* * Juli 2009 * *

26-10-2008 19:26 5037 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik heb kunnen zien is er nog geen 'juli 2009' topic.

Ik ben zwanger en uitgerekend rond 4 juli 2009. Ik heb een dochtertje (Laura) die geboren is in juni 2007. Als de zwangerschap goed blijft gaan, is er dus een leeftijdsverschil van 2 jaar. Ik ben superblij, maar vind het ook weer spannend, net als de vorige keer.

Wie is er ook volgend jaar juli uitgerekend en heeft zin om mee te schrijven?

Liefs, Jane

What matters most is how you see yourself
Nee hoor Ring, het lag meer aan mijn horrormonendag gisteren dan aan jou. Soms is het sowieso lastiger omdat je iets heel anders kan opvatten dan het bedoeld is, het zijn natuurlijk alleen maar woorden op een scherm. Het geeft nix hoor, maar vind het lief dat je sorry zegt!

Ik wil dit keer ook alles klaar hebben, ruim op tijd. De vorige zwangerschap ben ik met 8 maanden verhuisd dus ik herken het wel hoor, dat nog niets af is en ik was er toen ook rustig onder. Waarschijnlijk omdat ik nu zeëen van tijd had ervaar ik het heel anders. Ik ben het wel totaal oneens met Wyfke, of het cb in dit geval, want ik heb mijn zoontje vanaf dag 1 veel in de box gelegd tussen voedingen door. De box staat bij ons tussen de banken in (in een hoek zeg maar) dus dan lag ik daar te dommelen en hij in de box te slapen, vlak bij elkaar, heel fijn vond ik dat. Ik heb nooit gemerkt dat er teveel prikkels voor hem waren, desnoods kan je dan de hele box leeg halen dus zonder mobiel en knuffels enzo. Maar goed das mijn mening en ervaring. De kinderwagenbak was ik dan weer helemaal geen fan van. Daar lag hij alleen maar in als we gingen wandelen buiten.

We zijn net terug van mijn ouders, daar hebben we ook gegeten. Was gezellig! Ik heb stilletjes het gevoel dat de baby gedraaid is... ik weet natuurlijk niet of het alleen maar wishful thinking is maar ik denk het ook te voelen aan de vorm. Mijn moeder maakte vanmiddag ook de opmerking, dat mijn buik lager lijkt te zitten dan eerst, alsof ze wel is ingedaald. Dat kan natuurlijk niet als ze nog steeds overdwars zou liggen. Ik voel sinds vorige week ook zoveel meer druk van onderen... zou ze dan toch gedraaid zijn? Ik hoop het zo!! Woensdag moet ik weer naar de gyn en krijg ik weer een echo, dus dan hoor ik het wel. Ben echt heel erg benieuwd!

Ik heb mvYara al heeeeel lang niet meer hier gezien... Jane houd jij nog bij of mensen zich aan hun maandelijkse meldplicht houden eigenlijk?
Wyfke: wat ben jij druk geweest zeg, met je nesteldrang! Wel lekker hè, als bepaalde klussen geklaard zijn!

Maria: wat balen van die allergie!

Quintie: zou mooi zijn zeg, als het kindje uit zichzelf gedraaid is. Als ik nou ff mee doe met jouw ‘wishful thinking’? Wie weet helpt het!

Zo... Blog zwaait even naar de rest en nestelt zich op de bank voor ‘Ranking the stars’. The box staat bij ons trouwens al best lang in de woonkamer. Gewoon omdat ik het zo leuk vind. :-) Er zit een la onder en elke keer als ik van iemand speelgoed of een knuffeltje ofzo voor de baby krijg dan leg ik het erbij. Die la raakt al aardig vol. Moet je nagaan wat je straks allemaal in huis hebt als het kind er is... Maar wel superleuk, zeg!
*snelle zwaai*

Een leuke dag gehad vandaag. Laura is vandaag 2 jaar geworden, dus feest ! Slingers, balonnen, taart, kadootjes, kaarten en visite. De hele rambam .

Om precies te zijn is het nu exact 2 jaar geleden dat ik ben bevallen, om 20.41 uur. Gek idee.... Het was toen alleen snikheet, hahaha.

We hebben net samen wat filmpjes bekeken van Laura's 1e weken. Grappig om te zien hoe Laura veranderd is intusssen en hoe onzeker wij toen waren.

Wij gaan nog even verder mijmeren en ik ga vroeg naar bed. Ben best moe van vandaag.

(Oh ja, qua box, wij gaan 'm volgend weekend opzetten. Ik wil het graag 'af' hebben. Hij moet nog even schoongeboend enzo. Laura lag er al vanaf dag 1 in toen, ideáál).

XXX
Gelukkig heeft niemand me ' gemist", ik was namelijk paar dagen in de Ardennen en dus nog niet aan het puffen. Weekendje was leuk, maar ook vermoeiend (met grote groep vrienden fietsen (althans ik dus niet). Heb snel beetje bijgelezen en pfff wat is dat veel.

Gefeliciteerd voor Sanloes en Ring (en nog meer?) die nu ook verlof hebben.

Hormomen ken ik ook, dit weekend ging het goed, maar ik voel me ook niet altijd heel blij.

Ik heb de laatste dagen ook zo nu dan beetje last op bekkenbodem alsof meissie nog meer daalt. Maar is ook al helemaal ingedaald, dus weet niet precies wat het is.

Aantal kinderen, nu voor ons dus de 2e en in principe de laatste, maar Ring daar zou ik mij nu niet mee bezig houden.

Jojon, ons zoontje wordt ook soms 's nachts wakker. Wij halen hem er nooit uit, bij even piepen doen we niets en gaan we ook niet naar hem toe. Als het langer duurt geven we een flesje warme melk. Dan huilt hij soms wel even als we weggaan, maar valt eigenlijk altijd weer snel in slaap. Wel ben ik zelf soms klaarwakker 's nachts en kan ik niet meer slapen, erg irritant inderdaad, maar probeer dan maar overdag wat slaap te pakken.
He Missy MB we hebben je wel gemist hoor maar we wisten dat je in de ardennen lekker aan het genieten was

Wyfke: Ik heb de box eigenlijk ook vanaf dag 1 gebruikt. Je moet er gewoon niet teveel knuffels in leggen, de mobiel moet ook even weggedraaid kunnen worden maar ze vond het schitterend en kon lekker kijken. Wij gebruiken de kinderwagenbak nl als wieg bij ons in de slaapkamer dus die kan niet meer in de woonkamer Die kolf hoeft niet, maar ik heb hetzelfde als sommige anderen hier, het moet in huis zijn. Paar van die schelpen kosten niet zoveel en een nieuw slangetje ook niet. Het geeft mij rust, rust in mijn hoofd en dat vind ik dan wel weer heel belangrijk. Maar in principe kan dat wachten. Ik zou trouwens als ik jou was eerst een kolf huren als je hem nog niet hebt. Omdat ik vorige keer 6 mnd BV heb gegeven had ik natuurlijk mijn eigen kolf (want dan is kopen goedkoper).

Trouwens op het allerlaatste moment dingen doen ging hier bij mij niet op. De weeen kwamen meteen om de 4 minuten en ik heb nog net een paar sloffen, een groot shirt en mijn ziekenhuis koffer kunnen pakken, verder kwam ik niet hoor tussen de weeen door Het moet hier dus ook echt allemaal af zijn.

Oh ja en de eerste keer dat ik vriend voor een boodschap stuurde vroeg ik of hij pampers nr 1 mee wilde nemen. Kwam hij thuis met huismerk en daar had ik toch niet om gevraagd? Hij zei: ja maar pampers zijn toch luiers? Ja, zei ik, maar die heb je nu toch niet? Hoezo, zei hij ik heb hier toch luiers? Jahaa, maar geen pampers. Dacht hij toch dat pampers gewoon een naam voor alle luiers was. Haha kan er nu nog om lachen. En het is een schat (en af ent toe ook niet) maar dat soort dingen haal ik dus maar liever zelf. Hij heeft trouwens een hoop bijgeleerd hoor de afgelopen 1,5 jaar maar of hij ook met de goede onderdelen voor de kolf thuis komt is misschien een beetje teveel gevraagd
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Ach ja, die cb's...de één zegt dit en de ander dat. Je moet ook gewoon je eigen gevoel durven volgen! Ze zeiden toen ook tegen mij dat ik niet te veel moest bewegen (of meteen extra eten) in verband met mogelijke terugloop van de borstvoeding, maar dat gaat deze keer lekker ook anders! Zodra het kan start ik met sporten!

MissyMB: toch nog best vermoeiend he, een paar dagen erop uit! De vakantie is mij ook een beetje tegengevallen. En die druk op de bekkenbodem herken ik, soms voel ik een gemene tinteling in m'n kruis, beetje hetzelfde als wanneer je een blaasontsteking hebt. Maar daar heeft ook niet iedereen ervaring mee hier denk ik

Jane: gefeliciteerd met Laura's verjaardag! Fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben! ben je zelf inmiddels alweer wat bijgetankt? Ik weet nog goed van die warme zomerdagen in 2007, was toen hoogzwanger en hield heel veel vocht vast dus ik voelde me af en toe vreselijk.

Ring: inderdaad, als alles maar klaarstaat en fris ruikt...dat geeft zo'n goed gevoel! Heb vriend vanmiddag na de F1-race de badkamer in gestuurd en de attributen hangen inmiddels! Ben al twee keer gaan kijken hoe mooi het staat, zucht wat ben ik erg.

Ik ga me weer voor 'What women want' nestelen, kop thee en flinke zak M&M's erbij....
Chica lees net het verhaal over de Pampers en luiers Toevallig begon mijn vriend er vanavond over, dat we nog een paar pakken New borns in huis moesten halen! Die is dus goed op de hoogte ha ha.
Ok, effe opscheppen over manlief (heb hem wel genoeg afgezeken hier de afgelopen dagen ) Hij kwam een paar weken geleden - uit zichzelf - terug van de grote boodschappen mét drie pakken Pampers. Goede merk, goede soort, goede maat.... wow!

Jane, nog gefeliciteerd met je dochtertje. Weet nog hoe bijzonder ik die eerste verjaardag van dochterlief vond in het najaar, hele dag zo'n emo-gevoel. (ok, is was toen ook net zwanger....) Nog buiten kunnen zitten gisteren? Hier ging het pas rond 17u regenen, tot die tijd hebben de kindjes hier nog heerlijk buiten gespeeld, terwijl de buurmannen gras aan het maaien waren van een gezamelijke groenstrook en de buurvrouwen aan het theeleuten waren

Gisteravond heeeel vroeg in slaap gevallen, ging lekker op bed liggen lezen maar heb het geen 20u meer zien worden. Werd om half 12 helemaal gedesorienteerd wakker, snapte er even niks van. Maar toen wel lekker verder geslapen dus toen ik zoals normaal tegen vieren wakker werd was ik voor m'n gevoel toch best wel uitgeslapen.

Box; hadden hem hier toen ruim vantevoren opgezet, maar hij werd de eerste weken m.n. gebruikt om kadootjes in te zetten eigenlijk. Idd hadden wij ook de kinderwagen in de huiskamer staan waar dochtertje veel in lag. Nu staat de box er nog omdat dochter er nog regelmatig in zit. Hij blijft hier ook op de onderste stand staan voor haar, baby gaat eerst maar weer in de wandelwagenbak en ik vind het ideaal als dochterlief af en toe even geen kattenkwaad uit kan halen!

straks meer
Jane: nog gefeliciteerd met de verjaardag van Laura!
korte meldplicht, gisteren helemaal vergeten

zometeen naar het gementehuis voor de achternaam ed en heb ookbesloten toch maar mijn eigen ahcternaam ook te wijzigen. raar hoor, heb er meer moeite mee dan ik had gedacht.

Daarna voor de allerlaatste keer naar de sauna. Weet dat ik gezegd heb dat ik niet meer zou gaan, maar het is zo fijn om dat een dag geen last van mijn bekken te hebben. Daarnaast kunnen we anders en kadobon van 50 euro ongebruikt weggooien en dat vind ik ook zonde. Dus een relaxte trouwdag (had ik dat al gezegd?) vandaag! alweer 2 jaar getrouwd.

tot morgen!
Sanloes, gefeliciteerd met jullie trouwdag en een fijne dag! Kun je later nog je achternaam wijzigen dan? Dat wist ik niet. Maar goed, ik ben niet eens getrouwd!

Jane, ook nog gefeliciteerd met Laura.

Je weet natuurlijk nooit wanneer de weeën beginnen, maar ik denk dat wij rond week 39 de box klaar zetten. Als het kindje er dan al is, is dat mooi meegenomen en komt dat wel na de bevalling. En zetten jullie ook stipt week 37 het bed op klossen? Ik wil ze dan wel in huis hebben, maar vriend wil er dan nog niet echt aan. Ik moet eigenlijk allerlei opruimklusjes doen, maar niet zo'n zin in.... Laat staan poetsen... Maar dit weekend wel achter de naaimachine gezeten. Een soort gordijntje gemaakt voor de kast, in zelfde stof als wieg. Erg trots op mezelf natuurlijk, hoewel het eigenlijk heel simpel is.

Dadelijk naar huisarts om een bultje op vinger te laten wegsnijden/branden. Ik moest eerst met trekzalf proberen, maar na twee weken nog geen resultaat. En een babyfoon kopen, die hebben we ook nog niet. Maar we weten wel al welke het moet worden, dus die kan zo gekocht zijn.
Sanloes, gefeliciteerd met jullie trouwdag en een fijne dag! Kun je later nog je achternaam wijzigen dan? Dat wist ik niet. Maar goed, ik ben niet eens getrouwd!

Jane, ook nog gefeliciteerd met Laura.

Je weet natuurlijk nooit wanneer de weeën beginnen, maar ik denk dat wij rond week 39 de box klaar zetten. Als het kindje er dan al is, is dat mooi meegenomen en komt dat wel na de bevalling. En zetten jullie ook stipt week 37 het bed op klossen? Ik wil ze dan wel in huis hebben, maar vriend wil er dan nog niet echt aan. Ik moet eigenlijk allerlei opruimklusjes doen, maar niet zo'n zin in.... Laat staan poetsen... Maar dit weekend wel achter de naaimachine gezeten. Een soort gordijntje gemaakt voor de kast, in zelfde stof als wieg. Erg trots op mezelf natuurlijk, hoewel het eigenlijk heel simpel is.

Dadelijk naar huisarts om een bultje op vinger te laten wegsnijden/branden. Ik moest eerst met trekzalf proberen, maar na twee weken nog geen resultaat. En een babyfoon kopen, die hebben we ook nog niet. Maar we weten wel al welke het moet worden, dus die kan zo gekocht zijn.
Nou ik ga maar weer eens een poging doen om hier te posten. Zal niet meer op alles reageren, want daarvoor is het echt te lang geleden.

Box: wij hebben hem gisteren net weer op gezet. Zoon heeft er ook heel veel ingelegen in het begin en daarnaast hadden we de kinderwagen in de kamer staan, daar sliep hij ook wel in.

Jane: gefeliciteerd met Laura! 2 jaar alweer. Vond ze zelf het feestje ook leuk?

Sanloes: gefeliciteerd met jullie trouwdag. Ik vond het eerst ook raar een andere achternaam, nu na bijna 4 jaar begin ik er aan te wennen.

Ik merk hier ook dat we nu alles graag klaar willen hebben, niet alleen ik maar man ook. Na de bevalling wil ik vooral genieten, leuke dingen doen en misschien nog even op vakantie en het vergaat man net zo. En als er dan nog dingen zijn die klaar moeten weet ik toch wel dat we daar mee aan de slag gaan. En aangezien wij zeker weten dat de baby niet langer dan nog 2,5 week op zich laat wachten zijn we nu echt dingen aan het afronden. De badkamer gaat deze week nog over de kop, allerlaatste dingetjes babykamer zaterdag en verder is dan alles wel klaar geloof ik. O nee, enveloppen schrijven ook nog.
Hoi!!

Jane, nog gefeliciteerd met Laura's verjaardag! Superleuk maar wat een aanslag op jezelf is het he? al die drukte...

Sanloes, fijne trouwdag gewenst!! Gaat vast lukken daar in de sauna...mmmm

Van het weekend aardig opgeschoten met klussen hier en hebben besloten dat dochter uiterlijk donderdag naar haar nieuwe kamer gaat. Heb er lang naar uitgekeken en toch nu we een datum hebben geprikt vind ik het een raar idee... kan het ook niet uitleggen, net of ze dan echt groot wordt ipv mijn kleine meisje...

Vrijdag gaan we voor een paar dagen naar de wadden en als we dan terugkomen kan ik me richten op de babykamer (oude kamer dochter dus) alles schoonmaken, ledikantje er weer in en kast inrichten enzo...dan moet ik ook maar eens gaan kijken wat ik nog aan kleertjes en uitzet heb en wat ik nog bij moet kopen...

Maar nu moet ik wel snel aan het werk hier, want kamer dochter is wel bijna maar nog niet helemaal klaar!! Zal eens beginnen met de ramen lappen daar...
Pada: nog max 2,5 week, wow dat gaat snel! Jij zult wrsch wel een van de eersten zijn die bevalt denk ik. Spannend!!!

Sanloes: gefeliciteerd met je trouwdag. Grappig om juist op deze dag je achternaam te veranderen trouwens. Ik heb 3 jr geleden toen we trouwden wel de achternaam van manlief aangenomen, maar gebruik hem nog niet echt consequent. Op m'n werk sowieso niet en met telefoon opnemen is het ook nog niet echt een automatisme eerlijk gezegd. Probeer wel sinds dochterlief er is de naam wat vaker te gebruiken, helemaal in onze woonplaats, omdat ik dat dan toch wel makkelijker vind. Maar voordat ik helemaal "over" ben, dat duurt denk ik nog wel een paar jaartjes.

Maria: succes bij de huisarts.

Ik vond het trouwens wel ideaal de vorige keer toen het bed eenmaal op klossen stond. Helemaal als je last van je bekken hebt scheelt het toch wel als je niet meer zo diep hoeft te bukken enzo. En opstaan gaat dan helemaal makkelijk; kwestie van benen over de rand zwiepen en je staat al naast je bed. Alleen als je niet zo super lang bent is het opstappen na de bevalling wel een beetje lastig, helemaal als alles van onderen nog bont en blauw is. Dus toen heb ik van een buurvrouw zo'n wc-opstapkrukje van de kinderen geleend, wie niet sterk is moet slim zijn!

Ben lekker opruimerig vandaag. Babywiegje net al opgemaakt met de goede lakentjes en dekentjes en ga dadelijk nog even de kastjes uitsoppen en alles op de goede plaats leggen in de kasten. Nieuwe stop voor op het babybadje kopen, luieremmer kopen, kruiken testen of ze nog waterdicht zijn, nog genoeg te doen vandaag.

Eerst dadelijk lekker naar de fysio.
Ik had trouwens een leuk idee om dochterlief ook een beetje te verwennen als de baby er is: ik ga een kadootjestas maken voor haar met allemaal kleine frutselkadootjes. Pakje potloden, kleurboekje, knuffeltje, bellenblaas, puzzeltje, stickertjes, haarspeldjes, dat soort dingen.

Zodat ik haar af en toe even kan belonen als ze lief is geweest of soms even het gebrek aan aandacht voor haar kan compenseren.

Dus de komende dagen maar even binnenlopen bij de hema, wibra, zeeman, action etc.
Padababa, dat schiet erg op zeg!

Enne... je herinnert me eraan dat ik de enveloppen moet bestellen! Das een goeie.

Jojon, kruiken heb ik net ook getest. Ze zijn gelukkig nog waterdicht (van mijn zus, haar jongste is nu vijf jaar....). Verder heb ik mijn nachtkastje uitgeruimd (oude medicijnen e.d.) en wil ik vandaag ook de keuken eens opruimen. We hebben niet een heel grote keuken en straks met extra bakjes e.d. erbij hebben we de ruimte wel hard nodig.....

Helaas nog niet helemaal van mijn allergie af, maar het gaat wel beter dan gisteren. Komt denk ik door overgang van droog naar vochtig weer. Schijnt huisstofmijt erg fijn te vinden...
Môgge

Drukte van belang alweer hierzo

Thx voor jullie felicitaties !!!

Jojon, ook lekker aan het fröbelen thuis, lees ik. Heerlijk hè? Hier krijgt Laura ook een kadootje bij de bevalling. Ze heeft gisteren een pop gekregen. Van ons krijgt ze een poppenwagen/poppenbuggy. Daar moet ik nog even achteraan. Dan kan zij ook met zo'n ding lopen als ik straks met de kinderwagen loop (maar niet tegelijk, hoop ik, want dat gaat niet opschieten....).

Ik wil vandaag ook klossen scoren. Je kunt ze maar in huis hebben, gheghe.

Meis, leuk dat jouw dochter ook naar een nieuwe kamer gaat. Hoe oud is zij ook alweer? Laura is eind april naar haar nieuwe kamer gegaan. Idd. wel gek hoor. Je kleine meid is ineens groot geworden.

Lekker dat je nog naar de Wadden gaat volgend weekend !

Pada: welkom terug hier meis .

Ik wil óók alles klaar hebben hoor. Geeft ons rust. Dan hoef ik ná de bevalling nergens meer over na te denken.

Maria, suc6 met het bultje!

Knap dat je zelf gordijntjes maakt hoor, zou ik niet kunnen !

Sanloes: gefeliciteerd met je trouwdag vandaag !! (hoeveelste?). Grappig dat je toch je achternaam laat veranderen.

(Doet mij er aan denken dat ik straks nog even de formulieren moet opvragen voor het Ouderlijk Gezag bij het Kantongerecht.)

Wyfke, jaaa, het was goed heet 2 jaar geleden. 8 juni óók. Mijn kraamvisite zweette het zh uit toen. Zoiets vergeet je nooit weer hè? Ws. zo'n verhaal dat Laura elke verjaardag van mij moet aanhoren .

Ik ga even een berg administratie wegwerken, blehhhhh.
Kruiken testen?

Oeps...

*check*
Heb nog niks gelezen maar kwam even melden dat we eruit zijn met mijn werkgever. Ik ben zoooooo blij en het voelt als overwinning. Ik zal de details later vandaag even op de Hyves zetten. Moet nu de katten naar het asiel brengen Tot later.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Katten naar het asiel brengen???
Wow Pada... 2,5 week, dat klinkt inderdaad wel ineens heel erg snel!! Dan ben je eigenlijk een junimama dus

Spannend hoor, ben benieuwd of jij inderdaad de eerste van ons groepje zal zijn. Wie weet is Missy je toch nog te snel af!

Jane nog van harte met je kleine meid!! Blijft speciaal he, zo'n verjaardag. Mijn zoontje is ook over 2 weken aan de beurt maar hij wordt alweer 3. Ik denk dat we allemaal onze eerste kindjes een beetje anders gaan zien bij de komst van deze baby. Ik zie hem namelijk altijd nog een beetje als mijn baby, maar straks is hij grote broer! Het zal heel bijzonder zijn denk ik, om dat te zien.

Kruiken checken, moet ik ook nog doen inderdaad. Ik had in mijn hoofd om vandaag de maxicosi uit de berging te halen en de bekleding te wassen. Ik zou dan ook zooo graag de wieg meenemen en klaarzetten... de wieg die mijn opa nog heeft bekleed... het voelt zo speciaal omdat hij in januari is overleden is het nu extra kostbaar voor mij. Maar ja, ik heb afgesproken met vriend over twee weken halen we hem tevoorschijn. Dan hebben we ook het laken nodig wat erover heen hangt om de nieuwe fiets van zoonlief te verstoppen
Quintie, wat bijzonder dat je opa het wiegje bekleed heeft, op die manier is hij misschien toch nog een beetje bij jullie als de baby er is!

Wat je zegt over hoe je naar je eerste kijkt nu en straks, daar denk ik ook wel eens over na nu. Inderdaad, mijn meisje is nu nog zo klein voor mijn gevoel, anderhalf, maar straks is ze in vergelijking met de baby zo groot! (MissBR: ervaring mee? Vertel!) Dat moet straks best grappig zijn als ik eerst de baby een schone pamper geeft en daarna dochterlief, dan heeft dochterlief echt "mega-billen" denk ik (niet vergeleken met mijn billen want die zijn pas echt huge )
Sanloes, gefeliciteerd met je trouwdag en geniet van de sauna!

Jane, nog gefeliciteerd met je dochter. Haha, ben je aan de hand van alle berichten hier aan het checken of je alles wel hebt gedaan?

Padababa, het gaat inderdaad snel bij jou. Die 2,5 week vliegen om!

Hier staat de box dus al. Hij moet er toch een flinke tijd staan, dus waarom niet nu al? Kunnen we gelijk wennen aan de ruimte die het ding in neemt. Klossen ga ik deze week regelen, en ik probeer het bed voor zaterdag (=37 weken) hoog te hebben. Ook in het kader van: het moet toch, dus waarom niet gelijk? Dan kunnen we dat ook weer afvinken.

Hoe doen jullie dat trouwens met een boxspring? Wij hebben 6 poten per bed. Nou zat ik zelf te denken aan 6 klossen huren, zodat we aan de zijkanten er 4 hebben en dan 2 in het midden (2 poten op één klos). Maar mag je wel zoveel klossen? En zou dat passen? Wat is het alternatief?

Jojon, wat een lief idee zeg voor je dochter!

Kruiken hier ook al gecheckt (ik heb ze van een vriendin gekregen) en helemaal waterdicht. Nachtkastjes uitzoeken zet ik op mijn lijstje voor deze week. Ik ben al wel klaar met alle was (gelijk vanochtend gedaan) en vanmiddag ga ik strijken. Jaja, het moet opgeruimd en schoon he?
FF snel... dokter heeft bultje bevroren en weggesneden. Best pijnlijk, nu een megadrukverband eromheen, dus typen gaat nogal lastig.... En sommige klusjes die ik in gedachte had ook,. evenals zwemmen.... Vanochtend al op pad voor babyfoon geweest maar winkel was gesloten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven