje is handig omdat je daardoor sneller van de bevalling herstelt. En de baby neemt ook veel ijzer voor z'n groei. Ik zou zeker proberen om het eerst met Roosvicee op te lossen want staalpillen hoor je ook niet zoveel positiefs over. En heel smerig is die Roosvicee ook niet hoor, heb misschien wel een beetje overdreven gisteravond

Wij hebben ook nooit een sterilisator gekocht. Je kunt de flesjes ook goed in een pan uitkoken.

We hebben een Tripptrapp maar hij valt ons toch wat tegen. Het is iedere keer een hele klus om 'm weer schoon te krijgen na het warm eten en bovendien bladdert de verf er nu al af (binnen een jaar). Heb gelezen dat je de stoel niet schoon mag maken met een microvezel doekje, maar laten dat nu eens net de doekjes zijn die heel goed zijn in vuil verwijderen!!! Ook wordt dochterlief sneller vies doordat er een blad ontbreekt. Ze staat wel goed aangeschoven aan tafel maar toch belandt er regelmatig eten op haar broek of op de zitplank en als ze dan een beetje verschuift wordt ze ook vies. Maar.....ook niet onbelangrijk, de Tripptrapp ziet er mooi uit!
Ik heb vandaag ook maar eens de molton gekocht, ik was toch bij de Hema!

Chica, wij hebben de kamer e.d. ook nog echt niet klaar, met dank o.a. aan de Babydump. Ik had de meubels wel graag al gehad, omdat ik nu nog enigszins fit ben en alles op mijn gemakje kan inrichten, maar ja, het is niet anders....

Wij krijgen de kinderwagen van mijn ouders. Verder hebben wij nog geen kinderstoel of autostoel aangeschaft. Dat heb je voorlopig toch nog helemaal niet nodig?! Mijn zus heeft nog 3 TrippTraps in de aanbieding, waarschijnlijk wordt het dat, maar toch... Iemand nog tips voor een babyfoon? We moeten ook nog een maxicosi aanschaffen. Kun je die meteen meenemen of zit daarop eigenlijk ook nog levertijd? O ja, en geboortekaartje moeten we ook nog uitzoeken. Ik ga nu maar weer 'ns surfen daarvoor!
Even kort, moet eigenlijk koken...

Nee het is niet die met de J... Het is met M...... (voornaam) B... (achternaam), en dan komt de achternaam ook nog eens heel veel voor als beroep bij ons in de omgeving! Snappie? Maar over J... hoor ik ook veel positieve verhalen. Het enige minpunt vind ik hun bord in de tuin als er een kindje is geboren. Met de naam van het kindje erop en hun bedrijfsnaam. Die vind ik gewoon niet zo mooi! (Misschien jij wel, dat kan natuurlijk!)

Ik heb zelf stage gelopen in jouw woonplaats bij 'ik zorg.' Weet je dan voldoende? Dat was echt een drama, een voorbeeld van hoe het niet moest! Ze zitten nou niet meer daar, maar het wordt regionaal aangestuurd vanuit mijn werkplaats. Geen verbetering, lijkt mij!
quote:maria52 schreef op 08 mei 2009 @ 17:38:

Mijn zus heeft nog 3 TrippTraps in de aanbieding, waarschijnlijk wordt het dat, maar toch... !O ik wil er ook wel eentje! Zijn ze te koop? Vind ze erg mooi maar nieuw veeeeeeeeeeels te duur...
Als je de maxicosi via internet bestelt zit er maar een paar dagen levertijd op. Volgens mij konden wij hem bij de Babydump destijds ook meteen meenemen, maar dat weet ik niet meer zeker. Ik denk dat we toen voor het gemak de hele bubs in één keer thuis hebben laten bezorgen.

De Babydump kan heel eng doen met levertijden inderdaad. Dan spreek je een weeknummer af en bellen ze in die week pas op dat het 4 weken later wordt. Oeh wat had ik daar twee jaar terug de bibbers van!!! De kinderwagen was er nog niet en we hebben toen geëist dat ze de rest van de spullen, die dus al wel klaarstonden, eerst gingen leveren. En toen pruttelden ze ook nog.

Kraakt de molton van de Hema niet? Misschien wel een goed idee dat ik die ook ga aanschaffen.
quote:Ring1981 schreef op 08 mei 2009 @ 18:19:

Maar over J... hoor ik ook veel positieve verhalen. Het enige minpunt vind ik hun bord in de tuin als er een kindje is geboren. Met de naam van het kindje erop en hun bedrijfsnaam. Die vind ik gewoon niet zo mooi! (Misschien jij wel, dat kan natuurlijk!)

Wááát?! Over mijn lijk! Er komt NIKS in onze voortuin. Heb vriend al gewaarschuwd dat als ook maar iemand het in zijn of haar domme kop haalt een afzichtelijke ooievaar of wat ook in onze voortuin te planten (of nog erger: zo'n 'door het raam gevlogen ooievaar' op het raam plakt), ik mijn kraambed uit kom om dat ding persoonlijk te verwijderen. Hoe erg ik er ook aan toe ben. Bedankt voor deze waarschuwing, dat ga ik dinsdag echt meenemen in de intake!

Zal mijn zusje eens vragen, ik heb J via haar omdat een vriendin van haar kraamhulp via hen had en dat was goed bevallen. De advertenties van MB ken ik uit ons plaatselijke sufferdje. Zus had het er idd ook over dat zij goed was. De organisatie waar jij stage hebt gelopen, daar heb ik niks mee. Te groot en de verloskundige was er ook niet zo weg van omdat ze er een handje van hebben zoals jij zegt om in 8 dagen 3 verschillende mensen te sturen. VK vond dat bij een eerste baby niet wenselijk. Persoonlijk vind ik dat bij een volgende baby ook niet wenselijk, hihi.
Oh ja, ik heb een week of 2 geleden een Maxi Cosi bij de Babydump gekocht en kon 'm meteen meenemen. Daar zit dus geen levertijd op.
Goedemorgen,

Even een praktische vraag n.a.v. het molton verhaal; wij hebben een boxspring. Dus ik heb wel een apart matras maar daar ligt zo'n groot dek ding overheen dat wel twee persoons is. Past het dan wel? Vorige keer heb ik ook met die zeiltjes lopen klooien, wat een gedoe was dat!

Als ik alle verhalen lees over de problemen met leveringen van kamertjes en wagens ben ik blij dat wij alles al hebben. We hebben echt nix hoeven kopen voor de baby, behalve roze kleertjes enzo Maxi Cosi kregen wij trouwens ook zo mee van Baby Dump. Sterilisator heb ik ook nooit gehad. Een flessenwarmer wel trouwens, die vond ik toch wel heel praktisch.

Afgelopen week heb ik een geboortekaartje uitgezocht. Ik ben er zo blij mee! Het is echt precies in de stijl van het kaartje wat we voor zoon hadden gebruikt maar dan meer meisjesachtig. Superleuk. Ik zag em en zei gelijk: dit is em! Nog wel even verder gekeken maar nee. Leuk hoor, ik kan niet wachten op de drukproef. Hebben jullie dat nou ook, dat je eigenlijk gewoon niet meer wil wachten? Van mij mag ze komen, ik ben er zooooooooooooo klaar voor. Heb helemaal zin in een verse, piepkleine baby op mijn buik

Nou ja... nog een week of 10 wachten....

Hebben jullie gezien dat er een januari 2010 topic is? Wow!

Fijne zaterdag!
Meis, mijn zus heeft drie kinderen die op dit moment de Tripp Trapp nog gebruiken. De oudste is al negen jaar en gebruikt 'm zelfs nog aan zijn bureautje, maar die kan wel zonder. Dus ik denk dat de andere nog niet te koop zijn.... Dus in die zin zijn er eigenlijk nog niet drie in de aanbieding, sorry!

Wyfke, probleem bij mij is dat Babydump wel de kinderwagen binnen heeft, maar nog niet de kamer. Op die wagen zit ik nog niet zo te wachten....

Bedankt voor de maxicosi info!
Pippa, hier staat het... Zie ook de website, daar staat een plaatje. Gelukkig denk jij er net zo over als ik! Echt no way dat hier zo'n suffig iets in de tuin komt. Haha. Wij doen waarschijnlijk een poster voor het raam. Misschien een uitvergroting van het geboortekaartje ofzo. We kijken wel.

Actie: Tuinbord

Kraamzorg J... stelt een leuk tuinbord ter beschikking voor aanstaande ouders, die zich hebben ingeschreven voor kraamzorg bij J... Het bord kunt u in de tuin plaatsen tijdens de kraamtijd. Zo kunt u op een leuke manier de buurt laten weten dat uw gezin is uitgebreid met een zoon of dochter. Op het bord is een ruimte open gelaten waar u de geboortedatum en naam van uw pasgeboren kindje kunt invullen. Voor vragen omtrent deze actie kunt u terecht bij uw kraamverzorgende of neem contact op met ons.
Je hebt nu ook raamstickers hè, wisten jullie dat? Vind ze persoonlijk heel leuk...of zeg ik nu iets heel ergs
quote:Wyfke schreef op 09 mei 2009 @ 13:26:

Je hebt nu ook raamstickers hè, wisten jullie dat? Vind ze persoonlijk heel leuk...of zeg ik nu iets heel ergs Nee hoor, ik vind ze ook geweldig!
Haha, moest lachen om jullie meningen over die ooievaars in de tuin!! Hier in de buurt wordt echt geen kind geboren zonder dat er iets in de tuin komt, wat ik wel erg vind is dat ze soms zelfs maanden van te voren van alles en nog wat neerplanten. Van een reuzenest met een ooievaarsei erin tot allerlei waarschuwingsborden dat je je in de aanvliegroute van de ooievaar bevindt...

Ken alleen niemand die zelf wat in de tuin zet, dat doen de buren/vriendengroepen/ouders wat dan ook... en met een beetje pech allemaal, dan staan er dus tig van die dingen in de tuin...

(eigenlijk getuigt de afwezigheid van versierselen in de tuin dus van een armoedig sociaal netwerk zeg maar, is nogal sneu dan)
quote:meis73xx schreef op 09 mei 2009 @ 14:24:

Haha, moest lachen om jullie meningen over die ooievaars in de tuin!! Hier in de buurt wordt echt geen kind geboren zonder dat er iets in de tuin komt, wat ik wel erg vind is dat ze soms zelfs maanden van te voren van alles en nog wat neerplanten. Van een reuzenest met een ooievaarsei erin tot allerlei waarschuwingsborden dat je je in de aanvliegroute van de ooievaar bevindt...

Ken alleen niemand die zelf wat in de tuin zet, dat doen de buren/vriendengroepen/ouders wat dan ook... en met een beetje pech allemaal, dan staan er dus tig van die dingen in de tuin...

(eigenlijk getuigt de afwezigheid van versierselen in de tuin dus van een armoedig sociaal netwerk zeg maar, is nogal sneu dan)Oh my god, dat méén je niet? Zoiets ergs ben ik hier nog niet tegengekomen. Dan maar een armoedig sociaal netwerk. Ons sociale netwerk weet dat we niet gediend zijn van dit soort flauwekul. Ik weet dat er mensen zijn die het wel leuk vinden (zus had bv ook een afzichtelijke ooievaar in de tuin, tot twee keer toe, die bij hen de hele vriendenkring al was afgegaan) maar die heb ik heel duidelijk gemaakt dat wij die ellende niet willen. Ik denk dat de boodschap ook wel bij m'n moeder is aangekomen, die door het raam gecrashte ooievaars wel leuk vindt.

Het kan aan onze Hema liggen (en die in de woonplaats van Ring) maar ik zie alleen maar waterdichte moltons in 90x200. Nou maakt dat voor ons niet uit omdat we 2 matrassen hebben maar ik ga toch ook nog even bij de Action kijken want die is ongetwijfeld veel goedkoper dan de Hema.

Wyfke: ik had me voorbereid op het ergste met die Roosvicee ferro maar het smaakt gewoon naar de ouderwetse Roosvicee! Wat een opluchting, haha. Ga ik daarmee maar m'n ijzergehalte opkrikken want staalpillen zie ik echt niet zitten.
Haha! Leuk jullie meningen over wel/geen ooienvaars in de tuin! Hier een creatieve schoonvader, die gisteren met een mooi zelfgemaakt Nijntje-bord aankwam. Mét blauw truitje aan, hardstikke leuk (vinden wij!). Vandaag meteen een naambordje gemaakt voor erop (tip: letterstickers van de Praxis!). Verder hebben we ook nog het geboortebord wat we van vriendengroep kregen bij geboorte van dochter (een kuiken die uit het ei komt). Deze vandaag ook maar meteen opgelapt dus nog even en er staan hier in de tuin twee borden. Nu hebben we een redelijk grote voortuin dus het kan prima. En we hebben een blauw Nijntje-baby-versier-pakket gekocht met daarin slingers en ballonnen voor binnen en daar zit ook een blauwe vlag in, dus die komt ook nog buiten te hangen. (Ik zie pippa zo ongeveer al kippenvel krijgen als ze dit leest )

Verder vandaag een heerlijk dagje gehad, het leek bijna al moederdag! Vanmorgen beetje aangerommeld en bij de bouwmarkt geweest, alvast bloemen gekregen van manlief en dochter, lekker koffiegedronken bij vrienden en daar voor een prikkie heeeeeel veel leuke kleine babykleertjes uitgezocht. Ook nog een nieuw naambordje besteld voor bij de voordeur in de stad wat al drie jaar op het to-do lijstje stond. (mét naam van de baby er ook al op dus moeten nog even wachten tot hij opgehangen kan worden). Met bijbehorende lamp en huisnummer, helemaal mooi!

En nog lekker een paar uur in het zonnetje zitten te lezen/slapen daarna, wat wil je nog meer?

Oja, en daarnet heeft manlief lekker pannenkoeken gebakken, jammie.

Manlief neemt onze kleine baby erg serieus: heeft gisteren boodschappen gedaan en werkelijk de hele koelkast ligt vol met allerlei lekkere en gezonde dingen, lekkere toetjes, olijven, chocolade, roomboter, croissants, lekkere kaasjes, etcetc. Ga niet omkomen van de honger de komende tijd.

Fijne avond allemaal!!!
Hahahaha, ik moet erg lachen om de geboorteborden discussie. Ik heb die dingen ook altijd vréselijk gevonden. Gezworen dat ik zo'n ding niet in de tuin wilde. Totdat Laura geboren was. Mijn zwager en schoonzus hadden een hele mooie gemaakt en bij ons in de tuin gegraven toen ik in het zh lag: een groot 'beschuit' met plastic roze en witte muizen erop. Toen ik thuis kwam uit het zh en dat ding zag staan, was ik er toch wel heel trots op. Hij is subtiel en origineel. En ik was zó trots op mijn dochter en het feit dat ik moeder was geworden, dat ik het wel van de daken wilde schreeuwen. Maar dat hoefde dus niet dankzij dat ding .

Jojon, wat ben jij al lekker verwend voor Moederdag. Leuk hoor. Wij gaan er niet zoveel aan doen. Er ligt een pakje voor me klaar van Laura van de crèche. Leuk ! En manlief en ik geven elkaar voor Moeder-/Vaderdag een TomTom, maar die moet nog aangeschaft worden. Verder lekker 2 gebakjes voor morgen gehaald en dat is het.

Jullie kraamzorgbureau's zeggen mij niets. Ik heb dezelfde (grote) als de vorige keer en ik heb zelfs om dezelfde dame gevraagd. Die was me zó goed bevallen. Een lief rustig mens van middelbare leeftijd. Ik moet niet zo'n bitch hebben die alles wel even bedisselt thuis. Dat zie ik vaak bij anderen en daar hou ik helemáál niet van. Ik bepaal bijv. graag zelf of ik de telefoon opneem of niet.

Ik kreeg trouwens wel een brief van de week dat ze in de zomer onderbezet zijn en dat we dus een dag minder krijgen. Grrrrr. Lekker dan !

Wij zijn een beetje brak.

Laura is niet helemaal lekker en heeft veel geprotesteerd en gehuild vandaag. Gevalletje 'geen land mee te bezeilen'. Pffff. We gaan lekker bankhangen vanavond.

Doeg !
What matters most is how you see yourself
Haha, hier komt een vreselijk afzichtige ooievaar in de tuin met ik vermoed ook wel een geboortebord. Vorige keer hadden moeder en stiefvader een toepasselijk geboortebord geregeld dat bij het kaartje pastte en een naambordje. Die hangen nu in de kamer van zoon. Verder in huis nog ballonnen en slingers etc.

Wat klinkt jouw dag heerlijk Jojon. Hier ook wel een leuke dag gehad. Gisteravond spontaan zoon uit logeren gedaan en uit eten geweest, vanmorgen snel boodschapjes gedaan, visite gehad langs bij schoonvader in het ziekenhuis en door naar de Ikea om nog wat badkamer en babykamer inspiratie op te doen. Daar gegeten en toen naar huis. Nu nog even X-factor kijken
Ach, als je zoals hier in de buurt bijna iedereen wel een beetje kent, al dan niet via via en je weet dat iemand zwanger is dan is zo'n bord meteen een soort van teken naar iedereen die niet tot de naaste kennissen behoort dat het kleintje geboren is en dat het goed is. Als er dan geen bord staat vraag je je toch af of alles wel goed is enzo...mede daarom vind ik die nesten en aanvliegroutes ook zo erg. Hier zal de ooievaar naar alle waarschijnlijkheid eerst een paar weken in de tuin van de buren staan voordat ie onze kant op komt, buuf is net een papar weken eerder uitgerekend dan ik.

Vandaag trouwens wel een productief dagje, heb kamer van dochter behangen terwijl man zijn eigen klussen deed een onze buurman de gezamelijke buxushaag heeft geschoren en alles ook nog heeft opgeruimd (volgens mij heeft hij ook last van nesteldrang haha!!) Met een beetje mazzel kan ik maandag beginnen met muren sausen, ben zo benieuwd hoe die paarse muur gaat lijken!

Morgen wordt een erg drukke en volle dag, eerst naar mijn ouders, dan verjaardag zoontje van vrienden en daarna nog dansen...als ik daar nog zin in heb dan...

Fijne moederdag allemaal!!!
Goedemorgen!

Hihi ik vind de discussies hier altijd zo leuk! Ik heb zelf ook iets tegen ooievaars vrees ik. Een familielid heeft na de geboorte van zoon kraamcadeautjes gemaakt, heel lief; rammelaartjes en wiegjes met een klein kaartje eraan. Dus nu bood ze aan dat weer te doen en ze had een leuk nieuw idee; ooievaartjes. Ik geloof dat mijn gezicht genoeg zei toen ze er snel aan toevoegde; iets anders kan natuurlijk ook hoor Quint! Hihi... ik doe nu maar gewoon weer rammelaartjes en wiegjes maar dan in het roze. Die waren zo snoepig toen!

En wat betreft geboorteborden enzo, wij hebben geen voortuin dus dat valt af. Ik krijg wel de standaard 'hoera een meisje' slinger voor het raam en ik denk ook wel slingers en balonnen in huis. Vind ik ook wel gezellig!

Op de site van Hema zag ik dat ze ook waterdichte molton dekens hebben. Dus die hoef je niet om je matras te spannen neem ik aan. Ik denk dat ik die dan ga halen, mocht het bij de Action niet lukken. Daar moet ik toch nog heen, ik ben bezig met het feestje voor zoon voor te bereiden. Hij wordt volgende maand 3 en we hadden vorig jaar een piñata. Dat was zo'n groot succes dat die er dit jaar weer komt, echt heel leuk voor de kinderen! Dus dan haal ik daar van die kleine frutsels om erin te doen, kost nix daar.

Jane hoe ging het met Laura vannacht?

Meis actief van jou hoor, zelf behangen en verven! Pas je wel een beetje op?

Fijne zon-moeder-dag vandaag!
Prachtige dieren, die Ooievaars! Wij smijten er 1 door het raam en doen heeerlijk lekker kitsch volks mee voor 1 keertje in mijn leven. Het is maar 1 keer in mijn leven dat dit mij overkomt en ik lig toch in mijn bed. hahaha.

Sorry dames dat ik het de laatste tijd zo af heb laten weten, maar PC is hier in de avonduren druk bezet. Vriendlief gamed hele avonden. Overdag is het ontzettend druk op mijn werk de laatste weken en ik merk ook dat ik de puf er niet meer voor heb.

Verbouwing zet zich goed door, we hebben inmiddels een goed bruikbare trap, er zit weer een muur tussen de baby en onze kamer, dus als alles gestuct is, dan kan ik aan de slag met de babykamer. Nog 11 weekjes te gaan...
quote:Jane 1973 schreef op 09 mei 2009 @ 20:17:

En ik was zó trots op mijn dochter en het feit dat ik moeder was geworden, dat ik het wel van de daken wilde schreeuwen. Maar dat hoefde dus niet dankzij dat ding Dat lijkt mij ook. Op dat moment wil je gewoon dat iedereen het weet (denk ik). Wij gaan dus wel het een en ander versieren. Of er ook echt een bord komt te staan weet ik niet. Maar sowieso slingers, ballonnen, een raamsticker!
Het is niet zo dat ik het geheim ga houden hoor, als ie geboren is... We hebben blauwe slingers en ballonnen en zo'n It's a boy slinger voor voor het raam. Maar borden in de tuin en ooievaars door het raam laten we voor andere mensen over!
Pippa mee eens: wij gaan wel wat versieren, maar niet zelf borden in de tuin plaatsen. Maar ik denk dat dit meestal door anderen dan de kersverse ouders zelf gebeurt....

Jullie ook zo genoten van het mooie weer? Heerlijk, beetje wandelen, op terrasje zitten, in tuin werken. Doe mij maar alvast mijn verlof (hoewel het weer slechter wordt?).

Vriend had ook al cadeautjes voor moederdag, ondanks dat ik nog niet echt moeder ben.... Erg schattige shirtjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven